adaptor termocupla
![]() ![]() ![]() |
adaptor termocupla
ghiccy |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu trebuie sa il faca cineva.radiatorul il dai jos ca sa dai jos elicea si sa montezi pe el elv.ar fi bine sa-l speli cu apa cu presiune afara si iun interior.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ghiccy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
problema mea era alta...
daca exista un adaptor care sa se puna pe furtunu de jos, sa nu mai trebuiasca sa modific radiatoru' (sa ii pun suport pt termocupla) |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da,se face o teava la diamterul furtunului,.se da gaura in teva se infileteaza o piulita si se sudeaza.asta e.si termocupla se infileteaza in piulita
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ghiccy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
gata, aseara am reusit sa montez tot (releu, termocupla, cabluri si elventilator), dar se intampla ceva ciudat acum...
imi merge f mult elventilatoru', ~5min si ~1min sta... sa fie de la termostat, sa deschida el prea devreme fata de termocupla pe care scrie 82-68 astept sfaturi, va multumesc pt suport!!! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
autom |
![]()
Post
#6
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(ghiccy @ 18 May 2006, 09:33) gata, aseara am reusit sa montez tot (releu, termocupla, cabluri si elventilator), dar se intampla ceva ciudat acum... imi merge f mult elventilatoru', ~5min si ~1min sta... sa fie de la termostat, sa deschida el prea devreme fata de termocupla pe care scrie 82-68 astept sfaturi, va multumesc pt suport!!! Arunca un ochi si aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...entry17191095 Cred ca e termocupla decalibrata.....poate adopti solutia mea cu un termocontact strain....sau e radiatorul infundat....sau pompa de apa nu asigura debitul normal..... Ps: eu nu am sudat nimic in teava in care am montat termocupla.....pur si simplu am dat o gaura in ea , am pus o garnitura din clingherit si o piulita in teava....piulita am gasit-o pe masura la ,,meseriasii,, care vand tot felul de fiare in talcioc..... Va salut...... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
cred ca problema este de la elvent (m-am bucurat ca era mai silentios, DAR debitu' de aer este mult mai mic => merge mai mult).
eu nu am folosit unul nou pt ca aveam deja 2 mai vechi, romanesti, d-alea grele cu cadru' din tabla groasa. acum am observat si o chestie f nasoala, cand merge elvent, se simt vibratii in toata masina - intrebare: unde ai gasit tu elvent de nova cu 650mii, ca pana la urma cred ca iau unu' nou. am spalat tot circuitu' si am pus doar apa distilata pt moment, pana este gata complet, cand voi pune si antigel, deci cade varianta cu infundatu' si oricum masina este din 2002-2003. mersi mult! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
termocupla din aia am si eu.da nu am montat-o .,tre sa- ti iei 92-82
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
autom |
![]()
Post
#9
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
: unde ai gasit tu elvent de nova cu 650mii, ca pana la urma cred ca iau unu' nou.
In targ la Vitan..........la magazinele alea de piese auto..........Sa intrebi la fiecare cat costa........prima data imi cerea unu aproape un mil pe el.......apoi am mai intrebat si am gasit pe la 700 si apoi 650 de mii.......... Preferabil sa te duci duminica.........in cursul saptamanii aia unfla preturile........ |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
hadrian_ |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 05 ![]() |
salut
problema e de la termocupla,nu cred ca ai pus ceea ce trebuie.Oricum,poti face o comparatie intre cum iti statea acul de temp a lichidului de racire cadn mergeai pe ventilator pe fulie si cum sta acum cand ai ventilator electric. Eu am facut schimbarea asta demult,cu un vent strain luat de la dezmembrari.Sunt numai avantaje:un mic castig de putere,zgomot mai mic,menajarea pompei de apa,incalzire rapida,etc.Dezavantaj:se poate strica termocupla,mai ales daca e fara releu(ventilatorul are ceva amperaj) si poti supra incalzi masina. |
--------------------
dacia
1
- 16
|
|
tarzy |
![]()
Post
#11
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
trebuie sa iei in considerare si faptul ca ai radiator mare - adica mai mult de racit
oricum ... sunt convins ca daca faci up-grade la elvent de nova o sa iesi mai bine, nu de alta dar daca spui ca elventul tau zguduie masina clar are palele dezechilibrate eu am radiator mic si elvent de nova, daca porneste elvent-ul nu "baga" mai mult de 30 s, chiar daca masina e oprita |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
am gasit si luat elvent cu 650mii chiar de la primu magazin de piese dacia (am mai intrebat apoi la alte magazine si era 700, 750)
problema s-a mai remediat... oarecum?! ma gandeam ca poate exista o neconcordanta intre termostat si cupla, sa deschida termostatul prea devreme (sa fie d-ala de vara). sincer nici nu m-am uitat! ![]() va mai tin la curent bafta! This post has been edited by ghiccy: 19 May 2006, 09:06 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghiccy @ 18 May 2006, 10:15) deci e pe injectie ? daca da, vezi ca ai fir direct din calculator (comandat direct de senzorul de temperatura apa care e folosit si pt injectie) care-ti comanda electro-ventilatorul. Teoretic ar trebui sa ai o mufa in aer pe langa farul din dreapta. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
f interesant ce zici tu Ov...
da, e pe injectie! explica mai pt prosti pls, sa inteleg ![]() poate stii ce culori si unde sa caut, ca as vrea sa scap de cupla aia. chiar si noua cum e tot nu e sigura fiind turceasca (dupa pret - de uzina este de 2 ori mai scumpa) ma gandesc ca e mai sfant calculatoru' decat cupla, mersi mult!!! This post has been edited by ghiccy: 19 May 2006, 10:38 |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
am fost si m-am uitat. singura mufa in aer (2 fire, roz si negru) este undeva pe langa cele 2 relee pt injectie pe contraaripa stanga.
d-aia poate ma ajuti cu niste culori ceva, pls!!! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:32 |