ulei in compartimentul motor, in spatele motorului, 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
ulei in compartimentul motor, in spatele motorului, 1.5 dci
AMW |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|||
mariuscond |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am fost in service... Au "curatat" zona de ulei mai mult la misto (am facut-o eu dupa aceea cu o cirpa), au strins colierul cu pricina ("asa era din fabrica dom'le", adica nestrins...). Am facut un drum de 500km si ia ghiciti... pata de ulei a revenit la locul ei bine merci. Mor "de draci", tre' sa ma duc iar in service. Tu-le-n calificarea ma-sii... ca asa afiseaza astia din service un aer de specialisti si de fapt sint "varza"...
![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
unde ai ulei? in ce zona?
La senzorul de presiune? ala mic gri cu un fir si un papuc pe el? Sau la turbina? partea de sus a turbinei. Daca e ulei pe senzorul de presiune nu ai ce-i face, asa e la toate ![]() Daca este la colierul care strange furtunul pe turbina, e un pic mai nasol, ai patit ca si mine, trebuie schimbat furtunul. Nu dispera, nu costa mult si dureaza 20 minute. This post has been edited by cbogdy: 6 Sep 2007, 13:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Este exact zona pe care ai fotografiat-o tu (ultimele 3 poze) din postul tau. Stiu ca nu e tragica defectiunea. Tragic este faptul ca pierd timpul prin service datorita personalului supercalificat din reteaua mult trâmbițată a lu' Dacia .
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#65
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 6 Sep 2007, 14:55) datorita personalului supercalificat din reteaua mult trâmbițată a lu' Dacia Maimutele chiar sunt duse la cursuri si invatate. Doar ca nu sunt in stare sa reproduca la fel. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
IRONICK
Eu nu as generaliza, cu mine s-au purtat super OK si chiar rapid pot zice. Toata chestia e ca trebuie asteptata piesa cu pricina. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#67
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu nu vb. de modul cum se poarta cu clientul, ci cum se poarta cu masina.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 6 Sep 2007, 10:13) Am fost in service... Au "curatat" zona de ulei mai mult la misto (am facut-o eu dupa aceea cu o cirpa), au strins colierul cu pricina ("asa era din fabrica dom'le", adica nestrins...). Am facut un drum de 500km si ia ghiciti... pata de ulei a revenit la locul ei bine merci. Mor "de draci", tre' sa ma duc iar in service. Tu-le-n calificarea ma-sii... ca asa afiseaza astia din service un aer de specialisti si de fapt sint "varza"... Azi am fost iar in service (ca sa stie toata lumea e vorba de Cobalcescu de pe strada Grigore Cobalcescu), au strins iar colierul desi le-am sugerat sa demonteze piesa cu pricina ca poate e fisurata sau stiu eu... Dupa ce am ajuns acasa (10km)... ia ghiciti? Iar curge ulei si tot pe acolo. M-am saturat! Nu mai pot de draci. Miine ma duc peste ei la prima ora fara programare si fac scandal. Interesant e ca de fiecare data m-au taxat cu 4,5ron manopera (desi am garantie) cred ca e cam ilegala treaba.![]() Cred ca apar acusica la bursa ca vind loganu' ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
klaus |
![]()
Post
#69
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca e sigur cam ilegala treaba cu taxarea...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AMW |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Ciudat...eu cu baietii de la mecanica din service-ul ala m-am inteles mereu foarte bine...revizii si orice interventie la ei am efectuat-o...mai putin aceasta problema care am avuto la inceput...care am rezolvat-o la adras...
|
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
mariuscond |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 6 Sep 2007, 10:13) Am fost in service... Au "curatat" zona de ulei mai mult la misto (am facut-o eu dupa aceea cu o cirpa), au strins colierul cu pricina ("asa era din fabrica dom'le", adica nestrins...). Am facut un drum de 500km si ia ghiciti... pata de ulei a revenit la locul ei bine merci. Mor "de draci", tre' sa ma duc iar in service. Tu-le-n calificarea ma-sii... ca asa afiseaza astia din service un aer de specialisti si de fapt sint "varza"... ![]() QUOTE(mariuscond @ 11 Sep 2007, 18:42) Azi am fost iar in service (ca sa stie toata lumea e vorba de Cobalcescu de pe strada Grigore Cobalcescu), au strins iar colierul desi le-am sugerat sa demonteze piesa cu pricina ca poate e fisurata sau stiu eu... Dupa ce am ajuns acasa (10km)... ia ghiciti? Iar curge ulei si tot pe acolo. M-am saturat! Nu mai pot de draci. Miine ma duc peste ei la prima ora fara programare si fac scandal. Interesant e ca de fiecare data m-au taxat cu 4,5ron manopera (desi am garantie) cred ca e cam ilegala treaba. Nu m-am "tinut de cuvint"... si n-am mai mers la Cobalcescu. I-am "reclamat" la WC in schimb.Cred ca apar acusica la bursa ca vind loganu' ![]() Azi am fost la AMG in Pantelimon. N-au schimbat nimic "inca". Au mai strins inca un colier si bineinteles l-au strins din nou si pe primul (strins de 2 ori la Cobalcescu). Vineri merg din nou sa vedem... ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Azi am fost iar la AMG in Pantelimon. Normal ca uleiul e "la locul lui". Trebuie schimbata "piesa", dar "nu o avem" si trebuie facuta comanda. Luni cica sigur o au si o schimba.
