DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pornire prea grea la caldura, Dupa incalzire porneste greu.

EUROPE_
post 12 Oct 2006, 10:27
Post #31


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Oricum platina e noua, am schimbat-o cand am facut motorul.
Chair daca ar fi bobina, ceea ce nu cred, de ce cu uleiul celalalt pornea ca la carte, iar acum porneste greu? La rece porneste bine, adica la prima cheie ( 2-3 sprituri ).
@mihai0070 normal trebuie sa schimbi uleiul dupa numarul de km, dar daca vrei sa ai grija de motor, il poti schimba cat mai des. Daca uleiul este negru, schimba-l acum.

This post has been edited by EUROPE_: 12 Oct 2006, 10:28


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Oct 2006, 10:55
Post #32


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




intrebam pentru ca uleiul meu este destul de negru dar nu are decat 3000 km si am vazut ca presiunea la ulei este aproape 0 mai ales la relanti ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 12 Oct 2006, 12:11
Post #33


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Schimba-l imediat. Cu cat il schimbi mai des, cu atat mai bine pentru motor.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 12 Oct 2006, 12:15
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




QUOTE(mihai0070 @ 12 Oct 2006, 11:55)
intrebam pentru ca uleiul meu este destul de negru dar nu are decat 3000 km si am vazut ca presiunea la ulei este aproape 0 mai ales la relanti ....
*


Pai, daca tin eu bine minte, tu chiar aveai un topic cu problema asta, in care ziceai ca ai ulei romanesc si presiune ioc. Toata lumea ti-a zis sa-l schimbi. Ce sa-ti mai dai seama? Ce vrei sa ti se mai zica? Uleiul ala ieftin al tau, dupa cum ti s-a mai zis, la 3000 km e apa chioara.

In alta ordine de idei, sintem off topic.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 13 Oct 2006, 19:18
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




La o dacie care pornea greu la cald am observat ca dupa oprirea motorului tasnea benzina prin ajutajul pompei de accelerare supraimbogatind amestecul in galerie. Eu am presupus ca e datorita supraincalzirii carbului, dar in acest caz nu ar fi trebuit sa se echilibreze presiunea vaporilor prin jicloarele alea de aer din capacul carbului?


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 20:30
Forum Renault