DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> vreau sa verific membrana din pompa de benzina, am nevoie de indicatii

Aldor
post 6 Jul 2006, 19:26
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Vreau sa verific membrana, numai sa stau eu linistit, pentru ca mi se pare ca scapa putin pe undeva, ca s-a umezit putin chiar langa pompa de parca ar scurge putin pe undeva. Nu am mai desfacut pompa de benzina, poate sa-mi dea cineva cateva indicatii ce si cum sa fac, la ce sa ma uit?
Poate e numai paranoia, dar nu strica sa verific. Am mirosit tija de la ulei si mi se pare ca usor miroase a benzina.

Trebuie sa schimb setul in curand pentru ca scoate fum ca un cazan in esapament si azi am schimbat simeringurile de la supape degeaba, dar mai vreau sa umblu cateva zile cu masina inainte (ca nu am bani inca de set).

This post has been edited by Aldor: 6 Jul 2006, 19:27


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 6 Jul 2006, 19:34
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pai daca tot vrei sa iti faci motorul...mergi asa cu ea wink.gif .
Da-i la coada ( la pompa wink.gif biggrin.gif ) si vezi si tu cata banzina scoate....


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jul 2006, 20:00
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Concret:, scoti toate 3 furtunele, desfaci toate suruburile, cu grija sa nu pierzi saibele, scoti corpul pompei(daca scoti capacul doar si grija sa nu pierzi arcul). Cu ocazia asta verifici vizual pastilele, daca inchid supapele bine. Pentru a scoate membrana, o rasucesti la 90 de grade si tragi in sus. Daca o schimbi nu e recomandat sa schimbi doar membrana, ci iei de la magazin un set membrana-parghie gata asamblat.
Inapoi se baga la fel, dupa ce o bagi o rasucesti la 90 de grade si pui capacul inapoi. Nu strangi prea tare ca nu e nevoie, si distrugi filetelele.
Grija sa nu uiti de gulerul ala de plastic dintre membrane.

Proba practica: cu motorul cald, si oprit scoti furtunul din carburator, si il bagi intr-o sticla. Pornesti, cand se opreste motorul, trebuie sa se fi adunat in sticla minim 400 de ml.
Normal e 5-600.

Daca mai ai nelamuri spune.

This post has been edited by argon: 6 Jul 2006, 20:03


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 6 Jul 2006, 20:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Mersi!

Nu VREAU sa fac motorul dar e musai icon_mrgreen.gif
Si mai vreau sa umblu destul de mult cu ea asa, de aia vreau sa verific pompa, sa nu imi arunce baia de ulei in asfalt.
Concret, daca mai fac cateva sute de km. asa cu fumul dupa mine, in cel mai rau caz ce mi se poate intampla? Ca deocamdata n-am idee cand o sa am vreo 10milioane sa bag in motor. Si azi am aruncat azi 1 milion pe geam schimband simeringurile de la supape. Am fost optimist, am crezut ca numai asta e problema. Dar numai surprize neplacute am de cand mi-am luat Nova asta. Sper ca intr-o zi sa pot sa ajung sa ma si bucur de ea. icon_mrgreen.gif
Presupun ca e o masinuta bunicica, atunci cand e in stare perfecta de functionare, daca asa ceva e posibil la o Dacie wacko.gif

This post has been edited by Aldor: 6 Jul 2006, 20:10


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 7 Jul 2006, 17:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Aldor,tare mie ca pompa aia a ta de benzina e capsulata,adica nu se poate desface. rolleyes.gif (corpul superior e de plastic si nu are retur).Daca pompa a fost schimbata cu una normala atunci vezi ca distantorul ala gros de plastic dintre membrane are doua gaurele mici, diametral opuse.Ei,daca alea nu sunt cumva infundate, atunci cand se sparge membrana iti arunca benzina pe acolo(picaturi mici).


