DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum marit + alte probleme, carburatoru...

viperfox
post 13 Sep 2005, 10:19
Post #1


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




in primu rand nu mai stiu ce sa ii fac la carburator; problema este ca imi consuma 12 in oras; am incercat cam tot ce stiam si ce am gasit aici pe forum (nu e infundat returu, reglat plutitor, curatat tot carburatoru cu solutie speciala etc) si problema persista; in concluzie nu stiu ce sa ii mai fac, daca mai stie cineva ceva ce nu am incercat...ascult cu interes, daca nu...imi poate cineva recomanda un service unde sa gasesc un 'mester minune' care sa mi'l faca?

mai am o problema, am constatat ca am pierdut un surub de la scutul de sub motor, si un al doilea este jumate desfacut, dar se invarte cu tot cu piulita (cel care a cazut nu mai are piulita deloc); cum pot sa le pun la loc, mai exact pe unde se baga piulitele? si apropo, scutul meu e destul de rau strambat de la diverse lovituri si borduri, atat de mult ca la urmatoarea lovitura cred ca ating baia de ulei(am bagat mana pe la motor si mai e spatiu intre scut si baie dar f putin, cat sa incapa o pereche de degete mai subtirele) ce e de facut? se poate da jos si indrepta la ciocan? sau trebuie cumparat unul nou?

inca una: fix la turatia 2000-2200 imi intra in vibratie ceva la motor, se aude parca ar fi o tabla care nu e stransa...are cineva idee ce poate sa fie? ca asa la prima vedere...nu am vazut nici eu nimic (si nu vibreaza scutu de la cele 2 suruburi lipsa)

si inca una: am constatat ca in sarcina (mai greu se obtine efectul la viteza mica, mai usor la viteza mare, de ex la 60 cu a 3-a) incepe sa trepideze masina...initial am crezut ca e din cauza ca nu sunt echilibrate rotile dar pentru ca efectul se repeta la mai multe viteze, am constatat ca este de la motor, se simte ca si cum ar intrerupe dar nu f des,ca nu da in nas, dar incepe sa trepideze asa usor; mi s'a intamplat si la 110 cu a 5-a; de la ce poate sa fie? de la avans? dar...ce sa ii fac? ca este reglat dupa metoda cu semnu pe volanta; si totusi nu se manifesta mereu efectu, inclin sa cred ca in functie de temperatura motorului (nu am observat atent), uneori ma duc cu a 3-a pana peste 60 si nu face nimic, alteori trebuie sa schimb a 4-a pe la 55 ca trepideaza

This post has been edited by viperfox: 13 Sep 2005, 10:26


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 13 Sep 2005, 10:33
Post #2


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




viperfox, in legatura cu trepidatiile: incearca alta bobina


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 13 Sep 2005, 10:47
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(viperfox @ 13 Sep 2005, 12:19)
in primu rand nu mai stiu ce sa ii fac la carburator; problema este ca imi consuma 12 in oras;
*



Daca afara consuma ok (6.5-7) las-o asa ca nu are nimic. Bucurestiul nu e oras! PS: si eu consum 11-12-13, mers cam 6-700 km pe luna intre 08:00 - 19:00, f. mult prin centru.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 13 Sep 2005, 11:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(viperfox @ 13 Sep 2005, 10:19)
in primu rand nu mai stiu ce sa ii fac la carburator; problema este ca imi consuma 12 in oras; am incercat cam tot ce stiam si ce am gasit aici pe forum (nu e infundat returu, reglat plutitor, curatat tot carburatoru cu solutie speciala etc) si problema persista; in concluzie nu stiu ce sa ii mai fac, daca mai stie cineva ceva ce nu am incercat...ascult cu interes, daca nu...imi poate cineva recomanda un service unde sa gasesc un 'mester minune' care sa mi'l faca?

mai am o problema, am constatat ca am pierdut un surub de la scutul de sub motor, si un al doilea este jumate desfacut, dar se invarte cu tot cu piulita (cel care a cazut nu mai are piulita deloc); cum pot sa le pun la loc, mai exact pe unde se baga piulitele? si apropo, scutul meu e destul de rau strambat de la diverse lovituri si borduri, atat de mult ca la urmatoarea lovitura cred ca ating baia de ulei(am bagat mana pe la motor si mai e spatiu intre scut si baie dar f putin, cat sa incapa o pereche de degete mai subtirele) ce e de facut? se poate da jos si indrepta la ciocan? sau trebuie cumparat unul nou?

inca una: fix la turatia 2000-2200 imi intra in vibratie ceva la motor, se aude parca ar fi o tabla care nu e stransa...are cineva idee ce poate sa fie? ca asa la prima vedere...nu am vazut nici eu nimic (si nu vibreaza scutu de la cele 2 suruburi lipsa)

si inca una: am constatat ca in sarcina (mai greu se obtine efectul la viteza mica, mai usor la viteza mare, de ex la 60 cu a 3-a) incepe sa trepideze masina...initial am crezut ca e din cauza ca nu sunt echilibrate rotile dar pentru ca efectul se repeta la mai multe viteze, am constatat ca este de la motor, se simte ca si cum ar intrerupe dar nu f des,ca nu da in nas, dar incepe sa trepideze asa usor; mi s'a intamplat si la 110 cu a 5-a; de la ce poate sa fie? de la avans? dar...ce sa ii fac? ca este reglat dupa metoda cu semnu pe volanta; si totusi nu se manifesta mereu efectu, inclin sa cred ca in functie de temperatura motorului (nu am observat atent), uneori ma duc cu a 3-a pana peste 60 si nu face nimic, alteori trebuie sa schimb a 4-a pe la 55 ca trepideaza
*




