priza de aer si eliminare toba intermediara
![]() ![]() ![]() |
priza de aer si eliminare toba intermediara
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|||
van den plas |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Ideea ar fi ca aerul rece este mai dens si are mai mult oxigen, ceea ce imbunatateste arderea. Totodata benzina calda se vaporizeaza mai bine ceea ce determina o calitate mai buna a amestecului.
Tubul gofrat e un sandwich de aluminiu intre doua felii de carton. ![]() Amanunte despre dispozitivul de preincalzire benzina gasiti la Probl. teh. - Cum sa micsoram consumul. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
van den plas |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE da daca masina omului mere mai bine, atunci e bine nu? sunt curios ce are tyka de comentat la faza asta! Tyka a fost primul de pe aici care a folosit asa ceva. El a afirmat ca merge mai bine cu asa ceva, inclusiv vara si ca exista si o economie de benzina (nu foarte mare). Deci nu are decat sa se bucure ca i-am dat dreptate. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
sa fii sigur ca replica mea era doar in sens pozitiv!!!!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
OCEBE |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE Ideea ar fi ca aerul rece este mai dens si are mai mult oxigen, ceea ce imbunatateste arderea. as fi de acord numai ca in cilindri numai intra aer rece, dens si cu mult oxigen ptr. ca a apucat ca inainte de asta (incepand cu carburatorul, unde s-a intalnit cu benzina calda) sa se dilate |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
van den plas |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE sa fii sigur ca replica mea era doar in sens pozitiv!!!! Sunt convins ,stai linistit. :wink: Oricum dupa ce Tyka a spus ca are un dispozitiv din acesta si ca e multumit de el inclusiv vara ,au fost pareri cum ca teoretic ar fi imposibil asa ceva. Asta m-a determinat sa incerc daca da rezultate in practica, decat sa ma pierd in discutii teoretice sterile, mai mult sau mai putin documentate. Oricum stiam si din alte surse ca functioneaza si are efecte pozitive. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
van den plas |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE as fi de acord numai ca in cilindri numai intra aer rece, dens si cu mult oxigen ptr. ca a apucat ca inainte de asta (incepand cu carburatorul, unde s-a intalnit cu benzina calda) sa se dilate Bine si cu aportul suplimentar de oxigen al aerului rece ce crezi ca se intampla ?Nu crezi ca este tras in cilindrii asa "caldut" cum devine amestecul ? Crezi ca daca se incalzeste putin aerul rece ce intra in carburator, oxigenul suplimentar pe care acesta il contine se intoarce in atmosfera ? |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
pai sa ma explic: motorul aspira corespunzator unui anumit regim o cantitate de aer; masa cantitatii de aer aspirate este invers proportionala cu temperatura; degeaba vine in prima instanta aer rece de la frigider daca pe parcurs el se incalzeste si se dilata, in motor va ajunge cantitatea (masa) de aer corespunzatoare aerului dilatat
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
am o intrebare..
van den plas si tyka CE SWE INTAMPLA DUPA MONTAREA DISP DE PREINCALZIT BENZINA, LA UN MOTOR CU TERMOSTAT SAU LA O MASINA CU 4 TREPTE, LA UN DRUM LUNG TURAT, SAU LA MUNTE, motorul functionand constant la85 de grade, timp de cateva ore... nu credeti ca incalzim tot rezervorul ? mi-e ca il facem de 60 de grade, daca nu chiar de mai mult... incalzim 30 de litri de benzina, o sa faca o gramada de vapori acolo, ii incalzim si pe aia mai rau.. CHIAR NU SE INTAMPLA NIMIK????EU TARE MA TEM... astept comentariile voastre |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
OCEBE |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
am voie sa raspund eu?
daca da, parerea mea este ca n-are cum sa se incalzeasca toate benzina atata timp cat preincalzitorul este montat in aval de teul returului. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#131
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Nu stiu poate gresesc: motoarele de dacie sunt cu aspiratie (intra aer ata cat e nevoie pt amestec in functie de acceleratie), in cazul asta o palnie scoasa la grila din fata nu forteaza aerul sa intre la carburator fara ca acesta sa-l ceara?
Este absolut adevarat ca un amestec cu aer rece da un regim de functionare mai bun . Pana acum am vazut 2 tipuri de prize de aer: 1- prize de EVACUARE a aerului cald de la motor 2- prize de ADMISIE a aerului pana in dreptul filtrului (fara a-l capta fortat, carburatorul tragang cat are nevoie aer proaspat). De aceea intreb ce efect poate avea intrarea fortata a aerului in carburator decat o crestere a consumului si nu neaparat a performantelor (amestecul benzina aer trebuie sa ramana proportional, admisia de aer nu cred ca trebuie s-o depaseasca pe cea a benzinei. |
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
van den plas |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu si eu. Nu mi se pare posibil sa se incalzeasca benzina din rezervor.
