Cel mai potrivit combustibil
![]() ![]() ![]() |
Cel mai potrivit combustibil
EUROPE_ |
![]()
Post
#31
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sharp |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru superior Group: Members Posts: 55 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Na ca m-ai prins. Ok motorina se aprinde singura. Fara bujii. Fara compromisuri
![]() http://auto.howstuffworks.com/diesel1.htm |
--------------------
ex Dacia
berlina / toyota corolla sedan 1.4 VVT-i
1998 / 2006 Stiinta ne-a transformat in zei mai inainte de a merita sa fim considerati oameni.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#33
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Asa imi place... sa va corectati
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
madcos |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
[quote=Muttley,15 May 2006, 22:00]
Sa inteleg ca statiile MOL amplasate pe vechile locatii Shell au in continuare Tempo Plus, iar statiile MOL ridicate de la zero au Euro 4 Evo shit d-ala? In Iasi eu alimentez de la 2 benzinarii MOL, ambele foste Shell si ambele au inlocuit Tempo Plus-ul cu Euro 4. Si esti sigur ca asta din urma are tot CO98? Mersi am lucrat la mol pana acum 2 luni.sunt statii ex-shell care constructia originala nu le permite sa aiba evo.(la mine asa era)dar de asemenea sunt statii mol care au la pompa si 98 si evo(dar nu la toate pompele la fel)poate la tine este altfel.in CT gasesc si evo si 98.in leg cu evo sunt sigur ca are cel putin co 98,dar este E4.in leg cu supapele-daca supapele sunt originale din 19toamna,este posibil sa se arda.asta este val pentru tarile slab dezv la care benzina f.pb nu este decat din 90-incoace,si la care tratarea materialelor era slaba=dacia.oricum asta nu este o regula ca daca masina este veche,si ii pui f.pb se duc supapele.de la caz la caz. |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am scris si pe "'aprindere electronica".
La plecarea de acasa am bagat pina la "plin" vreo 15 l de 99+-Petrom. Motorul mergea, intr-adevar, mai bine, admitea chiar si avansuri statice mai mari. Cu consecinta, temperatura motorului mai mica (doua grosimi de ac sub jumatate). La intoarcere am pus 95 rosie, deja cere avans micsorat-si detonatii dar si mers putin instabil la relanti. In plus, Dacia a fost proiectata pentru COR 98. Acuma nu ma pronunt "neaparat cu Pb" ci "98"; ca pe vremea aia singurul aditiv era tetraetilul, e real, dar nu cred ca se cere plumb. Un motor se calculeaza (mai ales acel epsilon) pornind [si] de la carburantul disponibil. Alegerea materialelor scaunelor, iar e o alta problema. Eu stiam ca la scaune se foloseste stelit, aliaj care ar trebui sa reziste si la benzinele cu COR 95. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 07:36 |