placute frana slz
![]() ![]() ![]() |
placute frana slz
alex_axn |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|||
b64chr |
![]()
Post
#122
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Am vrut si eu sa schimb placutele si m-am lovit de o problema. Cele noi fiind mai groase, etrierul nu mai intra, trebuie impins pistonul, si nu stiu cum ca cu mana nu am reusit. Asa ca le-am lasat deocamdata tot pe cele vechi.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
i96nds |
![]()
Post
#123
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mare pacat ca ai irosit atata timp.... Cand ma gandesc cat de simplu era...
Pur si simplu pui coada ciocanului sa apese pe piston. Adica lemnul sa apese pe doua puncte diametral opuse ale marginii pistonului. Tii bine etrierul cu ambele maini si cu degetele mari de la ambele maini tragi de lemn. Si gata, intra pistonul inapoi inauntru. La mine a mers la o roata impins cu mana, la cealalta nu. Ideea e sa nu apesi doar pe o parte a pistonului ca sa nu o ia stramb. Totul e sa apesi macar in 2 puncte in acelasi timp cu forta egala. In acest fel va intra drept inauntru. Dupa ce schimbi placutele, sa apesi usor pe pedala de frana de multe ori, ca sa vina in contact placutele cu pistonul si etrierul. Multa bafta. P.S. Hai ca sigur te descurci |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
crocky |
![]()
Post
#124
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am schimbat si eu placutele de frana, avand in vedere ca am aproape 15k de km.
Toate bune si frumoase, 100 lei cu totul, dar acum vine intrebarea mea, dar sa nu radeti. ![]() Eu credeam ca le schimba si pe spate, dar aflai ca alea pe spate se schimba pe la 60k (in medie). Mai ales ca pe mine ma ingrozeste un harait pe care-l aud cand pun frana mai brusca si pare ca vine din spate. Care-i treaba cu alea pe spate, nu sunt facute din acelasi material ? Si desi am insistat macar sa se uite la ele, mecanicul mi-a garantat ca nu e nevoie, ca nu au voie sa se duca asa de repede. Poate ma lamureste cineva si pe mine, ca vad ca habar n-am. ![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
i96nds |
![]()
Post
#125
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pe spate e cu totul alt sistem de franare.
Pe fata ai discuri + placute Pe spate ai tamburi + saboti mecanicul are dreptate. Huruitul de la franare se aude pe spate pentru ca intra mizerie intre tambur si saboti. Nu e ceva grav. Daca chiar iti sta pe creier, poti merge la service. Insa mizeria asta nu intra pe garantie asa ca trebuie sa scoti din buzunar peste 50 lei noi. Deci mai bine o lasi asa pana la interventia viitoare. Nu are ce strica. Treptat ar trebui sa iasa singura mizeria daca nu o mai bagi prin mal/nisip. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
crocky |
![]()
Post
#126
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mersi pentru luminare.
![]() Stiam si eu ca pe spate e un sistem diferit, dar nu m-am gandit niciodata ca e complet diferit. Si la Scala (cu jante usoare) e la fel ? Sa inteleg ca pe la 60k km de fapt se schimba sabotii (nu exista placute) ? Acum m-am uitat in carnetel si am vazut ca la revizia de 20k ar trebui verificat "nivel uzura saboti frana". O sa vad atunci. Multumesc. This post has been edited by crocky: 14 Nov 2005, 15:42 |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
Phileas |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la ford focus ultimul tip pe spate sunt frane pe tamburi standard. optional la ford poti sa pui frane pe disc totusi, la Dacie nu se poate.
si Loganul pe abs are tamburi. |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002 Rapsodie
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
tamburii de pe spate nu au treaba cu abs-ul.. poti avea abs cu tamburi sau disc, pe spate. de obicei in functie de motorizare apar si discurile. mai mult ca sigur la focus, la o motorizare mai mare vine standard discuri si pe spate. la motorizarile mai mici se considera destul de eficienti si tamburii.
This post has been edited by alex_axn: 14 Nov 2005, 20:08 |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#129
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cautati placute EBC Greenstuff. Foarte bune pe un Focus 2. Praf putin si usor de indepartat. Nu stiu daca exista pt solnize, pt logan probbil ca da.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Oameni buni, astazi am schimbat primul set de placute "post garantie'. Cele cu originale (Textar cu care a venit din fabrica) le-am schimbat la 25k. In schimb cele care mi le-au pus in service (tot Textar) au tinut pana acum, adica 8000 km !!!
