Diverse Stiri Interesante., tot felul
![]() ![]() ![]() |
Diverse Stiri Interesante., tot felul
sorin |
![]()
Post
#121
|
||
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
|
||
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|||
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#122
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#123
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#124
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Info:
SIAB va fi deschis publicului intre 7 si 16 octombrie 2005, zilnic intre orele 10,00 si 20,00. Suprafata expozitionala este destinata constructorilor si importatorilor de autovehicule, dar si furnizorilor de piese de schimb, echipamente si servicii conexe domeniului auto. Nu vor lipsi vehiculele utilitare, care, ca si la editia precedenta, vor avea rezervat spatiul exterior. SIAB 2005 va avea loc in contextul unei cresteri semnificative a pietei autovehiculelor noi, care a cunoscut anul trecut o majorare de 33,7% fata de anul 2003, conform statisticilor prezentate de conducerea APIA. Bilete: Cost: 10 RON ; Copiii sub 10 ani au acces gratuit; Se pot procura de la casele de bilete de la intrarea in expozitie; Din 26 septembrie sunt disponibile la punctele de vanzare RATB; Parcare: Cost: 10 RON ; Valabile toata ziua; Se pot procura de la casele de bilete de la intrarea in expozitie; Locatie: Romaero Baneasa, B-dul Ficusului, Nr. 44, Sector 1, Bucuresti Liste participanti (mai multe pagini) Sursa: SIAB 2005 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#125
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#126
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cipman |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cmandrei |
![]()
Post
#128
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(cipman @ Oct 3 2005, 11:14 AM) chiar misto treaba ... mersi cipman |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#129
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Prima comuna din România monitorizata non-stop prin camere video se afla în Timis, localitatea fiind si prima din tara care are politie comunitara rurala.
Primarul comunei Dumbravita, Szilagy Geza, a declarat, luni, ca de câteva zile în localitate au fost amplasate 24 de camere de supraveghere la cele mai importante obiective - biserica, parcuri, scoala, camin cultural si discoteca. Valoarea investitiei a fost de 60.000 lei (600 milioane vechi), banii fiind achitati de Primarie. Szilazy a spus ca exista un dispecerat unde patru angajati urmaresc în permanenta activitatea din comuna, iar la un telefon de urgenta localnicii pot anunta eventuale infractiuni. Potrivit sursei citate, Dumbravita este si prima localitate dinRomânia care are Politie comunitara rurala, iar cei 12 politisti care lucreaza în doua ture intervin imediat ce sunt solicitati. La sfârsitul acestui an, România ar trebui sa înregistreze un nivel al inflatiei de 8%, pentru ca în 2006 acesta sa se reduca la 5%, a afirmat, luni, prim-viceguvernatorul BNR, Florin Georgescu, citat de Reuters. "Având în vedere tinta revizuita privind inflatia, stabilita la 7,5%, cred ca la sfârsitul anului aceasta va fi în jur de 8% sau putin peste, comparativ cu nivelul consemnat la finele anului trecut. În ceea ce priveste anul 2006, tinta este de 5%, banda de variatie fiind de 1% în ambele sensuri", a declarat oficialul român, prezent la Sofia la o conferinta. În intervalul august 2004 - august 2005, avansul preturilor de consum a coborât la 8,9%. Georgescu a afirmat ca majorarea a fost generata de cresterea preturilor administrate si a pretului petrolului pe piata internationala. BNR a adoptat, în luna august, stategia de tintire a inflatiei, menita sa reduca nivelul de crestere a preturilor, înainte de aderarea României la Uniunea Europeana, programata pentru 2007. Prim-viceguvernatorul a precizat ca BNR va utiliza politica de stabilire a ratei dobânzilor pentru a majora nivelul economiilor românilor si va încuraja bancile