Deci: am fost de 4 ori in 2 serviceuri Dacia si mai trebuie sa merg cel putin inca o data. Nu mai spun cit timp am pierdut cu porcaria asta. Este inadmisibil sa faci 5 "vizite" in service ca sa remedieze un "banal" defect semnalat de mine de prima data. "Halal" garantie... Ma intreb cum se desfasurau lucrurile daca se strica ceva mult mai scump. Oare cit s-ar fi scarpinat in fund Dacia pina sa remedieze defectul? |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
klaus |
![]()
Post
#73
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa le faci niste scrisorele la aia de la dacia sa-ti schimbe motorul.
E bine insa sa ai SCRIS dovezi despre toate celelalte interventii la aceeasi piesa. Invoci faptul ca defectul nu e de la piessa schimbata pentru ca tot apare, si pentru ca reprezentantii lor nu au depistat problema tu ceri punerea in conformitate a autoturismului. Invoci ca produsul are un viciu ascuns daca se defecteaza anormal acelasi reper si ca te constitui astfel cu avizare la adresa lor pentru viciu ascuns pe care nici ei prin reprezentatii lor, nici tu, nu l-ati depistat, si ii tii raspunzatori de eliminarea viciului pana la data repararii lui corespunzatoare (garantia pentru viciu ascuns este durata medie de utilizare a produsului, cf. art. 12 din OG 21/1993). Ca parere personala: la tine nu e o problema de pinion sau semering. Ori e axul decalibrat, ori habar nu au sa bage pinionul la loc cum trebuie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Klaus, daca mi te-ai adresat mie, cred ca e o confuzie... Pina acum nu au schimbat nimic doar au strins coliere si au curatat zona de fiecare data.
E vorba de racordul/furtunul de aici (ultimele 3 poze) si nu cred (sper ca nu) ca e vorba de pinion/simering ca eu n-am vazut asa ceva pe acolo. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
klaus |
![]()
Post
#75
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mea culpa.
Dar fa o extrapolare si aplic-o la treaba cu furtunul... Poate se misca mai cu talent daca le faci scrisorele scrise cu cerereri de inlocuit motorul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
mariuscond
Si eu cand am avut problema, mi-au rezolvat-o abia a 3-a oara. Prima data au constatat si au strans, a doua au restrans si au facut hartiile pentru piesa noua si ing. de la Pitesti. A 3-a oara a venit piesa si ing. de la Pitesti sa constate (mi-au luat si proba de ulei, nici azi nu stiu verdictul ![]() Precum tu ai schimbat service-ul, e normal ca baietii sa o ia de la capat ![]() Multa bafta si pune-le sa nu mai constate si sa stranga atata, zile ca s-a tot strans si acum vrei schimbarea piesei. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mariuscond @ 21 Sep 2007, 10:07) ...Trebuie schimbata "piesa", dar "nu o avem" si trebuie facuta comanda. Luni cica sigur o au si o schimba. Nici nu stiu... sa râd, sa plâng...? La a 5-a "vizita" intr-un service Dacia, au schimbat piesa. Acum... iar curge ulei. Dati-mi un sfat, ce sa mai fac? Vreau sa-mi cumpar o mitraliera... ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
mariuscond
mergi cu ea inapoi la aia de ti-au schimbat piesa si f**ei la cap pana rezolva cum trebuie treaba. eu chiar azi m-am uitat la a mea, am 47k km de cand am schimbat furtunul si nu mai curge nici un gram. hai cu masina la service-urile mai din Vestul tarii ![]() a.. ti-au strans colierul de la furtunul nou cu mana libera (ma refer cu o cheie normala) sau cu o cheie dinamometrica? ca de au strans colierul cu o cheie "fixa" deja imi dau seama ce s-a intamplat ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cbogdy @ 30 Sep 2007, 20:17) ...cheie dinamometrica? Pai astia n-au auzit de cheie dinamometrica... si chiar daca au auzit crezi ca stiu ei de ce cuplu e nevoie? Miine ii sun... Si totusi, o mitraliera n-are nimeni? O inchiriez, n-o mai cumpar... mi-e groaza cind ma gindesc ca vor zice ca de fapt nu l-au strins ca lumea si vor incepe sa-l stringa si pe asta de vreo 3 ori si ot asa... ca de au strans colierul cu o cheie "fixa" deja imi dau seama ce s-a intamplat ![]() ![]() ![]() This post has been edited by mariuscond: 30 Sep 2007, 19:24 |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Cum sa nu stie mai, la cat sa-l stranga?