Eu sunt curios cum se va comporta vara ,cand temperaturile vor depasi 35 gr.,iar temp. apei din radiator va avea si ea 90 - 95 gr. Eu am incecat sa vad cum functioneaza la o temp. a apei de 95 gr., dar la o temp. a aerului de douazecisiceva de gr. In conditiile astea a mers fara probleme. Cred ca aici cu discutia asta suntem off topic. Propun sa ne mutam la topicul despre consum. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
van den plas |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu i-am pus nici o palnie. Se pare ca nu are o prea mare influenta. (cred ca se demonstra treaba asta chiar in acest topic)
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE o palnie scoasa la grila din fata nu forteaza aerul sa intre la carburator fara ca acesta sa-l ceara? pai taman asta-i spilul! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#135
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Si cum sti cat sa accelerezi ca sa faci amestecul corect de aer cu benzina ????
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#136
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
De exemplu eu nu pot s-o pornesc cu socul tras ca se inneaca , cu benzina evident, nu poate sa faca la fel si daca are aer mai mult decat ii trebuie?
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE Si cum sti cat sa accelerezi ca sa faci amestecul corect de aer cu benzina ???? nu trebuie sa stii tu, trebuie sa stie carburatorul; daca nici carburatorul nu stie, poate fi invatat ce sa faca |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#138
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
De cand ia carburatorul decizii in locul meu? Adica masina accelereaza singura?
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#139
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Sau poate te referi la ce am spus eu mai sus: isi trage aer cat are nevoie , nu inghite fortat aer mai mult decat este necesar pt ardere (aspiratie)
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
daca ii bagi fortat aer, n-are ce face si inghite; cat priveste lectia pe care trebuie sa o stie carburatorul este cea de a prepara amestecul; el nu stie ca- i vine aer cu forta sau aspirat de motor, ci stie ca la un anumit flux de aer corespunde o anumita cantitate de benzina; cantitatea de amestec mai mare sau mai mica pregatita de carburator o stabileste soferul din pedala
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#141
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
referitor la o priza de aer... care vedeti asa ceva prin targ...magazine(da' nu vreau d'alde C&C ca nam $ de daia) etc. ,sa ma anuntati pliz........
Attached thumbnail(s) priza_de_aer.JPG ( Size: 5.22k ) Number of downloads: 421 |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
vierme_ha, in targ gasesti ceva asemanator numai ca nu e cu 3 compartimente si costa 500.00
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
eu tot zic ca se poate incalzi..
ce conteaza unde e montat incalzitorul, atata timp cat cea mai mare parte din cat baga pompa pleaca inapoi, incalzita... mai ales la relanti, cat consuma si cat baga pompa? cat pleaca inapoi calda? ati mers vreodat cu o sticla pe retur, sa vedetzi cat de repede se umple? in cativa km, intra 1-2 litri... poate gresesc si e mai putin, dar oricum e f mult, care pleaca inapoi calda... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
vierme_ha |
![]()
Post
#144
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
pt marius-gabriel..
exista 2 kestii: 1)am capota ca aia din poza...adika daia cu shant central.. 2)vreau neaparat ca aia adika cu 2 compartimente...daca se poate si din 2 bucati....daca vede cineva cam cum vreau io asha il rog sa ma anunte... multzam!!! |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE ce conteaza unde e montat incalzitorul pai contezaza; daca incalzitorul este montat DUPA racordul de retur, prin el (incalzitor) va trece o cantitate de benzina strict necesara motorului, fiind "dijmuita "deja de surplus prin retur; de altfel, nici daca ar vrea, benzina nu s-ar mai putea intoarce. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
benzina calda nu are cum sa ajunga in rezervor daca e montat incalzitorul unde zice OCEBE.
Cand cuiul poantou s-a inchis, pompa baga benzina din tur direct pe retur |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
driverx |
![]()
Post
#147
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
...mai...deja va incurcati.
marius-gabriel, are dreptate, DAR benzina din portiunea dintre cui si T-ul care duce inapoi pe retur, VA STA pe loc in mare parte. So, cred ca s-a lamurit. Anyway, stim de avantajele aprinderilor electronice si alte smecherii mai noi de pe masini mai noi, DAR sunt masini mai noi care incalzesc benzina? Eu nu stiu de asa ceva, asa ca mie imi pare, per global frectie la picior de lemn. Sunt aproape sigur ca in anumite cazuri va crea mai multe probleme... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
gata!
e corect... avetzi dreptate... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
nimic |
![]()
Post
#149
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
in sfarshit am intrat in posesia pozelor.nu shtiu cum sa le salvez intr-un format mai mic.au cam 3-400k una si nu pot sa le pun aici.cum sa fac?
|
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
hai ca abia asteptam:))
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 10:22 |