sa reduca dobânzile percepute pentru creditele în lei. Întrebat daca BNR va mentine nivelul actual al ratei dobânzii, Georgescu a raspuns ca acest lucru "depinde de comportamentul bancilor comerciale si al deponentilor, atât cei interni, cât si cei internationali". "Urmarim îndeaproape situatia si vom lua masurile necesare pentru a consolida procesul de economisire, pentru a reduce inflatia si pentru a asigura stabilitatea financiara", a mai spus Georgescu. Orange România a lansat comercial, luni, solutia BlackBerry, care permite angajatilor unei societati, atunci când nu sunt la birou, acces permanent si securizat la e-mail, telefon, mesaje scrise (SMS), agenda, Internet si aplicatii de date prin intermediul unui terminal mobil. Solutia a fost lansata în parteneriat cu firma Research in Motion (RIM) din Canada si este disponibila atât pentru clienti companii mari, cât si pentru utilizatori individuali si IMM. Solutia BlackBerry Enterprise se adreseaza clientilor companii ce detin un server de email propriu, cu angajati mobili ce au nevoie sa comunice permanent prin e-mail cu clientii companiei, în timp real si în conditii de maxima securitate a transmisiei. Tehnologia permite receptionarea automata de mesaje e-mail si date pe terminalul mobil BlackBerry fara o conectare prealabila a utilizatorului la serverul de e-mail. Când un e-mail ajunge pe serverul de e-mail de la birou, acesta este directionat automat catre utilizatorul terminalului BlackBerry. Astfel, abonatii Orange pot primi si trimite e-mail-uri si de asemenea pot citi si retransmite fisierele atasate. De asemenea, prin sincronizarea terminalului BlackBerry cu aplicatia Outlook, clientii îsi pot consulta calendarul pentru a vedea întâlnirile stabilite, pot accesa informatii privind clientii firmei, ofertele de pret, stocurile disponibile si rapoartele de vânzari. În plus, abonatii Orange pot utiliza terminalul pentru apelurile de voce. Terminalele disponibile în reteaua Orange pentru tehnologia BlackBerry sunt BlackBerry 7290 Wireless Handheld si Siemens SK 65. Abonamentul la acest serviciu permite trafic e-mail nelimitat si poate fi activat pe aceeasi cartela SIM cu serviciul de voce. Software-ul BlackBerry Enterprise Server se instaleaza pe un server în reteaua de calculatoare a companiei, fara sa aduca modificari majore arhitecturii acesteia. Oferta Orange include un abonament de 35 de dolari/luna pentru solutia BlackBerry pentru e-mail. "Cu BlackBerry, Orange îsi tine promisiunea de a oferi mobilitate deplina clientilor oricând doresc si oriunde s-ar afla, în România sau în tarile unde Orange are încheiate acorduri de GPRS roaming. În momentul de fata, BlackBerry functioneaza prin tehnologia GPRS, iar de la începutul anului viitor Orange va folosi viteza mult mai mare de transmisie permisa prin EDGE, aceasta urmând sa creasca în viitor prin tehnologia 3G", a declarat directorul general al Orange Romania, Richard Moat. Servicii de telefonie mobila ale Orange România sunt utilizate de peste sase milioane de clienti. În anul 2004, operatorul a avut o cifra de afaceri de 774 milioane de dolari. Research in Motion proiecteaza, produce si distribuie solutii mobile pe piata internationala a comunicatiilor. RIM furnizeaza platforme si solutii pentru acces nelimitat la informatii urgente incluzând email, telefon, mesaje SMS, aplicatii de Internet si Intranet. Înfiintata în anul 1984 si cu sediul în Canada, RIM detine birouri în America de Nord, Europa si Asia. RIM este listata la bursa Nasdaq si la bursa din Toronto. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#130
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#131
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#132
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#133
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#134
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#135
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
