Calatorie Italia - Austria Via Ungaria, Impresii si sugestii
Calatorie Italia - Austria Via Ungaria, Impresii si sugestii
padre |
16 Aug 2005, 13:04
Post
#1
|
||
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|||
padre |
16 Aug 2005, 13:24
Post
#2
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Si cateva poze de pe Canal Grande pe care l-am facut cu "autobuzul" vaporas, si ne-a costat 5 euro de persoana (calatoria ar fi fost de maxim 90 minute, dar noi am mers doar din Piata San Marco pana inapoi la gara).
picture3230fy.th.jpg picture3258th.th.jpg picture3262iv.th.jpg picture3385yw.th.jpg Si romansii de rigoare picture3477ce.th.jpg Apropo, daca cineva mai avea vreo indoiala, Italia e plina de romani, de la cersetori si spalatori de parbrize (s-a bucurat unul enorm cand a vazut masina cu numar de Bucuresti, noroc ca era curata masina ) pana la vanzatori in bazar, soferi, menajere, chelneri, oameni la studii, etc. Si destul de multi turisti romani, cam pe unde eram un pic atent auzeam pe cineva vorbind romaneste. Intr-una din zile am mers si pana la Rimini, vestita statiune la mare. Am ales varianta pe drumurile nationale, fara plata si ca sa putem vedea si privelistile. Da de unde, am facut vreo 3-4 ore, am avut o portiune de vreo 60 km numai de serpentine f puternice si toti cei 3 pasageri erau albi la fatza, si restul drumului au dormit. Asa ca m-am delectat singur cu peisajele montane. Statiunea Rimini e frumoasa, n-am ce zice, dar cand am fost noi era PUSTIE. Plaja era goala goala. Acolo plajele sunt amenajate cu sezlonguri si au niste numere, plaja numarul X. Ei, pe o plaja sunt cateva sute de sezlonguri x vreo 30 de plaje ajungem la cateva mii de sezlonguri. Eu nu am vazut mai mult de cateva zeci ocupate. Ce-i drept, cand au auzit italienii ca mergem la Rimini ne-au spus ca acolo e bine de mers noaptea, ca localitatea e faimoasa pentru viata de noapte zbuciumata. picture1035od.th.jpg picture1067mp.th.jpg picture1186wz.th.jpg picture1300ra.th.jpg Si totusi eram acolo in plin sezon, nu stiu de ce era asa pustiu. Poate din cauza preturilor? Desi ma indoiesc ca nu ar avea italienii bani, noua insa ne-au cerut 15 euro pentru 2 sezlonguri pentru 2 ore!!! 15 euro! Asa ca ne-am dus la malul marii, ne-am dat jos tricourile, am facut o baie, cateva poze si am plecat sa cascam gura prin statiune. Si am cascat-o bine, aici am mancat cea mai buna inghetata ever: 2 euro pentru 3 arome, si cea mai tare: baccio bianco, o chestie cu alune intregi delicioasa. La intoarcere am ales autostrada, pentru ca e mult mai rapida. Cel putin asa am sperat, pentru ca ne astepta in apropiere de Bologna o furtuna de toata frumusetea: picture1378oj.th.jpg Furtuna ne-a incetinit foarte mult deplasarea, o buna bucata din autostrada am mers cu 60-80 km/h, dar ploua foarte puternic, nici la noi nu am mai prins asa ceva. Oricum am ajuns mai repede decat pe drumurile nationale. In concluzie Italia merita vizitata, e o tara foarte frumoasa si ma voi intoarce cu placere acolo, chiar daca i-am injurat de fiecare data cand treceam pe la Telepass - punctele de plata ale autostrazii. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cmandrei |
16 Aug 2005, 13:44
Post
#3
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Calumea padre ... eu unul iti multumesc pentru povestire ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
padre |
16 Aug 2005, 13:57
Post
#4
