DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> poate influenta "VC" service-urile?

ion73
post 9 Jan 2003, 09:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 December 02
From: Timisoara




are vreo putere asupra lor sau putin le pasa la uni de altii?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 9 Jan 2003, 13:33
Post #2


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Eu cred ca VC are o influenta asupra servisurilor. As vrea sa va spun ce mi s-a intamplat azi dimineata. M-a sunat o tanti care a spus ca e de la Dacia si ca face un sondaj cu privire la satisfactia clientilor in legatura cu servisurile. Stia ca mi-am bagat masina in service la Meridian in noiembrie si a inceput sa imi puna intrebari in legatura cu asta. As putea zice ca intrebarile mi-au facut placere, deoarece mi-au aratat ca au inceput sa-i preocupe aspecte pana acum ceva vreme neglijate complet. Ele sunau cam asa: daca am fost foarte multumit, destul de multimit, putin sau deloc de ce au facut ei, daca mi-au facut programare cand am vrut io sau cand au vrut ei, daca la receptie mi-au vorbit politicos si si-au notat toate problemele masinii, daca au rezolvat toate problemele, de ce a trebuit sa revin (ca n-aveau unele piese a fost raspunsu), daca au lasat mizerie in masina la sfarsit, daca mi-a fost explicat tot ce s-a facut pe masina, daca pretu a fost acceptabil, daca mi s-a dat la sfarsit un fluturas cu starea masinii. Legat de vocea clientului m-au intrebat daca am cunostinat de asta, de ce nu am sunat pana acum si mi-au recomandat sa sun pentru orisice chestie, oricat de mica ar fi. Tipa a fost foarte politicoasa si chiar m-a impresionat placut episodu asta. Daca se si folosesc aceste informatii pentru imbunatatirea situatiei din servisuri este perfect. In caz ca sunteti curiosi sa stiti ca in general am dat raspunsuri favorabile firmei Meridian, ce m-a nemultumit rau la ei a fost cum am primit masina cand am cumparat-o, dupa aia si-au facut treaba destul de bine.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcata
post 13 Jan 2003, 19:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Vocea Clientului POATE influenta service-urile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, si sa trateze clientii asa cum se cuvine. Trebuie doar sa-i fie comunicate problemele pe care le aveti. Si crede-ma ca pot lua masuri drastice impotriva service-urile, mergand chiar pana la suspendarea autorizatiei.

Deci chiar si cei care au iesit din garantie pot beneficia de serviciile mult-hulitului VC. Asa ca e bine de stiut ca o modalitate de a-i determina pe ciocanari sa-si faca treaba mai bine este si amenintarea cu reclamatia la VC. Sa stii ca si cei de la VC sunt destul de porniti impotriva celor de la service, numai ca au nevoie ca cineva sa reclame anumite fapte pentru a le putea corecta si eventual sanctiona pe cei responsabili.


--------------------
.: Catalin :.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:26
Forum Renault