DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Autostrazile din RO

octavianf
post 11 Aug 2004, 16:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Deci o concluzie ar fi ca o data cu investitiile in infrastructura se vor modifica si conditiile de trafic. Poate si nivelul de civilizatie!
Consider ca legatura intre nivelul de civilizatie si conditii nu este directa.
Conteaza poate si 'mostenirea'.
Am condus destul de mult pe afara ca simplu turist. Si nu pot decat sa va dau dreptate.
O alta chestie: consecinta dotarii politiei romane cu masini scumpe si aparate radar moderne: acestia nu mai patruleaza sau stau in intersectii (decat in centru pe la colturi cate 5 pe metru patrat), ci stau in masini, pititi in locuri de ei stiute (inca o data, datorita conditiilor improprii de trafic national: pe o banda, prin sate etc.) sa te prinda ca ai depasit viteza legala cu 5 km/h si sa sara din masini sa te opreasca.
Atata timp cat mentalitatea acestora nu se schimba... laugh.gif


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big2004
post 11 Aug 2004, 23:51
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 August 04




Fratzilor si cand m-am dus la mare si cand am venit am mers pe noua autostrada (A2). Dupa parerea mea este de nota 10 . Am mers pe ea cu SupeRNova mea din 2001 cu 170 la ora . Ce e aiurea , drumul ce duce spre autostrada . Eu fiind din Timisoara am crezut ca au facut taximetristii de la Cobalcescu ( pe care i-am intrebat incotro este noua autostrada ) MISTO de mine , si m-au trimis undeva prin Ferentari . Bine ca aveam Connexu la mine si imi scria pe telefon ca e bv. Pallady . Deci cum spuneam de autostrada mu am ce comenta decat ca e prea scurta . Astept continuarea . Aveti grija la radare . Cand m-am intors de la mare era unul pe sensul inspre Bucuresti , noroc ca aveam vreo 137-138 , oricum sub 140 . Ceau si mai vorbim


--------------------
Am o dacie care trage ... SupeRNova 170km/h !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 Aug 2004, 08:56
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu e chiar de nota 10. Mai degraba un 8.
Partea facuta din beton e zgomotoasa si cu denivelari (mici, de adevarat, dar oricum se simt). Doar acolo unde are asfalt imi place 100%.
Iar bumbisorii aia dintre benzi sint prea proeminenti. Inteleg ca sint foarte utili noaptea, insa se puteau face plati, ca in alte tari. Trecerea peste ei e foarte neplacuta. Eu aveam grija la fiecare schimbare de banda sa trec cu rotile printre ei.

Deci sa nu ne entuziasmam prea tare. O fi un mare progres dupa standardele noastre, dar e departe de perfectiune.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 12 Aug 2004, 09:45
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




biggrin.gif Frate la cat e romanul de carcotas si perfecta sa fie si tot nu-i bine. Daca aceiasi autostrada ar fi teleportata in Germania sau Austria sau in orice alta tara din vest ara perfecta dar asa ca e la noi nu e. Nimic nu e perfect pe lumea asta si mergand si eu pe autostrada in Austria am vazut portiuni carpite si m-a deranjat diferenta de nuanta a astfaltului si faptul ca atunci cand treceam peste ele simteam la roata o mica infima denivelare, dar merge.... biggrin.gif :wink:

INtrebare ca personal inca nu am fost pe autostrada Soarelui are pe lateral parapet de vand si antiviscolire? Eh asta ar fi o problema. :roll:


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 12 Aug 2004, 10:17
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu e chiar asa, ca dovada ca portiunea cu asfalt e foarte buna. E normal sa cirii cind vezi partea din beton dupa ce ai vazut-o pe-aia cu asfalt.

Cum as putea sa numesc cele doua treimi din beton "perfecte", cind ultima treime e mai buna decit ele?

Plus ca in Austria unde zici tu, simteai o denivelare infima acolo unde se facuse o reparatie, pe cind pe betonul nostru ai denivelari (tot infime, recunosc) permanente si periodice, la fiecare imbinare de placi.