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
i96nds |
![]()
Post
#131
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am facut pana acum cam 15.000 km cu ele si m-am uitat la ele recent. Nu am observat sa fie uzate prea tare.... Nu am cum sa dau o estimare la cat ma vor tine. E clar insa ca pana la primavara nu ma mai uit la ele. Pare ca vor tine mai mult decat primul set original (21.000)
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu pe cele cu care a venit masina echipata le-am schimbat la 11500km,iar cel de la magazin mi-a dat niste placute TOMEX(poloneze parca) cu care mi-am blestemat zilele.Pe cutie scria ca sunt de papuc diesel.Cand se incalzeau,urlau de se speria lumea de pe marginea drumului.
La 19800km cand am facut verificarea,am dat jos o roata sa ma uit si la placute.Mi-a stat inima cand am vazut ca placutele mele mai aveau cel mult 2mm.Le-am schimbat cu unele FERODO pe care le aveam cumparate si vreau sa spun ca acum,dupa aproximativ 1500km de la schimbare,nu scot absolut nici un zgomot,parca este alta masina.Si cele TEXTAR din fabrica scoteau un scartait de nu puteai sa stai in masina. As recomanda folosirea lor,mai ales ca pretul este unul foarte bun,iar firma producatoare este foarte cunoscuta. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
DOREL |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 November 05 ![]() |
Am 20K parcurși cu plăcuțele din fabrică, fără nici o problemă. Acum trebuie să le schimb și sunt în mare dilemă. Discuțiile de pe forum, foarte pertinente, de altfel, nu au reușit să mă convingă de existența unei mărci de plăcuțe infailibile, care să nu creeze probleme. In această situație m-aș mulțumi cu cele cu care a fost echipată mașina din fabrică. Știe cineva unde aș putea găsi un asemenea set de plăcuțe, identice cu cele originale? Multumesc.
|
--------------------
dacia
solenza diesel
- B-35-JTW
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pai depinde acum ce intelegi tu prin "infailibil".Eu dupa ce am citit parerile celorlalti de pe aici,am zis sa incerc placutele FERODO TAR-114.Acum,dupa ce le-am montat,pot spuna ca sunt foarte multumit de ele,mai ales ca cele de uzina cu care a venit masina echipata din fabrica scartaiau de ma scoteau din minti si atunci cand nu calcam frana,mai ales pe viraje.
Placutele de uzina sunt in cutie albastra pe care scrie "Dacia-Piese de origine",se gasesc la magazinele de piese auto si eu le-am gasit undeva la 7-800.000 lei. Placutele FERODO sunt in cutie verde cu dunga rosie,iar pe spatele cutiei sunt insirate tipurile de Dacie la care se potrivesc.Se gasesc,in general,pe la magazinele care tin piese de import si costa intre 250-300.000lei setul. Acum ramane la latitudinea ta de care doresti sa pui. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
DOREL |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 November 05 ![]() |
Mulțumesc, Cristio, pentru sfat și informație. La mine tocmai în asta constă dilema: cele din fabrică nu mi-au făcut nici o problemă, nici cel mai mic scârâțit în 20 k km și aproape 2 ani de folosință. Dar dacă tu ești mai mulțumit de Ferodo - îți citesc convingerea printre rânduri - atunci merg pe mâna ta și îți mulțumesc pentru sfat.
|
--------------------
dacia
solenza diesel
- B-35-JTW
|
|
Fram 74 |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 January 06 ![]() |
Salve! Vad k toti de pe aici spun ca placutele de la FERODO sunt cele mai bune. Am bintuit vreo 3 cartiere (adik Militari,Crangasi si Dr. Taberei) cautind placutele astea. Peste tot pe unde m-am invirtit lumea se uita la mine k la masini americane cind ii intrebam.Am gasit toate natiile de placute [TEXTAR(cik alea sunt de origine-1.081.000 ROL),Rm Sarat (300.000),Zimmer(500.000)...unele facute de Reanult (800.000)] ;in plus am mai obtinut si o informatie ...anume k FERODO TARGET TAR 114 sunt facute special pt. lumea "bananiera" si k dak vreau intr-adevar placute FERODO k la mama lor m-ar costa peste 1000 k.
Intrebarea mea...Zimmer sau Renaul merita banii? Unde naiba gasesc in zonele astea totusi si un FERODO? Multzam |
--------------------
Dacia
Solenza Clima/2003
- B 27 XYZ
|
|
i96nds |
![]()
Post
#137
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Fram74, chiar se gasesc in multe locuri si costa sub 30 lei. Eu am gasit la benzinariile MOL, am mai gasit la un magazin pe str. Campeanu care se desprinde din b-dul 1 Mai de pe coltul unde e IPSO. Scrisesem si pe aici pe undeva care e locatia. Nu or fi astea placute de calitatea necesara la Porsche insa mie mi se par mult mai bune decat cele de origine. In plus sunt de 3-4 ori mai ieftine si tin mai mult, nu scartaie. Ce sa zic mai mult de atat....
