prize aer
![]() ![]() ![]() |
prize aer
Meserie |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 berlina
1997
- CT-52-PON
|
|||
vlad_4tuning |
![]()
Post
#2
|
banned :)) Group: Members Posts: 134 Joined: 17 November 05 From: - ![]() |
la astea te referi????
![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Meserie |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 May 05 ![]() |
Da, astea sunt. Numai ca la modelul '97, grila din fata este altfel si nu stiu daca se portivesc. Daca tot le ai, se simte aerul introdus cu ele vara?
|
--------------------
Dacia 1310 berlina
1997
- CT-52-PON
|
|
zmieu2go |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Tata are o dacie din 98' si am gasit la targ la vitan asa ceva.
|
--------------------
dacia
logan
2006/ambition dci
- B 30 WZR
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
se potrivesc la orice model, mai putin la CN4
am vazut chiar pus si la nova,snova unul singur ![]() are efect dar nu spectaculos. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
8 ron 2 buc:) sunt 2 modele unele pt 2 grile si unele pt o singura gril;a mare sin lunga.sunt captatori de aer
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
raptordivx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Incercati sa faceti curat in compartimentul caloriferului .. sa reparati voletii .. sa vedeti cap coada toata instalatia .. si nici nu aveti nevoie de captatoare. La mine la 40/h vreau sa spun ca intra aer curat de afara fara probleme.. asta cu ajutorul ventilatorului. Daca dau de maneta pe caldura instantaneu intra aer fierbinte ..deci .. inca o data va spun CURATATI, CURATATI SI IAR CURATATI.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am si eu o problema, dar opusa cu initiatorul, intra aer prea mult !
de la 60 km/h in sus ma bate vantu parca nu as avea parbriz...am dat parghiile alea de directionare in sus pe parbriz, si se aude aerul cum vine, daca misc de paravanul ala de soare imi directioneaza aerul tot in cap....am desfacut grila aia si nu e nimic anormal, totul e la locul lui. Daca imi mai pun si prize de aer, mai bine dau jos parbrizu... Ce solutie as avea inafara de a astupa grilele? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#9
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 1 May 2006, 21:15) Am si eu o problema, dar opusa cu initiatorul, intra aer prea mult ! de la 60 km/h in sus ma bate vantu parca nu as avea parbriz...am dat parghiile alea de directionare in sus pe parbriz, si se aude aerul cum vine, daca misc de paravanul ala de soare imi directioneaza aerul tot in cap....am desfacut grila aia si nu e nimic anormal, totul e la locul lui. Daca imi mai pun si prize de aer, mai bine dau jos parbrizu... Ce solutie as avea inafara de a astupa grilele? da grila jos si pune niste schotch(sincer nu stiu cum se scrie)de hartie pe la gratarul de la grila cauta sa nu-l uzi in primele 2 zile ca apoi daca se lipeste bine, apa nu-l mai da jos...mie asta iarna imi intra aer rece(nu foloseam caloriferul ei pt ca am o aeroterma in masina)am astupat gratarul si nu a mai intrat. ps:a mea e din '78 si are captatori metalici ![]() This post has been edited by cristigeo69: 2 May 2006, 09:44 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
sddragos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(raptordivx @ 1 May 2006, 22:09) Incercati sa faceti curat in compartimentul caloriferului .. sa reparati voletii .. sa vedeti cap coada toata instalatia .. si nici nu aveti nevoie de captatoare. La mine la 40/h vreau sa spun ca intra aer curat de afara fara probleme.. asta cu ajutorul ventilatorului. Daca dau de maneta pe caldura instantaneu intra aer fierbinte ..deci .. inca o data va spun CURATATI, CURATATI SI IAR CURATATI. Daca dau maneta pe aer rece (zona albastra) si directionat spre aeratorul central, trebuie sa bage aer rece pe la aeratorul central? la mine nu se intampla nimic. Doar pe cald baga aer la greu (cald, evident). Rece baga doar pe la aeratoarele laterale (aer de afara, cu miros din compartimentul motor). |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
Meserie |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 15 May 05 ![]() |
Am cumparat captatorii de aer, intr-adevar cu 80.000 lei. Trebuie putin adaptati ca sa se prinda de grila, dar nu e o problema asta, se rezolva. As vrea sa verific daca manetele din masina imi actioneaza intr-adevar voletii, dar nu stiu cum sa ajung la acesti voleti. Am incercat ceva dar nu am reusit (am bord scoica). Bordul CN am vazut ca are aeratoarele laterale care baga aer in mers foarte bine. Se poate face adaptarea si pt. bord scoica? Ma gandeam daca se pot pune grile de CN laterale in locul celor de la bordul scoica si sa se traga la acestea printr-un tub aer de afara. Nu radeti de mine, am intrebat doar.
