Zgomot interior
![]() ![]() ![]() |
Zgomot interior
Liviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
asarban |
![]()
Post
#32
|
||
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Cum e coane...mai facem pariul ala? |
||
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|||
asarban |
![]()
Post
#33
|
||
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Liviu, nu as vrea sa fiu cobe, dar parca si cureaua de alternator se monteaza (intinde, de fapt) cu diapaz-ul. Crezi ca ai montat-o corect? Nu mai bine faci un drum luni dimineata la un service sa iti vreifice intinderea curelei? Ca daca e prea intinsa iti forteaza rulmentul de alternator, care la tine are ceva "rotatii" Zic si io, nu da cu paru.... |
||
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|||
Liviu |
![]()
Post
#34
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Andrei, am montat cureaua EXACT la fel cum mi-a montat-o Remus la revizia de 60K ..
In plus de asta, NIMENI la NICI UN SERVICE nu iti va tensiona cureaua la alternator conform carti pentru simplul motiv ca aceasta operatiune necesita scoaterea motorului de pe masina. Cureaua de alternator se tensioneaza prin pivotarea alternatorului. Ca sa ajungi la surubul care iti permite sa faci treaba asta trebuie musai sa scoti motorul de pe masina sad.gif. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
asarban |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
SI pentru verificare e nevoie de demontarea motorului?
Eu ma gandeam sa te duci doar sa ti-o verifice... |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai si atunci cum ai montat cureaua? Nu trebuia sa slabesti putin alternatorul?
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Liviu |
![]()
Post
#37
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Am folosit o metoda invatata de la CNCD smile.gif ... adica se scot fuliile (sau fulia , in cazul celor fara A/C) de pe motor (loc accesibil daca se scoate roata dreapta fata si se da jos protectia de plastic dintre contraaripa si motor) si se monteaza cureaua, intinderea facandu-se cand se pune fulia la loc (lucru deloc usor) smile.gif ...
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
klaus |
![]()
Post
#38
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si... de cat era cureaua aia? O masurasi inainte de a o pune?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Liviu |
![]()
Post
#39
|
||
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ups ! .. am uitat smile.gif ... Dar tinand cont ca se gasesc pe toate drumurile (in magazinele de specialitate) nu cred ca are vreo importanta ce dimensiune are :mrgreen: |
||
--------------------
.
.
.
|
|||
miki |
![]()
Post
#40
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.246 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Liviu! cureaua aia nu antreneaza si AC?! Ai observat vre-o modificare in comportamentul AC?
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
Liviu |
![]()
Post
#41
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
La Clima s-a introdus o noua curea, special pentru A/C .. cea de alternator este identica ca la celelalte modele DSN.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
VladG |
![]()
Post
#42
|
||
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Sambata mi s-a rupt si mie cureaua de la alternator, dar folosind n-shpe tipuri de chei (tubulare, fixe, inelare, inelare curbate) si cu ajutorul unui prieten am inlocuit-o. Am reusit sa slabesc (greu) si suruburile de la intinzaroarele AC si alternator, fara sa demontez NIMIC de pe masina. Cam in 1 ora a fost gata treaba. Schimbatul curelei de alternator e mai naspa la modelul Clima, pentru ca necesita mai intai demontarea curelei de AC. Chinul adevarat vine la slabirea surubului de sub alternator. Pentru asta trebuie lucrat pe dedesubt, dar se poate face... Cu un levier am intins apoi cureaua de la alternator, iar prietenul a strans ambele suruburi. De unul singur nu poti reusi asta. Rezultatul e mai mult decat multumitor. Nu patineaza si nici nu face vreun zgomot. Strangand un pic mai mult cureaua de la AC a crescut un pic si eficienta lui. Vlad. P.S: Am sunat mai intai la Dacia Asistenta sa le pun cateva intrebari despre cum pot rezolva singur operatiunea, masina fiind undeva in afara Bucurestiului. Mi-au raspuns ca nu se poate face decat in service smile.gif, dar ca ei se ofera sa ma tracteze pentru 700k + 12.5k pe km smile.gif)))) |
||
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:12 |