DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Porneste greu, topic general

dadu221
post 7 Sep 2006, 21:03
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




cumva ti-ai facut vreo curatare de injectoare in ultimul timp ??
Daca masina nu manifesta aceleasi simptome si la 1 ora dupa ce ai oprit-o si face in felul asta numai dimineata cel mai probail este de la motorasul pas cu pas care in vitan se gaseste impreuna cu potentometrul la incredibilul pret de numa` 100 ron (dupa ce colinzi cateva magazine unde fie nu-l gasesti sub 350 reon cel de berlina fiind 250 ron si apoi mai incerci prin serviceuri si alte magazine care iti spun ca nu se vinde separat de corpul clapeta iar cel mai mic pret al ansamblui nu va cobora sub 650 ron iti spun eu ca 100 ron e un chilipir). Bun! Daca masina se mai manifesta si in alte conditii decat dimineata la rece (ma refer la motor) este foarte posibil sa te pasca o curatare injectoare si ulterior o chimbare asta in functide ce sevice gasesti. Iti spun ca-s om patit! Sper totusi sa nu ai norocul meu pe care nu-l prea doresc nimanui. In final iti sugerezi ca in cazul in care nu ai chef sa mergi inca in service si ai vreun prieten cu dsn, slz sau logan sa le ceri corpul clapeta pt cateva minute-ore (in functie de priceperea ta la montat-demontat) de proba. Pentru montare demonatre ai nevoie de o chheie de zece preferabil tubulara sau articulata ca sa nu te chinui la suruburile dinspre parbriz. Dupa ce se defac suruburile cand treci la indepartarea cutiei cu filtrul de aer tre` sa ridici incet pt ca pe burta acesteia se fixeaza si un furtun de recuperare a vaporilor de ulei. Scoti furtunu ala si iti continui treaba avnd grija ca la remontare sa nu uiti sa il montezi si pe el. Tot ca titlu de indicatie daca cumva dupa montare masina ta porneste accelerata in draci amu` sa stii ca tre` reptata operatiunea si fixat cum trebuie corpul ala clapeta. (pe timpul probei poti porni masina fara sa mai montezi filtrul de aer dar e bine sa nu iti treaca prin gand sa pleci la plimbare in feul asta).Decuplezi "cupla" cablului de acceleratie si cele doua mfe de pe corpul clapeta (cea de la mpp si potentometrul acceleratiei) si e bun de inlocuit Mult succes la operatiunea cu motorasul. Legat de senzor ma gandesc eu ca oricum nu ai ce sa ii faci asa ca nu umbla la el. eventual poti sa incerci sa pornesti masina cu el decuplat pt ca din cate stiu eu aceasta porneste dupa niste parametri presetati.
daca intre timp constati ca tre schimbat motorasul si te bagi singur la asa ceva (bu-i mare branza) inainte de a introduce motorasul cel nou in locasul lui , cu masina la rece cupleaza-l la mufa lui si pune contactul ca acesta sa primeasca comanda si sa se retraga cuiul acela in interior. Asta te va asigura ca nu risti sa il fortezi la montare sau stiu eu ce sa ii mai faci. (mai greu cu exprimare a plastica dar sper sa fi prins indeea)

ps: de unde ziceai ca esti ?


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackcris
post 7 Sep 2006, 22:18
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22 May 06




mersi mult pentru informatii.
informativ , se poate rezolva ceva si printr-o curatare initiala?
se poate ameliora problema sau daca acesta(motorasul) are o problema trebuie schimbat neaparat.
poti sa-mi explici te rog unde este localizat senzorul de temp , sa incerc sa pornesc motorul cu el decuplat.

Multumesc


--------------------
dacia supernova - b05kko
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 9 Sep 2006, 19:55
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




la faza cu senzorul sunt altii pe forum care au poze si care iti pot arata una. o sa vad daca pot sa fac si eu una din care sa intelegi totusi ceva dar pana una alta .. cum ridici capota , in partea dreapta pe lg locul in care este termostatul... cam deasupra senzorului de turatie. Este vb de o mufa neagra. in fine .. cred ca poza ar fi mai buna smile.gif
Motorasul pas cu pas se poate curata cu o carpa si cu spray de contacte dar nu intotdeauna asta remediaza problema. ideea e ca sa demontezi corpul clapeta dupa ce ai oprit masina din functionare (motorul fiind cald cuiul de la mpp este scos complet).


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piratul01
post 5 Mar 2007, 10:28
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Azi dimineata dupa ce am mers 500 de metri cu masina s-a oprit dintr-o data. Au inceput sa clipeasca toate becurile de la bord si gata, acolo a ramas. Nu se mai aprind nici stopurile, nici ceasul de la bord, nici lumina din interior, nimic. Mentionez ca bateria este buna (am pus-o pe alta masina si e ok). Sa fie vorba de vreo siguranta (de fapt toate in acest caz?). Pierdere de curent pe undeva? Ce as putea face in acest caz in afara de a aduce electricianul unde e masina sau de a o tracta?
Mersi.