This post has been edited by Meserie: 2 May 2006, 19:49 |
--------------------
Dacia 1310 berlina
1997
- CT-52-PON
|
|
Muttley |
![]()
Post
#12
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Meserie @ 2 May 2006, 20:48) As vrea sa verific daca manetele din masina imi actioneaza intr-adevar voletii, dar nu stiu cum sa ajung la acesti voleti. Trebuie dat jos bordul. Smecheria la voletii aia este sa aiba camasile cablurilor bine fixate (sunt niste cleme metalice acolo cam ineficiente). Trebuiesc si reglati pentru o functionare corecta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
argoane lasa asa.e mai bine decat sa fie infundat.e ciudat la tine:)ti s-a facut curat de piese la vreun service?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
nick_florin |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 24 October 05 From: CLUJ NAPOCA ![]() |
QUOTE(argon @ 2 May 2006, 08:15) Am si eu o problema, dar opusa cu initiatorul, intra aer prea mult ! de la 60 km/h in sus ma bate vantu parca nu as avea parbriz...am dat parghiile alea de directionare in sus pe parbriz, si se aude aerul cum vine, daca misc de paravanul ala de soare imi directioneaza aerul tot in cap....am desfacut grila aia si nu e nimic anormal, totul e la locul lui. Daca imi mai pun si prize de aer, mai bine dau jos parbrizu... Ce solutie as avea inafara de a astupa grilele? eu am avut odacie 1300 veche si nu im ibaga caldura deloc inghetam in ea.....si nimeni nu m-a putut ajuta pana intr-o zi cand am gasit un mecanic super bun... uitate ca dupa ce dai jos tabla ceea pe unde intra aerul unde se prind aceste aeratoare sunt doua sau mai multe fante in tabla ...aerul intra prin ele si trece direct prin radiatorul acela mic.... pe aceste gauri trebuie sa existe prins dar numai in partea de sus niste piele...sau cel putin la mine asa era.....daca nu ai eu zic sa pui cat sa acopere toata fanta dar sa fie ceva mai usor astfel incat sa poata fi inpins de aer... vara ca sa nu intre aerul prinde acea piele sau ceva musama sau imitatie de piele si in partea de jos ca sa nu o mai sufle si sa intre aerul si sigur nu o sa iti mai intre aerul .... iarna trebuie sa o desfaci in partea de jos ca sa o poata flutura aerul ca sa ai caldura.... sper ca te-am putut ajuta cu ceva..... mai bine nu cred ca stiu sa explic bafta in continuare This post has been edited by nick_florin: 5 May 2006, 22:09 |
--------------------
DACIA
VW Bora
- Skoda Octavia
|
|
hremus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 March 06 ![]() |
Nu e nevoie de nici o priza de aer pt daacia cu radiatorul afara. problema este ca incaperea in care se afla radiatorul e cam prost gandita si tot aerul dat de ventilator in loc sa mearga pe radiator si apoi inauntru se duce in mare parte pe langa aripa din partea opusa ventilatorului(adica in partea cu robinetul de caldura). Eu am facut din tabla de aluminiu un perete perpendicular pe radiator chiar in capatul lui.Asa ca tot aerul dat de ventilator este impins inauntru.
|
--------------------
DACIA
1310 L
1994 Vara
- BV XX YYY
|
|
micu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 24 December 04 ![]() |
pt argon - daca dai jos grila aia de care zicea cristi ai sa vezi ca sub ea sunt 2 compartimente ; unu cel de jos parca in care e radiatoru de caldura si unu mai sus iar intre cele doua este o membrana de cauciuc cu rol de " valva" care directioneaza aerul intrun singur sens . Daca membrama aceea e distrusa si de obicei este apare efectu pe cale il zici tu
|
--------------------
dacia
1300
- tm 06 pmz
|
|
claude307 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 13 April 06 ![]() |
eu unu as pune o priza gen most wanted ca a lu' meseriasu
![]() sigur ar impiedica aerul sa mai intre prin glilajul ala mic cand sunt ditai bortile in fata ![]() This post has been edited by claude307: 10 May 2006, 22:51 Attached thumbnail(s) IMG_1330.JPG ( Size: 241.04k ) Number of downloads: 217 |
--------------------
renault
safrane
- BT03FAQ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:06 |