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Si am ajuns si la Viena, 3 zile la un hotel de 3 stele, zic ei, 1 stea jumate zicem noi. Mobila veche, curatenia deficitara rau, dar era relativ in centru si mai ales ieftin: 56 euro/noapte cu mic dejun inclus. Macar micul dejun a fost mai mult decat ok. Mobila si podele scartaiau insa si faceau ca toate alea. Si am testat si rezistenta paturilor: picture3907dl.th.jpg
Ajungem la capitolul parcare in Viena. Durere daca nu stii cum sta treaba. Hotelul nu avea parcare, asa ca intreb la receptie si ma indruma catre o parcare publica la 200 m de hotel. Urcam cele 4-5 etaje intr-o curba care parca nu se mai sfarsea si dam cu nasul de bariera si de preturi: 2.4 euro / ora sau 24 euro pentru 24 ore. Cum noi aveam de lasat masina cam 3 zile, nu ne-a picat tocmai usor la portofel, asa ca l-am intrebat pe nenea de la bariera ce-i cu preturile alea, ca e scump rau. Raspuns: "Welcome to Vienna". Ne-a lasat masca. Daca am fi parcat pe strada, aflandu-ne in centru, ar fi costat 0.8 euro/ora dar ar fi trebuit schimbat biletul de parcare la fiecare 2 ore, asta era perioada maxima permisa pentru parcare cu un singur bilet. Bun, nu merge nici asa. Auzisem insa de acasa cum ca in afara centrului poti gasi si locuri fara plata, daca ai mare noroc, desigur. Asa ca am plecat in cautarea unui asemenea loc gratis. Norocul nostru a fost un vienez cu un Renault Megane 2 dCi cu 2 usi care dupa ce ne-a explicat el ca trebuie sa iesim din Gurtel ca sa gasim locurile cu pricina si dupa ce am dat din cap ca am inteles dar in gand injuram ca habar nu aveam unde trebuie sa mergem s-a decis sa-si faca pomana si mi-a zis fraza salvatoarea: "Drive behind me"! Super de treaba si foarte amabil, mai ales ca saracul abia parcase si el masina si se pregatea sa-si puna biletul in geam, deci a facut un gest plin de amabilitate si ne-a dus pana in zona cu parcarea gratuita. Viena ce sa spun, superba ca de obicei, poze seara exact in momentul zilei care mie imi place cel mai mult, pe Ketner StaBe: picture3957lq.th.jpg picture3967nh.th.jpg Chiar in centru, la o toneta de Wiener Wurstel: 2 carnati kaiser cu mustar si paine + 2 castraveti murati + 2 beri la 0.5 l = 12.5 euro. Rezonabil ca pret, foarte gustos. Cea mai frumoasa surpriza in Viena a fost un resturant / bar in care am intrat din intamplare in prima zi, infometati si cu pofta de wiener schnitzel: picture3784vn.th.jpg Patronul era un mosulica simpatic si chelnerul/bucatarul era un sarb care s-a bucurat cand a auzit ca eram din Romania. In prima zi patronul ne-a adus din partea casei cate 1 paharel de snaps (a impartit la toti clientii), si a doua oara cand am mancat la ei ne-au adus si cate un paharel de scnaps (medicin, cum spunea patronul), si desert cate o clatita cu ciocolata, toate din partea casei. Si chelnerul ne-a adus si doua salate pe care nu le-a mai pus pe nota, asa ca i-am lasat un bacsis si mai mare ca la prima masa. Gradina zoologica din gradinile palatului Schoonbrun merita vizitata, 12 euro / persoana pentru gradina zoologica, 36 euro / persoana pentru palat. picture4177tw.th.jpg picture4193lo.th.jpg Alte preturi: 1 litru de motorina in Austria: intre 0.97 si 1.12 euro. Mai ieftin e in orase, mai scump pe autostrada, si conteaza si de la ce benzinerie pui, noi am pus numai de la OMV in Austria si de la Agip in Italia: 1.16 l diesel. Benzina era un pic mai scumpa, cred ca ajungea si pe la 1.25 in Italia, in Austria chiar nu am fost atent. Cel mai mare noroc insa consider ca l-am avut la capitolul vama si asteptare la cozi, pentru ca in perioadele cand noi am trecut prin vama aglomeratia era pe partea cealalta. Si desi vineri 12 august la Nadlac se pare ca se astepta pana la 5 ore in vama, noi am trecut pe la Cenad in 15 minute. Si ca sa nu credeti ca numai la noi e coada la vama, ia uitati aici poza facuta in Ungaria, coada fiind la trecerea din ungaria in Austria, 12 august. picture4325vr.th.jpg Coada avea intre 2 si 3 km, mai aproape de 3 totusi. Podul care se vede e dupa vama, vama e undeva depaaarte. Cam asta a fost, abia astept anul viitor si concediul, desigur. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cornel_t |