Oricum, i-am dat 8. E o nota destul de buna, nu? smile.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 12 Aug 2004, 10:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




da mai stai linistit nu era o critica la postul tau ci mai mult o constatare generala a firii romanului... laugh.gif
Repet autostrada are parapet lateral, macra pe anumite portiuni? La iarna se stie ca acea zona este predispusa viscolirii etc.

ca tehnologie (desi nu sunt specialist) as prefera betonul chiar daca este un pic mai zgomotos dar este mai durabil si mai ieftin. La urma urmei asta conteaza mai putin km de autostrada sa se faca repede bine si cat mai multi. 8)


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big2004
post 13 Aug 2004, 22:22
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 August 04




Misterb iti raspund eu ca ceilalti stau sa critice autostrada , iar de la Craiova la Timisoara am dat de cateva ori de asfalt cu masina de am crezut ca pe acolo raman fiarele ei . Nu sunt parapeti antiviscolire ca in vest si nici macar gardul de sarma nu era pus decat in cateva locuri . In schimb stateau unii cu radaru . Clienti la greu , ca venind de la Constanta si enervat de aglomeratie intrai pe autostrada si logic mergeai cu viteza . Eu am avut noroc si nu am avut decat vreo 137-138 . Crau si numai bine . Nu mai criticati Autostrada ci urcati la volan si veniti inspre Timisoara prin Craiova . La sosire sami spuneti de cate ori ati lovit masina de asfalt .


--------------------
Am o dacie care trage ... SupeRNova 170km/h !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 16 Aug 2004, 07:29
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Daca nu avem, nu e bine, daca avem, nu e bun...


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 17 Aug 2004, 13:57
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




Sursa Amos news:


Prefectura Bihor a anunțat sumele cu care vor fi despăgubiți proprietarii terenurilor care urmează a fi expropriate pentru construcția autostrăzii Borș-Brașov. Prețurile la care au fost evaluate terenuri agricole sau pășuni ce se vindeau anul trecut cu câteva milioane de lei depășesc orice închipuire.

Locuitorilor din comunele bihorene Balc, Tăuteu și Abram le-a pus Dumnezeu mâna în cap: prețurile anunțate pentru exproprierea terenurilor de sub autostradă sînt de-a dreptul fantastice: între 4,69 eurom² și 7,54 eurom². Cel mai important criteriu al evaluării a fost categoria solului. Pentru prima fază a construcției, în Bihor urmează a fi expropriată o suprafață de 62.500 m², între comunele Balc, Tăuteu și Abram.

Astfel, un metru pătrat de teren arabil categoria a II-a de pe raza comunei Abram va fi plătit de statul român între 6,18 și 6,70 euro. Pentru un metru pătrat de pășune categoria a III-a de pe raza comunei Balc țăranii vor încasa între 4,69 și 4,89 euro m², iar pentru pășune 4,82 euro m². Terenurile din comuna Tăuteu, arabile de categoria a II-a, vor fi despăgubite cu 7,54 euro m². Dacă înainte de aprobarea construcției autostrăzii valoarea la care se putea vinde un hectar de teren în zonă nu depășea 10 milioane de lei, acordarea unei despăgubiri de 7,54 euro pe metru pătrat ridică prețul la 75.000 de euro/ hectar, adică în medie trei miliarde de lei. Acest lucru înseamnă o creștere a prețului de 300 de ori, adică un profit astronomic de… 30.000%.

Autostrada vine din Ungaria, iar în România va intra pe lângă localitățile Biharea și Satu Nou (aflate la circa 20 de kilometri de Oradea). Prin județul Bihor traseul va fi următorul: Biharea-Sălard-Sârbi-Spinuș-Chișlaz-Tăuteu și Suplacu de Barcău. Șoseaua va coti spre nord, spre Zalău, înainte de a ajunge la Cluj, tocmai pentru a beneficia de această investiție și județele mai sărace, cum este cazul Sălajului. Bihorenii vor putea circula pe autostradă intrând de pe drumul Oradea-Marghita, printr-unul sau două puncte de intrare. Lucrările la autostrada Oradea-Brașov vor începe simultan pe mai multe tronsoane, data exactă pentru începerea construcției urmând a fi stabilită de Ministerul Transporturilor și autoritățile județene. Cert este că excavatoarele vor mușca prima dată din pământ între localitățile bihorene Chiribiș și Satubarbă, iar lucrările vor dura patru ani și jumătate, până în 2009. ‘’Toate lucrările vor fi făcute cu muncitori, furnizori de materiale și firme din zonă’’, a declarat directorul de proiect al firmei americane Bechtel pentru autostrada Borș-Brașov, Walker Kimball. Acesta a oferit amănunte despre numărul locurilor de muncă ce va fi creat până în 2007, anul în care construcția va atinge cota cea mai de sus ca și proces de muncă. Potrivit directorului Bechtel, cele 4.000 de locuri de muncă vor fi împărțite între Bihor și Cluj, numai în acest an urmând a fi înfințate 500 de posturi. ‘’Vom a dovadă de o maximă transparență și profesionalism la angajări. Vom comunica în presa locală numărul posturilor și criteriile de angajare, pentru a evita orice suspiciune’’, a mai spus Walker Kimball.


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 17 Aug 2004, 15:58
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




da si cine stia treaba asta adik bastani au luat de la saraci cu 5 mil hectarul si acum vand cu 75.000 de euroi imobiliare nu gluma....


