Daciile noastre, ATENTIE - Nu sunt permise posturi fara poze!!!
![]() ![]() ![]() |
Daciile noastre, ATENTIE - Nu sunt permise posturi fara poze!!!
Muttley |
![]()
Post
#1801
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
skija |
![]()
Post
#1802
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
da muttley.. ai dreptate.. seria e pe bloc... (dobitoc mai sunt)... stiu ca d-aia se incalzeste si nu, nu am schimbat si arborele... ce banuiala ai?
|
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#1803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
motorul e de 1.6 de la mama lui sau l-ai facut tu din 1.4 in 1.6 si ai pastrat arborele vechi:??
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
skija |
![]()
Post
#1804
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
Am pastrat blocul, chiuloasa si arborele de 1.4, si am cumparat restul de 1.6....
treaba asta a fost facuta fara stirea mea de catre mecanic + tata... mie mi-au zis dupa... Treaba a stat asa: eu locuiesc in Buc. Mi s-a stricat masina intr-un weekend cand eram la Bz, am lasat-o acolo (lu' tata) sa se duca cu ea la mecanic... ala a facut-o cu piese de 1.6 (noi) DAR nu a planat chiuloasa. Dupa vreo 3000 km, a inceput sa fiarba apa... eram in Buc. Am fost cu ea intr-un service, au gasit ulei in Borcan... Mi-au zis: Garnitura e arsa.. ok... cand au vrut sa-mi schimbe garnitura, si-au dat seama ca era chiuloasa "deformata" Au planat-o ei, si gata... asa, dint-una in alta am ajuns sa fac tuning pe masina, in principiu fara sa stiu... ![]() SERIOS! |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#1805
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
daca ai cauta oleaca pe forum la schimbare motor 1300-1400-1600 e un topic full-option. ai vedea ce mare caca au facut nea mecanic ala care nu stie cu ce se mananca( scuze de expresie). cat de dus nu stiu cat de mult se poate duce. inseamna ca tu ai mers numai cu galozina inainte sau ai pus acum turbo. ca pt asta sigur ai pregatit-o. cauta si citeste mai mult.
Daca am gresit sa ma corecteza cineva si imi cer scuze. This post has been edited by madmaxtata: 29 Jun 2007, 11:32 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
skija |
![]()
Post
#1806
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
sa mor daca inteleg ceva din ce spui....
![]() |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#1807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
QUOTE(Raz6633 @ 28 Jun 2007, 08:25) Ia usor 150, fara nici o modificare la motor. Singurele modificari care le are: combustibil Carrera 100 si ulei RS. Aha deci usor ia 150km/h???? iar greu cat ia?...170?180?200? Ps:nu te supara dar care e viteza data de producator pt masina ta? O ultima intrebare.....motorul e de 1,6?DAca DA atunci imi retrag cuvintele! |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1808
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
skija, ceea ce a patit motorul tau e demn de tot rasul
![]() Sper sa intelegi ceva din ce-ti explic, voi incerca sa fiu cat se poate de clar. Sper sa citesti atent. Motorul de 1.6 are capacitate cilindrica mai mare din cauza ca are cursa pistonului mai mare. Asta se obtine din alt arbore, cu raza manetonului mai mare, nu intram in detalii. Adica pistonul se misca de sus in jos pe o distanta mai mare (7 mm mai mult fata de 1.4 mai exact). Dar cum blocul e acelasi la ambele motoare, intuitia ce ne spune? Ca la un 1.6, din cauza ca pistonul se duce mai sus, ar trebui sa iasa din bloc cu 3.5 mm (jumatate din cei 7 mm mentionati anterior). Reamintesc ca la orice motor din lumea asta, cand pistonul ajunge sus, capul lui se afla la acelasi nivel cu fata superioara a blocului. Ei bine, ca sa nu iasa pistonul din bloc, niste ingineri priceputi s-au gandit sa faca capul pistonului de la motorul de 1.6 mai jos. Cu cat? Surpriza, cu 3.5 mm. Astfel incat atunci cand ajunge sus sa se afle unde trebuie. Clar pana aici sper. Ce a facut mecanicul lu' peste prajit acum... El a pus pistoane de 1.6 in motorul tau cu arbore de 1.4. Daca urmaresti firul logic al povestii, unde se va afla pistonul sus intr-un asemenea "ghiveci" de motor? Ai ghicit sper, cu 3.5 mm mai jos! Asta inseamna ca