Cutia de control electric - surpriza, defect!
![]() ![]() ![]() |
Cutia de control electric - surpriza, defect!
drs |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 July 04 From: Timisoara, ROMANIA ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
alex |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Unu la mana, bateria de 45 Ah este de-a dreptul jenanta. Orice om intreg la cap o schimba in prima secunda de dupa achizitionarea masinii.
[quote]O impinge, din nou. Porneste[/quote] Masina asta nu se porneste prin impingere. Roaga-te sa nu aflii de ce, mai tarziu, cand o sa vina mecanicul :twisted: [quote]Data trevuta cand am luat masina pt un drum de 100 km, m-am intors, i-am dat masina tatalui prietenei mele, si i-a fiert apa, iesind aburi din capota[/quote] Mda, sa stii ca ceasul ala care indica temperatura apei este pus acolo doar pentru ca nu aveau cu ce sa umple spatiul ala din bord. Nu trebuie sa te uiti niciodata la el, intotdeauna minte. Sa nu te uiti la el nici macar atunci cand ii dai 5000 de ture ca sa vezi cat de rapid e calculatorul de injectie. :twisted: [quote]Dar la TICO... nu mi-e rusine sa turez motorul la semafor[/quote] Nici celor cu scutere nu le este rusine. Avantajul tau este ca ai un cilindru in plus la motor. Oricum, simti diferenta :mrgreen: |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
sod |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
asa e, la tico am sesizat si eu ca te baga in scaun. Am avut un tico la firma cu care am si facut cateva delegatii. Stateam in el ca in cart. Oricum, intr-o zi cand am accelerat sa ma bage si pe mine in scaun 2 s s-a rupt scaunul (ce-i drept si eu am 110Kg). Am cazut pe spate, si masina a scapat de sub control , noroc ca s-a oprit motorul si nu a intrat in ceva/cineva. Multumesc frumos de asa senzatii.
In rest, ce sa zic, in carte scrie clar ca masina nu se porneste prin impingere. Daca tu nu stii sa folosesti un obiect, asta nu inseamna ca este prost. |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
toto |
![]()
Post
#4
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Alex,
De ce sa schimb bateria? De ce e jenanta? Doar asa, din principiu, chiar daca merge foarte bine? Sa inteleg ca ti-ai schimbat bateria in prima secunda, adica ai venit cu alta mai mare la dealer si ai si schimbat-o. Ce imbunatatiri ai observat? |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eticheta aia cu Control Electronique mai are scris pe ea Automatique si cred ca sunt mai multe prin masina si probabil este vorba de un control al calitatii si eticheta confirma ca respectivul cablaj a trecut testul.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
alex |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
toto, eu am SuperNova. Aici nu mai tin minte daca bateria de pe SN este de 45 si aia de pe SLZ e de 40 dau bateria de pe SN este de 50 sau aia de pe SLZ e de 45. Ideea este ca bateria pe care ti-o da atunci cand iti cumperi o SLZ este subdimensionata fata de consumul de curent al masinii. De aici problemele cu fluctuatii de viteza, opriri de motor etc. Mai multe detalii iti da Dany pentru ca el stie mai bine! Oricum, ideea postului meu de mai sus era ca, asa cum bine a spus si sod, in afara de baterie, toate problemele pe care le-a avut repsectivul cu masina s-au datorat proastei utilizari, lucru care se poate intampla si la Ferrari, nu numai la Dacia.
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Ant |
![]()
Post
#7
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am mai spus si in alta parte - ma consider un norocos - nu am avut nici un fel de problema cu SLZ de cand am luat-o (s-a ars doar becul de la bricheta) si crede-ma ca nu am tratat-o cu manusi - am considerat ca fiind noua , in garantie si + casco macar acum sa vad ce poate.Rezultatul este ca sunt multumit de investitie.
