DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Solenza s.h., Ca este motivul pt. care ...

tz---
post 10 May 2006, 22:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 May 06




Salut,

Ma intereseaza motivele pentru care anumite persoane isi vand automobilele personale (Dacia Solenza) dupa o perioada scurta de folosire, (neori nici de un an).

Ascultati-ma cu atentie : sa zicem ca omu` nostru a facut rost de bani multi DUPA ce a cumparat de noua o Solenza si vrea sa o vanda ca sa ia alta (straina) mai buna.

Dar cazurile astea sant rare.

De prea multe ori se intampla sa o loveasca, sa o "repare" si sa o vanda ca nu mai e niciodata ca noua. Sau alte treburi asemanatoare.

Deci, intrebarea este : de ce isi vinde omu` masina de noua (in speta Solenza) ?.

blink.gif


--------------------
Nu am inca - 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 10 May 2006, 22:44
Post #2


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Se poate si fara smecherii! Da ce raspunsuri ai fi asteptat?
Uite, cunosc pe cineva care acu vreo 5 ani si-a luat o Dacie nou nouta si dupa 6 luni a vandut-o si si-a luat Nubira sh...cand l-am intrebat de ce, a zis ca se saturase de zdranganeli si de mecanici...+ca Nubira a luat-o foarte foarte ieftin.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LaurD
post 10 May 2006, 23:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 June 05
From: Pitesti




un motiv : nu corespunde cerintelor ( imagine , confort , consum )


--------------------
Renault Fluence Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 11 May 2006, 09:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




1. Consum foarte mare in Bucuresti.
2. Spatiu destul de mic
3. Service .............
4. Vopsea, tabla de rahat
5. Prea multe defectiuni mici si sacaietoare fara remediu sau din cauza "ca toate fac asa"
6. Motor mic, fara putere, la 4-5 persoane in masina, te rogi de ea
7. Siguranta lipsa ( nu abs, nu mai multe airbaguri, nu mai ma gandesc la un esp)
8. Cutia de viteze si motorul sunt total incompatibile.
9. Revizii destul de costisitoare si prea dese ( depinde cat circuli cu masina)
10. Vezi subforumul de probleme la SLZ pe Dacia Club.

Sa ma continui ?? Nu are sens, sunt mult mai multe motive.
Dar, parerea mea este ca te inseli, majoritatea nu schimba Solenza ca e o masina proasta, ci pur si simplu trec la o masina mai mare, mai spatioasa, majoritatea la Logan, alti la masini straine, noi sau sh.


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 11 May 2006, 10:53
Post #5


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(Robert SLZ @ 11 May 2006, 12:02)
1. Consum foarte mare in Bucuresti.
2. Spatiu destul de mic
3. Service .............
4. Vopsea, tabla de rahat
5. Prea multe defectiuni mici si sacaietoare fara remediu sau din cauza "ca toate fac asa"
6. Motor mic, fara putere, la 4-5 persoane in masina, te rogi de ea
7. Siguranta lipsa ( nu abs, nu mai multe airbaguri, nu mai ma gandesc la un esp)
8. Cutia de viteze si motorul sunt total incompatibile.
9. Revizii destul de costisitoare si prea dese ( depinde cat circuli cu masina)
10. Vezi subforumul de probleme la SLZ pe Dacia Club.

Sa ma continui ?? Nu are sens
*


1. Solenza nu e masina cu consum mare! Bucuresti, nebucuresti, consuma f bine pt 1.4
2. Hai fii serios, nu e cat Loganu insa nici nu arata a autobuz
3. Traim in Romania, si in service gasesti aceleasi maimute peste tot
4. Vopsea de rahat? Nu am prea vuzt Solenze cu coaja de portocala, cum are Loganul..
5. Nu e masina scumpa sau de lux, asa ca e un compromis intre pretul platit si produsul final.
6. Motor mic? Ce vrei de la un motor de 1400cmc3? E f sprinten pt cilindreea si consumul ei, masina...
7. Repet, cat ai dat pe ea?
8. Motor Renault, cutie la fel.. performante super ok, repet.
9. Cat de dese? La Logan in mai rare?
10.vezi ca ai postat pe langa, parerea mea.. argumente total nepotrivite...

Sa mai continui? Chiar ca nu are sens...
Bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2006, 11:01
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Intrebare
Daca matale ai avea solenta sa zicem, si dupa nici 20 000 km toata zdrangane, scartaie din toate incheieturile,ploua in ea, rugineste,trage in toate partile, schmbi chitul de ambreaj, caseta de directie, amortizoare etc, nu ai da-o cat mai urgent mai departe?
Mai ales ca e iesita de curand din garantie si te gandesti cu groaza ca o sa pice una alta si te toaca de bani....
Problema e ca se vinde la niste preturi ASTRONOMICE..vorba aia..prost ii cine da, nu cine cere..