Am mai cumparat alta data de undeva din Drumul Taberei insa nu mai stiu exact adresa. De obicei magazinele cu piese auto de import au asa ceva. Cei cu piese Dacia nu au neaparat. Sa stii ca TAR114 se potrivesc si la dacia berlina. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
oboman1980 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
Ca veni timpul sa-mi schimb placutele, am zis sa va povestesc cum am facut eu pana acum.
Revizia 10000 -> schimbat placute. Revizia 20000 -> schimbat placute. Revizia 30000 -> schimbat placute. Revizia 40000 stat langa mecanic si verificat cu atentie, placutele ok. Revizia 50000 stat langa mecanic si verificat cu atentie, placutele ok. Revizia 60000 o fac astazi, schimb OBLIGATORIU placutele ca deja se incalzesc un pic. In concluzie la primele 3 revizii schimbat placute doar ca sa scoata bani la service (masina era in garantie). Ultimile placute erau FERODO. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
imi iau azi inima-n dinti si ma apuc sa caut si eu placutele astea ferodo tar 114, dar nu le-am gasit (mergeam la magazin intrebam de ele, ziceau ca le au si cand sunau sa comande ziceau aia ca nu mai au- cica e un singur importator.. si sa mai revin spre sfarsitul saptamanii..)
in sfrasit ma resemnez, insa dc tot imi planuisem sa schimb placutele azi, ajung acasa si ma apuc de desfacut sa vad totusi cum mai arata placutele vechi: pe roata din stanga placuta din exterior era mai tocita decat cea din interior si leam inversat- parandu-mi-se mie ca placuta este simetrica (jumatea de sus fata de cea de jos). Am procedat bine facand aceasta schimbare? se pot monta placutele oricum sau e una de interior si alta de exterior? montez totul la loc si dau o tura sa vad daca totul e ok, daca se aud zgomote suspecte, daca mai franeaza.. ![]() bun, ma intors si ma apuc de desfacut si roata din dreapta (cea care frana prima) si aici observ ca placutele era tocite egal, dar totusi le schimb si pe ele (cea din interior cu cea din exterior), montez totul la loc si iar ture.. dar aceeasi faza, cea din dreapta franeaza putin mai repede.. ma gandesc ca asta poate fi si din cauza ca pe stanga placutele nu sunt egal tocite(si am citit in manualul de reparatie ca daca diferanta de uzura intre placute este mai mare de 10% se recomanda schimbarea lor), dar asta arata ca ceva nu e in ordine ca altfel se toceau uniform (asa cum s-a intamplat la roata din dreapta). Se poate face ceva pt a nu mai toci placutele inegal? masina are 20 000 km, iar placutele cred ca au mai putin de 7mm-asa ochiometric(cat zic ei ca minim acceptat), iar placutele nu le-am schimbat deloc pana acum. oricum le schimb deindata ce gasesc.. daca cineva stie sa-mi dea niste raspunsuri la intrbarile pe care le-am ingrosat, sunt binevenite |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#140
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Placutele nu se tocesc in mod egal daca exista anumite probleme.
Una poate fi faptul ca s-a adunat mizerie in lacasurile placutelor si una din ele nu se mai apropie la fel de usor de disc. O alta problema poate apare cand presiunea exercitata de cilindrul din stanga e diferita de cea exercitata de cel din dreapta. La tine pe total grosime, aveai la fel pe stanga cum e si pe dreapta? Adica stangaInterior+stangaExterior = dreaptaInterior+dreaptaExterior? Daca da, atunci nu e de la presiunea diferita. Daca nu.. poate fi mai rau, o roata franeaza mai tare. In cazul asta trebuie sa verifici daca etrierii sunt ok, adica daca pistonul se misca ok si sa nu fie mizerie ce blocheaza pistonul. Deci: eu zic ca e ok ca ai schimbat intre ele placutele, nu pot fi probleme de aici. Doar agrafa aia ce tine placuta trebuie sa ramana in partea de sus. Cat despre evitarea uzurii inegale - trebuie sa ne asiguram ca totul e curat acolo pentru a asigura miscarea corecta a placutelor. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
merci pt raspuns i96nds. la mine parca era mic stg int + stg ext decat drpt int + drpt ext. cam aiurea.. oricum nu cred ca e o diferenta f mare, dar nu ar fi trebuit sa fie invers, adica pe dreapta unde franeaza mai bine sa se fi tocit mai mlt per total? etrierii pareau ok..
crezi ca ar trebui sa merg sa se uite "specialistii" din service? nu prea m-as duce ca tare n-am chef de service-uri (nu cred ca tre sa zic mai multe..) si totusi franeaza destul de ok.. probabil ca asa face mai de mult, dar acum am observat ca m-am jucat eu cu franele.. oare s-ar putea agrava? |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
dupa indelungi cautari am gasit placutele ferodo tar 114 (care am inteles de la unii vanzatori de piese auto ca cica nu s-ar mai importa) la una magazin de piese auto straine de la timpuri noi. cum vii dinspre tineretului, treci dambovita la timpuri noi si intri pe nerva traian, acolo la primul bloc de pe nerva traian(pe stanga) la parter se afla magazinul asta. e maricel, iar vis-a-vis e o spalatorie auto.