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 7 Jul 2006, 18:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(gabi1 @ 7 Jul 2006, 18:53)
Aldor,tare mie ca pompa aia a ta de benzina e capsulata,adica nu se poate desface. rolleyes.gif (corpul superior e de plastic si nu are retur).Daca pompa a fost schimbata cu una normala atunci vezi ca distantorul ala gros de plastic dintre membrane are doua gaurele mici, diametral opuse.Ei,daca alea nu sunt cumva infundate, atunci cand se sparge membrana iti arunca benzina pe acolo(picaturi mici).
*



Mersi gabi1.
Inca nu am avut timp de asta, am lasat-o pentru week-end. Maine dimineata ma pun pe treaba. Sa vedem daca ma descurc, de nu, iar vin cu intrebari icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Z
post 17 Jul 2006, 22:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Ca sa nu mai deschid alt thread, va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare:
Azi m-am pomenit in timp ce mergeam ca lasam dare ca melcii, da nu de... ci de benzina hiptnotizat.gif Am oprit imediat si am constatat ca mi se desprinsese furtunul care face legatura dintre carb. si pompa de benzina. Problema e ca imi iesise cu tot cu tumburusul (nu stiu cum altfel sa-i zic) ala metalic pe care era fixat cu colier de pompa si nu prea stiu cum s-ar putea remedia. L-am infipt la loc, dar vad ca joaca si scapa benzina pe langa si... n-as vrea sa iau foc din cauza asta.
Multumesc


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 17 Jul 2006, 22:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(Alex_Z @ 17 Jul 2006, 23:08)
Ca sa nu mai deschid alt thread, va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare:
Azi m-am pomenit in timp ce mergeam ca lasam dare ca melcii, da nu de... ci de benzina  hiptnotizat.gif  Am oprit imediat si am constatat ca mi se desprinsese furtunul care face legatura dintre carb. si pompa de benzina. Problema e ca imi iesise cu tot cu tumburusul (nu stiu cum altfel sa-i zic) ala metalic pe care era fixat cu colier de pompa si nu prea stiu cum s-ar putea remedia.  L-am infipt la loc, dar vad ca joaca si scapa benzina pe langa si... n-as vrea sa iau foc din cauza asta.
Multumesc
*



Cand fixezi "tumburusul" la locul lui, dai si doua lovituri cu latul patentului.Metoda este provizorie asa ca, cu prima ocazie cumpara un corp superior de pompa benzina(eventual pompa completa).Daca era tumburusul de intrare in carburator era mai simplu(e din cupru), ca puteai sa-i tragi un strat de cositor.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Night Dog
post 17 Jul 2006, 22:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 9 July 06




QUOTE(Alex_Z @ 18 Jul 2006, 09:08)
Ca sa nu mai deschid alt thread, va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare:
Azi m-am pomenit in timp ce mergeam ca lasam dare ca melcii, da nu de... ci de benzina  hiptnotizat.gif   Am oprit imediat si am constatat ca mi se desprinsese furtunul care face legatura dintre carb. si pompa de benzina. Problema e ca imi iesise cu tot cu tumburusul (nu stiu cum altfel sa-i zic) ala metalic pe care era fixat cu colier de pompa si nu prea stiu cum s-ar putea remedia.  L-am infipt la loc, dar vad ca joaca si scapa benzina pe langa si... n-as vrea sa iau foc din cauza asta.
Multumesc
*



E nasoala treaba si eu am patzit la vechiu carburator k o iesit stutzu ala...eu l-am remediat astfel: am luat un ciocan si l-am lovi sa se ovalizeze putin pe capat si l-am bagat la loc.. si nu a mai iesit, dar la tine daca zici ca joaca e mai nasoala treaba, incearca asa si vezi, daca curge eu zic sa nu te joci sa patesti ceva nasol . mai bine schimba corpul pompei cu unul din SH, sau preferabil nou biggrin.gif

Moderator Edit: Nu mai scrie cu IRC, data viitoare trec la sanctiuni.


--------------------
Dacia 1310 1985 - Cj XX XXX
Dacia Rock's
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 18 Jul 2006, 11:33
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




sunt foarte proaste corpurile de pompa. Ori ies tevile, ori cad pastilele, ori se strica filetul surubului de sus. Piese de 3 lei. Pompa de plastic fara retur e mult mai buna. Eu asa am avut, dar i-am rupt un stut cand am dat motorul jos si a trebuit sa o schimb cu varianta clasica si proasta. Stie cineva daca se mai gasesc pompe de plastic si unde?
Nu se poate cositori pentru ca nu prinde cositorul pe metalul din care e facut.