This post has been edited by argon: 11 May 2006, 11:08


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 11 May 2006, 11:22
Post #7


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(tz--- @ 10 May 2006, 23:06)

Deci, intrebarea este : de ce isi vinde omu` masina de noua (in speta Solenza) ?.

blink.gif

Că poate?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 11 May 2006, 11:53
Post #8


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Hai mai ca pana la urma omul are dreptate si chiar nu e nici o urma de paranoia. Mie solenza mi se pare o masina ok luand in considerare ce a spus Steffyx mai devreme. Consum bun, sprintena, etc. Cat despre zdranganit tot dupa 20.000 km este exclus ca nici o berlina daca o iei noua nu zdrangane dupa km astia si oricum nu se compara componentele de RENAULT ce echipeaza slz cu cele de dacie clasica.
Acum motivele pentru care isi vand astia masina asa repede se pot datora defectiunilor tehnice dar acestea sunt consecinta exclusiva a folosirii necorespunzatoare a masinii. Sa nu imi ziceti mie ca o masina cu componente REANULT se "strica" dupa asa putini km parcursi. Sau poate se orienteaza spre altceva cel mai probabil. Oricum slz si dsn mi-au lasat o impresie foarte buna la condus si aici ma refer raportand masina la stilul meu de condus la care m-ar satisface.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 11 May 2006, 12:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




Raspund pentru ca si eu vreau sa o vand. Dar nu imediat.
Eu am Solenza de 2 ani si jumatate.
Am avut problemele urmatoare:
- schimbat mecanismul manetei franei de mana in garantie pentru ca nu mai aparea martorul aprins in bord cand aceasta era trasa, dar frana functiona corect;
- schimbat tumburucul stergatorului de parbriz pe garantie ca avea joc, dar nu era asa de grav;
- pus nu stiu ce punga de 2 lei pe sub volan, au scris upgrade UCE decodor. E pentru protectie la averse. Pe la parbriz nu am pb dar pe la luneta in stanga intra apa la ploi si pute apoi urat mocheta aia imbibata cu apa. Au siliconat-o de s-au rupt la service...Chedere proaste banuiesc;
- nu mi-a pornit odata de nici un fel. Noroc cu forumul. Altfel dadeam un milion numai pt platforma. Am gasit senzorul de turatie si l-am dezoxidat cu un spray special si nu a mai recidivat. Eram in oras si nu pe varful muntelui din fericire. Am citit pe forumul renault ca si la megane I au problema asta;
- am schimbat deja un rand de bucse bara stabilizatoare, renumit de proaste la Solenze banuiesc ca nu doar pe drumuri dificile. As fi pus de clio daca pastram mai mult masina. Din ce am citit pe aici se pare ca se potrivesc;
- izolatie fonica ca pentru pretul ei, enervanta si obositoare la drum intins. La 130 la ora inchid radio si ascult doar motorul care parca vine peste mine. Eu vreau mai mult acum de la o urmatoare masina, dar atunci mi s-a parut mai bine ca pe dacia veche. Intr-un un mitsubishi carisma din '98 abia auzeam ce-mi strigau de afara. Se pare ca exista o folie fonoizolanta si ma bate gandul sa o incerc si eu;
- este incapatoare si interior si la portbagaj, fara sa fie enorma ca alte masini. Niciodata probleme in acest sens. Doar cand am vrut sa ii dau jos bancheta am renuntat pur si simplu. Las-o , zic, ca sta bine asa. Nu-mi fac de treaba cu zdranganeli ulterioare;
- interiorul se pastreaza ca nou. Macar la ce tine de mine sa nu-mi reproseze nimic urmatorul. Materialele zic eu ca sunt de calitate. Nu inteleg ce tot carcotesc pe tema asta in reviste despre Logan. Ce se tot vrea la banii astia? Ups, ca la Logan e o suma ceva mai mare; blink.gif
- am fost cu ea la service si au dat-o cu vopsea si - in special - lac, pe unde a mai razbatut rugina, in special prin portbagajul ei nemochetat. Au dat in fabrica cu ciocanul in chederul de la o usa ca sa alinieze cred usa mai bine, dar asta e alta poveste cu rugina la nici 7 luni; mad.gif
- trage bine la drum, cum adica e puturoasa? Ma bazez pe ea in depasiri. Iar la viraje are o stabilitate de invidiat, avand centrul de greutate mai bine pozitionat ca la una inalta. Se pare ca nu am greieri si scartaieli cu exceptia celei care mai apare de la repartitorul de frana din dreapta spate, care trece cu putina vaselina.
Deci si bune si rele. E o masinuta ok pentru banii ei. Sper sa o dau pana cand mai iau de un avans pentru alta. Daca nu ma sacaiau toate prostiile astea si daca o faceau pana in 2007, cum promiteau initial, o mai tineam fara discutie. Dar asa, nici Logan nu ma mai intereseaza. O sa ma fortez la una noua totusi, compacta (Octavia Tour, Megane - imi suna cunoscut ce citesc pe forumul lor, Focus, sau ev. Accent) ca la un SH zic ca mai bine ramaneam la Solenza, la cate pot sa apara si la alea.
Macar de lasat in drum nu m-a lasat decat in oras. Norocul meu!
Iar de consum (un Bacau-Bucuresti, cu mers prin capitala, cu o medie de 6 si ceva la suta), casco (150 euro pe an de nu ma crede cineva cu Corsa) si revizii 2-3 mil o sa-mi amintesc cat oi trai!
Multumit? Mersi de intrebare! smile.gif

