DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reglare instalatie gpl-carburatie

gmatei
post 24 Mar 2004, 10:59
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Ov - MULTUMESC F F mult pt ajutor !!!

Ca un feedback as dori sa-ti spun ca nu stiu ce sa fac acu'. Daca merita sa dau 600.000 lei pe ulei Castrol pt Gaz sau nu ?Am eu vreo garantie ca nu va "dispare" ca si celalalt?

O sa va anunt ce decizie am luat ?


--------------------
Sunt constient ca sunt inconstient.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Mar 2004, 11:05
Post #62


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




adevarul e ca iti consuma cam multicel (a se citi f mult) ulei si personal nu cred ca daca pui ulei pt gaz o sa se intample ceva miraculozzzz. Zic ca in primul rand sa elimini TOTAL pierderile de ulei (cum adica iti curge pe la filtru, ca io n-am vazut pana acum masina sa piarda ulei pe la filtru) si d'abia dupa aia sa incerci eventual un ulei pt gaz (asta inainte sa desfaci motorul sa vezi ce are :!: )


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmatei
post 24 Mar 2004, 13:04
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




In mod sigur voi face in ist weekend o verificare (strans filtru ulei-uleiul "transpira" f. putin pe langa el, dat scut jos si verificat buson + baie ulei, strans inca un pic capac tacheti). Apoi voi lua o decizie.

O alta constatare pe care am uitat sa o scriu este ca dupa aprox 1000 de km in jurul bujiilor, pe chiuloasa, apar niste pete de ulei (ca si cum ar fi fost pulverizat pe langa bujii). Asta spune ceva despre starea motorului sau a bujiilor ?


--------------------
Sunt constient ca sunt inconstient.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Mar 2004, 13:55
Post #64


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




bujii, mai exact garniturile alea de tabla (sau oi avea ceva la chiulasa)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iarba fiarelor
post 24 Mar 2004, 14:12
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 March 04
From: focsani




nu se intimpla nimic daca se merge cu benzina fara plumb se uzeaza putin mai mult scaunul supapei dar e nesemnificativ in timp. daca iti e frica foloseste shell milennium benzina premium fara plumb cu aditivi pe baza de azot {singura din ro momentan}


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarcosBXCS
post 24 Mar 2004, 14:22
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti, Romania




Vezi la Metro au ulei Texaco Halvoline 5w40 full sintetic si scrie pe spate ca este si ptr. GPL ... mi-am luat din ala, e 1.500.000 , sper sa-mi protejeze mai mult motoru (abia l-am facut acu 400 km wink.gif )
20w50 nu cred ca e bun pt. gpl ... din ce am citit pe net in afara, nemaifiind spalat uleiul de benzina tinda sa ii creasca vascozitatea, si din cauza asta era recomandat un ulei cu o vascozitate cat mai mica ...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iarba fiarelor
post 24 Mar 2004, 14:25
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 March 04
From: focsani




daca iti papa uleiul foloseste castrol XLR 15W60 E MAI VISCOS LA TEMP MARE. CONSUMUL TI- A CESCUT PENTRU CA AI FACUT SEGMENTARE SI NU AI SCHIMBAT SETUL SI PENTRU CA AI FOLOSIT SEGMENTI CARE NU SINT DE FIRMA SI APOI TE MAI DAI SI LA LINIUTE . ATENTIE DACIA NU-I SUBARU IMPREZA WRC. LA RODAJ SE FOLOSESTE OBLIGATORIU ADAOS DE BISULFURA DE MOLIBDEN, PENTRU CA DE RODAJ DEPINDE VIATA ULTERIOARA A SETULUI MOTOR. CHESTIA CU ULEI IEFTIN 500KM O SPUN MECANICI DE 55 ANI CUM AI TU CARE AU INVATAT MECANICA ACUM 20 ANI SI DE ATUNCI NU AU MAI CITIT DECIT ZIARUL. TEHNICA LUBREFIERII , A BUJIEI, A SEGMENTILOR, A TUTUROR COMPONENTELOR AVANSEAZA ZILNIC NUMAI MECANICII RAMIN PE LOC. [NU TOTI} RODAJUL SE FACE 1000KM IAR MOTORUL NU SE FORTEAZA 6000KM. DACA TU TE-AI DAT LA LINIUTE I-AI PUSO TATA.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmatei
post 24 Mar 2004, 15:34
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Iarba fiarelor - merci pt feedback

- o sa vad daca e cazu si daca imi permit si merita sa folosesc uleiul recomandat de tine
- o sa-l intreb pe mecanicul meu ce fel de segmenti puse in motor cai intradevar setul nu a fost schimbat
- LA LINIUTZE NU MA DAU (e o 1300 pe gaz!!!!) - poate doar cu melcii
- bisulfura am pus-o dupa rodaj (observa ca a fost un pic cam tarziu)
- sunt de acord cu tine il leg cu noile tehnici si o sa-mi optica vizavi de tipul de ulei folosit (acum chiar vreau sa pun un ulei bun dar daca "fuge" in 1000 km ma cam apuca durerea aia mare)
- durata rodajului - hm - e parerea ta, o iau ca atare, dar mi se pare cam exagerata.
- nu cred ca i-am pus-o decat prietenei mele iar chestia cu liniutza cade din start (de cand am luat masina asta)

Inca o data merci mult.


