DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sistem franare dacia 1310 (dacia din 99), sistem franare dacia 1310 (dacia din 99)

siulian
post 15 May 2006, 15:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 May 06




salut'

am citit forumul din scoarta in scoarta...super misto si super educativ...
dar..sa revenim la oile noastre...

inainte de un accident...frana ..fiind o servo-frana...nu functiona atunci cand motorul nu era pornit...
dupa ce a fost reparata tablaria..vopsita..etc etc...a umblat mecanicul si acum frana tine si atunci cand motorul nu e pornit...

nu ma deranjeaza...dar din cate stiu nu trebuie sa tina decat atunci cand motorul e pornit..si as dori sa stiu ce a facut domnul mecanic(si daca e ok ce a facut...)


in alta ordine de idei..la un drum mai lung..de la galati la bucuresti s-a topit T-ul ala la racirea cu apa dintre pompa de apa, carbutaror..si ce-o mai fi...(bineteles...a curs apa..antigelu...)

bineteles...ca nu se mai putea merge cu ea..si find ajutat de un satean am unit 2 din furtune si pe unul l-am infundat(fuse cica mecanic odata)
masina a mers...destula vreme..pana am gasit la un peco...un T din ala cu tot cu furtune...l-am schimbat..am aerisit...si am ajuns in sfarsit la bcuuresti

intrebarea e: ce anume fac acele furtune...si cum de a mers cu ala infundat?(era infundat cu o bujie..deci aveam dacie in 5 bujii biggrin.gif )



--------------------
DACIA 1310 - ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 May 2006, 16:39
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Presupun ca a anulat circuitul prin "pata calda".
Nu-i problema ca merge si asa, aia are rolul de a incalzii amestecul care ajunge in cilindrii, dar daca motorul e cald merge si fara.

Servo frana merge si cu motorul oprit, dar mult mai greu..apesi cu hotarare si ar trebui sa mearga. Mai exact cu motorul pornit ar trebui sa mearga de 3,5 ori mai usor, adica pentru aceasi forta de franare la roti este necesar cu de 3,5 ori mai putin efort la pedala.

This post has been edited by argon: 15 May 2006, 16:41


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siulian
post 5 Jun 2006, 15:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 May 06




pai nu depun nici un efort..si totusi cu motorul oprit apas pe frana si se infraneaza
pompa de frana e cu 4 racoarde...si masina e din 99(printre ultimele cu carburatie)
si gur nu exista vreun cablu pus de aiurea..sau vreo piulitza/cablu ce trebuia fi pus..si din "omitere" n-a mai fost pus?!

in afara de asta..acum nici frana nu este chiar ok....adika tine..dar parca inainte..era si mai ok


--------------------
DACIA 1310 - ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 10:49
Forum Renault