DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> adaptor termocupla

ghiccy
post 17 May 2006, 08:25
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




salut!

la berlina mea am radiator mare racit de sistemul clasic cu elice pe fulia pompei de apa.

as vrea sa-mi pun electroventilator cu termocupla (mi se pare mult mai eficient si mai practic).

problema este ca nu am suport pt termocupla, se vede doar un profil in marginea radiatorului unde ar trebui sa fie.

ma gandeam daca se poate taia furtunul de jos la o distanta de 5-6cm de unde intra in radiator si sa pun pe el o bucata de teava cu suport pt termocupla sa nu mai dau radiatoru' jos si sa-l modific.

sau poate exista asa ceva de cumparat prin magazine, ce ziceti???

mersi! huh.gif


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 May 2006, 09:36
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu trebuie sa il faca cineva.radiatorul il dai jos ca sa dai jos elicea si sa montezi pe el elv.ar fi bine sa-l speli cu apa cu presiune afara si iun interior.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 17 May 2006, 10:03
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




problema mea era alta...

daca exista un adaptor care sa se puna pe furtunu de jos, sa nu mai trebuiasca sa modific radiatoru' (sa ii pun suport pt termocupla)


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 May 2006, 10:05
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




da,se face o teava la diamterul furtunului,.se da gaura in teva se infileteaza o piulita si se sudeaza.asta e.si termocupla se infileteaza in piulita


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 18 May 2006, 08:33
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




gata, aseara am reusit sa montez tot (releu, termocupla, cabluri si elventilator), dar se intampla ceva ciudat acum...

imi merge f mult elventilatoru', ~5min si ~1min sta...

sa fie de la termostat, sa deschida el prea devreme fata de termocupla pe care scrie 82-68

astept sfaturi, va multumesc pt suport!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 18 May 2006, 08:39
Post #6


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(ghiccy @ 18 May 2006, 09:33)
gata, aseara am reusit sa montez tot (releu, termocupla, cabluri si elventilator), dar se intampla ceva ciudat acum...

imi merge f mult elventilatoru', ~5min si ~1min sta...

sa fie de la termostat, sa deschida el prea devreme fata de termocupla pe care scrie 82-68

astept sfaturi, va multumesc pt suport!!!
*




Arunca un ochi si aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry17191095

Cred ca e termocupla decalibrata.....poate adopti solutia mea cu un termocontact strain....sau e radiatorul infundat....sau pompa de apa nu asigura debitul normal.....


Ps: eu nu am sudat nimic in teava in care am montat termocupla.....pur si simplu am dat o gaura in ea , am pus o garnitura din clingherit si o piulita in teava....piulita am gasit-o pe masura la ,,meseriasii,, care vand tot felul de fiare in talcioc.....

Va salut......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 18 May 2006, 09:15
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




cred ca problema este de la elvent (m-am bucurat ca era mai silentios, DAR debitu' de aer este mult mai mic => merge mai mult).

eu nu am folosit unul nou pt ca aveam deja 2 mai vechi, romanesti, d-alea grele cu cadru' din tabla groasa.

acum am observat si o chestie f nasoala, cand merge elvent, se simt vibratii in toata masina - intrebare: unde ai gasit tu elvent de nova cu 650mii, ca pana la urma cred ca iau unu' nou.

am spalat tot circuitu' si am pus doar apa distilata pt moment, pana este gata complet, cand voi pune si antigel, deci cade varianta cu infundatu' si oricum masina este din 2002-2003.

mersi mult!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 18 May 2006, 10:27
Post #8


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




termocupla din aia am si eu.da nu am montat-o .,tre sa- ti iei 92-82


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 18 May 2006, 11:28
Post #9


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




: unde ai gasit tu elvent de nova cu 650mii, ca pana la urma cred ca iau unu' nou.



In targ la Vitan..........la magazinele alea de piese auto..........Sa intrebi la fiecare cat costa........prima data imi cerea unu aproape un mil pe el.......apoi am mai intrebat si am gasit pe la 700 si apoi 650 de mii..........

Preferabil sa te duci duminica.........in cursul saptamanii aia unfla preturile........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 18 May 2006, 22:47
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




salut
problema e de la termocupla,nu cred ca ai pus ceea ce trebuie.Oricum,poti face o comparatie intre cum iti statea acul de temp a lichidului de racire cadn mergeai pe ventilator pe fulie si cum sta acum cand ai ventilator electric.
Eu am facut schimbarea asta demult,cu un vent strain luat de la dezmembrari.Sunt numai avantaje:un mic castig de putere,zgomot mai mic,menajarea pompei de apa,incalzire rapida,etc.Dezavantaj:se poate strica termocupla,mai ales daca e fara releu(ventilatorul are ceva amperaj) si poti supra incalzi masina.


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 19 May 2006, 06:41
Post #11


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




trebuie sa iei in considerare si faptul ca ai radiator mare - adica mai mult de racit

oricum ... sunt convins ca daca faci up-grade la elvent de nova o sa iesi mai bine, nu de alta dar daca spui ca elventul tau zguduie masina clar are palele dezechilibrate

eu am radiator mic si elvent de nova, daca porneste elvent-ul nu "baga" mai mult de 30 s, chiar daca masina e oprita



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 19 May 2006, 09:05
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




am gasit si luat elvent cu 650mii chiar de la primu magazin de piese dacia (am mai intrebat apoi la alte magazine si era 700, 750)

problema s-a mai remediat... oarecum?!

ma gandeam ca poate exista o neconcordanta intre termostat si cupla, sa deschida termostatul prea devreme (sa fie d-ala de vara).

sincer nici nu m-am uitat! biggrin.gif

va mai tin la curent

bafta!

This post has been edited by ghiccy: 19 May 2006, 09:06


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 May 2006, 10:00
Post #13


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.514
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(ghiccy @ 18 May 2006, 10:15)
... si oricum masina este din 2002-2003.
*



deci e pe injectie ?

daca da, vezi ca ai fir direct din calculator (comandat direct de senzorul de temperatura apa care e folosit si pt injectie) care-ti comanda electro-ventilatorul. Teoretic ar trebui sa ai o mufa in aer pe langa farul din dreapta.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 19 May 2006, 10:36
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




f interesant ce zici tu Ov...

da, e pe injectie!

explica mai pt prosti pls, sa inteleg biggrin.gif, chiar am observat ca relanti-u' creste putin inainte sa porneasca elvent.

poate stii ce culori si unde sa caut, ca as vrea sa scap de cupla aia. chiar si noua cum e tot nu e sigura fiind turceasca (dupa pret - de uzina este de 2 ori mai scumpa)

ma gandesc ca e mai sfant calculatoru' decat cupla,

mersi mult!!!

This post has been edited by ghiccy: 19 May 2006, 10:38


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 19 May 2006, 10:45
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




am fost si m-am uitat. singura mufa in aer (2 fire, roz si negru) este undeva pe langa cele 2 relee pt injectie pe contraaripa stanga.

d-aia poate ma ajuti cu niste culori ceva, pls!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 May 2006, 11:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere






--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 18:32
Forum Renault