Iata cum schimbi piulitele in colivie care sunt in lonjeroane (dupa ce in prealabil cumperi 2 de le magazin!)
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8148&hl=


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 13 Sep 2005, 22:17
Post #5


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(Uncle-Sam @ 13 Sep 2005, 10:33)
viperfox, in legatura cu trepidatiile: incearca alta bobina
*



am 2 pe masina, una d-aia veche, neagra, din ebonita, cu ulei inauntru (asta e in functiune acum) si o am si pe cea originala a masinii, cu carcasa metalica;o sa incerc sa fac schimb sa vad rezultatul...


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 13 Sep 2005, 22:23
Post #6


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 13 Sep 2005, 11:02)
Iata cum schimbi piulitele in colivie care sunt in lonjeroane (dupa ce in prealabil cumperi 2 de le magazin!)
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8148&hl=
*



ms, o sa incerc metoda ta numa sa imi gasesc un pres sa ma bag sub masina:)


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 13 Sep 2005, 22:29
Post #7


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(fnp @ 13 Sep 2005, 10:47)
Daca afara consuma ok (6.5-7) las-o asa ca nu are nimic. Bucurestiul nu e oras! PS: si eu consum 11-12-13, mers cam 6-700 km pe luna intre 08:00 - 19:00, f. mult prin centru.
*



asta e problema...ca si afara consuma cam 10...si pe multi ii aud ca atat le consuma in oras...

si mai e ceva....nu stiu daca are legatura dar totusi de unde e...cand plec mai tare de pe loc sau cu fluierat de roti, sau accelerez mai tare, vine miros de benzina de la motor (daca am geamul deschis), dar se duce destul de repede; care este cauza?


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 14 Sep 2005, 06:53
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




In privinta consumului, verifica din nou: pompa de benzina, platina, delcoul, bujiile, carburatorul si fa-i din nou reglajele, dar nu dupa ureche, incearca intr-un service sa ti-o regleze ca la carte... Eu asa am scapat de un consum de 10 l in afara si 13 in oras, iar acum consumul se incadreaza in limite normale.

Daca tot iti mai consuma dupa ce ai facut toate astea, atunci inseamna ca este mult mai grava problema...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 14 Sep 2005, 07:20
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(viperfox @ 13 Sep 2005, 22:29)
asta e problema...ca si afara consuma cam 10...si pe multi ii aud ca atat le consuma in oras...

si mai e ceva....nu stiu daca are legatura dar totusi de unde e...cand plec mai tare de pe loc sau cu fluierat de roti, sau accelerez mai tare, vine miros de benzina de la motor (daca am geamul deschis), dar se duce destul de repede; care este cauza?
*


Demonteaza racordul de aer de la carb si uita-te in interior si accelereaza. Verifica daca da benzina pe la garniturile de la papagalul de sprit, din aceasta cauza se poate ineca si de aici vine si miros de benzina si consum mare. Verifica toate garniturile de la carb. Daca nu le-ai inlocuit, inlocuieste-le. Verifica apoi bujii (distante electrozi, etc), fise si delcou, platina.Daca ai inlocuit jiglerele, vezi ca cele noi nu se prea potrivesc. Verifica si teul de vapori de ulei de la carb sa nu fie spart asta da trepidati la relanti. Dupa ce ai facut toate verificarile regleaza avansul rotind delcoul - este bine ca turatia sa fie de 1000-1500 rpm- ori te ajuta cineva ori reglezi relantiu la aceasta turatie pe parcursul reglajului - pina cind motorul merge rotund - eu asa fac. Acum reduci turatia de relanti la 800rpm si reglezi aerul la carb astfel: stringi surubul de aer pina vezi ca motorul da samne ca se opreste, in acest moment desfaci surubul de aer 1-1,5 ture pina ce motorul merge rotund. Refaci turatia de relanti la 800rpm si acum torul este OK. Daca nu obtii consum mai mic trebuie sa desfaci iar carbul si sa inlocuiest jiglerul principal este posibil decalibrat (nu le inlocui pe toate ca s-ar putea sa nu le nimeresti) refaci reglajul si trebuie sa mearga!!!!

Attached File(s)
Attached File  dimensiuni_jiglere.doc ( 24.5k ) Number of downloads: 51


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 14 Sep 2005, 08:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Mirosul de benzina poate sa apara si din cauza scurgerii acesteia pe la piulita cu filtru din carburator. Daca aceasta nu etanseaza bine la turatii mari e posibil sa-ti scape benzina pe acolo. Eu am schimbat 3 dopuri si pana la urma am renuntat la filtrul de acolo si am infiletat dopul la maxim, montand in prealabil un filtru pe furtunul care vine la carburator.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 18:34
Forum Renault