jigliorul de relanti
![]() ![]() ![]() |
jigliorul de relanti
nimic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
marius-gabriel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
SUPER-SJB, circuitul de relanti este separat,asa ca iti consuma daca era cum zicea el numai la relanti..
problema e ca si relantiul are influenta destul de mare asupra consumului pt ca un regim foarte des utilizat. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
cum trebe reglat un carburator ?
De fapt combinatia avans-carburator ! Daca maresc avansul si fac motorul sa mearga repede pot sa dau pe urma surubul de la relanti in asa fel sa mearga motorul mai usor . ? Cate suruburi sunt pe carb ? In afara de ala de aer si ala de relanti nu am zarit nici unul ! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
tyka |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
nui adevarat consumul creste foarte mult an ambele situatii.Relantiu ajuta si acceleratia.Amintitiva cand aveti relantiu anfundat dece nu puteti pleca de pe loc[chiar daca o accelerati].
![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
ghc |
![]()
Post
#5
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si mai e o chestie, scuze daca gresesc. Parca pana la 2000 de ture circuitul de ralanti e responsabil, nu? Deci daca ne gandim bine, prin oras mergi mai mult in ralanti :?
|
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
ma bag si eu in seama si m-ar interesa cum se face o reglare corecta a avansului si a amescului benzina-aer (stiu unde ie surubul
![]() ![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
ghc |
![]()
Post
#7
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE Sunt curios sa aflu at mai multe asa ca scapati-va la scris si o sa va tin minte la baradul de craciun ) S-au scapat destui pana acum. Mai bine da o cautare, sau uita-te direct aici: http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=3235 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
dadu221, nu trebuie infiletat pana la capat ci pana "motorul ingenunchiaza" si dupa aceea slabit 2,5 ture
la fiecare modificare a avansului se regleaza si dozajul aer/benzina |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
PRIN CIRCUITUL DE RALANTI MOTORUL ASPIRA BENZINA ATAT LA RALANTI (de unde si numele :wink: ), CAT MAI ALES LA TURATII PESTE TURATIA DE RALANTI; Nu exista nimic care sa opreasca aspirarea benzinei(si nici n-ar fi bine sa fie asa) indiferent de regim!!
saiba la jiglorul de ralanti este o cretinatate imensa!!! domnu dadu, iti propun o solutie babeasca ptr reglat avansul static: -cu motorul oprit si scos din viteza pui volanta la semn (din rac sau ventilator); -dezlegi bobina de la +(ca protectie); -rotesti delcoul in sens orar; -legi un bec de 12-24V de cativa W la masa si la platina; -pui contactul; -rotesti delco-ul in sens antiorar pana se aprinde becul (atentie sa nu "depasesti" momentul aprinderii; -fixezi delco-ul pe acea pozitie; -tai contactul; -legi inapoi bobina; babeasca pentru amestec: -cu motorul la ralanti il turezi din surubul de pe carburator pana pe la 1200 de ture; -din pozitia stransa a surubulul de amestec (nu-l strange tare ca sa nu se rupa varful), il desfaci pana cand observi ca motorul isi imbunatateste considerabil mersul; -reduci turatia de ralanti; -eventual mai rotesti ptr. un reglaj "mai fin" surubul de amestec P.S. dupa ce faci toata treaba asta du-te la masurat gazele, chit ca o sa-ti dea aia reglajele peste cap. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Gusti |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi ![]() |
Eu delcoul il reglam altfel, dar in esenta este aceeasi idee:
Puneam morotul pe punct (pistonul 1 la sfirsitul compresiei), scoteam fisa de inalta dintre delcou si bobina, captul din delcou si il apropiam de un punct de masa.Evident, izolam bine capatul care il tineam in mina ![]() Bafta |
-------------------- 0745535292
0722256825 |
|
SiloS |
![]()
Post
#11
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
sa rezolvat problema . Mam dus la o ruda priceputa si a facut motorul de merge foarte rotund si foarte incet . totul a facuto dupa ureche . Respectivul are un fiat regatta care merge impecabil desi caroseria e cam naspa .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 00:33 |