This post has been edited by omman: 11 May 2006, 13:41


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cta
post 11 May 2006, 13:20
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 May 06




Ex tatal meu are Solenta din 2004 masina este super nu a avut probleme cu ea si o vinde pentru a cumpara un Renault-Megan1 si nu o vinde din alte cauze.


--------------------
dacia solenta - ph 21 cta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 11 May 2006, 13:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Mai zic si eu ceva - sunt oameni care nu fac un test-drive cu masina. Asa ca il fac dupa ce au cumparat-o. Si poate sa nu le convina. Altii, care au vandut masina cand au primit una de la servici.

Stiu de altii care au vandut masini reparate dupa accident.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 11 May 2006, 14:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Am solenza de un an si doua luni si 15 k km.
Ma gandeam la un moment dat sa o vand, si am ajuns la urmatoarea concluzie: ori o vand cu doua luni inainte sa iasa din garantie (ca sa iau pret bun), ori o tin pana incepe sa ceara bani si o vand atunci.

Pana acum, in afara de revizie la 10 k km si schimbat placute la 14k, nu am facut decat o geometrie la 7500 km, pentru ca se rosesera cauciucurile fata (lucru nu prea placut, sper sa nu se mai repete).

Masina trage ok, consuma ok, spatiu am avut 4 oameni o saptamana de concediu cu bagaje cu tot, sper sa tina fara sa ceara bani pana pe la 50 k km cel putin, ca pana atunci sper sa am bani de ceva mai bun.
Acum, sa trec si ce ma deranjeaza, sa nu spuna lumea ca e perfecta.
Ma deranjeaza pozitia butoanelor pentru geamurile electrice (puteti sa radeti, dar e chiar enervant). Ma mai deranjeaza tremuratul la relanti (desi nu e destul de grav incat sa merg in service), pentru ca nu ii gasesc o explicatie logica. Ma mai deranjeaza diverse scartaieli si zdranganeli, desi nu sunt foarte puternice. Ma mai deranjeaza lipsa oglinzilor incalzite, ABS si ESP, airbagurilor - am doar la sofer (desi incerc sa nu ajung sa am nevoie de ABS sau airbag) - dar cu dotarile pe care le vreau nu ar mai fi costat cat a costat.

In concluzie: unii vand masina repede pentru ca au cumparat-o acum un an un an jumate si le e frica sa nu piarda prea multi bani cand vom intra in UE (parerea mea).
Mai sunt si unii care chiar au probleme si vor sa scape de ea, si altii care au facut rost de bani pt una mai buna.


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 11 May 2006, 14:53
Post #13


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Pe dracu... Majoritatea le vand ca se vand peste pretul de pe vremea cand erau in productie, ca doar noi, romanii, avem spiritul afacerilor foarte dezvoltat rolleyes.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian scintei
post 11 May 2006, 15:14
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 3 March 06




Robert SLZ ori ai tu probleme cu masina ta ori nu iti place tie solenza. Cele 10 puncte postate de tine nu au nici o legatura cu realitatea. Steffyx a punctat totul foarte bine. Ce vrei de la o masina de cateva mii de euro ca doar nu e Mercedes. A mea e chiar dintre primele modele si are luna viitoare 3 ani si in afara de bucsele de la bara stabilizatoare nu am schimbat absolut nimik la ea si merge absolut impecabil. Cred ca un motiv pentru vanzarea lor asa de timpurie este pretul LGN vs. SLZ (preturi si intretinere sensibil mai mari la LGN) ceea ce face ca SLN sa se vanda peste pretul ei de SH.


