Pornire prea grea la caldura, Dupa incalzire porneste greu.
![]() ![]() ![]() |
Pornire prea grea la caldura, Dupa incalzire porneste greu.
EUROPE_ |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#32
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
intrebam pentru ca uleiul meu este destul de negru dar nu are decat 3000 km si am vazut ca presiunea la ulei este aproape 0 mai ales la relanti ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#33
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Schimba-l imediat. Cu cat il schimbi mai des, cu atat mai bine pentru motor.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
workarea |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Oct 2006, 11:55) intrebam pentru ca uleiul meu este destul de negru dar nu are decat 3000 km si am vazut ca presiunea la ulei este aproape 0 mai ales la relanti .... Pai, daca tin eu bine minte, tu chiar aveai un topic cu problema asta, in care ziceai ca ai ulei romanesc si presiune ioc. Toata lumea ti-a zis sa-l schimbi. Ce sa-ti mai dai seama? Ce vrei sa ti se mai zica? Uleiul ala ieftin al tau, dupa cum ti s-a mai zis, la 3000 km e apa chioara. In alta ordine de idei, sintem off topic. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
La o dacie care pornea greu la cald am observat ca dupa oprirea motorului tasnea benzina prin ajutajul pompei de accelerare supraimbogatind amestecul in galerie. Eu am presupus ca e datorita supraincalzirii carbului, dar in acest caz nu ar fi trebuit sa se echilibreze presiunea vaporilor prin jicloarele alea de aer din capacul carbului?
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:30 |