--------------------
Sunt constient ca sunt inconstient.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raziel
post 24 Mar 2004, 22:51
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 February 04
From: Bucuresti




deci... la 500km se strange chiuloasa, la 1000 se schimba uleiul, si in tot timpul asta stai cuminte si mergi cu ea mau rau decat un ou daca vrei sa nu fi aruncat banii pe fereastra. 6000k e cam exagerat, dar nu e nici o idee foarte buna sa';i dai in goarna pana pe la 3000km.
cat despre uleiul special pt gaz.. nu prea merita. io am pus dupa ce am facut motorul havoline 20w40 parca (la selgross pana in milion bidon de 5 litrii mi s epare) si n'am nici o greata. bine.. am indesat si un flacon de duralube.. asa .. de'al dreaq. unde au mers atatea milioane .. mai merge unu.... icon_twisted.gif


--------------------
*** Angels Fall First ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmatei
post 25 Mar 2004, 09:06
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Salut

Pt ca am promis ca am sa va tin la curent cu "problema mea" (fie ca vreti sau nu- sper sa nu "ies" din topic) iaca ce am aflat ieri :

cica - dupa viziunea mea - am fost la "Augsburg International" ca acolo ar trebui sa gasesc toate neamurile de uleiuri - inclusiv cele pt gaz. MUMU !!! "Noi nu avem decat uleiuri uzuale" !!! Supermarket auto my ass!!

Asa ca am mers undeva in zona Autogara Militari unde intr-o chischireatza cu piese auto Dacia am gasit un raft intreg de uleiuri. Ce am crezut eu ca mi-ar trebui ar fi cam asa :

Prista GazOil 15W40 ~65.000 l - Bulgaresc special pt masini pe gaz
Valvoline 20W50 ~129.000 l - si pentru masini pe gaz
Castrol XLR 15W60 ~140.000 l - si pentru masini pe gaz
ar mai fi si un Esso 20W50 dar nu scria in mod special ca ar fi si pt gaz.

Dupa mine as pune ori un Castrol (asa cum cineva mi-a recomandat mai sus - multumesc inca o data) sau un Valvoline, dar mai intai trebe sa regulez problema cu scursu' uleiului.

Pentru ca am zis ca imi voi schimba metalitatea vizavi de "intretinerea masinii" mi-am cumparat bujii BOSCH W7BC - 180.000 (platina BOSCH nu am gasit acolo) pe care le-am si pus pe masina.Voi continua cu uleiul si apoi bineinteles cu platina.

Va salut si vorbim


--------------------
Sunt constient ca sunt inconstient.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmatei
post 25 Mar 2004, 09:07
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Salut

Pt ca am promis ca am sa va tin la curent cu "problema mea" (fie ca vreti sau nu- sper sa nu "ies" din topic) iaca ce am aflat ieri :

cica - dupa viziunea mea - am fost la "Augsburg International" ca acolo ar trebui sa gasesc toate neamurile de uleiuri - inclusiv cele pt gaz. MUMU !!! "Noi nu avem decat uleiuri uzuale" !!! Supermarket auto my ass!!

Asa ca am mers undeva in zona Autogara Militari unde intr-o chischireatza cu piese auto Dacia am gasit un raft intreg de uleiuri. Ce am crezut eu ca mi-ar trebui ar fi cam asa :

Prista GazOil 15W40 ~65.000 l - Bulgaresc special pt masini pe gaz
Valvoline 20W50 ~129.000 l - si pentru masini pe gaz
Castrol XLR 15W60 ~140.000 l - si pentru masini pe gaz
ar mai fi si un Esso 20W50 dar nu scria in mod special ca ar fi si pt gaz.

Dupa mine as pune ori un Castrol (asa cum cineva mi-a recomandat mai sus - multumesc inca o data) sau un Valvoline, dar mai intai trebe sa regulez problema cu scursu' uleiului.

Pentru ca am zis ca imi voi schimba metalitatea vizavi de "intretinerea masinii" mi-am cumparat bujii BOSCH W7BC - 180.000 (platina BOSCH nu am gasit acolo) pe care le-am si pus pe masina.Voi continua cu uleiul si apoi bineinteles cu platina.

Va salut si vorbim


--------------------
Sunt constient ca sunt inconstient.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 05:45
Forum Renault