Au manual de reparatii pe calculatorul lor. Dupa ce au sters bine turbina si ce mai era pe langa ea, au pus furtunul si au dat sa stranga cu mana libera. Cand i-a vazut tipul de la Pitesti ce vor sa faca, a strigat la ei sa se uite in manual sa vada cum si cat se strange. A plecat unu' din ei (ca a mea fiind prima cu acest defect, erau vre-o 5 gura casca ![]() Acum nu stiu daca toti au cheie dinamometrica asa micuta, ca si eu care sunt inginer in domeniu' mecanic am ramas super incantat cand am vazut-o si mai ales ca mi-au dat-o sa ma uit un pic la ea (era o adevarata bijuterie tehnica, pot zice), scuzati-mi entuziasmul. Nu te lasa, spunele si de faptul asta, adica modul de strangere a colierului si forta la care sa-l stranga. Bafta! This post has been edited by cbogdy: 3 Oct 2007, 12:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cbogdy @ 3 Oct 2007, 13:56) ...Nu te lasa, spunele si de faptul asta, adica modul de strangere a colierului si forta la care sa-l stranga. Pai crezi ca nu le-am zis? Iar sefu' de la garantii s-a uitat zimbind (cu obisnuitul aer de savant): "e doar un colier dom-le", iar eu nefiind "in domeniu" mi-am vazut de treaba... Partea proasta este ca acum nu mai curge ca inainte (adica "la greu") ci numai cind apas cu degetele pe imbinarea respectiva mai ramin pe degete o picatura doua de ulei. Daca nu "ma dau" la ea nu mai curge. Este exact situatia in care te duci in service si nu ai cum demonstra mare lucru, ca acum e curat in zona respectiva, uleiul "musteste" intre acea conducta/furtun si teava/stuțul pe care vine montata. Nu stiu ce sa fac... daca ma duc iar la ei nu prea am ce sa le mai arat (in mod evident). Nici pina acum, pina nu ridicau masina pe elevator sa vada sub ea, pe sub turbina pete de ulei nu prea erau de acord cu "reclamatia" mea, abia cind au vazut ulei sub turbina au zis "da dom-le". Mai mult ca sigur ca problema va reaparea sau imbinarea respectiva "se va autoetansa" cu ceva praf...In alta ordine de idei, am auzit niste discutii (pe care nu ar fi trebuit sa le aud) intre ei si mi-e si groaza de ce sint in stare. Cind au schimbat conducta respectiva care mai are 2 furtunase, unul fiind conectat la un senzor de aer/admisie (cam asa am inteles ca se numeste) au trebuit sa dea cutia filtrului de aer jos si au rupt "mustiucul" pe care venea prins furtunasul respectiv. Booon, aduce alt senzor ce avea 2 zgirieturi pe eticheta adinci cam de 1mm facute cu o surubelnita (zic eu). Masina fiind "gata" dau sa plec, cind vad ca martorul de bujii de pe bord nu se mai stingea... "se rezolva"... si aduce alt senzor de data asta parea a fi nou si l-au schimbat-OK. Concluzie: au avut tupeul sa-mi puna o piesa SH de fata cu mine... ca poate merge... Ultima data cind am fost nu mi-au mai dat nimic "la mina", iar in carnetul de garantie/intretinere nu apare nimic. Asta e "reteaua" Dacia. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
o draci... chiar asa nashpa sunt oamenii din zona ta?