maaare parte din camera de ardere a motorului tau se afla in cilindru! Grav, absurd si cum am mai spus, hilar! Cand arde amestecul carburant in motorul tau, caldura degajata in loc sa se disipe in peretii camerei de ardere din chiulasa si in piston, se mai duce o parte si in cilindru. Cilindri balaciti in ce? Bravo, antigel! Adica... supraincalzire! Altceva! Am demonstrat eu mai demult in topicul pomenit de antevorbitor ca raportul de comprimare la o panarama d-asta de motor e de 7.07 parca. Adica extrem de mic. Ma mir ca a pornit. In sfarsit... Apoi, dupa frezarea celor 2 mm din chiulasa, raportul de comprimare a ajuns aproape de o valoare mai normala, adica de aproape 9. DAR... Asta inseamna explozii mai puternice, caldura mai multa, supraincalzire si mai dramatica. Ca fapt divers, din cauza ca setul de 1.6 are camasi de 77mm fata de 76mm la 1.4, ai ajuns la 1433 cmc fata de 1397 cu motorul de 1.4. Si ceea ce asteptai... REMEDIEREA! Ai 2 variante... Set motor de 1.4 (practic repararea motorului original). Sau arbore cotit de 1.6 (upgrade la motor). Dar tin sa te anunt ca folosind chiulasa actuala (-2 mm inaltime), motorul tau va face bum urgent, mai ales cu 1.6. Cu alte cuvinte... Domnul fie cu tine ![]() QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 29 Jun 2007, 13:51) Aha deci usor ia 150km/h???? iar greu cat ia?...170?180?200? Ps:nu te supara dar care e viteza data de producator pt masina ta? O ultima intrebare.....motorul e de 1,6?DAca DA atunci imi retrag cuvintele! Eu merg cu 150 usor cu motorul meu de 1.4, peste 100.000 km si nedesfacut de 20 de ani. Viteza maxima constructiva e altceva decat viteza maxima de care este capabila masina. Viteza maxima constructiva e recomandata de constructor, cea maxima reala e pt oameni fara spirit de conservare. This post has been edited by Muttley: 29 Jun 2007, 15:44 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Raz6633 |
![]()
Post
#1809
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 27 June 07 ![]() |
In primu rand, are motor 1.3, mai exact 1298cc. Cand am zis ca prinde usor 150 am vrut sa mentionez ca are vana, e sprintena si nu i-am facut nimic la motor. Am vazut multe dacii care sunt foarte puturoase.
Nu am nici o intentie sa rup masina in doua... ati observat din poze, ca este m-am straduit sa o ingrijesc. |
--------------------
Dacia
1310
2001 Break
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#1810
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Muttley tu ai dreptate
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
skija |
![]()
Post
#1811
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
Da Mutley, tu ai dreptate. Ieri m-am programat la mecanic (ptr. ca am fost la Bz si cu caldura pornita statea in 85, la orice viteza peste 90) si am stabili impreuna cu un NOU mecanic sa punem bloc de 1.6 ptr. ca asta actual e posibil sa fie crapat... (!!!) - si-a a dus aminte tata ca "parca era o fisura pe el"... ma rog... si mecanicul si tata, doi MARI MESERIASI!...
Voi pune bloc si arbore de 1.6... nush' chiuloasa de care, dar mecanicul asta cam stie ce face.. pare om serios... pana atunci (pe 15) va sta in parcare... ![]() Va tin la curent... |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#1812
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
pana atunci mai citeste si tu. si stai cu ochii geana pe mecanic daca poti. Daca nu gasesti bloc de 1.6 sau iti cere prea mult pe el( eu zic ca vreo 2-300 ron daca e cu acte) poti folosi bloc de 1.4 cu mici modificari ori la bloc ori la biela(asta parca nici eu nu sunt prea bucuros ca am facut-o)( uite aici, lectura placuta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=21823&hl=). Asa poti sa iti faci o idee mai buna despre ceea ce ai tu.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1813
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt tare curios cum modifici tu blocul de 1400 la biela.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#1814
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
flexu
![]() ![]() |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1815
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
vis-a-vis, mi-ai luat vorbele din gura ...
