pierdere presiune ulei, pierdere presiune ulei dupa incalzire mo
![]() ![]() ![]() |
pierdere presiune ulei, pierdere presiune ulei dupa incalzire mo
patric |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
- NT 05 CKN
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ce vascozitate are uleiul? poate ai 10w30 de iarna.
Pune 20w50 in ultima instanta. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(patric @ 7 Mar 2006, 08:33) [...] Dupa ce se incalzeste motorul, scade presiunea de ulei in jur de 1,5 bar, cu probleme in ceea ce priveste functionarea la ralantie. Linia este noua din vara, pompa de ulei la fel. Motorul a fost doar segmentat. [...] 1,5 bar la turatie? 1. Creste nivelul uleiului? daca da, ulei contaminat cu benzina. 2. Arborele a fost rectificat sau doar cuzinetii montati direct? Aici, ori arborele rectificat prost, ori, fara rectificare, a avut joc destul de mare prin care uleiul "scapa". Asculta zgomotele, bataile de arbore. O alta potentiala sursa de pierdere ar fi lagarele arborelui cu came. 3. Pompa proasta sau cu supapa dereglata sau o gunoaie agatata intre bila pompei si scaun, incit la rece e presiune mare, datorita viscozitatii mari, la cald scapind usor. 4. Mai greu de crezut dar: rampa culbutorilor e bine fixata? poate scapa presiune pe la suportul acela prin care se unge rampa. Sau rampa cu scapari pe la capete? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
danny_b |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(patric @ 7 Mar 2006, 08:33) Stiu ca a mai fost asa ceva, nu dati cu pietre, dar nu mai gasesc topicul. Dupa ce se incalzeste motorul, scade presiunea de ulei in jur de 1,5 bar, cu probleme in ceea ce priveste functionarea la ralantie. Linia este noua din vara, pompa de ulei la fel. Motorul a fost doar segmentat. Se spunea ceva de probleme cu garnitura de chiulasa. Din cate i-mi dau seama, ar trebui ca sa se piarda din compresie in cazul acesta, nu-i asa? Se vad ceva urme de ulei pe blocul motor, dar consumul este nesemnificativ. "Fetita" mea este o berlina din 1978, dar nu prea mai are multe piese originale. Schimba uleiul cu unul strain 20w/50 si un aditiv de ulei 2+2.Atentie cind pui uleiul sa pui mai putin cu cantitatea aditivului.Relantiul e o alta problema si tine de carburator care trebuie sa fie curat si bine reglat din jiglorul cu arc. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#5
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Posibil segmentii uzati+bujii uzate+ulei prost sau prea subtire.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#6
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Schimba uleiul ...
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Eu unu la dacia mea la relantiu am o presiune de 2 bar, dar daca tu zici , ca turata are 1,5 , s-ar putea sa mai fie si calitatea uleiului proasta, sau indicatorul (ceasul )defect.
![]() Verifica eventualele pierderi de ulei, in special pe la baia de ulei, capacul distributiei, si capacul chiulasei!!! ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
poate fi de la arbore+cuzineti(chiar daca au fost noi,depinde si de mecanic si de ce noroc ai avut cu arborele),axul cu came sa nu fie uzat excesiv,mai verifica si pinionul de la delco pt ca daca e uzat pompa de ulei nu mai lucreaza mereu.
pistoanele,segmentii,cilindrii nu au nici o legatura cu presiunea de ulei si nici garnitura de chiulasa. mai poti arunca un ochi si la intinzatorul lantului de distributie(daca e hidraulic sa il inlocuiesti cu unul mecanic si sa astupi gaura din bloc pe unde arunca ulei,astfel iti va mai creste presiunea). daca e 1,5 la relanti nu e o problema chiar asa de mare,daca e in turatie...atunci trebuia sa ai cam 3,5. am exclus varianta uleiului pt ca deja s-a discutat,dar incearca si un aditiv 2+2 pt ulei.e in ju r de 100-200 mii. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Prob asta am avut-o si eu. La relanti scadea presiunea dar la accelerare crestea. rezolvarea prob a fost schimbarea pompei de benzina. Imi baga benzina in ulei, deci ii dau dreptate lui diaconuliviu
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
bineinteles ca poate fi si membrana pompei de benzina.
si mersul indelungat cu soc-ul tras poate duce la a aparitia benzinei in ulei. offtopic:frumos catelul din avatar, exact asa am si eu unul! This post has been edited by marius-gabriel: 7 Mar 2006, 23:01 |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
QUOTE(marius-gabriel @ 7 Mar 2006, 22:59) bineinteles ca poate fi si membrana pompei de benzina. si mersul indelungat cu soc-ul tras poate duce la a aparitia benzinei in ulei. offtopic:frumos catelul din avatar, exact asa am si eu unul! Offtopic ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
patric |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 March 06 ![]() |
Multumesc.