This post has been edited by cristidb: 18 Jul 2006, 11:34


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Jul 2006, 13:56
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(cristidb @ 18 Jul 2006, 12:33)
sunt foarte proaste corpurile de pompa. Ori ies tevile, ori cad pastilele, ori se strica filetul surubului de sus. Piese de 3 lei. Pompa de plastic fara retur e mult mai buna. Eu asa am avut, dar i-am rupt un stut cand am dat motorul jos si a trebuit sa o schimb cu varianta clasica si proasta. Stie cineva daca se mai gasesc pompe de plastic si unde?
Nu se poate cositori pentru ca nu prinde cositorul pe metalul din care e facut.
*




aia de plastic nu se gaseste ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 21 Jul 2006, 06:54
Post #12


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




Si eu am o nedumerire legata de pompa. Am dezmembrat complet pompa de benzina, am schimbat si garnitura la imbinarea cu blocul motor. Am curatat stutul de admisie (era FOARTE infundat) si la reasamblare constat ca nu mai baga benzina. Garnitura dubla este buna, sita(filtrul) este curatata, numai ca la furtunul ce intra in carburator nu se simte ca baga ci ca scoate aer, de benzina nici vorba. M-am uitat in decantorul de sticla si vad ca nu trage nimic de acolo, l-am intors ca sa cada direct si nu prea lua nici de acolo. Ce mai am de facut?


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Jul 2006, 08:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ai verificat supapele din pompa?
Dupa cum scrii pompa "suge" pe stutul de refulare in loc sa "impinga". Acuma, sigur ai montat bine furtunele? Pe stutul orizontal aflat linga cel vertical (de retur) se pune furtunul de admisie din rezervor, la cel vertical, pe cel de retur iar la cel "singuratic" pe cel de la carburator.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 21 Jul 2006, 10:19
Post #14


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




Aha, deci le-am pus exact pe invers 04.gif Supapele erau bune pt ca m-am jucat eu la ele sa vad ce sunt 017.gif Am dat la "coada" 2 ore ca puteam seca un lac cu pompita aia...Nah, trebuie sa cumpar cheie de 12 ca mai am de umblat si pe la rulmentul pompei de apa...poate pun ceva pe invers si acolo.... 04.gif
Multam fain !

This post has been edited by Merlucius: 21 Jul 2006, 10:25


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 23 Jul 2006, 15:07
Post #15


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




am pus cum ai zis furtunasele dar apoi le-am pus la loc pt ca asa pare logic in urma studiului aprofundat asupra supapelor si apoi mai e si sageata care indica sensul benzinei, deci: furtunul de la rezervor( decantor) este pe stutul cel singuratic, adica INTRARE. Pe stutul vertical iese catre CARBURATOR si pe stutul orizontal cel cu "gaurica mica" am pus returul catre rezervor...parca asa erau si inainte sa-l desfac, pt ca sti ca furtunul de retur e mai mic in diametru si nu prea intra in alt stut. Am schimbat pe rand: corpul supapelor, apoi membrana apoi si corpul cu cama. SA MOR DACA MERGE POMPA AIA! Acum dupa aceste schimbari imi face impresia ca nu stie sa traga benzina, pt ca daca ii curg din decantor, pompa se amorseaza si baga spre carburator. Ce idei mai aveti, va rog? Si tocmai cand vreau sa vand dacia (vine titiu nou si nu am loc de 2 masini) !
Multumesc


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 24 Jul 2006, 09:38
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Eu am comandat la adras o pompa de benzina capsulata. Se pare ca se mai fabrica. Pentru a fi montata pe un motor cu carburator simplu trebuie improvizat un T pentru retur. Sper sa scap de problemele cu pompa de benzina...


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 20 Sep 2006, 09:54
Post #17


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Salut, revin cu o problema.... Cand opresc motorul mi se aude un fasait in dreptul pompei de benzina... e normal acest fasait ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Sep 2006, 10:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sigur e la pompa? Nu e la servo?
Daca nu, posibil sa fie fisiitul benzinei in retur dar, mai bine, verifica atent sa nu traga aer pe undeva.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 20 Sep 2006, 10:52
Post #19


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




servofrana am schimbat`o acu 2 sapt ... e noua .. asa am crezut si eu initial

LE : repet, fasaitul se aude doar in momentul cand am oprit motorul.....

This post has been edited by Armandos: 20 Sep 2006, 11:28


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Sep 2006, 06:31
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Verifica etansarile de la conducte, suruburile membranei, chiar membrana-desi fisurarea ei se vede prin scaparile de benzina- etansarea clopotelului, returul; daca niciuna din astea nu-s cu probleme, una din supape are scapari.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:40
Forum Renault