16 Aug 2005, 14:27
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
Mai Padre dar paturile n-arata chiar asa de "obosite" ... sau a trecut camerista intre timp
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
padre |
16 Aug 2005, 14:31
Post
#6
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Cearsafurile sunt prinse cu elastic sub saltea, cam asa am vazut peste tot ca se poarta, deci slabe sanse sa le "smotocesti" prea tare... Dar patul din stanga s-a rupt saracul. Sau o fi fost rupt dinainte... Adevarul e undeva acolo.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
padre |
16 Aug 2005, 15:06
Post
#7
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Si un "golan" in Viena parcat exact unde trebuie....
picture3871qf.th.jpg Si o romanca la Firenze, mancatzi-as portofelu' matale, da si tu un euro pentru ala micu... picture3622vu.th.jpg Si cum arata Matiz-urile la italieni... picture3684vf.th.jpg |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sorin |
16 Aug 2005, 16:50
Post
#8
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
Padre imi dai voie sa pun si eu poze in topicul tau si apropo,ieftin a fost autobuzul la voi,noi am platit 10 euroi pe pers.
Attached thumbnail(s) DSCF0076.JPG ( Size: 332.36k ) Number of downloads: 4 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
sorin |
16 Aug 2005, 16:51
Post
#9
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
|
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
sorin |
16 Aug 2005, 16:53
Post
#10
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
|
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
sorin |
16 Aug 2005, 16:55
Post
#11
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
|
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
padre |
16 Aug 2005, 17:00
Post
#12
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
O ambulanta in misiune... senzatii tari pe canalele Veneziei, am zis ca facem o baie scurta cand am vazut magaoaia in spatele nostru
picture2380kt.jpg |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
padre |
16 Aug 2005, 17:04
Post
#13
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
sorin |
16 Aug 2005, 17:16
Post
#14
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
Pai cand am fost....aaaa....28 iunie,pe undeva pe acolo.Pe unde ati iesit si intrat in Austria?Eu am iesit pe la Villach si am intrat pe la Insbruck,pe Brenner este suuuper.
________________ FUEGO TURBO |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
padre |
16 Aug 2005, 17:25
Post
#15
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Pai din Ungaria in Austria am intrat pe la Nickelsdorf si am iesit spre Italia pe la Villach, am strabatut Austria numai pe autostrazi: Nickelsdorf - Viena - Wr. Neustadt - Graz - Villach (daca memoria nu ma inseala).
|
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cipman |
16 Aug 2005, 17:29
Post
#16
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Padre, e bine ca ai mai avut cine sa mai faca poze de pe drum. Nevasta-mea e cam dezastru la facut poze din mers. Nu mai zic ca si ea si fiica-mea se intreceau, mai ales pe autostrada, care sa doarma mai mult. Lucru care-mi convine de minune ce-i drept.
