DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Amplif "nebun", Cand se incalzeste distorsoneaza

gigaalex
post 16 May 2006, 22:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 November 05




Salut,

am o problema, si anume: AM un MP3 Player "United" ma rog, merge, pe o berlina din 95, neagra, cu doua boxe, o statie de 2x 200 nu mai stiu ce firma dar e ceva si un sub de 250 RMS MacAudio in Portbagaj. Se aude super fain doar ca... si aici incepe problema, cand se incalzeste in masina, sau cand merg prin siare sau sta masina in soare, incepe sa nu se mai auda basul, cu cat dau mai tare cu atat distorsioneaza mai tare. Atentie> doar subul e legat la statie, boxele la cas, si se aud ok tot timpul. Dar subul e groaznic, cand se raceste sau o las la umbra cateva ore merge struna. Ce poate sa fie? tin sa precizez ca statia sta sub scaunul din dreapta.

Merci in avans


--------------------
Dacia 1310 L - CS 04 VYG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 16 May 2006, 22:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




blink.gif aaaaaaaaa.....cred ca aici se discuta problemele tehnice ala masini nu ale "amplifului tau"


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigaalex
post 16 May 2006, 22:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 November 05




QUOTE(darius @ 16 May 2006, 23:35)
blink.gif aaaaaaaaa.....cred ca aici se discuta problemele tehnice ala masini nu ale "amplifului tau"
*


adica? ce are masina cu muzica?
merci


--------------------
Dacia 1310 L - CS 04 VYG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 16 May 2006, 23:00
Post #4


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




De cand problema unui amplif este o problema tehnica ??? ... mai bine incearca pe un forum despre echipamente electronice wink.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigaalex
post 16 May 2006, 23:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 November 05




QUOTE(Dreamer @ 17 May 2006, 00:00)
De cand problema unui amplif este o problema tehnica ??? ... mai bine incearca pe un forum despre echipamente electronice  wink.gif
*


Pai, presupun ca este o problema de cand e amplificatorul in masina wink.gif si
avand in vedere ca merge normal iar din cand in cand atunci cand se incalzeste merge naspa... poate stie cineva ceva.


--------------------
Dacia 1310 L - CS 04 VYG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 17 May 2006, 06:43
Post #6


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Din cate observ eu nu ai postat bine.
Aici se discuta lucruri despre mecanica nu despre echipamente electronice.
O sa incerc sa iau legatura cu un moderator sa il mute la diverse.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 May 2006, 07:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(gigaalex @ 16 May 2006, 23:16)
[...]

La tine statia distorsioneaza de la temperatura. Undeva un CI nu face contact termic bun cu radiatorul, ventiulatie proasta, etc.
Il mut la diverse.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 17 May 2006, 10:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Daca se incalzeste si distorsioneaza iar dupa ce se raceste merge normal poate sa fie un Circuit Integrat sau un tranzistor.Motivul pentru care se incalzeste poate fi un contac imperfect, stabilizatorul masinii nu e bun , tensiune mare, intrerupri repetate si foate dese, insesizabile de urchea umana , dar care tine in regim tranzitoriu repetat, curentii cresc foarte mult (au valoare de peak de 3 sau 4 ori mai mare decat cea eficace).Rezultatul ce ti se intampla tie.Solutia?te duci de unde l-ai cumparat sa se uite la el.Daca el nu are probleme trage un ochi si peste partea electrica a masinii , in sepecial redresorul si stabilizatorul.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 18 May 2006, 14:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Rezolvarea e simpla: iei un cooler de computer, cit mai silentios posibil si il legi la Remote, cind porneste statia, porneste si el. Complet ar fi sa desfaci statia si sa urmaresti conexiunile tranzistoarelor de putere pe placa, precum si cit de bine stau pe radiatoare.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigaalex
post 18 May 2006, 20:48
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 November 05




QUOTE(EvilOne @ 18 May 2006, 15:01)
Rezolvarea e simpla: iei un cooler de computer, cit mai silentios posibil si il legi la Remote, cind porneste statia, porneste si el. Complet ar fi sa desfaci statia si sa urmaresti conexiunile tranzistoarelor de putere pe placa, precum si cit de bine stau pe radiatoare.
*


ok merci am sa incerc...


--------------------
Dacia 1310 L - CS 04 VYG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigaalex
post 19 May 2006, 20:40
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 November 05




QUOTE(EvilOne @ 18 May 2006, 15:01)
Rezolvarea e simpla: iei un cooler de computer, cit mai silentios posibil si il legi la Remote, cind porneste statia, porneste si el. Complet ar fi sa desfaci statia si sa urmaresti conexiunile tranzistoarelor de putere pe placa, precum si cit de bine stau pe radiatoare.
*


Mai e o problema care poate are legatura. Am observat ca din nu stiu ce motiv, masina daca a circulat mai mult sau a stat in soare mult porneste destul de naspa tre sa dau 3 chei parca nu ar avea benzina. Platina e schimbata, chiar si bobina de 2 zile fiindca aia veche se incalzea tare dar si asta face la fel, ce poate sa fie? Au o legaturea cele doua probleme?
Merci


--------------------
Dacia 1310 L - CS 04 VYG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 20 May 2006, 09:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




nu au legatura cele 2 probleme. pornirea greoaie la cald cred ca se trage de la vaporizarea benzinei-cel mai probabil, sau de la niste bujii terminate. pentru problema cu mpliful incearca ce ti-au spus colegii mai sus...o racire mai buna poate rezolva problema.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigaalex
post 24 May 2006, 12:57
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 November 05




QUOTE(johnsws @ 20 May 2006, 10:58)
nu au legatura cele 2 probleme. pornirea greoaie la cald cred ca se trage de la vaporizarea benzinei-cel mai probabil, sau de la niste bujii terminate.  pentru problema cu mpliful incearca ce ti-au spus colegii mai sus...o racire mai buna poate rezolva problema.
*


si ar fi mai bine atunci sa mut statia in portbagaj? acum e sub scaunul din dreapta.
E mai ferit acolo de caldura?
merci


--------------------
Dacia 1310 L - CS 04 VYG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 14:38
Forum Renault