Problema cu apa de nerezolvat...
![]() ![]() ![]() |
Problema cu apa de nerezolvat...
csi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperRNova
2001, Rapsodie
- SV-05-xxx
|
|||
Tzz |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 September 06 ![]() |
Se pare ca ai mari probleme, dar nu dispera!! Incearca si sa lipesti bine folia cu mastic sau cu banda dublu adeziva. La mine de la folie a fost. Am uitat sa o lipesc cand am schimbat un actuator, si m-am trezit dupa o ploicica cu ditamai balta in masina. Asa ca merita incercat.
Da intai masticul ala vechi jos si curata bine pe unde a fost lipit cu o carpa cu spirt sau ...... apoi: -poti lipi folia tot cu mastic(cumpara unu bunicel) -am mai vazut lipite cu banda adeziva lata, un "scoci" lat gri care e super bun -eu am lipit cu o banda dubluadeziva, urmand conturul unde a fost mastik.(nu am mai avut probleme de atunci) Bafta!!! This post has been edited by Tzz: 14 Jul 2007, 15:43 |
--------------------
Renault
Megane III
2009--> Dynamique--> 1.6 16V
|
|
csi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
Deci crezi ca apa care intra cu galeata la mine in partea stanga, e de la absenta foliei in portiera?...eu sunt aproape sigur ca nici celelalte portiere nu au folie...si totusi nu-mi intra apa...
|
--------------------
Dacia
SuperRNova
2001, Rapsodie
- SV-05-xxx
|
|
spmihai |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 19 June 07 From: Alba Iulia ![]() |
daca nu ai folie in usi e bai... am desfacut si eu usa stanga spate si vazand folia aceea toata murdara si plina de praf am zis ca nu o mai pun la loc... MARE GRESEALA... dupa prima ploaie in spatele soferului aveam lac. nu exagerez cu nimic cand spun k aveam apa peste mocheta de aprox 2-3 cm. dupa ce am pus alta folie la usa, am scapat de apa definitiv... acuma a inceput in fata dreapta sa fie umed, cand o sa am timp trebuie sa rezolv si acea problema. succes in rezolvarea problemei
|
--------------------
Dacia
Logan, ex. SuperNova
Preferance
- AB 07 JBH
|
|
paulica |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda pune folie si daca pui folie baga si fonomin deasupra foliei.
Si ia uita-te pe la antena de radio. In alta ordine de idei cu parbrizul hmmm, vezi ca poate intrare printre cheder si tabla SAU printre cheder si geam. This post has been edited by paulica: 15 Jul 2007, 07:51 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
daniM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
singura solutie la mine cind am avut DSN a fost sa dau cite o gaura mica in fiecare parte a podelei...sau sa conduc in cizme..nu a mai fost umezeala dupa asta
15 Jul 2007, 10:31: incearca si tu nu ai nimic de pierdut,se va rezolva,iti garantez This post has been edited by daniM: 15 Jul 2007, 10:31 |
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
csi |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
spmihai si paulica, sincer nu prea am inteles care e rolul acelei folii si cum poate ea sa ajute sa nu mai intre apa...portiera are 3 scurgeri, apa care intra in portiera ar trebui sa se scurga prin gaurile respective....sa inteleg ca rolul foliei in portiera e acela de a "directiona" apa inspre acele scurgeri si nu spre interiorul masinii?
Paulica, ce este "fonominul", pe unde se gaseste si cum se foloseste... In legatura cu antena radio...m-am gandit ca s-ar putea sa fie pe acolo o pb, insa zona de contact intre suportul acela de plastic si cupola masinii pare etansa, nu se poate izola in jurul acelui suport si, in plus, daca s-ar prelinge apa pe acolo n-ar trebui sa ajunga uniform si in partea dreapta fata?...la mine acolo e uscat... |
--------------------
Dacia
SuperRNova
2001, Rapsodie
- SV-05-xxx
|
|
paulica |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Da, asa e cu folia. Apa e data naibii curge pe unde nu te astepti.