Numai ca asa raman fara poze din mers Venetia e orasul meu preferat. Fac eu cum fac traseul si pe la Venetia tot trec. Cred ca o voi to vizita-o pana s-o scufunda unul dintre noi. Padre a pus destule poze cu Venetia. O sa pun doar dintre cele mai deosebite, gen ambulanta care face valuri. Prima la care ma gandesc, apropos de romanii de peste tot, e cea in care subiectul nu e hotelul ci interpretii. Repertoriul momentului era international. Daca nu i-as fi auzit vorbind cu cateva minute inainte n-as fi fost siguri ca erau "d-ai nostri". Ca sa nu mai incarc forumul cu poze, am sa fac o arhiva cu poze din Venetia, si cu altele, sa le pun in alta parte pentru doritori. Attached thumbnail(s) IMG_0049.JPG ( Size: 247.25k ) Number of downloads: 3 |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
padre |
16 Aug 2005, 17:38
Post
#17
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Mda, nici pe mine nu ma deranjeaza sa doarma lumea in masina dar la calatoria asta chiar s-a exagerat. Eu eram treaz de vreo 34 de ore, conduceam de vreo 20 si astialalti dormeau pe rupte... Cate palme mi-am dat si de cate ori m-am ciupit ca sa ma mai trezesc, asta numai eu stiu. Am si o poza inainte de a ajunge la destinatie pentru a se imortaliza figura mea super obosita si terminata (dar nu o pun pe site ca poate mai intra si copii si sa nu se sperie ). Singura consolare a fost ca ultima portiune de autostrada dintre Bologna si Firenze e prin munti si sunt o groaza de curbe misto care se iau cu 110-130 km/h, si asta m-a mai trezit si chiar mi-a facut mare placere.
later edit: Apropo de poze, intra la www.imageshack.us si uploadeaza-le acolo, astfel poti sa pui cate poze vrei fara sa incarci forumul. (desi cred ca stiai asta, am zis ca s-o spun ca mi-ar placea sa fie cat mai multe poze in topicul asta) |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cipman |
16 Aug 2005, 18:02
Post
#18
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Poi stiam eu de pus asa, cu link extern. Numai ca tare mi-e lene sa tot pun si sa fac cut-paste de link si tot asa. Eu am ales vreo 43 de poze din Venetia (le-am omis pe cele cu protagonisti, la cererea lor). Poze multe, lene mare. Stai sa vad cum merge cu Quickload sau plugin-ul de firefox. Poate mere mai repede.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cipman |
16 Aug 2005, 18:17
Post
#19
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Venetia:
img00128sg.th.jpgimg00277nt.th.jpgimg00193zk.th.jpgimg00344pw.th.jpgimg00308fj.th.jpg img01349wf.th.jpgimg01366nh.th.jpgimg00378hc.th.jpgimg00414ml.th.jpgimg01377kn.th.jpg Se pare ca numai 10 buc se pot pune o data. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cipman |
16 Aug 2005, 18:20
Post
#20
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cipman |
16 Aug 2005, 18:35
Post
#21
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
continuare Venetia
img00251ro.th.jpgimg00249uh.th.jpgimg00426wp.th.jpgimg00229jm.th.jpgimg00216zs.th.jpg img00239gh.th.jpgimg00209qu.th.jpgimg00173bb.th.jpgimg00284io.th.jpgimg01198pg.th.jpg Pauzele lungi si dese .... |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cipman |
16 Aug 2005, 18:47
Post
#22
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
continuare Venetia, ultima parte.
img00185bd.th.jpgimg00356rg.th.jpgimg00047uw.th.jpgimg00368sh.th.jpgimg00060fx.th.jpg img00488zs.th.jpgimg00167sj.th.jpgimg00058ya.th.jpgimg00029tu.th.jpgimg00031pk.th.jpg Phew. Gata. Ultimele doua poze reprezinta harta traseelor vaporaselor care, in Venetia, sunt pe post de tramvai. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
padre |
17 Aug 2005, 08:34
Post
#23
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Super poze, sa traiesti!
Cand ai fost in Venetia, Cipman? Noi am fost intr-o sambata, pe 6 august. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cipman |
17 Aug 2005, 09:24
Post
#24
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Am fost pe 28 si 29 iulie, de dimineata pana seara.
