DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> patanie ciudata, sarit corp clapeta

evisceratum
post 12 May 2006, 09:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Dragii mei, am avut parte de o patanie foarta ciudata cu a mea SN. Ma suna nevasta-mea ca a ramas in trafic cu masina si ca face f urit. Apar si eu si ma sochez cind aud ce zgomote groaznice facea. Pornea imediat la cheie, dar motorul se auzea ca si cind ambele tobe ar fi fost sparte, initial se tura singura pina la 2000rpm si dupa aia murea, vibra motorul in draci si dadea rateuri in acelasi timp, tot esapamentul ajungea sa bata in caroserie si in scut din cauza vibratiilor. Ce sa mai spun, o harmalaie de nedescris.

Dupa mai multe minute de bulbucat pe sub capota in 2 reprize, observ o chestie ce mi-a scapat pina acuma. Surubul de prindere al carcasei filtrului de aer (unul din cele 4) de blocul motor, cel apropiat de peretele antifoc si de pe partea stg(linga bidonul de antigel) lipsea si era un spatiu de 5 cm!!!! intre urechea de prindere a filtrului si soclul in care se insuruba acel surub.
Dau jos rapid filtrul de aer si carcasa lui dincelelalte 3 suruburi care mai erau si ovserv ca de la vibratii se ridicase carcasa filtrului de aer si sarise si corpul clapeta de la locul lui din galeria de admisie. In concluzie motorul tragea aer curat de sub corpul clapeta si facea ca dracu, iar zgomotul se pare ca era din galerie.

Asa ca dupa o inspectie scurta a corpului clapeta pe care il vad pentru prima data, mi s-a parut foarte curat, ma refer la interiorul unde se invirtea clapeta, am prins totul la loc deocamdata tot in trei surburi, dar am pus 2 pe partea cu peretele antifoc ca sa fixeze corpul clapeta.

In concluzie daca aveti norocul sa patiti ceva similar, sper ca acest post v-a ajutat.

Referitor la suruburile respective, ochiometric am dedus ca sunt de 6 mm diam. Ele au o forma mai speciala, dar cum nu cred ca voi gasi vreundeva sa cumpar din acelea cu cap stelat, voi pune un surub normal de 6.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 May 2006, 09:25
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Tu fusesi cu masina prin service...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 12 May 2006, 10:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




nu am mai fost in service de anul trecut din decembrie cind am schimbat distributia. Si atunci nu au umblat pe acolo. Eu am tras concluzia dupa examinarea suruburilor care au ramas ca cineva a mai perdut niste suruburi similare ca cele 2 dinspre botul masinii erau cu cap stea iar cel care a mai ramas dinspre habitaclu era cu cap hexagonal, dar care putea fi strins si cu o surubelnita in cruce ca avea crucea respectiva. Deci cel care a avut masina inainte a facut ce a facut ca a inlocuit suruburile si se pare ca astea normale (care de fapt nu au tija filetata complet ci mai ramina o portiune de aprox 10mm nefiletata ca sa nu stringa saiba de cauciuc prea tare probabil) nu sunt corespunzatoare si poate de aceea s-a si desurubat la vibratii.
evident ca acuma masina merge mai bine ca inainte si e si mai silentioasa.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 05:48
Forum Renault