Suparat...., intra greu in viteza
![]() ![]() ![]() |
Suparat...., intra greu in viteza
vali78vali |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai ce altceva ar putea fi decat lipsa ulei in cutie. Daca spui ca la rece intra usor, dar dupa intra greu, e clar ca nu ai ulei in cutie, pinionele se incalzesc mai mult decat trebuie si asta ar putea fi un motiv... (si nu numai pinionele, toate piesele..
![]() ![]() This post has been edited by EUROPE_: 3 May 2006, 20:06 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
Mersi mult. Cum se verifica uleiul la cutie?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
madcos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
desfaci busonul de umplere si pui ulei pana curge(sa fie uleiul la "buza").eu, sincer nu cred ca este de la ulei.in mod normal se comporta invers(greu-rece,usor-cald),deoarece la cald uleiul devine mai fluid.daca ai un ulei vascos,iarna se intampla sa nici nu poti sa misti levierul(din proprie exp).
totusi completeaza cu ulei,ca sa zicem ca prin barbotarea uleiului s-ar pierde prin carcasa(daca ai avea putin ulei). |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai poate fi si timoneria sau biconicul mare-ori el uzat tare ori piulita slabita
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mcliviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 February 05 From: Bucuresti ![]() |
sau de ex, tot de la caldura, cauciucul ala de la suportul de pe motor (de la cablu de ambreiaj), se incalzeste si devine mai moale, si isi pierde din rigiditate => cursa mai scurta. Caraie cand incerci sa bagi in viteza? O alta cauza poate fi si distrugerea vreunui sincron....cine stie...
This post has been edited by mcliviu: 5 May 2006, 11:15 |
--------------------
Dacia Berlina
Dacia 1310
- TR-01-UDE viata-i grea, da' trece!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(vali78vali @ 4 May 2006, 06:40) S De la cablu de ambreiaj nu e ca l-am reglat si parareglat La rece intra foarte usor iar dupa ce se incalzeste motorul..... e nasol Oare de la ce sa fie? Se poate sa nu mai am ulei in cutie ca e cam uda cutia de ulei pe dedesupt. Multumesc din nou anticipat Daca intra usor in 2-4 si spui c-ai verificat ambreiajul, nu-i de acolo. Daca ar fi din ambreiaj, ar carai, mai ales marsarierul, si cred ca ne-ai fi spus. Daca nu are ulei, de obicei incep sa "cante" rulmentii, e drept ca dupa vreo 100km... Cel mai probabil insa cred ca ai o problema de reglaj la timonerie (vzi sub masina daca nu-i vreo lovitura sau strambata vreuna din tijele de comanda (desi nu prea cred ca scapi asa de usor, la Dacia 1300 mecanismul exterior e simplu si se deregleaza destul de rar) Mai este o posibilitate, o problema in cutie la translatia selectorului spre "inainte" - de fapt tija aia de sub masina merge "inapoi", dar asta nu-i esential, problema vine de la translatia pe directia aia... Si desigur se poate sa fie cu totul altceva, ca e posibil sa nu fi observat altceva care e mult mai important... Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
BASU |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 27 December 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine daca este motorul oprit sau pornit si vreau sa bag in orice viteaza intra usor si fara sa caraie chiar in masarier.
asta inseamna ca sincroanele sunt bune si reglajul ambreiajului este ok. dar si eu am aceiasi problema... dupa ce se incalzeste ( incalzire la mine inseamna cateva plecari de pe loc bruste, apoi schimbat treapta 2 -3 -4 mai "sportiv" ) adica dupa ce fortez unpic masina respectiv cutia... nu prea pot sa mai fac nimic... imi iese foarte greu din viteza... intra foarte greu in alta viteza... indiferent de ce viteza vreau sa bag si indiferent de viteza de deplasare.. daca o las mai moale... si merg mai usor cu ea nu imi face figura asta ![]() banuiesc ca nu am ulei suficient in cutie.. o sa verific si o sa revin cu un feedback ![]() This post has been edited by BASU: 6 May 2006, 14:52 |
--------------------
'04 Renault
Megane Sedan 1.9dci
Privilege+sunroof '02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
ceva se intampla oricum.
vineri am fost la RAR si m-am cam chinuit pana acolo dar stiti ce e foarte interesant? ca inainte sa ajung, ca printr-o minune si-a revenit acum merge bine si nu mai am probleme dar nu stiu pana cand... oare ce sa fie? multumesc mult pentru sfaturi |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 03:15 |