2. Cu fonomin da si tu un serch. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
spiridon |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 786 Joined: 5 May 05 From: Iasi ![]() |
Curge 100% si pe la antena ! Desfa si pune silicon la greu !
This post has been edited by spiridon: 15 Jul 2007, 16:35 |
--------------------
Dacia Supernova
- prima iubire, a inceput in...
2001
- IS- inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
|
|
LIVIU26 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 4 October 06 ![]() |
Cred ca apa intra totusi pe langa chederul de la geam jos si acolo nu poti sa pui silicon ca se strica daca deschizi geamul,dar eu am facut astfel;am pus silicon sub usa adica am etansat partea dinspre fata de usa si usa ,dedesubt,pt. ca pe acolo se scurgea apa.Si de atunci nu mai trece nici o picatura ,nici la ploi torentiale.INCEARCA ASA.
|
--------------------
DACIA
SN
2002 CONFORT
- b32agh
|
|
NicuEne |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 2 May 05 From: Curtea de Arges ![]() |
eu personal am scapat de apa care venea din portiere demontand definitiv folia veche (cea lipita cu mastic )si la fiecare gaura din portiera am lipit cu silicon la partea superioara folie (pe exteriorul usii )iar partea inferioara a foliei am bagat-o in gaura in asa fel incat apa care vine sa fie directionata spre gaurile de scurgere inferioare .NUMAI asa am scapat de apa din masina .
|
--------------------
dacia
Logan Laureate
2008
|
|
p3rfuzatu' |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() "sub Influenta" Group: Members Posts: 21 Joined: 19 April 07 From: Iasi ![]() |
Si eu am mari probleme cu apa in stg fata, si dupa indelungi cercetari am observat ca intra printre parbriz si cheder!!! si chiar dupa o cantitate mare de silicon pus roata pe parbriz-cheder tot asa imi intra apa!!! cred ca singura varianta e inlocuirea parbrizului si a chederului!!!
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/8 Clima
- IS-70-ACM
|
|
sofer_sn |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 May 06 ![]() |
nu dispera. am avut si eu probleme de genul asta.....
am facut si eu aceleasi verificari ca si tine si nu gaseam nimic.....pana ce mi-a venit in minte sa dau fuselajul ala din plastic de sub aripa stanga fata( chestia aia de plastic prinsa cu hallsuruburi care e ca o aparatoare la roata ). in felul acesta m-am putut uita sub arips ai surpriza.......un grandios hallsurub iesea in toata grandoarea lui prin tabla venind din interiorul masinii, dinspre bord....nu stiu care e rolul lui...sau daca are vreun rol.am dat cu mastic peste acel hallsurub si de atunci nu am mai avut apa in masina.incearca si tu operatia, poate la 1 000 de masinii mai pun cate un hallsurub asa la voia soartei... |
--------------------
dacia
supernova
- NT-05-VOH
|
|
florin G |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 August 07 ![]() |
