DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Electromotor cu nabadai, Solenoid cu probleme ?!

vi_escu
post 11 May 2006, 09:49
Post #1


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




De ceva timp la pornire electromotorul face doar "click" fara sa invarta. Dupa cateva incercari, isi face treaba si porneste la sfert. Am dat jos electromotorul, schimbat carbuni, bucse, slefuit colectorul, curatat izolatii etc. (desi nu era necesar). Rezultatul: face la fel. Dupa masuratori si injuraturile de rigoare am descoperit cauza: contactele din "fundul" solenoidului. Chestia e ca acolo este un capac nituit. L-a desfacut cineva si cu ce rezultate?
Va multumesc.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 May 2006, 12:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Se demonteaza greoi, se remonteaza la fel de greoi, se distruge acea bordurare. Cel mai sigur iei nou sau, incearca la SH.
Nu zic ca nu se poate dar...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 11 May 2006, 13:01
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Asa ma-am gandit si eu! Fac rost de unul (eventual SH) si incerc repararea astuia. Va tin la curent. Amicii din parcare (unde este un adevarat forum de discutii mai ales seara cand se umbla si la produsele din beciurile inerente de sub garaje!) au venit cu fel de fel de idei de genul: practicat un orificiu (atentie la span ca pleaca masina singura!!!) si suflat spay de contacte, etc. Stiti macar din ce material sunt contactele, curentii sunt foarte mari, mai ales la pornire.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 May 2006, 13:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Materialul e cuprul, dar nu se curata cu spray de contact. Acolo apar cratere; trebuie pilita suprafata aia, nu totdeauna mai ai ce pili....


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali1971ro
post 11 May 2006, 16:02
Post #5


---------------------


Group: Members
Posts: 654
Joined: 8 May 06




se poate desface , cu ceva rabdare . crestezi cu un bonfaier marginea solenoidului cam din 10 in 10 mm astfel decupate le dai in lateral cu un patent . vezi ca in interior sunt lipite firele bobinei , ai grija sa nu le rupi , dupa care slefuiesti contactele cu o pila fina .la montare poti sa intorci cuntactul de cupru cu 180° sa nu mai calce in acelasi loc , si cu un ciocan presezi marginea solenoidului. ar trebui sa functioneze daca nu sunt contactele prea uzate.am refecut asa 4 demeroare si nu am reclamatii wink.gif .succes!


--------------------
. . .
"diferenta dintre un critic si un creator este ca cea dintre bou si taur" Teophile Gautier
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 13 May 2006, 18:20
Post #6


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Cat ai cere sa il refaci si pe al 5-lea? ca si au am aceeasi belea cu a mea...


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 13 May 2006, 23:22
Post #7


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Am gasit un solenoid pe la dezmembrari si dupa ce am reglat cursa furcii totul e OK. L-am desfacut pe cel vechi dupa metoda tizului meu Vali: in interior dezastru. Contactele de cupru sunt arse rau. Am slefuit ce se putea si vreu sa plombez craterele prin alamire (poate luni, la munca) Sa vedem ce iese.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali1971ro
post 14 May 2006, 08:41
Post #8


---------------------


Group: Members
Posts: 654
Joined: 8 May 06




QUOTE(ATM @ 13 May 2006, 19:20)
Cat ai cere sa il refaci si pe al 5-lea? ca si au am aceeasi belea cu a mea...
*



smile.gif te ajut ,cu o bere langa noi, dar ...vii la constanta? oricum ,mare filozofie nu este , cu putina rabdare o rezolvi si singur


--------------------
. . .
"diferenta dintre un critic si un creator este ca cea dintre bou si taur" Teophile Gautier
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 16 May 2006, 15:02
Post #9


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Am alamit suprafata contactelor si apoi slefuit la forma initiala. Cratere ao disparut. Dupa asamblare l-am testat la "rece". Cupleza energic si rezistenta masurata pe contacte. intre cele doua suruburi mari este 0.00!! Nu il montez pe demaror, in tin in rezerva.
Va multumesc tuturor. Consider topicul inchis.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 16 May 2006, 15:13
Post #10


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pentru ca tot e topicul cu probleme la electromotor postez si eu aici. Ca sa nu mai deschid alt topic. wink.gif
Problema mea e urmatoarea.. Dau la automat, electromotorul roteste arborele ( se aude ) si deodata il roteste ceva mai greu ( parca nu il mai roteste deloc )... dupa care porneste motorul. Asta dureaza 1,5 - 2 secunde maxim ( pentru ca porneste motorul foarte repede).
Mi s-a intamplat de vreo 3-4 ori in ultimile 2 saptamani. Sa precizez.. legaturile sunt bune, bateria este buna, electromotorul este bun, avansul este reglat la 0 grade... deci care ar putea fi problema? Sau este normal?
huh.gif

This post has been edited by EUROPE_: 16 May 2006, 15:15


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 16 May 2006, 21:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Sigur ai avansul un pic mai mare(si de obicei se manifesta asa cand e motorul incins).La mine nu a mers niciodata bine reglajul avansului dupa semnele de pe volanta.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:53
Forum Renault