--------------------
solenza scala - is-72-cjy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 11 May 2006, 17:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Steffyx @ 11 May 2006, 15:53)
Majoritatea le vand ca se vand peste pretul de pe vremea cand erau in productie...
*


Vad ca se uita un lucru pe aici cand se discuta de preturile mari ale slz sh: se cere de ex un 5000 euro pe un confort care a fost de nou aprox 5100, dar cursul euro nu a ramas acelasi, dimpotriva a scazut, daca ar fi sa cer eu pe a mea mai mult decat cu cat am cumparat-o ar trebui sa cer peste 5700 euro (aprox 200 mil) desi a costat 5000 (201 mil), in schimb am primit ultima data 4800 euro (166 mil) si un pret mai mare nu cred ca scot desi i-am mai facut imbunatatiri de vreo 20 mil, asa ca nu va mai dati cu parerea referitor la preturile "exagerate" ale slz sh daca nu stiti cum stau treburile.

This post has been edited by Tudor B: 11 May 2006, 17:23


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian scintei
post 11 May 2006, 17:35
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 3 March 06




QUOTE(Tudor B @ 11 May 2006, 18:20)
Vad ca se uita un lucru pe aici cand se discuta de preturile mari ale slz sh: se cere de ex un 5000 euro pe un confort care a fost de nou aprox 5100, dar cursul euro nu a ramas acelasi, dimpotriva a scazut, daca ar fi sa cer eu pe a mea mai mult decat cu cat am cumparat-o ar trebui sa cer peste 5700 euro (aprox 200 mil) desi a costat 5000 (201 mil), in schimb am primit ultima data 4800 euro (166 mil) si un pret mai mare nu cred ca scot desi i-am mai facut imbunatatiri de vreo 20 mil, asa ca nu va mai dati cu parerea referitor la preturile "exagerate" ale slz sh daca nu stiti cum stau treburile.
*


Atunci hai sa facem altfel comparatia. Mai concret o sa iti dau si un exemplu. Un vecin si-a luat un Logan de vreo 4 luni de zile, 6.000 km, verde metalizat, din ala chel si a dat 5.500 euro iar pretul lui in magazin este undeva la 6.500 daca nu ma insel (cu tot cu vopsea metalizata). Pai in cateva luni s-a dus la el 1.000 de euro pe cand la Solenza pretul se invarte aproximativ in jurul valorii de cumparare. E adevarat ca depinde si cum arata masina, km facuti, zona unde se vinde, etc, etc. Si noi am vb de valoarea masinii in euro, cu cat s-a luat si cu cat s-a dat, nu cu cat a crescut sau a scazut euro. Daca de exemplu un LGN full daca ar fi avut pretul unei SLZ scala sa fii sigur ca pretul la ele ar fi scazut foarte mult.


--------------------
solenza scala - is-72-cjy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 11 May 2006, 17:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




De ce se vb de valoarea masinii in EURO ca factura a fost platita in ROL? Eu la banca am platit 201 milioane nu 5100 euro.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 11 May 2006, 18:52
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Intre timp tie nu ti s-a modificat salariul in lei?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 11 May 2006, 19:04
Post #19


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Cred ca Solenza e singura masina din lume care valoreaza dupa 2 ani aproape cat a fost noua. De ce? Fiindca e suficient de buna pt banii aia 5-6000 EUR. Pt multi oameni era o o masina suficienta pt drumurile zilnice, nu consuma mult, are AC, arata decent.

Pt Argon: Am avut berlina timp de 5 ani 98-03, si sa stii ca am fost multumit de ea per ansamblu dar:
1) nu avea AC iar eu merg destul de mult si asta conteaza pt mine.
2) nu facea cald iarna, idem
3) ruginise
Asa ca atunci cand mi-am permis sa o schimb am schimbat-o cu o Solenza si nu am regretat. La fel cum nu am regretat cand am schimbat Solenza cu Logan.