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 17 Aug 2004, 16:00
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Si tu acum....
Ase e in bisnitz...
Castiga unii, pierd altii.... laugh.gif


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 17 Aug 2004, 16:37
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




da pierd uni da mai castigam si noi o autostrada in drumul spre civilizatie .
ma intreb cate o sa mai pierdem numai in domeniun masina sa nu fiu off topic ( la drumuri pierdem bani pe taxa de drum la service ne jecmanesc , benzina si motorina daca stai sa faci conformitatea cu ce e la pompa si ce pui in rezervor ajungi sa deschizi 100 de procese si tot asa )


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 18 Aug 2004, 07:16
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




O sa fie o placere sa mergem pe jos...
Gandeste-te: pana la mare sa faci doua saptamani.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igs
post 18 Aug 2004, 08:16
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 August 02
From: Bucuresti




citat:

’Toate lucrările vor fi făcute cu muncitori, furnizori de materiale și firme din zonă’’, a declarat directorul de proiect al firmei americane Bechtel pentru autostrada Borș-Brașov, Walker Kimball. Acesta a oferit amănunte despre numărul locurilor de muncă ce va fi creat până în 2007, anul în care construcția va atinge cota cea mai de sus ca și proces de muncă. Potrivit directorului Bechtel, cele 4.000 de locuri de muncă vor fi împărțite între Bihor și Cluj, numai în acest an urmând a fi înfințate 500 de posturi. ‘’Vom a dovadă de o maximă transparență și profesionalism la angajări. Vom comunica în presa locală numărul posturilor și criteriile de angajare, pentru a evita orice suspiciune’’, a mai spus Walker Kimball."

hai sa va zic o faza cu muncitorii "din zona":
in 2001 a inceput proiectul de reabilitare a caii ferate bucuresti-campina, facut de un consortiu germano-austriac. capitalistii astia erau foarte fericiti ca au pus mana pe o lucrare mare pe care o vor face cu forta de munca ieftina din romania.

si incep lucrarile: se lucra pe un fir, pe celalalt circulau trenurile. iar forta de munca ieftina cadea beata in fata trenurilor, in primele trei saptamani fiind zilnic cel putin un accident.

asa ca "muncitorilor din zona" li s-a dat verde catre o zona mai sigura (carciumile din imprejurimi) si a fost adusa forta de munca germano-austriaca, de zece ori mai scumpa si de 20 de ori mai eficienta care a facut treaba pana la capat.

cei care au mers cu trenul pe bucata asta in ultima vreme pot sa confirme calitatea executiei.
concluziile le trageti si voi.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 18 Aug 2004, 08:58
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




Deci pot sa fiu un posibil norocos. Am ceva teren in zona Suplacu de Barcau. Daca tin bine minte in zona terenului meu au fost ceva testari de sol. laugh.gif laugh.gif


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 10 Apr 2006, 11:20
Post #46


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Lucrările la Autostrada Transilvania vor fi reluate într-o lună, urmând să fie finalizate la sfârșitul anului 2012, a declarat într-o conferință de presă la Alba Iulia, ministrul delegat pentru Lucrări Publice și Amenajarea Teritoriului, Laszlo Borbely.

Mai multe aici


--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 10 Apr 2006, 13:18
Post #47


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




O porcarie sa inceapa constructia acestei autostrazi de la Oradea. Ordinarii aia de PSD-isti au tras sforile pt respectiva autostrada desi inca de la inceput UE s-a opus acestui proiect. mad.gif Ungurii au terminat deja autostrada ajungand cu ea la Szeged urmand sa o continue pt a face legatura cu autostrada Arad-Sibiu-Bucuresti, dar nu, noi o vrem pe la Oradea, ca noi suntem mai destepti. In fine...zarurile au fost aruncate acuma, de dat inapoi nu se mai poate da, e bine si pe la Oradea, dar nu prea cred eu ca in 2012 va fi gata...ce naiba...doar noi suntem romani, chiar daca firma care face lucrarea este Made in USA, cea care a facut autostrazi si in Croatia, si care dpdv al calitatii este de nota 10, forta de munca este din Ro, banii vin de la guvernul Ro..si cu asta am spus totul.Sa nu se transforme 2012 in 2020, 2030, 2040 samd...!! dry.gif


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 10 Apr 2006, 13:39
Post #48


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




RCS,este vorba de 2 coridoare distincte de autostrada.Ungurii au si ei la fel pana la Szeged dar si pana la Debrecen care va cobora pe la Oradea si va duce la ei acolo la Cluj,Tg-Mures......deci sunt mai multe interese in joc smile.gif


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 14 Apr 2006, 09:03
Post #49


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani






--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pegasus
post 27 Apr 2006, 09:23
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 May 05
From: Bucuresti




Ministerul Transporturilor va incepe in primavara lucrari de reparatie a 23 km din autostrada Bucuresti-Pitesti, valoarea estimata a lucrarilor fiind de un miliard de lei noi, adica 277 de milioane de euro.