De data asta a fost cam prea aglomerat. Intr-una din pozele din Piata San Marco se vede o parte din coada formata la intrarea in Bazilica (intrarea e gratuita - cam singurul loc in care nu trebuie sa dai bani). Recomandarea, pt. cei ce au de gand sa viziteze Venetia, e sa cumpere un card de acces, ca se iese mai ieftin. Detalii la www.venicecard.com. Ce e rau e ca se obtine numai prin rezervare pe net sau telefonic. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
padre |
17 Aug 2005, 17:07
Post
#25
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Am tinut si un jurnal de bord privind cheltuielile si nr. de km parcursi, plus ca am resetat computerul de bord la plecare si am notat datele la sosire. Iata rezultatele:
Durata calatorie: 12 zile Numar km parcursi: 4964.5 Viteza medie: 63 km/h Combustibil consumat: 242.1 l Consum mediu: 4.8 l/100km Cost total aprox. (motorina + taxe autostrazi): 317.5 euro 4.8 l/100km mi se pare o cifra extraordinara avand in vedere ca masina a fost incarcata la maxim, am mers relativ repede pe autostrazi (130-150 km/h) plus ca am mers f mult in Florenta si in orasele din jur, aprox. 2 ore zilnic, 1 ora dimineata si 1 ora seara, plus de cateva ori in timpul zilei. 1 l motorina la OMV langa Graz (pe autostrada): 1.08 euro 1 l motorina la Agip in Florenta: 1.16 euro Parcare in Rimini: 2.6 euro pentru 6 ore Parcare in Florenta: 1 euro prima ora, 2 euro fiecare ora aditionala. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
div |
17 Aug 2005, 18:31
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 13 March 05 From: Bucuresti |
Se pare ca ni s-au suprapus drumurile la un moment dat prin Italia, dat fiind ca am fost acolo de pe 20 iulie pana pe 3 august (ma rog, pe 21 iulie am intrat in Italia si pe 2 august am iesit din Italia). Parerea mea legata de autostrazi este insa putin diferita de ceea ce am vazut aici: cea mai buna autostrada mi s-a parut cea din Italia (si cea mai scumpa de altfel, fiind singura la care se plateste in functie de cati km mergi pe ea), urmata de cele din Austria si Ungaria. Chiar la calitatea asfaltului as putea sa pun Ungaria inaintea Austriei, pentru ca autostrada austriaca are multe portiuni in reparatii sau asfaltate mai prost). In schimb, in ceea ce priveste spatiile de servicii, austriecii dau clasa si ungurilor si italienilor. Daca la acestia din urma, spatiile de servicii sunt foarte aproape de autostrada, la austrieci sunt de obicei flancate de copaci, ceea ce iti da oarecum senzatia ca te afli in natura, nu la cativa metri de autostrada.
Eu am iesit pe la Nadlac, unde am avut noroc si nu m-au controlat prea tare (doar m-au intrebat daca am ceva de declarat - cautau de fapt pe cei care fac trafic cu tigari). Apoi am mers pe sosea nationala prin Ungaria pana la autostrada, de pe care n-am mai iesit pana la destinatie: Venezia. Vama am mai avut la granita Ungariei cu Austria, dar ni s-au controlat doar pasapoartele (de altfel, in toate vamile prin care am trecut ne-au fost controlate doar pasapoartele; nu m-a intrebat nimeni nimic de asigurarea de sanatate, de cartea verde, de banii de la mine), iar intre Austria si Italia se trece "la liber" nefiind vama. O prima impresie dupa drumul de 5000km pe meleaguri straine: chiar daca pe autostrazi se conduce cu viteza (mai mare decat la noi) gradul de civilizatie este exponential mai ridicat decat la noi. Nu am patit niciodata sa fiu claxonat, sa mi se faca din faruri sau sa se bage cineva in fata mea, dupa cum nici in cazul depasirilor nu am avut niciodata probleme cu cei din fata. Pentru mine, care am iesit prima oara cu masina din tara, socul (placut) a fost destul de mare. Cateva date tehnice: 6000km (dintre care 600km in tara), viteza medie 98km/h, consum mediu 7,5l/100km in conditiile folosirii non-stop a A/C. Comportamentul masinii: exemplar, m-a facut sa ma reindragostesc de ea. Si acum, cateva poze din Italia (imi pare rau ca n-am si de pe drum)... 23174825.jpg 23130406.jpg 28124350.jpg 23134237.jpg 23174831.jpg 24133901.jpg 25213910.jpg 25221939.jpg 29173610.jpg 29185002.jpg |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
|
|
morph |
17 Aug 2005, 19:58
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti |
Ii reprosez lu' padre doar faptul ca nu m-a dus la Colloseum.