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 5 Mar 2007, 10:51
Post #35


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Verifica sa nu fie oxidate contactele de la fisele bateriei (inelele care se prind pe borne).
Curata-le pe interior cu niste smirghel.
Am avut o problema asemanatoare si asta era cauza.


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piratul01
post 5 Mar 2007, 10:52
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Au fost intr-adevar oxidate, dar au fost curatate acum o saptamina.


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Mar 2007, 10:56
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Verifica masa pe caroserie, pe motor
Verifica ochiometric firele.
Daca nu se vede nimic, trebuie electrician.

Insa esti sigur ca bateria e buna? Si ca alternatorul incarca?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piratul01
post 5 Mar 2007, 11:02
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




Bateria este buna, a pus-o tata pe masina mea (e vorba de masina lui si s-a dus la locul faptei cu a mea). Acum e in cautarea unui electrician prin 1 Mai sa il duca la masina sa vada. Voi scrie dupa constatare parerea specialistului.


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piratul01
post 5 Mar 2007, 11:54
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 5 Mar 2007, 10:56)
Verifica masa pe caroserie, pe motor
Verifica ochiometric firele.
Daca nu se vede nimic, trebuie electrician.

Insa esti sigur ca bateria e buna? Si ca alternatorul incarca?
*




A venit un electrician si s-a rezolvat. Era vorba de masa.


--------------------
Dacia Supernova Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aossic
post 15 May 2007, 14:08
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 November 05




Masina mergea bine fara prea multe probleme. Aseara dupa ce am mers prin Bucuresti vreo 2 ore de am incalzit-o de nu s-a putut, am opri-o la un magazin. Surpriza testul de pornire l-a facut, becul s-a stins, s-a auzit amorsarea pompei de benzina si .....nimic. Nici un fel de zgomot. Am lasat-o sa se raceasca si dupa 3 ore s-a racit si a pornit la prima cheie. Cand am ajuns in fata garajului s-a oprit si n-a mai pornit. Mai facea probleme la pornire cateodata, pornea la 2-3 cheie.
Ce sa fac?


--------------------
DACIA SN - B29ZPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 15 May 2007, 14:34
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




Vezi ca s'a mai discutat. (Multi am patit'o)
Parcurgi toti pasii pana identifici problema.
Senzor turatie, Alimentare benzina la rampa, aprindere....


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 16 May 2007, 10:00
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




"si nimic" ?!?! adic nu se-nvartea demarorul ??
in fata garajului s-a oprit de la sine sau ai oprit-o tu si apoi iarasi nu a vrut sa porneasca si iarasi nu se auzea nik caraind cand invarteai de chei ???


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aossic
post 16 May 2007, 14:29
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 November 05




Da nu se mai auzea nimic.
Am rezolvat-o......
Am chemat un electriciancand erea in pauza de masa si intradevar era unul din contactele foarte proaste pe care le are SUPERNOVA. Dupa cum am mai citit, a scos joja, a bagat mana adanc pana a ajuns la bona de la electromotor, a curatat-o si surpriza a pornit ca noua.


PS.Este foarte greu sa ajungi la borna respectiva daca nu stii exact unde este sau daca nu o sui pe rampa.


--------------------
DACIA SN - B29ZPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady55rgi
post 28 Jul 2007, 09:29
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 April 07
From: iasi




Ceva ciudat, porneste usor la rece si dupa 5 sec. se opreste si nu mai porneste decit la a 10-a cheie, am pus-o pe calculator si totul este OK, un mecanic a spus ca nu are suficienta presiune pompa electrica de benzina, dar aceasta este noua(de uzina), are cca 5 luni, ce asi putea face inainte de a cumpara alta pompa ? Sunt schimbate : sita la pompa, rezervor spalat, filtru nou. Va rog dati sfaturi. wub.gif


--------------------
dacia super nova 2000/fara turometru si alte optiunu - AG-55-RGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 28 Jul 2007, 15:49
Post #45


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(ady55rgi @ 28 Jul 2007, 10:29)
..ce asi putea face inainte de a cumpara alta pompa ? Sunt schimbate : sita la pompa, rezervor spalat, filtru nou. Va rog dati sfaturi. wub.gif

Da' nenea mecanicu' a avut curiozitatea să măsoarea de ex. presiunea-n rampa de injecție? A verificat circuitul de recuperare al vaporilor de benzină?
Acu' o întrebare de baraj: cheia îți este recunoscută?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady55rgi
post 28 Jul 2007, 18:35
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 April 07
From: iasi




cheia este recunoscuta, presiunea la rampa a spus ca este aproape de limita, dar cam mica (2 atm)


--------------------
dacia super nova 2000/fara turometru si alte optiunu - AG-55-RGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 21:41
Forum Renault