Din ceea ce am citit in acest caz practic s-a facut aproape totul pentru izolarea acestei masini. Mentionez ca sint si eu posesorul unei dsn clima din ian. 2001. Am avut probleme mari legate de patrunderea apei im interior. Am incercat si eu diferite modalitati de rezolvare a acestei probleme si in prima faza nu am reusit. M-am deplasat la service, masina fiind in garantie (fiind din primele loturi de dsn) concluzia fiind ca apa intra pe la chedere, ceea ce era cam exclus datorita cantitatii mari de apa care trebuia sa o scot cu buretele si galeata. Fenomenul de intrare a apei era asemanator celui descris aici. Intrarea apei se producea indeosebi in timpul mersului pe ploaie si implicit carosabil cu apa. Din ceea ce am vazut postat in acest caz apa intra prin partea din spate a caroseriei in cazul acesta stinga prin antrenarea de catre roata. Apa astfel antrenata intra prin gaurile ramase in urma punctelor de sudura de la imbinarea caroseriei, acestea nefiind etanse si ajunge in interiorul masinii (zona bancheta spate), respectiv in praguri de unde ajunge in interior, datorita inclinatiei masinii adunindu-se in cantitate mai mare in partea din fata. Acest fenomen l-am observat prin demontarea banchetei din spate scoaterea mochetei si furtun de apa cu presiune tinut la aripa din spate. Solutia de rezolvare consta in demontarea rotii din spate (pentru usurarea operatiunii) si izolarea cu vopsea antifonica, terasol, dupa curatarea si degresarea prealabila a zonei respective, unde veti observa o multime de gauri atit la imbinarea caroseriei in partea dinspre prag sau in partea de sus unde este montat telescopul. Eventual in zonele de imbinare a caroseriei spre praguri se poate intinde antifonul cu o spatula fara a fi diluat. Dupa aceea se poate trece la interior prin demontarea protectiei laterale din plastic indepartarea mochetei, scoaterea apei, si izolarea, astuparea gaurilor din pragurile interioare. Eu am folosit in interior si chiar si in exterior o solutie aplicata prin pensulare din 1 parte mastic la 3 parti nitrolac. Aceasta operatiune se repeta si in partea dreapta a masinii (eu problema am aut-o in partea din dreapta). Vreau sa mai adaug ca nu a fost singura dsn cu aceasta problema si rezolvata in acest fel. In speranta ca nu vei da gauri in podeaua masinii ceea ce mi se pare o mare prostie (dimpotriva trebuie sa le astupi) iti doresc mult succes.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 clima
- AB03WOE
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
ca sa imi dau si eu cu parerea .. as merge pe varianta cu folia de plastic de la usa mai ales pentru ca nu ai verificat starea ei. Cel mai bine ar fi sa urmaresti rubrica meteo de la televizor. cand se anunta ploi la greu scoti ornamentul d eplastic de la prag de pe partea soferului si ridici mocheta de la sofer (adik o tragi de sub pedale sei de langa prag atat cat se poate) si te postezi in masina (pe locul pasagerului dreapta fata)ca sa urmaresti pe unde intra apa. Eu unul am avut probleme din cauza blestematei de folii de plastic. De asemeni dupa efecturaea masticarii parbrizului (tu spui ca a fost siliconat) am avut surpriza sa constat ca apa intra printre cheder si parbriz si nu pe lg cheder si tabla drept pentru care am repetat operatiunea pentru zona amintita. Oricum eu zic sa faci treaba cu statu in masina cand ploua si ai sa vezi exact pe unde iti intra/se prelinge apa. Daca ne spui de pe unde esti poate se ofera vreun roman sa te ajute si altfel decat cu scrisul.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
csi |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
Se pare ca am descoperit pe unde imi intra apa in stanga fata (se pare in sensul ca voi vedea daca acesta e singurul loc dupa ce voi etansa acolo:)).
