DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tablaria si tinichigii

Pedro
post 10 Mar 2004, 09:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Am nevoie urgent de un tinichigiu bun si ieftin si care sa mai lucreze si acasa la client. Am probleme serioase in portbagaj la partea cu roata de rezerva, unde e rezervorul dar si mai serios de lucrat la oalele amortizoarelor (atat pe interior cat si pe exterior), stie cineva , a auzit cineva de un astfel de meserias si la fel de important ar fi de stiut cam cat costa? :shock:


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 10 Mar 2004, 10:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Chiar am nevoie de o astfel de informatie destul de urgent , v-as ramane sincer indatorat


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 10 Mar 2004, 10:20
Post #3


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




e cam naspa treaba cu tinichigeria, niciodata nu prea poti avea incredere intr-un anumit meserias si mai costa si o caruta de bani. eu am rezolvat pb-a tocmai la Buzau, ca nu prea avea incredere in nimeni prin Bucuresti.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Mar 2004, 12:36
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




acasa nu prea poate sa-ti lucreze nici un tinichigiu, mai ales la ce ai tu, pt ca nu poate sa-si care tot aparatul de sudura (autogen) cu el. In al doilea rand, ai grija ca daca ai rugina pe oala cu seria masinii, iti trebuie aprobare de la RAR ca sa o repari (usor de obtinut), ca altfel nu ti-o face nici un tinichigiu sanatos la cap, plus ca daca o sa vrei sa vinzi masina si sa faci autentificare la RAR, mai mult ca sigur ca o sa ai probleme. Asa ca mare grija.

Daca vrei, pot sa-ti recomand eu o zona cu densitate mare de tinichigii pe metru' patrat. Da mesaj pe MP.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 10 Mar 2004, 13:52
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




sa -ti fac si eu o recomandare.nu baga autogenul pe tabla pt la o termini.cauta un inichigiu care sudeaza electric in mediu de co2. aparatul respectiv e cuplat la un tub de co2 si atunci cand sudeaza sufla si raceshte tabla asa incat nu afecteaza (inrosheshte) tabla decat pe 3-4 mm patratzi.si inca un avantaj e ca sudura aceea nu-ti ruhineshte.electrodul respectiv mai precis sarma are ceva pe ea care protejaza sudura.eu mi-am facut tablaria la unu care lucra cu asa ceva ,am avut pe ea dinainte si nishte autogen si iti zic ca nu se compara ca si calitate.poate costa putzin mai mult dar isi merita totzi banii


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 10 Mar 2004, 14:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Ok! in regula , unde si cat costa?


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Mar 2004, 14:58
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




SUPER-SJB are dreptate aici, intr-adevar aia e cea mai buna sudura, dar din cate stiu eu, costa de rupe si nu stiu daca se merita la dacie.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 10 Mar 2004, 16:10
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




pe mine m-a costat 4000 000 la dacia mea si crede-ma ca a avut destul de sudat
semiaripi, petice deasupra la rotzi la aripi,scimbat pedalierul oala de la roata de rezerva,semimasca din fatza etc
4000 000 cu tot cu antifonat centrat echipat dezechipat masticat grunduit...
acum depinde de fiecate ce are de facut la mine au fost cate multe cu cate putzin la fiecare.
pt cine e interesat in galatzi e in spate la stadionul dunarea pe drumul care se face de la benzinaria mondiala.
shef pe acolo e nea marin
Ov de ce zici ca NU merita la dacie?
si asa are tabla proasta si rugineshte imediat.s-o mai ajutam putzin macar la suduri si sa nu bagam autogenul in ea care shtim cat de daunator este la tabla


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_21us
post 10 Mar 2004, 23:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




Super-SJB cred ca tu te referi la sudura cu argon.aia care are un pistol si iese prin capat sarma.asat e cea mai buna.asa am auzit si eu.de obicei meseriasi mai "meseriasi" au asa ceva.ca sunt si mai usor de folosit


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 11 Mar 2004, 00:04
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




sudura in argon se face acolo unde trebuie o sudura super rezistenta.e exact acelasi aparat numai ca in loc de argon are butelie de co2,co2-ul avand rolul de a raci zona care se incalzeghte in jurul punctului sudat.la service-ul unde am facut-o eu aveau si butelie cu argon


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 11 Mar 2004, 08:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




SUPER-SJB - Cand se intampla asta , tu cand ai facut-o?


