Probleme pompa frana
![]() ![]() ![]() |
Probleme pompa frana
tanumotanu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
- asfdassfg
|
|||
Axll |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
cere si tu garnituri de uzina
-trebuie facuta aerisirea pt ca o sa iti intre aer in sistem. iar la remontare se amorseaza pompa cu lichid. -aerisirea circuitului se face infelul urmator: ai nevoie de 2 persoane, unul sa faca pedala iar unu la roata. aerisirea se face in X, adica se incepe cu roata dreapta spate. se face pedala pina se intareste ( cit de cit) si se tine apasat. persoana de la roata da drumu la aerisitor pina ajungi tu cu pedala pe podea. se repeta figura pina cind pe aerisitor va iesi numai lichid fara aer. urmeaza roata singa fata, dreapt fata si in final stinga spate. multa bafta |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La pompele cu 4 conducte aerisirea se face NUMAI prin cadere libera, fara pedala. Da o cautare si vei gasi. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
autom |
![]()
Post
#4
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 Feb 2006, 13:41) La pompele cu 4 conducte aerisirea se face NUMAI prin cadere libera, fara pedala. Da o cautare si vei gasi. Pai si atunci cine apasa pistonul de frana? Trebuie cu motorul pornit? In carte lui Mondiru parca scrie ca trebuie apasata pedala....... Chiar sunt nedumerit...... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(autom @ 7 Feb 2006, 14:55) Pai si atunci cine apasa pistonul de frana? Trebuie cu motorul pornit? In carte lui Mondiru parca scrie ca trebuie apasata pedala....... Chiar sunt nedumerit...... Pompele cu 4 conducte au acel ICP; daca apesi pedala si desfaci aerisitorul, ansamblul "simte" cadere de presiune pe circuit si se blocheaza trimitind lichidul in celalalt circuit. Asta se va vedea si pe acel (!) din bord in cazul in care legatura e bine facuta. De aceea, la 4conducte doar se desface aerisitorul si se asteapta curgerea de lichid continuu, fara bule. Da, curge de la sine, nu trebuie pistoanele deplasate; supapele din ele in repaus is deschise asigurind curgerea. Cartea lui Mondiru are parca numai aerisirea la pompa simplex si tandem 3 conducte. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
autom |
![]()
Post
#6
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 Feb 2006, 15:40) Pompele cu 4 conducte au acel ICP; daca apesi pedala si desfaci aerisitorul, ansamblul "simte" cadere de presiune pe circuit si se blocheaza trimitind lichidul in celalalt circuit. Asta se va vedea si pe acel (!) din bord in cazul in care legatura e bine facuta. De aceea, la 4conducte doar se desface aerisitorul si se asteapta curgerea de lichid continuu, fara bule. Da, curge de la sine, nu trebuie pistoanele deplasate; supapele din ele in repaus is deschise asigurind curgerea. Cartea lui Mondiru are parca numai aerisirea la pompa simplex si tandem 3 conducte. Mercy de lamurire..... INSEAMNA ca berbecii asyia de mecanici de dacie chiar nu stiu meserie... Inca odata multumiri |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#7
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
E recomandata metoda aerisirii prin cadere libera si la modelele vechi cu 3 conducte?
|
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
BV-21-PIN |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 May 06 ![]() |
Fratilor mai intai as vrea sa va salut caci eu sunt nou pe aici si acum sa va descriu problema mea.
Nu de mult am "mostenit" pe linie de familie o dacie break din 96, cam rugunita ea saraca cu cam neintretinuta dar asta e, "calul de dar nu se cauta la dinti". De cand am luat-o am observat ca trage stanga la franare si m-am apucat s-o desfac cu gandul de a schimba placutele, dar am gasit etrierul dreapta blocat si plin de rugina. Cum nu aveam sanse prea mari sa-l readuc la viata am cumparat unul nou cu tot cu furtun. Cand sa-l schimb m-am lovit de faptul n-am putut desface conducta de furtun (ruginise rau de tot), si atunci am zis sa schimb si conducta ca si asa nu costa prea mult. Problema e ca nu am fost atent la magazin si nici nu stiam ca exista mai multe tipuri, inloc sa iau conducta pentru servo cu dublu circuit cu 4 conducte am luat de simplu si aceasta are filet diferit la piulita care vine pe pompa. N-am observat si cred ca am reusit sa stric filetul din corpul pompei caci pana si piulita veche se invarte in gol la un anumit moment. Exista cumva vreo metoda de a repara acest filet? sau trebuie sa cumpar una noua? Daca fac rost de un tarod mai mare de unde fac rost de o conducta cu piulite pe masura?... sau asa ceva se face numai artizanal? ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1310 CL
- BV-21-PIN
|
|
Dyda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Tarodul ptr filetarea pompelor de frina este speciale. Capatul acestuia are realizat intocmai si la sutime profilul conului de etansare de la baza filetului. Dupa cite stiu filetul este M11X1(sau 0.75), nu cred ca exista tarod de M12 cu profil conic in cap.
Asta una la mina , a doua, abaterea de la axalitate gaura -filet trebuie sa fie fff mica, in caz contrar nu se 'pupa ' conul pompei de etansare cu conul conductei si vei avea pierderi de lichid. A treia la mina, cred ca nici cel mai aprig dusman al tau cu ceva cunostinte auto nu iti va recomanda sa faci aceasta operatie. Este vorba de siguranta vietii tale dar si a celorlalti participanti in trafic. Sfatul meu este sa cumperi alta pompa si sa te ajute cineva cu cunostinte in montarea ei. Vei pastra pistonasele cu garnituri ca piese de rezerva. |
-------------------- Kox
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, corect, dar pompele cu 3 simplex sau cu 3 tandem nu stiu daca "curg" liber. As zice ca cele simplex nu curg, am inca indioeli la tandem. Cele cu 4, da.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:04 |