Tablaria si tinichigii
![]() ![]() ![]() |
Tablaria si tinichigii
Pedro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
Pedro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Chiar am nevoie de o astfel de informatie destul de urgent , v-as ramane sincer indatorat
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
tarzy |
![]()
Post
#3
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
e cam naspa treaba cu tinichigeria, niciodata nu prea poti avea incredere intr-un anumit meserias si mai costa si o caruta de bani. eu am rezolvat pb-a tocmai la Buzau, ca nu prea avea incredere in nimeni prin Bucuresti.
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
acasa nu prea poate sa-ti lucreze nici un tinichigiu, mai ales la ce ai tu, pt ca nu poate sa-si care tot aparatul de sudura (autogen) cu el. In al doilea rand, ai grija ca daca ai rugina pe oala cu seria masinii, iti trebuie aprobare de la RAR ca sa o repari (usor de obtinut), ca altfel nu ti-o face nici un tinichigiu sanatos la cap, plus ca daca o sa vrei sa vinzi masina si sa faci autentificare la RAR, mai mult ca sigur ca o sa ai probleme. Asa ca mare grija.
Daca vrei, pot sa-ti recomand eu o zona cu densitate mare de tinichigii pe metru' patrat. Da mesaj pe MP. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nimic |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
sa -ti fac si eu o recomandare.nu baga autogenul pe tabla pt la o termini.cauta un inichigiu care sudeaza electric in mediu de co2. aparatul respectiv e cuplat la un tub de co2 si atunci cand sudeaza sufla si raceshte tabla asa incat nu afecteaza (inrosheshte) tabla decat pe 3-4 mm patratzi.si inca un avantaj e ca sudura aceea nu-ti ruhineshte.electrodul respectiv mai precis sarma are ceva pe ea care protejaza sudura.eu mi-am facut tablaria la unu care lucra cu asa ceva ,am avut pe ea dinainte si nishte autogen si iti zic ca nu se compara ca si calitate.poate costa putzin mai mult dar isi merita totzi banii
|
-------------------- |
|
Pedro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ok! in regula , unde si cat costa?
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
SUPER-SJB are dreptate aici, intr-adevar aia e cea mai buna sudura, dar din cate stiu eu, costa de rupe si nu stiu daca se merita la dacie.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nimic |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
pe mine m-a costat 4000 000 la dacia mea si crede-ma ca a avut destul de sudat
semiaripi, petice deasupra la rotzi la aripi,scimbat pedalierul oala de la roata de rezerva,semimasca din fatza etc 4000 000 cu tot cu antifonat centrat echipat dezechipat masticat grunduit... acum depinde de fiecate ce are de facut la mine au fost cate multe cu cate putzin la fiecare. pt cine e interesat in galatzi e in spate la stadionul dunarea pe drumul care se face de la benzinaria mondiala. shef pe acolo e nea marin Ov de ce zici ca NU merita la dacie? si asa are tabla proasta si rugineshte imediat.s-o mai ajutam putzin macar la suduri si sa nu bagam autogenul in ea care shtim cat de daunator este la tabla |
-------------------- |
|
cristi_21us |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
Super-SJB cred ca tu te referi la sudura cu argon.aia care are un pistol si iese prin capat sarma.asat e cea mai buna.asa am auzit si eu.de obicei meseriasi mai "meseriasi" au asa ceva.ca sunt si mai usor de folosit
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
nimic |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
sudura in argon se face acolo unde trebuie o sudura super rezistenta.e exact acelasi aparat numai ca in loc de argon are butelie de co2,co2-ul avand rolul de a raci zona care se incalzeghte in jurul punctului sudat.la service-ul unde am facut-o eu aveau si butelie cu argon
|
-------------------- |
|
Pedro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
SUPER-SJB - Cand se intampla asta , tu cand ai facut-o?
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
poate parea curios dar niste batrani m-au invatat ca cea mai reusita reparatie a tablei (in zonele care nu presupun eforturi, cum ar fi in cazul nostru oalele amortizoareor) se face cu ....letconul+plumb; are urmatoarele avantaje:
-usor de realizat, cu o dotare minima; -finisarea imbinarii se face fara a mai fi nevoie de chituire, calitatea finisarii fiind superioara; -daca la lipire se evita utilizarea decapantilor si pregatirea suprafetelor se face numai prin curatare mecanica, se elimina corodarea ulterioara. Metoda asta am vazut-o si pe Discovery, cand un tip isi repara in felul asta parti din caroseria la un Jaguar. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Pedro |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
OCEBE - Chiar nu vreau sa te superi , nu vreau sa te ofensez sub nici o forma dar sincer solutia expusa mai sus mi se pare cel putin ciudata . Tocmai ca in cazul de fata la oalele amortizoarelor sunt unele din cele mai mari tensiuni din caroserie. La mine initial nu rugina a fost problema ci tocmai tensiunile in oale exercitate de suspensie (si asta s-a intamplat probabil din cauza ca asa cum am mai spus Dacia mea arata mai mult a offroader, asa este de ridicata de spate) care au dus la desprindere , ulterior a intervenit si rugina (toate astea inainte de a intra in posesia mea).Tocmai de aceea imi trebuie sudura de rezistenta.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE poate parea curios dar niste batrani m-au invatat ca cea mai reusita reparatie a tablei (in zonele care nu presupun eforturi, cum ar fi in cazul nostru oalele amortizoareor) se face cu ....letconul+plumb eu nu ma supar si vreau ca nici tu sa te superi daca citesti inca o data ce-am scris! altfel spus, solutia propusa este aplicabila pentru zona portbagaj-roata rezerva dar nu si ptr. oalele amortizoarelor. P.S. mea culpa, am mancat un "l" la "amortizoarelor" in citat |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
van den plas |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Metoda se numeste "incarcare cu plumb" si ,cel putin pe Discovery, nu au folosit-o decat pentru refacerea si finisarea suprafetelor deteriorate evitandu-se astfel chituirea. Toate sudurile le-au facut insa prin metoda "sudurii in puncte cu arc electric". Aparatul folosit avea doua coarne care se intalneau de o parte si de cealalta a suprafetelor ce trebuiau sudate. In functie de locul in care se efectuau sudurile se foloseau aparate cu coarne mai mici sau mai mari. Nu stiu daca in Romania se foloseste asa ceva. (poate in service-urile de firma)
Dotarea necesara pt. incarcarea cu plumb este intradevar minima, dar usor de realizat pt. un neinitiat nu este in nici un caz. Poate sa ti se para usor cand vezi la lucru un meserias cu ani buni de practica. |
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
Pedro |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai, ca in oalele amortizoarelor sunt tensiuni mari , daca nu la prtea de suspensie , atunci unde sa fie tensiuni!?
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
pedro:
eu te sfatuisem pentru : QUOTE Am probleme serioase in portbagaj la partea cu roata de rezerva si nicidecum ptr oale; e clar ca daca se apuca cineva de lipit cu plumb trebuie sa fie un meserias; tot meserias trebuie sa fie si cel care lipeste/sudeaza cu autogenul sau sudorul WIG. batranii de care aminteam au lucrat ca tinichigii la Garajul PCR din Galati si, din acest motiv, nu cred ca-si permiteau sa dea rasol. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:33 |