Ieri am fost pe malul unei ape si am turnat apa cu galeata ...testul a fost relevant, apa intra in portiera si de acolo nu mai ajungea sa se scurga prin cele 3 gauri de scurgere, ci se prelingea, mai sus de cele 3 scurgeri, prin zona de contact intre fata de plastic a portierei si portiera (zona cea mai de jos in care plasticul fetei portierei face contact cu interiorul portierei). Ei, acea zona este fix deasupra chederului de portiera....apa cadea pe cheder, nu putea sa iasa afara pentru ca inspre exterior chederul era putin mai ridicat (din cauza presarii portierei pe cheder) si intra inauntru...apa se prelinge pe acolo la toate cele 4 portiere, doar ca la sofer imi intra si inauntru. Cauza se pare ca am descoperit-o, acum ma gandesc la doua solutii: 1. Solutia lui LIVIU26, care din punctul lui de vedere a mers ....sa bag mastic sau silicon in fanta care se formeaza la zona de contact intre plasticul fetei portierei si interiorul portierei (partea cea mai de jos, pt ca pe acolo se prelinge) si in felul acesta sa blochez prelingerea apei pe acolo si sa "fortez" ca apa sa curga mai departe in partea cea mai de jos a portierei (cele 3 scurgeri). Nu stiu insa daca nu cumva e doar o solutie provizorie, care are avantajul ca, pe moment, nu trebuie sa desfac portierele (solutie mai anevoioasa, mai ales ca acum in SV au reinceput ploile) 2. Solutia clasica - desfac portierele, schimb sau fixez folia, etc. Referitor la folia portierelor, ce pare aveti daca as folosi folia de aluminiu in locul celei de naylon, pt ca asta crapa iarna la temperaturi scazute, cea de aluminiu nu. Apoi, care ester cea mai buna solutie de lipire a foliei: mastic, banda adeziva lata, banda dublu-adeziva..? Ref la mastic...as vrea sa folosesc DenBraven Auto Sealant sau DenBraven Elast-O-Rub care au avantajul ca sunt masticuri elastice, bazate pe cauciuc sintetic, nu crapa de la socuri (inchiderea portierei) insa in Suceava nu gasesc asa ceva....poate se ofera cineva sa-mi cumpere un tub din alt oras si sa mi-l trimita, platesc si coletul si fac si o cinste.... Cred totusi ca o sa incerc prima solutie si daca tot ploua, o sa desfac portierele...voi ce parere aveti? P.S. Multumesc tuturor celor care m-au indrumat si mi-au dat sfaturi pentru identificarea cauzei...vom vedea daca a fost ultimul loc prin care curgea apa... |
--------------------
Dacia
SuperRNova
2001, Rapsodie
- SV-05-xxx
|
|
csi |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
Se pare ca nu mai doreste nimeni sa intre pe topicul asta...
|
--------------------
Dacia
SuperRNova
2001, Rapsodie
- SV-05-xxx
|
|
luciank |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
Ai putea sa folosesti folie de Aluband, asa ai impuscat 2 iepuri dintr-o lovitura: ai si insonorizare si ermetizare. O rola de 10m x 10 cm costa aprox. 45 lei.
|
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
ce vrei tu sa faci acolo cu masticat intre portiera si fata de plastic a acesteia in partea de jos nu mi se pare o aolutie prea buna... nush cum ti-a venit ideea. Pune manuta de intinde foliaq existenta in usa care probabil s-a dezlipit (si lipeste-o cu ceva mai bun decat mastic.. eu am folosit bison montage kit- ceva pt constructii care s-a putut aplixca si aici.)Sau poti lua un sac de nylon de pe piata (aia in care se pun stugurii dupa ce ii culegi) il decupez la "cota" dupa care il lipesti. Trebuie doar sa fii atent la modul de lipire astfel incat lipitura sa fie cat mai aproape de buza portierei (nush cum sa ma exprim cat mai plastic dar dupa ce dai fata de portiera nos observi ca aceasta are mai multe decupaturi prin ea iar eu la marginea aloraq ma refer). Oricum o sa vezi ca este si o adancitura (care contureaza usa) in care a fost lipita vechea folie. Mult succes!
This post has been edited by dadu221: 7 Aug 2007, 07:38 |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
luciank |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
@csi - ai rezolvat pana la urma cu apa ? Intreb pt. ca au inceput iar ploile si de vre-o saptamana fac si eu baie la picioare.