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
DOREL |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 19 November 05 ![]() |
Alex, la ce preț ai găsit plăcuțele la acel magazin?
|
--------------------
dacia
solenza diesel
- B-35-JTW
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
27 de roni
![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#145
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
am cautat si am gasit pe net 2 coduri. unul ferodo target 114 care costa cam 12 $ si fdb 114 care costa cam 40$. astea ultimele sunt premier probabil ca sunt super bune. pe de alta parte nu am gasit ferodo target 114 la ei pe site.
am cautat placutele cu care vine masina, TEXTAR, sunt nemtesti am cautat la ei pe site si mi se par ok iar pretul de 70 ron mi se pare corect. la alemar ferodo fdb114 sunt 120 ron. idem augsburg. eu unul am sa le schimb tot cu textar am fost f multumit de ele. nu scartaie si franele sunt bune. totusi astea la 30 ron care se zice ca sunt ferodo sunt la pret de placute romanesti... si pt 30 ron prefer sa pun piese certificate international. sunt curios, placutele astea ferodo care le-ati luat au vreo hartie in spate ceva vreun certificat de calitate / garantie? This post has been edited by GABONE77: 6 Feb 2006, 08:57 |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
i96nds |
![]()
Post
#146
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GABONE77 @ 6 Feb 2006, 09:38) sunt curios, placutele astea ferodo care le-ati luat au vreo hartie in spate ceva vreun certificat de calitate / garantie? Gabone, chiar ca esti carcotas.... Toata lumea iti spune ca placutele FERODO sunt super-bune si sunt de 3-4 ori mai ieftine decat cele "de origine" si tu totusi crezi ca cele TEXTAR sunt mai bune. Astea FERODO sunt super, nu scartaie deloc, franele tin foarte, foarte bine, au si sant ca sa culeaga mizeria - ca sa nu scartaie, le am de 20.000 km pe masina si nu s-au uzat nici macar jumatate. Ce sa zic mai mult de atat.... Evident certificatul de calitate e insusi numele firmei - Federal Mogul / Ferodo. De ce crezi ca zic romanii FERODOURI ? E la fel ca la XEROX. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#147
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am zis ca nu sunt bune eu doar zic ca mi se par f ieftine in comparatie cu fdb144 care sunt tot ferodo. sunt la pretul unora romanesti. si atunci iti pui intrebarea. ferodo e super firma am spus si mai sus. atunci de ce pretul asta atat de mic? de textar am zis ca sunt f multumit ca franeaza bine si nu scartaie. si atunci de ce sa schimbi ceva care merge bine?
vrei sa imi zici ca placutele astea te tin 40.000 km?? |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
i96nds |
![]()
Post
#148
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu am idee cat o sa ma tina. Deocamdata sunt foarte multumit de ele. Dupa 20.000 credeam ca trebuie schimbate insa le-am verificat si nu are rost sa umblu la ele.
Ce trebuie sa mentionam: nu stiu de unde ai inteles tu ca fdb144 si tar114 sunt la fel. Poate arata cu totul altfel si nici nu se potrivesc astea fdb144 la SLZ. Ai vazut tu ca au acelasi sistem de prindere si ca au aceeasi dimensiune etc ? Poate arata cu totul altfel si au cu totul o alta grosime/dimensiuni si de aia au cu totul alt pret !!! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#149
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
e vorba de FDB114vs. TAR114. ambele 114.
au aceeasi forma, diferenta consta in materialul de frictiune. de fapt, cam exista cate un echivalent TAR la fiecare cod FDB. faptul ca niste placute de frana tin mult nu e foarte imbucurator, sa stii.. inseamna ca musca din discuri, iar o pereche de discuri e de 3x mai costisitoare decat o pereche de placute.. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#150
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
uite un link aici sa imi spui daca vorbim de aceleasi placute. am si eu o intrebare ce scrie pe cutie. made in ... ? ar trebui in mod normal sa vina si cu ceva hartii in spate orice cat de mic in afara de cutie. oricum daca am drum pe la magazinul de la nerva traian am sa arunc si eu un ochi la ele. intre timp spune-mi daca sunt astea sau nu FDB114
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:51 |