DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bucata de tabla dintre ambreiaj si volanta, S-a rupt.....uitati-va la poze

SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 10:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




Dupa cum se vede si din poze bucata aia de tabla (de fapt sunt doua) care mie mi se pare ca uneste volanta cu ambreiaju prinsa prin 2 nituri s-a rupt.
Datorita fortei centrifuge s-a ridicat in sus si agata in carcasa ambreiajului.
Cu motorul accelerat am vazut ca ies scantei si asa mi-am dat seama. Initial se auzea ca si cum ar bate tachetii.
Si acum intrebarea.....cat de importanta e acea legatura de tabla, si cam care ar fi remedierile.


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 10:59
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




Eu nu-mi dau seama ce s-a intamplat aici....de ce a aparut postul te atatea ori.
Plus ca nici pozele nu reusesc sa le incarc.
Ma ajuta si pe mine cineva?


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 May 2006, 13:13
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca le faci mai mici, poate ca o sa-ti reuseasca...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 14:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




electrica_051.3.jpg ( Size: 91k ) Number of downloads: 268


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 14:56
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




am reusit in sfarsit....
sper ca se intelege ce am vrut sa spun
acuma nu stiu sigur daca discul ala lucios e ambreiajul sau volanta.
cert e ca bucata aia s-a rupt chiar pe langa nitul acela de mai jos, si un capat al ei e prins de discul ala lucios, iar celalt nit (de la care s-a rupt) e prins de un fel de traversa din fier care e prinsa la randul ei de coroana aia dintata.
Rog moderatorii sa nu se supere, si sa stearga celelalte topicuri, care chiar nu-mi dau seama cum au aparut, iar discutia poate continua pe acesta.

This post has been edited by SJ-03-WEN: 12 May 2006, 14:57


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 15:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




Uite inca una....
electrica_048.1.jpg ( Size: 103.09k ) Number of downloads: 177


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bujor Stefan
post 12 May 2006, 16:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 715
Joined: 17 March 06
From: Bucuresti




Orice sfat ti-am da noi pe-aici, tot nu o sa scapi de datul motorului sau cutiei de viteze jos de pe masina.
NU conteaza ce s-a indoit pe-acolo, ideea e ca nu este voie sa se intample asa ceva la ambreiaj si trebuie verificat tot sistemul.
A venit week-end-ul acum, iti iei un prieten si dai motorul jos.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 12 May 2006, 16:11
Post #8


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




gaborsclutch6lb.th.jpg
Asta cred ca s-a rupt la tine!
Dar nu imi dau seama cum?!?

This post has been edited by amc: 12 May 2006, 16:14


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 17:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(amc @ 12 May 2006, 17:11)
gaborsclutch6lb.th.jpg
Asta cred ca s-a rupt la tine!
Dar nu imi dau seama cum?!?
*


Exact....alea sunt....ca pe celelalte 2 bucati le-am vazut ca sunt intregi.
Acuma nu stiu cat de importante sunt, si ce risc daca ma duc asa, cu una rupta, ca din cate imi dau eu seama alea au rolul de antrena discul de ambreiaj o data cu invartirea coroanei dintate.
De dat jos motor si cutie sincer nu am nici un chef, nici nu ma pricep, dar si daca as faceo....ce as rezolva, ca ar tebui sa schimb discul cu totul, ca alea sunt nituite.
Am dreptate.....?


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 17:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




Nu stiu daca acel disc de tabla si discul de ambreiaj propriu-zis sunt legate doar prin acele 3 traverse (bucati) de tabla, sau este o singura piesa.......dar atunci nu mai vad rolul celor 3 traverse


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 12 May 2006, 17:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Pai asta e toata ideea - sa inlocuiesti placa de presuine.

Te cred CA N-AI CHEF!!! crezi ca se strica ceva cand ai chef??? smile.gif

E treaba ta ce faci - e masina ta - in cel mai rau caz, faci carcasa cutiei zob. In cel mai bun, te lasa in drum cand ti-e mai mare dragul. Dupa cum arata, s-a rupt diafragma (soarele), ceea ce inseamna ca nu mai ai mult pana te lasa ambreiajul.

Sfatul meu e sa nu cumva s-o repari, cel mai bine e sa faci asta cand te lasa in drum, ca sa ai placerea sa o tractezi pana la cel mai apropiat service... just kidding.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 17:22
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




in cazu asta, cred ca urmeaza cat de curand o vizita pe la dezmembrari....
placa de presiune poate fi schimbata separat....?
cat de costisitoare ar fi o astfel de operatiune in service?


This post has been edited by SJ-03-WEN: 12 May 2006, 17:24


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali1971ro
post 12 May 2006, 18:40
Post #13


---------------------


Group: Members
Posts: 654
Joined: 8 May 06




QUOTE(SJ-03-WEN @ 12 May 2006, 18:22)
in cazu asta, cred ca urmeaza cat de curand o vizita pe la dezmembrari....
placa de presiune poate fi schimbata separat....?
cat de costisitoare ar fi o astfel de operatiune in service?
*



nu iti recomand placa de la dezmembrari ... daca tot faci un lucru fa-l corespunzator . verifica si discul daca tot dai motorul jos . disc de ambreiaj + placa presiune in jur de 250ron , cred , dar sunt noi . manopera nu stiu , dar cu un mecanic priceput cam in 2-3 ore il schimbi (cu pauze de bere cu tot wink.gif )


--------------------
. . .
"diferenta dintre un critic si un creator este ca cea dintre bou si taur" Teophile Gautier
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 12 May 2006, 19:27
Post #14


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Yo zic ca nu e asa urgent, oricum n-are nici o treaba cu "soarele".
Totusi cum s-a rupt acea lamela, care mai este si dubla?

This post has been edited by amc: 12 May 2006, 19:29


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 12 May 2006, 19:39
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(amc @ 12 May 2006, 20:27)
Yo zic ca nu e asa urgent, oricum n-are nici o treaba cu "soarele".
Totusi cum s-a rupt acea lamela, care mai este si dubla?
*


O cauza ar putea fi o supra-turare.
Adica m-am oprit in parcare si uitasem sa trec de pe gaz inpoi pe benzina.
Asa ca am turat-o scurt la 5000 rpm si am schimbat pe benzina (am facut treaba asta si in alte randuri). Motorul s-a oprit, i-am dat cheie, a pornit pe benzina, si atunci am auzit tacanitul.
Ar fi posibil, cred eu ca in urma unor astfel de supraturari scurte, sa fie cumva suprasolicitata placa de presiune, si astfel sa apara ceva solicitari si la acele lamele.
Alta explicatie nu gasesc.


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 12 May 2006, 23:29
Post #16


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




nu neaparat de supra-turare...eu i-am dat 6000-7000 in 1-2 si nu am spart nimic inca...se poate sa fi fost materialul nasol si a cedat exact atunci...

This post has been edited by cristigeo69: 12 May 2006, 23:30


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:46
Forum Renault