DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Joc al parbrizului...

Florin S
post 26 May 2004, 17:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 May 04
From: BRASOV




Salut la toata lumea, sunt nou pe forum desi il citesc de vreo cateva luni. Sunt proprietarul unei slz clima (o am de jumatate de an) si as avea o intrebare referitoare la "jocul din parbriz" care apare si la masina mea, cam 1-2 mm. Apa in masina nu mi-a intrat inca (si nici dupa spalare, o spal cam de doua ori pe luna). Poate cineva sa-mi spuna daca mai sunt si altii in aceasta situatie "fericita" fara sa intre apa in masina desi parbrizul se misca? Sa merg preventiv la service sa-mi dea cu mastic? Oricum service-ul de aici din Brasov lasa de dorit. Am fost la ei cu o problema cu inchiderea centralizata, (facea un "carrrait" la inchiderea usii de la sofer) m-au rezolvat ce sa zic dar le-am zis si de "scartaitul" de la scaunul soferului si mi-au zis "ca am folosit mai mult acel scaun" de parca puteam conduce de pe scaunul din dreapta, ca trebuie expertiza care sa spuna din vina cui scartaie!!!! Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


--------------------
florin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 26 May 2004, 18:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Eu n-am jocul la parbriz, dar mi s-a dus UCE-ul din cauza apei. Cum insa n-am gasit apa in fatza ... nu am de gand sa trec pe la service pentru mastic la parbriz. Daca voi gasi in viitor, cand masina nu va mai fi in garantie ... scot din buzunar 300K si cu asta basta. Dar asa ... sa ma duc de dragul de a ma duce ... nu ma risc :mrgreen: Cei din service sunt in stare sa repare una si sa strice zece...


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 May 2004, 21:58
Post #3


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Florin S, in primul rand bine ai venit pe forum.

Problema jocului parbrizului ii este arhicunoscuta unui coleg forum-ist, Marty caruia din cauza asta i-a ploua in masina direct in UCE. Urmarea e simpla de anticipat. Se rezolva prin siliconarea parbrizului cu un mastic special, de culoare neagra. Neaparat sa ceri sa-ti puna asa ceva, sa nu te trezesti cu silicon sanitar pe acolo. Nu ca nu ar fi bun ala sanitar, dar asta negru e special pentru asa ceva.

Scaunul scartaie din cauza traveselor de care se prinde sina, traverse care din pacate sunt sudate (prost) prin presare la cald de podea. Si eu am aceeasi problema la scaunul din dreapta care scartaie infiorator. Mam dus in service si au zis ca se rezolva, dar ca trebuie sa taie traversa cu flexul si sa o sudeze cu autogenul, ca ei nu au scule de sudare prin presare. Am lasat-o asa, ca nu vreau sa vad autogenul pe masina. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ideea si cand merg cu cineva dau muzica mai tare (volumul muzicii variaza in acest caz proportional cu greutatea celui care se aseaza pe scaun).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 May 2004, 07:28
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Florin S, bine ai venit!

Si mie imi juca parbrizul dar nu-mi intra apa in masina (asa credeam eu) pina intr-o zi (23 Decembrie, seara) cind m-am trezit ca nu-mi mai porneste masina din cauza ca UCE era inecat in apa. Sa-ti spun mecanismul de intrare a apei in habitaclu: Solenza, are sub parbriz, inspre bord, o....streasina (o bucata de tabla lunga cit toata latimea masinii care trece pe sub bord dintr-o parte in alta). Tabla ai nu permite apei sa cada pe picioare, tinind-o acolo intr-un mod neortodox. Ei bine, aceasta metoda este OK atit timp cit masina nu este inclinata. Daca ai parcat masina cu rotile laterale pe trotuar, nu mai trebuie sa-ti explic ce se intimpla! Du-te la service, ii pui sa-ti dea parbrizul jos si sa-ti SCHIMBE CHEDERUL. Daca nu vor, 0248 500 000 si ti-l vor schimba cu siguranta!
Nu te lasa pe tinjala pentru ca risti sa ramai cu masina blocata cine stie pe unde si sa nu vina nimeni sa te scoata de acolo!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 27 May 2004, 08:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Marty, hai ca m-ai speriat. Si la mine are joc parbrizul la greu, dar, desi am pipait la greu pe sub bord de fiecare data cand am prins o ploaie, nu am simtit niciodata umed. Crezi ca are sens sa ma dus in service, si ... mai rau ... sa nu ma multumesc cu masticul ci sa ii pun sa schimbe chederul ? Crezi ca noul cheder va fi mai breaz, nu sunt toate la fel ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 27 May 2004, 08:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Intrebare de 1000 puncte: Solenzele fabricate dupa ian 2004, cu UCH-ul aflat deja in punga au si parbirzul masticat sau nu?


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 May 2004, 08:31
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Da, au angajat niste babe stirbe sa-ti mestece tie chederul si parbrizu' :wink: De unde sa stim, omule? Pune mina si incearca-l singur, eu n-am de unde sa-mi dau seama.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 27 May 2004, 08:38
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




ideea e ca si la mine are joc de 1-2 mm, insa nici nu a plouat inauntru si nici UCH-ul nu l-am prins vreodata ud, cu toate ca zilele astea au fost o gramada de ploi...