flotl |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Skoda si VW musca din piata Daciei
In Romania s-au vandut, in primele noua luni ale anului, cu 12.247 de autoturisme mai mult decat in tot anul trecut. Cu toate acestea, varful a fost atins in trimestrul II al acestui an, cand s-au inregistrat vanzari record de 60.687 masini. Dacia ramane in top, desi cresterea sa a avut scaderi de la trimestru la trimestru: in primele trei luni a vandut cu 128,8% mai multe masini decat in perioada similara a anului trecut, in trimestrul II vanzarile au fost cu 113,3% mai mari decat in perioda aprilie-iunie 2004, iar in ultimele trei luni a inregistrat o crestere, fata de iulie-septemebrie 2004, de 78,4%. In schimb Daewoo se afla in scadere fata de anul trecut. In primele noua luni ale acestui an au fost vandute 157.367 de autoturisme noi pe piata romaneasca, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA). Fata de perioada similara a anului trecut cresterea este de 60,1%. Piata nu a mentinut cresterea din primul semestru cand au fost vandute 108.987 autoturisme, cu 62,8% mai mult decat in primele sase luni ale anului 2004. In septembrie au fost vandute 16.281 masini, in crestere cu 35,8% comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Cu toate acestea, Dacia se afla in pierdere de cota de piata. Ea a vandut in intervalul ianuarie-septembrie 68.337 de autoturisme. Aceasta reprezinta 43,4% din vanzarile totale. Dacia a avut un varf in februarie, cand a atins o cota de 51% din piata, de atunci scazand luna de luna. In primul trimestru, Dacia a vandut 24.065 de autoturisme dintr-un total de 48.300. La un total apropiat de vanzari, in trimestrul III, de 48.380 de masini, Dacia a pierdut o treime din piata (16.402 autoturisme vandute in perioada iulie - septembrie 2005). Si Daewoo se afla in pierdere de viteza. In primele noua luni, Daewoo a raportat comercializarea a 16.780 de unitati, ceea ce reprezinta 10,7% cota de piata. Maximul cotei de piata l-a avut Daewoo in luna aprilie cand a atins 12,9%. Daewoo a detinut locul 2 in privinta comercializarii de autoturisme in trimestrul I, a cazut pe 3 in trimestrul II (dupa Renault), si a ajuns pe locul 4 in trimestrul III al acestui an, fiind intrecut la vanzari si de Skoda. Renault este urmarit de masinile Volkswagen Pe segmentul modelelor de import, prima pozitie in clasamentul vanzarilor este ocupata de Renault, care a comercializat 15.731 de autoturisme in perioada ianuarie -septembrie 2005, ceea ce reprezinta o crestere de 113,2% fata de perioada similara anului trecut. Skoda este ocupanta locului 2 cu 10.458 unitati comercializate (o crestere de 98,6%). Skoda se apropie de Renault avad o crestere constanta a vanzarilor in toate cele trei trimestre ale acestui an: 2.423 in trimestrul I, 3.994 in trimestrul II si 4.041 in trimestrul III. Aceasta in timp ce Dacia, Daewoo si Renault, dupa un varf de vanzari in trimestrul II, au caderi in trimestrul trecut. Spre exemplu, Renault a vandut in aprilie - iunie 6.559 de masini, in iulie - septembrie 5.544 de autoturisme. Si colega de trust a Skodei, Volkswagen a avut acelasi trend ascedent: 2.306 masini vandute in trimestrul I, 2.525 in trimestrul II si 3.214 in trimestrul III. Cu vanzari de 8.045 de unitati si un avans de aproape 85%, Volkswagen a urcat un loc fata de primele noua luni ale anului 2004, devansand Peugeot , care a avut 6.563 masini vandute (o crestere de 41,5%). Volkswagen a avut oferte mult mai bine adaptate cerintelor cumparatorilor romani, spre deosebire de Peugeot la care schimbarea unor modele (406 cu 407, 106 cu 1007) a afectat vanzarilor. Peugeot incearca, in ultimul timp sa-si readapteze oferta. Pozitiile urmatoare sunt detinute, ca si in trecut, de constructorul american Ford - 3.674 autoturisme comercializate (cu un plus de 70,1%), urmat de Opel cu 3.484 de unitati (un plus de 70,7%). Chevrolet s-a bazat pe Kalos Cel mai mare salt a fost consemnat de Chevrolet, care urca trei locuri, pana pe pozitia a saptea cu 3.386 de masini vandute si