This post has been edited by dizzy: 11 May 2006, 19:22


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 May 2006, 19:10
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




este parerea ta, mai e si berlina wink.gif
Dar nu la 2 ani, ci la mai mult...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 11 May 2006, 19:25
Post #21


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(dizzy @ 11 May 2006, 20:04)
De ce? Fiindca e suficient de buna pt banii aia 5-6000 EUR. Pt multi oameni era o o masina suficienta pt drumurile zilnice, nu consuma mult, are AC, arata decent.
*



Nu era chiar suficient dizzy. Era loc de mai bine. S-a si fabricat intr-un numar mic si implicit oferta este redusa. Toti stim ce se intâmpla când cererea este ceva mai mare decât oferta.
Numa' fericire va doresc.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tz---
post 11 May 2006, 22:04
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 May 06




Va multumesc pentru "deranj".
Deoarece nu dispun de prea multi bani am de ales intre :

Dacia Solenza SH (aprox. 3 mil./luna - credit la banca),
Dacia Logan (aprox. 5 mil. - leasing),
Daewoo Matiz (aprox. 5 mil. - leasing),

si daca mai prind promotia Skoda Fabia Avantaj cu vreo 5.5 mil.

Altele nu mai stiu cu rate asa de mici.

Sincer ma cam sperie gandul ca iau ceva folosit (Solenza), dar Matiz mi se pare mic si URAT si Logan e cam mare.

Deci cam asta ar fi.


--------------------
Nu am inca - 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LaurD
post 11 May 2006, 23:30
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 11 June 05
From: Pitesti




QUOTE(tz--- @ 11 May 2006, 23:04)


Dacia Solenza SH (aprox. 3 mil./luna - credit la banca),
Dacia Logan (aprox. 5 mil. - leasing),
Daewoo Matiz (aprox. 5 mil. - leasing),

si daca mai prind promotia Skoda Fabia Avantaj cu vreo 5.5 mil.

*



Eu pariez pe Logan


--------------------
Renault Fluence Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tz---
post 12 May 2006, 01:19
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 May 06




Si zici si de ce ?.


--------------------
Nu am inca - 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 12 May 2006, 10:05
Post #25


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Pai tu de ce masina ai nevoie?
Asta te-ai intrebat?
Fiecare dintre modelele de mai sus are avantajele lui:
Dacia Solenza SH (aprox. 3 mil./luna - credit la banca), e cea mai ieftina
Dacia Logan (aprox. 5 mil. - leasing), e cea mai spatioasa
Daewoo Matiz (aprox. 5 mil. - leasing), e cea mai sprintena in oras
Skoda Fabia Avantaj cu vreo 5.5 mil. e o masina buna si fiabila
Cred ca trebuie sa te decizi tu ce masina sa iti iei.
Dintre cele de mai sus as alege Loganul, dar asta as face eu.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 12 May 2006, 22:52
Post #26


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Si io tot Loganul l-as lua.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 12 May 2006, 23:13
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




QUOTE(tz--- @ 11 May 2006, 23:04)
ma cam sperie gandul ca iau ceva folosit (Solenza), dar Matiz mi se pare mic si URAT si Logan e cam mare...
*


Cred ca e greu sa alegi intre ceva prea mic ... sau ceva "cam mare"?
Unde e "cam mare" nu ar fi o problema dar la "prea mic" e greu sa mai pui ceva pentru ca pur si simplu ... e prea mic smile.gif
Sper sa faci alegerea potrivita ... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
little sam
post 13 May 2006, 20:33
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




Unu la mana e masina noua si doi e muuuuuuuuuuuuuuuuult mai spatioasa ca Matiz. O fi bun Matizul nu zic nu dar nu ma atrage. Parerea mea este ca mai bine dai 5 milioane pe Logan decat pe Matiz. Orice ai cumpara sa stapanesti sanatos.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 13 May 2006, 21:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Pai depinde de ce ai nevoie...
Eu am Logan, si mai vreau sa cumpar un Matiz numai pentru oras.
Culmea, in Matiz la un prieten mi-a incaput un televizor cu care in prealabil am zgariat tot portbagajul la Logan, si nu am reusit sa il bag...


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 13 May 2006, 21:35
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




QUOTE(tz--- @ 11 May 2006, 23:04)
Va multumesc pentru "deranj".
Deoarece nu dispun de prea multi bani am de ales intre :

Dacia Solenza SH (aprox. 3 mil./luna - credit la banca),
Dacia Logan (aprox. 5 mil. - leasing),
Daewoo Matiz (aprox. 5 mil. - leasing),

si daca mai prind promotia Skoda Fabia Avantaj cu vreo 5.5 mil.
Deci cam asta ar fi.
*



Kalos hatchback la 4 mil sau Aveo cu avans de 2500 euro si rata de cca 5 mil

This post has been edited by lucian79: 13 May 2006, 21:39


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 22:59
Forum Renault