priza de aer si eliminare toba intermediara
![]() ![]() ![]() |
priza de aer si eliminare toba intermediara
Yva |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru anormal Group: Members Posts: 94 Joined: 10 July 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
VW
GOLF 4
2001
- TM86PSY Want me to press Accelerate?
|
|||
Tonyus |
![]()
Post
#212
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
Eu cred ca ar trebui sa fac toata carcasa filtrului din ceva material termoizolant si dupa aia sa trag aer neincalzit de motor&Co.Cred ca am o idee...
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
aly |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Eu am filtrul sport si este pozitionat in spatele farului din dreapta masini si voi mi-ati dat o ideie geniala adica aceea de a face o priza de aer chiar pe sub far prin contra-aripa adica sa tai bara in dreapta (bara in trei bucati) , sa fac un tub si sa trec cu el pe sub caroserie si prin contra-aripa direct in filtru. Dar mai am o intrebare pentru voi: este cumva posibil ca atunci cind intru intr-o balta cu apa sa traga motorul apa pe la priza si sa se faca PRAF motoru !!!???
ASTEPT PARERI !!! Sper ca intelegeti ce am desenat aici.... Attached thumbnail(s) priza.JPG ( Size: 49.63k ) Number of downloads: 518 schema.JPG ( Size: 55.97k ) Number of downloads: 598 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Apropo eu am tobe normale dar fara site si face galagie doar in turatie , pina in 2 mi de tura nu se aude tare.. nu am avut probleme legate de sunet cu politia
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Am uitat sa zic ca filtrul o sa fie izolat de motor cu o placa de plastic izolata pe ambele parti cu folie de aluminiu si o montez de la partea dintre far si radiator pana la oala de la amortizor cum erau contra-aripile tipul vechi , si in partea de sus o sa pun o bucata de cheder de portbagaj ca sa etanseze perfect atunci cind inchid capota motor
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
Tonyus |
![]()
Post
#217
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
Nu e prea posibil deoarece apa este mai grea decat aerul deci circula mai greu.Chiar daca iti ajunge apa in tubul ala (si filtrul nu trage aer doar de acolo),va trage aer de pe langa tub
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
bagykid |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
QUOTE(ciprianeduard @ 13 Sep 2005, 23:57) Eu am filtrul sport si este pozitionat in spatele farului din dreapta masini si voi mi-ati dat o ideie geniala adica aceea de a face o priza de aer chiar pe sub far prin contra-aripa adica sa tai bara in dreapta (bara in trei bucati) , sa fac un tub si sa trec cu el pe sub caroserie si prin contra-aripa direct in filtru. Dar mai am o intrebare pentru voi: este cumva posibil ca atunci cind intru intr-o balta cu apa sa traga motorul apa pe la priza si sa se faca PRAF motoru !!!??? ASTEPT PARERI !!! Sper ca intelegeti ce am desenat aici.... asa este la mine , merge ok , sunet ok , dar cu ploile astea cam greu , am luat balta a mai venit si autobuzul din fata , am reusit sa ies din balta , filtrul era umed la baza dar nu cred ca a intrat apa in motor ptr ca nu ar mai fi mers Attached thumbnail(s) DSCF0296.JPG ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 715 |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
aly |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
Tonyus |
![]()
Post
#220
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
Si daca tot ai pus tabla sub ea de ce nu ai pus si la radiator(langa ventilator) sa nu-ti bage aer cald de la el(in timpul mersului
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
ydaniel |
![]()
Post
#221
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
filtrul e luat din autovit?ideea asta cu racordarea directa e f buna!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
La mine este chiar in spatele farului ca am mutat vasul de expansiune in locul unde este pus la cele cu contraaripi tipul vechi.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
dj_tyno4u |
![]()
Post
#223
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 May 10 ![]() |
da sunt de acod cu voi cu priza de aer interesant ar fi daca ai face in asa fel ca aerus sa se deschida cand acelerezi deci pe pedala la acceleratie
|
--------------------
DACIA
1310
1985
- SV-07-UDW
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#224
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Pt ce?Oricum motorul isi trage aer doar cat ii trebuie,deci nu e nevoie sa-l gatuiesti.Interesant e sa-ti faci priza de aer rece iar filtrul sa-l izolezi cumva sa nu se incalzeasca aerul din el prin conductie termica.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
interesanta discutie cu priza de aer si filtrul sport ,ma bate gandul si pe mine la un filtru
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionutfg |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 23 February 09 From: Tulcea ![]() |
tin minte ca SGM a pastrat filtrul modificat si la motorul mare.Pe vremea cand participa cu dacia la liniute
|
--------------------
Dacia
1410
2004
- TL 03 HRB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 07:48 |