Bucata de tabla dintre ambreiaj si volanta, S-a rupt.....uitati-va la poze
![]() ![]() ![]() |
Bucata de tabla dintre ambreiaj si volanta, S-a rupt.....uitati-va la poze
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|||
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu-mi dau seama ce s-a intamplat aici....de ce a aparut postul te atatea ori.
Plus ca nici pozele nu reusesc sa le incarc. Ma ajuta si pe mine cineva? |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca le faci mai mici, poate ca o sa-ti reuseasca...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
am reusit in sfarsit....
sper ca se intelege ce am vrut sa spun acuma nu stiu sigur daca discul ala lucios e ambreiajul sau volanta. cert e ca bucata aia s-a rupt chiar pe langa nitul acela de mai jos, si un capat al ei e prins de discul ala lucios, iar celalt nit (de la care s-a rupt) e prins de un fel de traversa din fier care e prinsa la randul ei de coroana aia dintata. Rog moderatorii sa nu se supere, si sa stearga celelalte topicuri, care chiar nu-mi dau seama cum au aparut, iar discutia poate continua pe acesta. This post has been edited by SJ-03-WEN: 12 May 2006, 14:57 |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 715 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Orice sfat ti-am da noi pe-aici, tot nu o sa scapi de datul motorului sau cutiei de viteze jos de pe masina.
NU conteaza ce s-a indoit pe-acolo, ideea e ca nu este voie sa se intample asa ceva la ambreiaj si trebuie verificat tot sistemul. A venit week-end-ul acum, iti iei un prieten si dai motorul jos. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
amc |
![]()
Post
#8
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
gaborsclutch6lb.th.jpg
Asta cred ca s-a rupt la tine! Dar nu imi dau seama cum?!? This post has been edited by amc: 12 May 2006, 16:14 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(amc @ 12 May 2006, 17:11) Exact....alea sunt....ca pe celelalte 2 bucati le-am vazut ca sunt intregi. Acuma nu stiu cat de importante sunt, si ce risc daca ma duc asa, cu una rupta, ca din cate imi dau eu seama alea au rolul de antrena discul de ambreiaj o data cu invartirea coroanei dintate. De dat jos motor si cutie sincer nu am nici un chef, nici nu ma pricep, dar si daca as faceo....ce as rezolva, ca ar tebui sa schimb discul cu totul, ca alea sunt nituite. Am dreptate.....? |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu stiu daca acel disc de tabla si discul de ambreiaj propriu-zis sunt legate doar prin acele 3 traverse (bucati) de tabla, sau este o singura piesa.......dar atunci nu mai vad rolul celor 3 traverse
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
Pai asta e toata ideea - sa inlocuiesti placa de presuine.
Te cred CA N-AI CHEF!!! crezi ca se strica ceva cand ai chef??? ![]() E treaba ta ce faci - e masina ta - in cel mai rau caz, faci carcasa cutiei zob. In cel mai bun, te lasa in drum cand ti-e mai mare dragul. Dupa cum arata, s-a rupt diafragma (soarele), ceea ce inseamna ca nu mai ai mult pana te lasa ambreiajul. Sfatul meu e sa nu cumva s-o repari, cel mai bine e sa faci asta cand te lasa in drum, ca sa ai placerea sa o tractezi pana la cel mai apropiat service... just kidding. |
-------------------- |
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
in cazu asta, cred ca urmeaza cat de curand o vizita pe la dezmembrari....
placa de presiune poate fi schimbata separat....? cat de costisitoare ar fi o astfel de operatiune in service? This post has been edited by SJ-03-WEN: 12 May 2006, 17:24 |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
vali1971ro |
![]()
Post
#13
|
![]() --------------------- Group: Members Posts: 654 Joined: 8 May 06 ![]() |
QUOTE(SJ-03-WEN @ 12 May 2006, 18:22) in cazu asta, cred ca urmeaza cat de curand o vizita pe la dezmembrari.... placa de presiune poate fi schimbata separat....? cat de costisitoare ar fi o astfel de operatiune in service? nu iti recomand placa de la dezmembrari ... daca tot faci un lucru fa-l corespunzator . verifica si discul daca tot dai motorul jos . disc de ambreiaj + placa presiune in jur de 250ron , cred , dar sunt noi . manopera nu stiu , dar cu un mecanic priceput cam in 2-3 ore il schimbi (cu pauze de bere cu tot ![]() |
--------------------
.
.
. "diferenta dintre un critic si un creator este ca cea dintre bou si taur" Teophile Gautier
|
|
amc |
![]()
Post
#14
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Yo zic ca nu e asa urgent, oricum n-are nici o treaba cu "soarele".
Totusi cum s-a rupt acea lamela, care mai este si dubla? This post has been edited by amc: 12 May 2006, 19:29 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(amc @ 12 May 2006, 20:27) Yo zic ca nu e asa urgent, oricum n-are nici o treaba cu "soarele". Totusi cum s-a rupt acea lamela, care mai este si dubla? O cauza ar putea fi o supra-turare. Adica m-am oprit in parcare si uitasem sa trec de pe gaz inpoi pe benzina. Asa ca am turat-o scurt la 5000 rpm si am schimbat pe benzina (am facut treaba asta si in alte randuri). Motorul s-a oprit, i-am dat cheie, a pornit pe benzina, si atunci am auzit tacanitul. Ar fi posibil, cred eu ca in urma unor astfel de supraturari scurte, sa fie cumva suprasolicitata placa de presiune, si astfel sa apara ceva solicitari si la acele lamele. Alta explicatie nu gasesc. |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#16
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
nu neaparat de supra-turare...eu i-am dat 6000-7000 in 1-2 si nu am spart nimic inca...se poate sa fi fost materialul nasol si a cedat exact atunci...
This post has been edited by cristigeo69: 12 May 2006, 23:30 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 19:46 |