Varianta SLZ Confort Improved
![]() ![]() ![]() |
Varianta SLZ Confort Improved
Cosbog |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 April 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai nici Confort nu se mai fabrica. Din gama SLZ se mai fac Europa, Europa A/C, Clima si Scala. Ceea ce ei numesc Confort cu imbunatatiri este de fapt o Rapsodie fara cass, luata ca atare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Valentine |
![]()
Post
#3
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Europa A/C exista asa ceva?
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Manuel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Valentine mama, ce-ai facut in ultimii 5 ani? Wake up, man!!
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
haky |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 May 03 From: Oradea ![]() |
Am vazut si PRIMA, ceva intre EUROPA si fostul COMFORT.
|
--------------------
Fost: Dacia
Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II
; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0 O zi buna tuturor. Ceau
|
|
Cosbog |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 April 04 From: Galati ![]() |
Am uitat sa ii intreb daca nu cumva masina e productie 2003 ca parca acolo aveau reduceri de pret.
bogdan_o : are cass dar nu e din ala codat si in plus are doar doua boxe (pe fata). |
--------------------
-
-
-
|
|
fiend2004 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 April 04 ![]() |
Oameni buni am si eu o intrebare! La ce foloseste pin-ul ala de la RCD? "security code" mai precis! adica daca mi-l fura nu-l pot folosi decat cu pinul ala sau ce? ca ma indoiesc ca e asta la cate s-au furat de pe slz scala pana acum *stiu un caz caruia i-a fost furat RCd-ul a 2-a zi dupa ce si-a luat masina!
|
-------------------- |
|
Oroles |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 8 April 04 ![]() |
orice pin...chit ca e la telefon, cas sau ce vrei tu se poate sterge/rescrie/sparge sau cum vrei tu sa-i zici. nu poate face badea gheorghe din piata da' nici nu trebuie sa faci 2 facultati.
|
-------------------- |
|
Lynu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 April 04 From: Iasi ![]() |
cum adica nu se mai fabriva Confort si Rapsodie :?:
unde ati citit, ca sunt si eu f curios |
-------------------- A face pe prostul la timpul potrivit e cea mai mare întelepciune. (Cicero)
|
|
Ghidioneanu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 3 June 03 From: IS ![]() |
Pinul de la radiocd se afla fara bataie de cap cu un telefon la fabrica vestita de la Colibasi, unde te recomanzi electricianul Ghita Surubarescu de la Dacia -Service Avantul Ghidion , comunici seria radiocd-ului si primesti pe loc codul !!!
![]() |
--------------------
Ford
Focus
- IS-xx-xx
2007, 1,8 TDCI 115 cp Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#11
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu un telefon la fabrica e cam tampita ideea. Eu nu vad de ce ar trebui sa faca asa ceva. In definitiv, nu poti sa uiti pin-ul ca la mobile si chiar daca il uiti il ai scris pe factura. Pe urma, ca sa ti-l dea ar trebui sa te autentifici ca proprietarul masinii (nume, adresa, eventual si un cod de sasiu ceva). Altfel incurajeaza furtul. Dar oricum, se decodeaza destul de usor cass-urile, asa ca....
SLZ Prima e de fapt varianta pentru export a Europa. Probabil ca au avut un lot refuzat si au decis sa le vanda in Ro. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce conteaza? Mai bine scapi de sculele originale de pe masina, chestia cu codul de la radio este o gluma la orice brand, indiferent ca e vorba de Colibasi sau nu.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
johnsws |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE cum adica nu se mai fabriva Confort si Rapsodie :?: unde ati citit, ca sunt si eu f curios nu se mai fabrica nici berline, de altfel. cam tot ce se vinde e din stoc. vor sa restranga gama, pentru a face loc celei noi (l90), iar berlina va fi inlocuita de solenza europa; presupun eu ca pretul se va duce acolo unde e cel al berlinei acum. oricum aveau destule modele, chiar mai multe decat era normal .( mai lipsea modelul fara motor ). ![]() ![]() |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
costi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
da mere cu gaz, no !
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
echosektor |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
lipsea o slz doar cu caroserie si eventual un motorash...
![]() |
-------------------- null
|
|
paulp |
![]()
Post
#16
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
pai aveau la dispozitie motorul de la Lastun
"Juma de motor, calare pe juma de caroserie schioapa" ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#17
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE oricum aveau destule modele, chiar mai multe decat era normal .( mai lipsea modelul fara motor ). Sigur... Imi dau seama cat de batuti de soarta sunt constructorii din vest care au zeci de modele. Dimpotriva, SLZ se incadreaza in tiparul de dotari impus de orice constructor. Nu ai sa vezi niciodata un singur model de masina cu o singura echipare. De-aia e basic, confortline, trendline la VW; actual, authentique, dinamique la Renault si altele. Mie mi se pare chiar ca sunt prea putine, de exemplu gama 1310 nu avea decat un singur tip de echipare pentru toate, in plus, la SLZ nu exista decat o singura varianta de caroserie. Deci, de unde prea multe? |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:46 |