|
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Ia vezi ce zice capacul de la aeroterma...Din compartimentul motor...poate poate are joc...sau nu sta bine....se mai intimpla...in 80% din cazuri
|
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
luciank |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
Am facut-o de oaie
![]() 1. - la demontare mi-a spart parbrizul ![]() 2 - problema cea mai mare e ca acum intra apa de 10 ori mai mult decat inainte. I-am zis idiotului sa foloseasca silicon dar el nu si nu, mi-a fost frica sa nu-l sparga si pe asta, asa ca l-am lasat sa mearga pe vechea varianta cu vaselina. Apa intra in mod evident printre cheder si parbriz, se vede cu ochiul liber, parca e fantana arteziana. O sa incerc azi sa mai carpesc cu silicon pe ici pe colo.... dar slabe sanse de reusita, mai ales ca acum e si vaselina pe-acolo iar siliconul n-o sa mai prinda. Stie careva vreun meserias adevarat prin Mures care sa-mi poata rezolva problema ? Cred ca mai bine merg la service, cel putin acolo pun ei parbrizul daca-l sparg (sau nu ? ). Am postat problema mea ca sa nu mai pateasca si altii ca mine, ce sa-i faci, daca esti prost, vorba aceea, mai bine stai acasa.... ![]() Deci, de retinut: - daca nu mergeti la service-uri autorizate, sau chiar si acolo, inainte de a incepe anumite lucrari la parbriz, luneta, intrebati clar ce se intampla in cazul unui accident de genul asta, daca au in depozit parbriz, sau cel putin sa stiti un magazin unde gasiti sigur, in caz contrar s-ar putea sa imobilizati masina cateva zile pana gasiti - obligati-i sa foloseasca silicon atat intre cheder si tabla cat si intre cheder si parbriz, chiar daca meseriasul da impresia ca stie ce face si se lauda ca a mai executat "n" lucrari de genul asta. Nu-i lasati sa foloseasca vaselina. Sfaturile acestea se gasesc si aici pe forum, dar cum "tot patitu-i priceput" le intaresc din nou... |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
paulica |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paulica @ 13 Jul 2007, 23:54) ... 1. I-am spus mecanicului: "Te sparg daca pui vaselina. Faci cu ce stii, cu pilitura de coarne de drac, te decurci". 2. Se baga silicon si in cantul chederului care tine parbrizul, adica intre cauciuc si sticla. ... Luciane, mersi de confirmare. Si sa stii ca special pt. tine am scris, cândva, cele de mai sus. Bafta si..... "Zâmbeste! Mâine poate fi mai rau." |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
luciank |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
@paulica - stiu ce ai scris si nu am uitat, dar mi-a fost frica sa nu mai sparga tembelul inca un parbriz si l-am lasat sa faca cum vrea el numai sa ma vad cu parbriz pe masina ca altfel riscam sa raman fara masina cateva zile.
La montare-demontare se dau jos bordul si plafonul (in partea din fata) ? ca parca incomodeaza oarecum, mai ales la montare. PS - zâmbesc, zâmbesc, dar sper ca n-o sa mai am o zi la fel ca cea de ieri, ca pe langa asta au mai fost si altele..... Si cand te gandesti ca am cautat cheder prin o gramada de magazine, mai bine nu gaseam.... PPS - la inlocuirea parbrizului mai apare si problema dezlipirii-lipirii chestiilor pe care le puneti pe acolo: rovigneta de la taxa de drum, asigurarea, eventual vreun permis de parcare..... si nu e tocmai usor. |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Pentru dezlipit folosește un feon.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
paulica |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai de daca a spart ala parbrizu'. Ca de nu-l spargea nu dezlipeai nimic.