nu-mi vine sa cred ca pot face asa ceva. se poate sa nu fi sters foarte bine stut-ul care iese din turbina si sa mai ai f putin ulei pe marginea lui si pe furtunul nou pus. Precum e temperatura mare pe zona respectiva, se poate intinde uleiul, fiind el chiar si 1 gram (picatura). Eu te sfatuiesc sa stergi o vreme zona (1 data/luna, cateva luni la rand) cu un servetel sau fartie budica ![]() Cu timpul daca nu mai curge o sa ramana zona curata. Si eu am sters zona cam de 4-5 ori pana nu s-a mai vazut acea urma de ulei. Era cum sa zic, ca o mica pata ce se intinde la caldura si se jegoseste cu praf. Dar cum ti-am zis, daca nu o sa mai curga, dupa cateva stersaturi ar trebui sa nu mai apara. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
denwer |
![]()
Post
#84
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
In aerul proaspat aspirat si comprimat in camera de ardere nu trebuie sa existe ulei (deci in conductele de aer dintre filtrul de aer,turbosuflanta si camera de ardere)pentru ca acesta este o sursa in plus pentru formarea calaminei(reziduu carbunos dur sau spongios)in urma arderii,care se depune pe peretii camerei de ardere,pe capul si segmentii pistonului,pe supape si in ghidurile acestora,grabeste cocsarea injectoarelor,segmentilor,supapelor producind grave perturbatii in functionarea motorului.Ca dovada ca e bine ce spun e faptul ca dupa lungi incercari de a mi se ascunde adevarata cauza a defectului(3 luni) prin stringeri de coliere,schimbarea de trei ori a conductei mici,de la iesirea din turbosuflanta, de doua ori a conductei mari,de la intrarea in turbosuflanta,mi s-a schimbat in sfirsit turbosuflanta. Am verificat la mai multi detinatori de logan 1,5 dci,65 cp si invariabil la toti exista,mai mult sau mai putin,scurgeri de ulei din conductele de aer si de la epurator.Revin.
"loganisti dieselisti din toate colturile uniti-va!" |
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dom'le ce sa zic... acu' nu mai curge pe nicaieri. Se pare ca "au nimerit-o" de data asta.
@denwer, sa inteleg ca prin conductele alea nici n-ar trebui sa existe ulei ? Ca din moment ce la foarte multe loganuri dci exista aceasta scurgere sa trag concluzia ca la toate "e bulita" turbosuflanta ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
denwer |
![]()
Post
#86
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Da.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
AMW |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
De noua sa fie bulita turbina? la mine simptomele au aparut foarte devreme 6k km si cateva luni...si de atunci pana acum...liniste...si am 38.000 km...si merge brici.
Poate singurul lucru care l-am observat in ultimul timp este ca masina cand sta la relantil, cu 4 linii de temepratura la apa, tremura un pic mai tare. Dar aici ar putea fi n cauze... |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
denwer |
![]()
Post
#88
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Am simtit miros de ulei ars dupa 2 luni(si circa 1000km).Acum in 24.09.07 mi s-a schimbat turbocompresorul si dupa circa o saptamana am observat ca iar "lacrimeaza"
la epurator, piesa aceea ca o ciuperca de pe conducta dintre filtrul de aer si turbocompresor.Daca colierele sunt bine stranse atunci nu mai apare ulei decat la epurator, caz in care exista ulei si in conductele de aer.Eu am cerut in scris sa mi se schimbe motorul cu altul de acelasi tip dar echipat cu alt tip de turbocompresor.Astept raspunsul dansilor. "Loganisti dieselisti din toate colturile uniti-va!" |
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ti-au raspuns dom'le? Deci cum e treaba?
E o problema care "va exploda" in mod cert dupa ce se termina garantia la orice dci si dacia ne lasa asa...? Sa ne spui si noua raspunsul "oficial", tre' sau nu tre' sa fie ulei pe conductele alea nenorocite? Ufff! |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
denwer |
![]()
Post
#90
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Salut!
Ulei in mod cert nu trebuie sa existe in conductele de aer deoarece,cum am mai spus,amestecul proaspat se compune din aer poaspat aspirat si comprimat in care se injecteaza motorina(nu si vapori de ulei care ajuns in camera de ardere "dauneza" grav sanatatii motorului). Interesati-va si voi la profesionisti neutri fata de "dacia" si verificati la alti detinatori de loganuri 1,5dci,65cp."Jalba" am depus-o din 16.09.07,deocamdata la service,raspunsul nu stiu cand si daca il voi primi.AMW zice ca "la 38000 merge brici",si a mea mege inca "brici",dar ma intreb cat va mai merge asa sau ce ar insemna ca la ficarare 12000-15000km sa tot schimb turbosuflanta sau si mai rau ce rost are sa o mai schimb daca dupa numai o saptamana, de la schimbare,a aparut iar ulei la epurator?Ma mai intreb cu cat a fost redusa durata de viata a motorului de uleiul care a ajuns in camera de ardere vreme de circa 14 luni(circa 15000km), cata calamina sa depus(fiind ceva ce nu se poate masura doar daca te uiti la motor)fara a avea nicio vina?Oare ma va tine acest motor macar jumatate din cei 160000km cat m-a tinut motorul de Oltcit pe care nici macar nu l-am segmentat si pe care nu am dat un portbagaj de bani(portbagaj de logan)?Oare cei de la renault nu citesc ce scriu saracii oameni pe aceste forumuri de discutii,sau ar trebui sa plangem in franceza? |
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:09 |