o crestere de 163,9% (ce mai mare din randul importatorilor). In ciuda faptului ca masinilie Chevrolet au taxe vamale de 30%, vanzarile sale s-au bazat in speciale pe modelul Kalos (2884 masini comercializate ceea ce reprezinta o crestere de 147,8%.), o masina familiala. Dar acest model nu va fi comercializat decat pana la sfarsitul anului. El va fi inlocuit (versiunea cu portbagaj, cea ceruta de romani) cu un alt model Aveo, care va fi ceva mai scumpa. Cele mai vandute modele Dacia Logan, cu 63.528 unitati si Daewoo Matiz (11.188 unitati) au fost modelele autohtone care au consemnat cea mai mare cerere in primele noua luni. Modelele de import cu cel mai mare succes de vanzari raman, ca si anul trecut, Renault Clio - 8.883 de unitati ( un plus de 160,7% in primele noua luni, bazata pe vanzarile versiunii Symbol, produsa in Turcia) si Renault Megane - 5.842 de unitati (un plus 83,4%, bazata pe versiunea Sedan produsa tot in Turcia, deci mai ieftina ca alte versiuni). Pe urmatoatele locuri se afla modelele Skoda - Octavia II, cu 3.673 de unitati, Octavia Tour cu 3.273 de unitati (un plus de doat10,1%) si Fabia cu 3.266 automobile (un plus de 64,9%). Motorizarile Diesel au reprezentat 53,6% din optiunile clientilor romani pe segmentul automobilelor de import. Desi pretul benzinei a crescut foarte mult de la inceputul anului, ponderea vanzarilor de masini diesel (caracterizate prin consum redus) a scazut fata de luna ianuarie cand a atins 59,6% din cota autoturismelor importate. Pretul lor mai mare, consumabilele mai scumpe fac ca oferta Diesel sa nu aiba un trend ascendent. Averea, 18 oct 2005 |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#137
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
flotl |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
AUTOSHOW-Renault could build Logans in Nissan plants - RTRS
19 October 2005 14:46:25 >Originally published on:19 October 2005 14:10:43 By Michael Shields, European Auto Correspondent TOKYO, Oct 19 (Reuters) - French carmaker Renault RENA.PA may one day use capacity at Japanese affiliate Nissan Motor Co Ltd 7201.T to make the low-priced, hot-selling Logan car, Renault's product planning chief told Reuters on Wednesday. Renault is building or plans to make Logans alone or with partners around the world. It is now mainly made by its Dacia unit in Romania. Patrick Pelata, executive vice president of product planning and programmes, said countries with Renault manufacturing operations such as Romania, Brazil, Morocco, Colombia, Russia, Turkey, India and Iran offered potential for the no-frills family car. "Opportunities on top of that are countries which look interesting for Logan and where Nissan has manufacturing facilities," he said at the Tokyo motor show. "By utilising eventually plants of Nissan, we can think of South Africa, where Nissan has a plant (and) we would obviously do something in Mexico, where they also have a plant, eventually in China, where they have a brilliant plant, and Iran," he added. "I am basically talking about all cars, but obviously Logan is the best asset we have there." Renault owns 44 percent of Nissan. Sales of the Logan are well ahead of expectations and seen hitting 150,000 units in 2005 and more than 200,000 in 2006. Current expansion plans would take Logan production to 1 million units a year. The car was originally envisioned for emerging markets, but Renault has also launched it in western Europe, where young families have seen it as an affordable alternative to used cars, he said. Pelata said Renault was looking to expand its manufacturing capacity and to extend the Logan range of products, too, tapping a solid product at a time the top end of its product line-up has struggled. Asked if the Logan was Renault's future, he said: "I am sure it is part of the future. I am not sure if it is big or small." Pelata declined to reveal details of Chief Executive Carlos Ghosn's master plan for Renault, due to be unveiled in February. But