Si apropo de tico am avut si eu unul de la munca vreun an si jumatate si pot sa-ti spun ca aia era masina alergata (avea cam 180.000 km ) si nu te puteai plange de ea decat la capitolul confort (intr-adevar scaunul l-am busit si eu ) |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
cati dintre voi v-ati schimbat bateria si cu ce?
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
toto |
![]()
Post
#9
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am ce face cu banii
ce baterie e la clio? |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#10
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
drs, ce auzeai tu tacanind in cutia aia erau releele. Acolo sunt releul de injectie, releul care controleaza GMV-ul tr1, GMV tr 2, releul de compresor A/C, releul pompei de benzina si releul de faruri ceata. Din start se exclud cele pt faruri ceata, pt A/C si cele pt GMV si atunci mai ramai cu cel pentru injectie si cel pt pompa de benzina. Cel mai probabil unul din ele e pe moarte si trebuie schimbat, nu-i mare inginerie.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ducu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 3 May 04 ![]() |
Parca asta era un forum despre masini nu despre Tico.Fii ma serios cu bagatul tau in scaun.Sa stii ca a fiert apa si ca nu te-ai uitat pe bord la ceasuri.Acum tu vrei ca Solenza sa fie perfecta.Orice masina se strica.Dar te rog nu mai compara fierul de calcat cu o masina cat de at normala:))
|
-------------------- Emit noxe!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pt baterii, eu va recomand cu toata caldura ZAP Vector. Eu mi-am pus asa ceva pe break si merge fara probleme. E de 62 Ah, cu ochi pentru verificare starii de incarcare, etc. Si nici nu e foarte scumpa. Am dat pe ea acum un an xcam 1.3 bulioane.
In rest, macar daca o dati prin balarii (cum de fapt cred ca sunt si eu cu post-ul asta) nu mai sariti unul la gatul altuia. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
drs |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 July 04 From: Timisoara, ROMANIA ![]() |
Mai desteptilor, SLZ nu e masina mea. Nu am citit cartea de instructiuni, si la drum lung nu a crescut temperatura, decat cand am intrat in oras.
Si vreau sa zic ca un Tico nou mi-as mai lua, dar o SLZ noua nu. |
-------------------- |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#14
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Cel mai bine e sa nu mai folosesti Solentza aia, altfel tata socru are sa explodeze candva shi are sa iti spuna ca esti soferul lu' peste shi ca nu sti sa te porti cu bijuteria lui de familie.....i
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Liviu |
![]()
Post
#15
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Daca mai pomeneste cineva cuvantul TICO sau MATIZ sau DAEWOO in acest topic care se refera STRICT la problemele electrice ale SOLENTZEI, ii sterg mesajul fara a tine cont si ce alte informatii contine.
Bafta! |
--------------------
.
.
.
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Liviu, exagerezi. Insusi initiatorul topicului a pornit acest flame penibil solenza vs tico. Amuza-te sau sterge topicul cu totul.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
asarban |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
MA TI Zapaceste un thread d'asta!
Liviu, de ce TI COmplici? Arde mesajele! Ca sa revenim si sa ne gandim DAE WOOnde i se trage astuia problema. O chestia asemanatoare a avut un sofer de la fosta firma unde lucra mama. S-a descoperit ca era de la niste cabluri care treceau printr-o tabla de langa baterie/comp si care caluri se frecasera de tabla aia rezultand o descarcare a bateriei (cred totusi ca era vorba de un scurt!) S-a rezolvat prin inlocuirea cablaraiei! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#18
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie cand m-am dus prima data cu ea in service mi-au facut un fel de OTS, adica mi-au izolat cablajul fata care iesea din cutia de relee in dreptul unrei bucati de tabla de care se freca. Ziceau aia din service ca la urmatoarele loturi de SLZ s-a rezolvat probleme prin punerea unei cleme de fixare si a unui buretel. Masina mea e de la sfarsitul lui iulie anul trecut.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
asarban |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Cam despre asta e ideea!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 05:19 |