Nu cred ca reusesti sa bagi silicon intre cheder si parbriz (adica intre sticla si cauciuc). E munca de chinez, adica se ia o surubelnita dreapta, lunga si nu foarte groasa in tija. Cu cârpa pusa pe capat bagi intre cauciuc si geam si stergi vaselina. Pe afara e mai simplu, cu conditia sa nu "faci pârghie" cu surbelnita pe marginea geamului ca sa ridici de cheder, dar inauntru ..... Dupa curatenie cu aceeasi surubelnita si cu inca o pereche de mâini se trece la bagat silicon. Unul "cracana" cu surubelnita chederul celalalt vine cu siliconul din spate. Atentie la "pârghie"!! Folosesti ambele mâini din care cu una tragi de tija "in sus" sau prin intermediul unei sârme mai otelita petrecuta pe dupa tija. Iar este problema la interior unde nu vad cum va descurcati 2 insi inauntru fara sa murdariti ceva, parbrizul fiind curbat spre interior. Aceeasi tehnologie este si la exterior, aici insa cât timp esti cu cârpa poti face pârghie. Chiar si la pus silicon pui iar cârpa pe surubelnita. Oricum asta nu o faci pe orizontala de jos ca nu poti si nici nu prea are rost. Bafta This post has been edited by paulica: 15 Sep 2007, 11:05 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
luciank |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
M-am uitat mai bine acum si-am observat ca in partea de jos, pe o portiune de cam 10 cm. chederul nu a incalecat tabla, adica a ramas pe dinafara, exact in portiunea pe unde intra apa la greu. Am incercat sa folosesc o "scula" de care am vazut la "marele meserias", adica o surubelnita cu varful indoit, pentru a agata chederul si a-l face sa stea la locul lui, dar ma incomodeaza la culme grila aceea pe unde intra aerul spre parbriz.
Stie cineva cum se demonteaza grila aceea care directioneaza aerul spre parbriz ? I-am desfacut 2 suruburi mai mari si cateva mai mici (numai eu stiu cum, ca nu e loc acolo) dar tot nu se da desfacuta, parca e lipita cu superglue. In partea dinspre mijlocul parbrizului dă sa iasa dar in capatul celalalt e intepenita rau. Pana la urma cred ca o sa trag de ea de o sa se rupa. This post has been edited by luciank: 15 Sep 2007, 14:06 |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
luciank |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
In sfarsit am rezolvat problema si acum nu mai intra apa pe la parbriz. Am bagat aproape 2 tuburi de silicon transparent universal ca eram disperat nu alta, intra apa ca la balamuc, chiar si cand stropeam parbrizul cu pompa din dotarea masinii intra apa inauntru.
Operatiunea a decurs relativ usor pentru ca chederul era nou si foarte moale, puteam sa-l departez cu o mana si cu cealalta sa bag silicon. Am bagat din greu in partea din afara, atat intre parbriz si cheder cat si intre cheder si tabla. Acum nu mai intra apa pe la parbriz, dar numai cel de sus stie pana cand.... Cred ca mai intra putina apa pe la usa din stanga... urmeaza un studiu mai aprofundat. Momentan ma chinui sa usuc mocheta, mai ales ca am avut si o baie cu antigel din cauza caloriferului pe care l-am schimbat ieri, dar asta e alta poveste. S-auzim numai de bine. |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
mot_dani |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 October 07 ![]() |
citesc de mult si ma inspir din posturile de pe acest forum, asa ca m-am decis sa particip si eu cu macar o rezolvare la problema cu apa in interior.
Asa ca daca aveti boxe in usile din fata trebuie neaparat sa le acoperiti cu o bucata de nylon pt ca apa din usa se prelinge pe langa boxe in ext usii si de pe panoul de interior curge lin si fara a fi observata in masin. Se aduna la picioare. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002, Comfort
|
|
bal |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 August 07 ![]() |
Imi intra apa in partea stanga (la sofer), vine de undeva de sub bord pt ca imi picura pe picioare in mers cand ploua. A doua zi dimineata covorasul de cauciuc era plin cu apa, abia am reusit sa il scot fara sa vars pe mocheta. Vine numai de sus, de sub bord, pentru ca mocheta nu era uda, picura direct pe covoras. Am observat ca la ploaia urmaotare (acum cateva zile) daca nu am mers cu masina pe timpul ploii nu am mai gasit apa, chiar daca masina a fost lasata afara, in ploaie. Va rog sa imi spuneti daca si ce pot face. Multumesc.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 laureat
- BRXXBAL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 01:05 |