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 27 May 2004, 09:22
Post #9


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




La mine are jocul normal, zic eu, ca doar e cauciuc si trebuie sa se miste. De plouat nu a plouat si in masina. Oricum, preventiv mi-au pus de la service un "prezervativ" peste UCE.

Cat despre scaun, la mine nu scartzaie sinele decat putin. Am constatat ca scartzaie de fapt si spatarul , in zona lombara. Mi-e si jena sa ma duc la service ca incep aia sa imi traga replici dintr-alea. A rezolvat pana acum cineva scartzaitul din interiorul spatarului ? (nu cel de la sina)


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SirAvalon
post 27 May 2004, 10:55
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Eu am din 2004 si are punga, dar din cate am vazut nu cred ca are mastic la parbriz. Cred ca s-ar fi vazut masticu daca era.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 27 May 2004, 11:30
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




Bogdan_F, NU SE MASTICHEAZA PARBRIZU DIN FABRICA!!!


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 May 2004, 12:00
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Parbrizu' nu se masticheaza deloc, fiindca te tai la limba si gingii!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 May 2004, 12:35
Post #13


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
A rezolvat pana acum cineva scartzaitul din interiorul spatarului ? (nu cel de la sina)


DA, Liviu, are un topic numit Reducerea la tacere a scaunelor din fata care scartaie.

Ii multumesc si eu pe aceasta cale pt topic :roll:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 27 May 2004, 15:08
Post #14


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu exista asa ceva ca joc normal al parbrizului. Ala nu trebuie sa se miste deloc. Cum se testeaza: se deschide o usa (aia a soferului) si se apasa cu putere in coltul de sus al parbrizului, corespunzator usii deschise. Teoretic ar trebui sa-ti rupi degetul dar parbrizul nu ar trebui sa se miste. Incercati la masini mai vechi (chiar si berline) si daca apasati o sa vedeti ca nu se misca nici un mm.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 27 May 2004, 15:58
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




in principiu ceea ce spune bogdan, ar trebui sa fie adevarat. citind forumul, inainte sa-mi iau solnita am incercat sa verific chestia cu parbrizul si n-am gasit nici macar una la care sa nu se miste parbrizul. daca are vreunul dintre voi solenza originala la care sa nu se miste parbrizul cand apesi in coltul de sus(dreapta sau stanga) sa dea de stire.
cred ca chestiunea are mai multe explicatii. una este ca chederul este nou si dintr-un cauciuc destul de moale importat din turcia, am inteles. la berlina chederul se face la noi si e mult mai tare cauciucul respectiv. in timp s-ar putea sa se mai rigidizeze cauciucul pe masura ce-si mai pierde din calitati. acum nu stiu daca e mai bine sau nu. teoretic daca e mai moale ar trebui sa se lipeasca mai bine de geam+rama si sa nu mai intre apa...dar la dacia orice e posibil. daca pui un keder de dacia nova(romanesc) nu cred ca o sa se mai miste. la latin-efe mi-au spus ca mai practica chestia asta, insa nu stiu daca ajuta la ceva. cred ca daca nu intra apa...nu-i prea grav.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 27 May 2004, 21:46
Post #16


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca ai joc la parbriz nu se spune "daca nu intra apa" ci "daca INCA nu intra apa". Eu am incercat sa apas la mine pe parbriz si nu se misca de loc, indiferent cat de tare as fi apasat (sa inteleg ca-s norocos laugh.gif ). Dar este posibil sa se si fi intarit chederul in aproape un an de zile. Nu stiu, ideea e ca nu se misca si nici probleme cu apa nu am avut, ceea ce va doresc si voua.

Tocmai din cauza cauciucului (daca e prea moale se misca si intra pa, daca e prea tare nu se lipeste bine si iar intra apa) la masinile noi s-a renuntat la cheder, parbrizul fiind lipit direct pe tabla. Mai are el un cheder micut, dar doar cu rol de eansare si in nici un caz de sustinere a parbrizului.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giu
post 28 May 2004, 12:22
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 10 March 04
From: Suceava




Preventiv, pe langa mastic, trebuie si upgrade de la UCE la UCH (prin introducere in punga)! BTW, la mine inca nu nu intra apa in masina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 28 May 2004, 13:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Giu, ar fi simplu daca upgrade-ul de la UCE la UCH ar consta in introducerea acestuia in punga. smile.gif Din pacate, upgrade adevarat nu se poate face deaorece implica costuri enorme.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 May 2004, 22:35
Post #19


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Vorba unei reclame, nu are rost sa te legi la cap daca te doare in cot. Atat timp cat UCE functioneaza de ce sa treci la UCH? Pentru zgomotul mai dragut la semnalizare parca nu merita investitia. In plus, toate releele prezente la UCE sunt integrate in UCH, ceea ce inseamna ca daca se strica ceva trebuie schimbat cu totul. Asa la UCE il bagi in punga si ai terminat cu el. Daca se strica un releu il schimbi doar pe ala, nu toata hardughia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:10
Forum Renault