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 11 Mar 2004, 08:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




poate parea curios dar niste batrani m-au invatat ca cea mai reusita reparatie a tablei (in zonele care nu presupun eforturi, cum ar fi in cazul nostru oalele amortizoareor) se face cu ....letconul+plumb; are urmatoarele avantaje:
-usor de realizat, cu o dotare minima;
-finisarea imbinarii se face fara a mai fi nevoie de chituire, calitatea finisarii fiind superioara;
-daca la lipire se evita utilizarea decapantilor si pregatirea suprafetelor se face numai prin curatare mecanica, se elimina corodarea ulterioara.
Metoda asta am vazut-o si pe Discovery, cand un tip isi repara in felul asta parti din caroseria la un Jaguar.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 11 Mar 2004, 08:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




OCEBE - Chiar nu vreau sa te superi , nu vreau sa te ofensez sub nici o forma dar sincer solutia expusa mai sus mi se pare cel putin ciudata . Tocmai ca in cazul de fata la oalele amortizoarelor sunt unele din cele mai mari tensiuni din caroserie. La mine initial nu rugina a fost problema ci tocmai tensiunile in oale exercitate de suspensie (si asta s-a intamplat probabil din cauza ca asa cum am mai spus Dacia mea arata mai mult a offroader, asa este de ridicata de spate) care au dus la desprindere , ulterior a intervenit si rugina (toate astea inainte de a intra in posesia mea).Tocmai de aceea imi trebuie sudura de rezistenta.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 11 Mar 2004, 09:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

poate parea curios dar niste batrani m-au invatat ca cea mai reusita reparatie a tablei (in zonele care nu presupun eforturi, cum ar fi in cazul nostru oalele amortizoareor) se face cu ....letconul+plumb

eu nu ma supar si vreau ca nici tu sa te superi daca citesti inca o data ce-am scris!
altfel spus, solutia propusa este aplicabila pentru zona portbagaj-roata rezerva dar nu si ptr. oalele amortizoarelor.
P.S. mea culpa, am mancat un "l" la "amortizoarelor" in citat


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
van den plas
post 11 Mar 2004, 09:34
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 22 January 04
From: Bucuresti




Metoda se numeste "incarcare cu plumb" si ,cel putin pe Discovery, nu au folosit-o decat pentru refacerea si finisarea suprafetelor deteriorate evitandu-se astfel chituirea. Toate sudurile le-au facut insa prin metoda "sudurii in puncte cu arc electric". Aparatul folosit avea doua coarne care se intalneau de o parte si de cealalta a suprafetelor ce trebuiau sudate. In functie de locul in care se efectuau sudurile se foloseau aparate cu coarne mai mici sau mai mari. Nu stiu daca in Romania se foloseste asa ceva. (poate in service-urile de firma)
Dotarea necesara pt. incarcarea cu plumb este intradevar minima, dar usor de realizat pt. un neinitiat nu este in nici un caz. Poate sa ti se para usor cand vezi la lucru un meserias cu ani buni de practica.


--------------------
Ford Mondeo TDCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 11 Mar 2004, 09:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Tocmai, ca in oalele amortizoarelor sunt tensiuni mari , daca nu la prtea de suspensie , atunci unde sa fie tensiuni!?


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 11 Mar 2004, 09:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




pedro:
eu te sfatuisem pentru :
QUOTE

Am probleme serioase in portbagaj la partea cu roata de rezerva

si nicidecum ptr oale;
e clar ca daca se apuca cineva de lipit cu plumb trebuie sa fie un meserias; tot meserias trebuie sa fie si cel care lipeste/sudeaza cu autogenul sau sudorul WIG.
batranii de care aminteam au lucrat ca tinichigii la Garajul PCR din Galati si, din acest motiv, nu cred ca-si permiteau sa dea rasol.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 13:33
Forum Renault