Vor fi reparate portiunile cuprinse intre km 23 si 46, pe sensul Bucuresti-Pitesti, iar pe celalalt sens intre km 43-37 si km 29-23. Portiuni pentru care Ministerul Transporturilor a bugetat un miliard de lei noi. La acest pret se poate construi cea mai pretentioasa autostrada in zona de munte din Europa.

De vina este terenul argilos pe care e construita aceasta, stratul freatic ridicat, acestea determinind prin capilaritate ridicarea apei in baza autostrazii si ulterior, la inghet, craparea acesteia. Teoretic, autostrada ar trebui reconstruita cap-coada, solutie mentionata si de fostul ministru al Transporturilor, Miron Mitrea.

Articol complet Cotidianu

Acum ma intreb eu cum naiba au rezolvat probleme ceilalti europeni sa faca autostrazi prin/printre dealuri si munti si noi nu reusim printr-o campie apoape plata sa face 2 segmente de 360 km(A1+A2)?!?!! iar cand vine vorba de restul segmentelor de autostrazi ce treb' facute (Buc-Brasov-Bors, Drajna-CT...) incep vaietele sad.gif.
Nu cred ca vom avea autostrazi decat dupa 2 generatii de acum in colo

Un alt articol mai vechi dar interesant gasiti aici


--------------------
Clio Symbol - Fidji 1.5dci(80cp)
Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 27 Apr 2006, 09:38
Post #51


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Pai daca nu se face treaba buna si toti cauta sa fure cat mai multi bani, e normal sa nu tina. De vina sunt contractantii care folosesc materiale proaste si cei care le dau contractele.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pegasus
post 27 Apr 2006, 09:46
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 May 05
From: Bucuresti




Sa mai adaug ca am vazut luni cand ma duceam catre pitesti o frumoasa gropita de 20/20 cm, adancime de 5 cm, pe una din sectiunile prospat reparate in toamna!!! pe banda 2, undeva la km 60 parca...nu am retinut exact.
Cred ca daca puneau piatra cubica rezista mai mult decat asfaltul asta de kkt.


--------------------
Clio Symbol - Fidji 1.5dci(80cp)
Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 2 May 2006, 15:40
Post #53


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Doua variante pentru autostrada Moldova: 600 km prin Satu Mare sau 300 km efectuandu-se jonctiunea cu autostrada Bechtel la Tg Mures sau Cluj.

Mai multe aici!


--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Matei
post 2 May 2006, 18:50
Post #54


--M!--


Group: Members
Posts: 328
Joined: 21 May 05
From: Bucharest




QUOTE
De vina este terenul argilos pe care e construita aceasta, stratul freatic ridicat, acestea determinind prin capilaritate ridicarea apei in baza autostrazii si ulterior, la inghet, craparea acesteia.


eu zic ca e vrajeala asta. pe portiunile cu probleme se vede cu ochiul liber ca asfaltul nu are mai mult de 2 cm. poate daca avea cat prevedea proiectul nu se intampla asta.


--------------------
Renault Megane Sedan II 2005, 1398 cmc
Fericit sau roman ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 3 May 2006, 16:30
Post #55


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




Autostrazile din RO!?!? Hmmmm...Si care-s alea ma rog? dry.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 3 May 2006, 16:32
Post #56


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




A1 prashtie si A2 neterminat smile.gif


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pegasus
post 3 May 2006, 16:44
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 May 05
From: Bucuresti




restu prezinta probleme inca de la concepere, nasterea prevazuta intarziata mult si cu probleme (parinti cu malformatii grave - legate de ochiul necuratului wink.gif) ... o sa iasa o chestie perfect romaneasca...din pacate

This post has been edited by Pegasus: 3 May 2006, 16:45


--------------------
Clio Symbol - Fidji 1.5dci(80cp)
Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 4 May 2006, 09:43
Post #58


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani






--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 4 May 2006, 10:05
Post #59


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




dar de a1 s-au apucat? Ar trebui sa trec pe acolo in o saptamana, doua si nu prea as vrea sa imi rup iar masina prin gaurile alea. Macar o plomba sa puna la ea. Caci a2 aia, cat e facut din ea, e super buna.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 4 May 2006, 12:01
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Sambata, pe A1, sensul Pitesti-Bucuresti, gropile erau pe aceleasi pozitii. Probabil ca situatia este aceeasi si in sensul Bucuresti-Pitesti. Pe drumul vechi 4 radare, dar flash-uri multe de la soferi.


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 20:13
Forum Renault