he said the revamp would shed light on its small car strategy after Renault delayed the successor to its Twingo model given sluggish sales for the Modus. "Everything will have to be clarified by February 9, so that (small car strategy) is going to be a healthy part of the plans that Carlos Ghosn will announce," he said. Asked if Ghosn would announce the Twingo successor then, he said: "Yes, or that we don't do it because we have a better plan." Renault recently launched the Clio III compact car, built in France, but will continue to sell the cheaper Slovakian-built Clio II under the Campus name for several more years. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#139
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#140
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#141
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
nacht |
![]()
Post
#142
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
|
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#143
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sorin |
![]()
Post
#144
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Am citit intr-o revista de specialitate ca actualul Clio va ramane in fabricatie inca 2 ani de la lansarea modelului nou.Asta datorita faptului ca modelul nou ar fi crescut foarte mult fata de cel vechi si de fapt ar fi dat nastere la o noua clasa dimensionala.
____________ 1.9dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
flotl |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
|
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#146
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#147
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#148
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Vio |
![]()
Post
#149
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Zice nenea ziarixtu asa in Evenimentul Zilei:
QUOTE Spark: Urmasul „micului gigant� Matiz se bate cu modelul inca produs la Daewoo Craiova. Daca n-ar avea taxe vamale, masina s-ar vinde incepand de la putin peste 5.000 de euro, pretul pe care si-l propusese initial Logan. In Romania, Daewoo Matiz este cel mai bine vanduta masina autohtona dupa Dacia. Kalos: Modelul este mai mic decat Dacia Logan, dar in aceeasi categorie de pret daca excludem taxele vamale. Este versiunea imbunatatita a lui Daewoo Lanos, care n-a fost niciodata produs in Romania, dar care a inlocuit pe pietele vestice modelul Cielo. Fara vama, pretul incepe la 6.000 de euro. Lacetti: Masina este urmasul direct al Nubirei. Face parte din aceeasi clasa ca si Logan, dar pretul este mai mare. Insa, cu un minimum de 9.000 de euro, excluzand taxele vamale, modelul este mai ieftin decat Renault Megane, Peugeot 307 sau Volkswagen Golf, care la randul lor apartin acestei clase. Evanda: Este noua forma a fostului Daewoo Leganza, masina care a fost si ea asamblata la Craiova si care a avut succes mai ales printre institutiile statului. Pretul fara vama incepe de la 15.000 de euro, adica putin sub concurentii din clasa ei: Skoda Octavia, Volkswagen Passat sau Renault Laguna. Oameni buni am luat-o eu razna, sau ziaristul asta nu stie ce vorbeste?... A facut acolo o varza din modelele Daewoo si urmasele lor... Cica Kalos ar fi versiunea imbunatatita a lui Lanos??!!! Eu stiam ca urmasul lui Lanos e Lacetti!!! Da nu, ca el zice ca Lacetti e urmasul lui Nubira, si direct pe deasupra... Pai si atunci cu Nubira III ce facem, aia a cui urmasa e, a lui Stefan cel Mare???!!!!... Traiasca documentata presa romana! |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#150
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sincer tot respectul prentru toata lumea ... dar asta e chiar prea de tot ... UDMR nemultumit, Trei facultati, UDMR regiuni ... din punctul meu de vedere Romania trebuie sa ramana una singura ... fara alte chestii ... va rog sa ma intelegeti nu sunt anti nimeni si nimic ... doar ca mi se pare prea mult ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:07 |