![]() @skija, cum il cheama pe mecanicul pe care l-ai gasit ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
sobolan |
![]()
Post
#1816
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
blocu' de 1.4 e la fel cu cel de 1.6.....la fel cum a zis si SGM....din 1.4 faci 1.6 schimband doar setul,arborele si baia de ulei....firesc ca sa pune garnitura de chiuloasa de 1.6.....
spor la modificari ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#1817
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
ei nu ma innebuni ma??? daca ai bulan da si daca mai citesti si tu antena o sa vezi ca a zis ca ii atingeau si lui bielele (cel putin una) in lateralul blocului si aici intervine flexul, unhiular sau drept, depinde de ce vrei sa polizezi. Si ai sa vezi daca te apuci de treaba ca s-ar putea sa se potriveasca si baia de ulei fara sa loveasca sau blocul sa mearga fara sa polizezi nika. Fiti antena: Prostia nu doare, dar costa(prostia=lipsa de informatie, informatii incomplete sau chiar prostia oamenilor).
Acum spor la munca. asteptam rezultate. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
skija |
![]()
Post
#1818
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
Silos, mecanicul la care o sa duc masina e in Bucuresti..
Cred ca-mi bag... in ea de masina si-mi iau bicicleta (pana la toamna)... M-am saturat!!! imi cade parul dupa picioare de la caldura.... dar sincer, chiar e mai nervoasa... se infige mai bine (chiar pe gaz)... Cumpara cineva masina cu "TIUNING"? ![]() hai bafta! |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1819
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fuge mai tare pentru ca ai set nou si cilindree usor mai mare.
E doar o impresie din pacate. Ai grija daca vrei s-o faci 1.6. Iti trebuie neaparat alta chiulasa. Cu asta "subtire" nu mai ai ce sa faci, e compromisa. Iti trebuie una de 1.6 (preferabil) sau una de 1.4 dar nefrezata! In cazul din urma ai grija, va trebui sa te obisnuiesti cu pretul benzinei CO98... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Kruger |
![]()
Post
#1820
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...48entry967848
Am pus pozele din service....sa nu le mai pun o data si aici. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
SiloS |
![]()
Post
#1821
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Chek out my new pic on http://www.daciaclub.ro/galerie/displayimage.php?pos=-20925 .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#1822
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SiloS @ 2 Jul 2007, 19:33) unde o ai parcata ? nu de alata dar caut demult semnalizari ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#1823
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Autocolant cu DaciaClub unde gasesc si eu? Nu se da gratis?
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1824
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Adrianno, iti plac cum arata ?
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
argon |
![]()
Post
#1825
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#1826
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#1827
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
ce teapa a dat Silos...cu buna stiinta...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#1828
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ba da ma, e cu semnalizari... numai ca semnalizarile sunt noi si stralucitoare si farurile sunt vechi si prafuite
![]() 3 Jul 2007, 22:19: Nu v-am dat nici o teapa... o sa fac si poze de aproape daca nu ma credeti pe cuvant ![]() This post has been edited by SiloS: 3 Jul 2007, 22:19 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
GYCONE |
![]()
Post
#1829
|
![]() Membru fericit Group: Members Posts: 217 Joined: 3 November 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE(SiloS @ 3 Jul 2007, 23:18) Ba da ma, e cu semnalizari... numai ca semnalizarile sunt noi si stralucitoare si farurile sunt vechi si prafuite ![]() <span class='edit'>3 Jul 2007, 22:19:</span> Nu v-am dat nici o teapa... o sa fac si poze de aproape daca nu ma credeti pe cuvant ![]() Are dreptate, nu v-a dat nici o teapa, doar ca farurile sunt cam murdare, si cu putine pietricele in ele ![]() |
--------------------
-
-
- Dacia Break '99
|
|
kta |
![]()
Post
#1830
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate am gresit locul unde sa pun poza, dar nu stiam unde sa o pun. Oricum, apare si masina mea in poza.
Deci, cum ziceam mai demult, "romani, vi se pregateste ceva !" ![]() PS: nu e dacie ![]() PS2: motorul e cu susul-n-jos ![]() PS3: Senzatii tari din 1964 ![]() This post has been edited by kta: 6 Jul 2007, 01:15 Attached thumbnail(s) DSC04872.JPG ( Size: 296.01k ) Number of downloads: 772 |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
In acest topic se pun doar poze cu masinile voastre, sau poze cu lucruri legate in mod direct de masinile voastre.
Nu se mai accepta sub nicio forma posturi fara poze, sau orice alt fel de discutii. Aveti un forum intreg la dispozitie unde puteti discuta, nu trebuie sa comasati absolut tot pe un singur topic ! Cine nu se conformeaza la aliniatul de mai sus are warn + interdictie de a intra pe forum 1 zi la prima abatere si 3 la a doua. Pentru a va prezenta masinile, va sfatuiesc sa va creeati fiecare cate un topic pe forumul Jurnal de Bord, loc unde va puteti modera singuri topicurile! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 02:49 |