Linia a fost noua, arbore si cuzineti. O perioada a fost excelent. Mecanicul am fost eu, n-am facut rabat de calitate. Membrana de la pompa de benzina a fost schimbata. Uleiul TEXAS 15W40 si filtru, noi. Ceva urme de ulei se vad pe la chiuloasa, banuiesc ca pe la capac. Pompa de ulei cu debit marit a fost reconditionata la un atelier despre care n-am auzit sa fi avut probleme cu calitatea. Nu se vad urme de pierderi de ulei pe la baie si nici nu scade nivelul. Dupa 15 km, scade presiunea drastic, iar ca motorul sa nu se opreasca trebuie sa-l tin turat. Aceleasi probleme si la berlina de la servici, cu bonusul ca are un mers cu variatii de turatie cand ti-e lumea mai draga. |
--------------------
dacia
1300
- NT 05 CKN
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#13
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Verifica supapa de by -pass de la pompa de ulei, s-ar putea sa fie arcul rupt
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(patric @ 8 Mar 2006, 09:38) [...] Dupa 15 km, scade presiunea drastic, iar ca motorul sa nu se opreasca trebuie sa-l tin turat. Aceleasi probleme si la berlina de la servici, cu bonusul ca are un mers cu variatii de turatie cand ti-e lumea mai draga. Motorul da sa se opreasca, zici, esti sigur ca sonda de temperatura e buna si nu se incinge motorul? Cam atunci stiu ca se petrece acel fenomen de cadere de turatie la relanti. Daca nu, is doua cauze diferite in paralel: reglarea relanti-ului care se face la 750-800 (iarna unii recomanda putin mai mare-900) si care se face cu motorul cald. Poate ai mizerie prin carburator.De asemenea vezi si avansul-aprinderea. Asta pentru caderea de turatie dar e posibil ca motorul sa se incinga [si] de la avans mic. Acuma te mai intreb o data: nivelul uleiului nu creste? Reciteste ce-ti scriam mai sus. Miroase joja, ai miros de benzina? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vaally |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(argon @ 7 Mar 2006, 08:35) Eu am pus 5W40 si merge excelent la cald la relanti am 3 bar iar cind accelerez ajunge la 5-6 bar nu asta cred ca este problema deoarece toate uleiurile care au indicele dupa W 40 au teoretic aceasi viscozitate la cald. Este posibil sa fie supraincalzit motorul ceea ce face sa scada viscozitatea uleiului. Dar cred ca si pompa de ulei are probleme, unui prieten dupa ce am schimbat trei pompe am gasit una buna cu care merge si acum. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
patric |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 6 March 06 ![]() |
Uleiul are tente de miros de benzina. S-ar putea sa trebuiasca sa schimb segmentii, desi nu au mai mult de 10000.Membrana de la pompa de benzina este buna, uleiul (15W40) schimbat recent.
Cum se verifica pompa de ulei? |
--------------------
dacia
1300
- NT 05 CKN
|
|
danny_b |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(patric @ 8 Mar 2006, 16:11) Uleiul are tente de miros de benzina. S-ar putea sa trebuiasca sa schimb segmentii, desi nu au mai mult de 10000.Membrana de la pompa de benzina este buna, uleiul (15W40) schimbat recent. Cum se verifica pompa de ulei? Se demonteaza baia de ulei si apoi pompa.Dupa ce o stergi cu o laveta , introduci sita-filtru intr-un vas mic cu ulei si rotesti axul pompei de mai multe ori.Ar trebui sa vezi cum scoate ulei sub forma de jet ,daca e buna.Verifica si bila care are rolul de supapa, daca apasata se deplaseaza de pe scaunul ei.Atunci arcul e bun.Daca totul e bine,poti sa speli pompa in petrol curat, dupa care o sufli cu jet de aer.Apoi o amorsezi in ulei curat si o remontezi .Cam asta e. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
saruman |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(patric @ 8 Mar 2006, 16:11) Daca pute a benzina verifica inca o data membrana pompei si aprinderea(tot traseul). Benzina in ulei poate intra si de la mers prelungit cu socul tras dar si de la aprindere aleatoare. Dupa aia poti trage concluzii despre segmenti, eventual masura compresia. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
micutu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 10 Mar 2006, 08:19) Daca pute a benzina verifica inca o data membrana pompei si aprinderea(tot traseul). Benzina in ulei poate intra si de la mers prelungit cu socul tras dar si de la aprindere aleatoare. Dupa aia poti trage concluzii despre segmenti, eventual masura compresia. Cum pot masura si eu compresia? |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#21
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare. Am o dacie din '84. Am bagat un ulei foarte bun ce-i drept ( primit cadou) si desi motorul are 120.000 am presiune 4 la relanti cu motorul cald, iar la cea mai mica apasare de pedala urca instant la 6. Pot avea ceva probleme ? Mentionez ca uleiul e OMV racing de vara.
Multumesc. |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#22
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai nu stiu daca presiunea mare este o problema, dar pe asta o stiu sigur, daca pui ulei peste limita maxima este exact ca si atunci cand pui ulei sub limita minima!
Asa ca trage si tu concluziile... |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
saruman |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Pompa de ulei are o supapa care are grija de suprapresiune. Nu ar trebui sa-ti faci griji pentru asta.
|
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
marianrec |
![]()
Post
#24
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Imi spune si mie cineva va rog , care este semnificatia dungilor de pe ceasul de presiune. Adica: prima dunga=xbari , a doua dunga= y... Multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
ButySoft |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marianrec @ 14 Mar 2006, 02:38) Imi spune si mie cineva va rog , care este semnificatia dungilor de pe ceasul de presiune. Adica: prima dunga=xbari , a doua dunga= y... Multumesc Am pus eu niste ceasuri de la un bord mai vechi cu turometru care au si gradatie sunt din 2 in 2, iar la temperatura apei prima liniuta peste minim este de 60grade |
--------------------
Daewoo
Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200
2004 Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.
Cu respect, Florin |
|
andreic200 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 April 05 From: Bacau ![]() |
Pune aditiv de ulei asa am facut eu am ajuns la a treia cutie , imi papa ulei da nu mult nu am facut consumul , oricum sunt multumit asa.
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- BC-71-BAL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:03 |