Probleme TOT la franare
![]() ![]() ![]() |
Probleme TOT la franare
ag63kry |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
cristidb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Verifica jocul rulmentzilor fatza. Ciudat oricum.....
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
asa ceva nu s`a mai auzit !!
|
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE dupa ce iau viraj maxim pedala de frana mi se duce aproape de fund... O alta explicatie posibila (nu inseamna ca si reala): Unul dintre furtunele de la etriere este ciupit / deteriorat, cel mai probabil in zona imbinarii furtun -> capat metalic furtun. Cand iei viraj maxim intr-o parte, respectivul furtun este intins / flexat maxim si astfel se deschide fisura din el, lasand lichidul de frana sa iasa, si/sau aerul sa intre in circuit. Chiar daca nu vezi pete evidente de lichid de frana, cauta urme gen "umezeala" uleioasa pe furtune. Daca exista, e timpul sa la schimbi. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
intre 75 si 105k costa bucata . am schimbat eu weekendul trecut
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
livicu' |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 February 04 From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti ![]() |
verifica furtunele de frana
|
-------------------- Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
|
|
AC |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
old1310, scrie
QUOTE Unul dintre furtunele de la etriere este ciupit / deteriorat, cel mai probabil in zona imbinarii furtun -> capat metalic furtun. Eu cred ca daca ar fi ciupit, s-ar rupe instantaneu cand ar apasa pe pedala, presiunea in furtunele de frana e foarte mare. |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Bunicutzu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Nici sa nu te gandesti ca ar fi de la etrier.
In orice parte ai trage de volan, etrieri au aceiasi cursa fiindca sunt fixati pe discul de frana care se roteste cu totul, deci uita de asta. Problema ar putea fi furtunele alea, dar eu pana acum n-am mai auzit asa ceva. Inlocuieste furtunele alea, aeriseste si roaga-te sa fie astea. Multa bafta. |
-------------------- ...poza reprezinta masina ideala pentru Bucuresti/Romania
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
Bunicutzu, numa ca daca tii cont de fortza centrifuga s-ar putea ca un etrier sa fie mai avantajat in curba :shock: Glumeam!
|
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
ag63kry |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 ![]() |
o sa verific furtunele. m-am gandit si eu la rulmenti, dar nu au joc si sunt schimbati acum 1000 km. oricum mi se pare ca una din roti(in viraj pe loc) sta cam stramba
|
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Apasa pedala de frina timp de 1 mincu masina in stationare, timp in care observa daca aceasta se deplaseaza ( isi mareste cursa), daca da, trebuie sa verifici toti consumatori. Fenomenul descris de tine are loc cind consumul de lichid este mai mare ( placute si saboti cu uzura mare, deformarea furcii etrier sau a flexibilului etrier)
Incearca propunerea si mai vorbim |
-------------------- Kox
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E posibil sa-ti fi ramas vre-un furtun de frana intepenit si sa agate cand iei de volan. Daca furtunul se deformeaza creste s cantitatea de lichid de frana, ceea ce duce la o coborare a pedalei. Insa e cam bizar sa se intample asa ceva.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 16:06 |