(io's ala de dormea cand el isi dadea palme si se ciupea ) |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
cipman |
17 Aug 2005, 20:03
Post
#28
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Poi atunci de unde stii ca nu te-a dus?
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
padre |
17 Aug 2005, 20:20
Post
#29
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
@ morph: Da, exact, de unde stii?
Lasa ca macar avem motiv sa ne intoarcem cat mai repede in Italia. @div: Foarte frumoase pozele, se vede ca-ti place sa pozezi. Ce aparat ai folosit? Ai folosit modul manual sau automat? Este adevarat ca autostrazile din Italia au un asfalt de calitate insa in zonele muntoase unde sunt f multe poduri, imbinarile intre traversele podurilor lasa de dorit, am simtit multe asfel de imbinari in directie si uneori chiar in comportamentul masinii, la viteza - in curba, aveam impresia ca pierd un pic aderenta. Si au si italienii zone in lucru, e normal sa fie asa, ca altfel nu ar arata asa bine daca nu s-ar lucra permanent la imbunatatirea suprafetelor. In ceea ce priveste civilizatia participantilor la trafic, ca sa zic asa, te afli cu siguranta in alta lume. Acolo rar gasesti jmekeri, nesimtiti, idioti... Si cand gasesti asa ceva pe drumuri ai mari sanse sa fie tot romani . Desi ma asteptam ca italienii sa fie mai putin civilizati in trafic, dupa spusele multora pe diverse forumuri, pot sa spun ca de fapt sunt foarte civilizati, desi sunt un pic mai energici decat austriecii, de ex. Adica la italieni am mai vazut masini "calcate", scartaituri de roti, etc. In rest, daca ai pus semnalul stanga si vrei sa te bagi in stanga ti se da voie, poate chiar sa te invite. La dreapta la fel . Numai ca acolo se foloseste semnalizarea si oamenii sunt pur si simplu mult mai calmi si mai binevoitori. Cred ca tine totusi si de specificul tarii si societatii noastre, ca suntem cu totii saraci si nervosi si alergam dupa cai verzi pe pereti toata ziua si normal ca suntem mai stresati decat europenii si ca ne sare tandara mult mai usor. Deh, promit sa fiu mult mai calm si mai binevoitor in trafic de acum incolo, poate se vor mai lua si altii cu mine. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
div |
18 Aug 2005, 11:00
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 13 March 05 From: Bucuresti |
De poze e vinovat un Panasonic Lumix FZ5 si am folosit si modul auto si cel manual (mai ales la cele facute pe intuneric).
Italienii sunt intr-adevar putin mai agresivi poate decat austriecii, dar la mare distanta de romani. Ceea ce m-a fascinat la drumul in afara a fost cat de putin sunt folosite claxoanele. Stand intr-o zona aglomerata si acasa si la serviciu am ajuns sa fiu cat se poate de stresat de claxoane, iar lipsa lor in afara a fost un deliciu. De fapt, cat am stat doua saptamani in Italia, am intrat si eu in ritmul lor, mergeam calm, nu ma grabeam, nu incercam sa plec mereu primul de la semafor. Cum am ajuns insa inapoi in Romania, m-am stricat si am reinceput sa conduc agresiv. Deh, mediul ma strica Cu privire la drum, ai dreptate cu traversele podurilor. Am crezut ca este doar o impresie, dar acum am confirmarea ca intr-adevar imbinarile la italieni sunt mai prost facute decat la austrieci. Sau poate sunt facute intentionat asa pentru a atentiona soferii sa reduca viteza... This post has been edited by div: 18 Aug 2005, 11:01 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2024 - 18:39 |