Curiozitate: Transalpina, ce stiti despre ea
![]() ![]() ![]() |
Curiozitate: Transalpina, ce stiti despre ea
Dan73 |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|||
costin_bad |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
suzuki
sx4 glx
2009
|
|
IsNa |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Stie cineva daca de la Sebes e accesibil acum pana la Oasa? Zapada?
Multumiri! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
AL |
![]()
Post
#394
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Am fost si eu pe Transalpina... cu un autocar. Ca marturie despre starea drumului si peisajele superbe atasez cateva poze.
Traseul (care se poate vedea pe harta atasata) a fost DN RmValcea-TgJiu > Novaci > Ranca > Obarsia Lotrului > Voineasa > Valea Oltului (Brezoi). Pozele arata portiunea montana, intre Ranca si Obarsia Lotrului. Dupa coborarea muntelui, la stanga se poate merge spre Petrosani, apoi, dupa cativa km, iar la stanga, catre Sugag > Sebes. Drumul este bun, desi in unele portiuni exista inca lucrari si zone scurte de 100-200 m neasfaltate. Chiar si in acele zone, este practicabil pentru orice tip de masina, chiar si autocar! This post has been edited by AL: 21 Jun 2011, 12:20 Attached thumbnail(s) DSC_5440.JPG ( Size: 419.48k ) Number of downloads: 1340 DSC_5445.JPG ( Size: 470.87k ) Number of downloads: 1406 DSC_5473.JPG ( Size: 448.69k ) Number of downloads: 1378 DSC_5479.JPG ( Size: 485.72k ) Number of downloads: 1359 DSC_5493.JPG ( Size: 583.43k ) Number of downloads: 1367 DSC_5494.JPG ( Size: 632.18k ) Number of downloads: 351 DSC_5496.JPG ( Size: 636.28k ) Number of downloads: 318 DSC_5503.JPG ( Size: 597.73k ) Number of downloads: 335 DSC_5504.JPG ( Size: 625.09k ) Number of downloads: 347 DSC_5505.JPG ( Size: 500.51k ) Number of downloads: 344 DSC_5506.JPG ( Size: 446.59k ) Number of downloads: 312 DSC_5508.JPG ( Size: 671.43k ) Number of downloads: 338 DSC_5545.JPG ( Size: 503.72k ) Number of downloads: 456 DSC_5546.JPG ( Size: 398.27k ) Number of downloads: 450 DSC_5550.JPG ( Size: 604.11k ) Number of downloads: 381 DSC_5553.JPG ( Size: 553.81k ) Number of downloads: 364 DSC_5565.JPG ( Size: 776.58k ) Number of downloads: 438 |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#395
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Inca mai sunt vreo doua portiuni scurte,neasfaltate pe sectorul Obarsia Lotrului-Ranca.
![]() ![]() [attachmentid=1627736164] [attachmentid=1627736165] [attachmentid=1627736166] [attachmentid=1627736167] [attachmentid=1627736168] [attachmentid=1627736169] [attachmentid=1627736170][attachmentid=1627736171] [attachmentid=1627736172] This post has been edited by bogdanelkva: 15 Jul 2011, 17:58 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
remus.cm |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 10 From: Bucuresti ![]() |
L-am traversat pe 26 iunie. Pe Urdele nu am prins decât 2-3 minute de vizibilitate înainte să vină norii peste noi. Nu a pus niciun fel de probleme pentru un Clio încărcat.]Album foto @ reno.ro
|
--------------------
Renault
Clio
Symbol 2005
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#397
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
De unde pana unde?
|
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
remus.cm |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 15 July 10 From: Bucuresti ![]() |
L-am făcut pe tăt:), Sebeș-Novaci, fiind în drumul meu dintre Cluj spre Buc
|
--------------------
Renault
Clio
Symbol 2005
|
|
megane2 |
![]()
Post
#399
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 6 May 07 ![]() |
Deci mai sunt portiuni neasfaltate inca, sunt chiar asa nasoale, trebuie sa mai astept sa termine asfaltarea sau se poate merge?
|
--------------------
renault
megane sedan
2007
- B 154025
|
|
laurian |
![]()
Post
#400
|
Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai sunt si cateva portiuni neasfaltate, dar nu ridica probleme, doar praful e deranjant.
|
--------------------
Logan
MCV 1.6 16V
2006
- B39xxx Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145 |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#401
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Am fost si eu pe Transalpina saptamana asta. Am venit dinspre Sebes -> Sebesel -> Capalna -> Obarsia Lotrului. Foarte bun asfaltul cu mici portiuni pe care se lucreaza, si cu drum pietruit. De la Obarsia Lotrului spre Ranca incepe o portiune de drum pietruit bunicel dupa care e numai asfalt bun, insa nu e marcat, nu exista parapeti sau curbe semnalizate. Nu recomand nimanui sa mearga noaptea pe aici, mai bine ocoliti pe la Voineasa sau pe la Petrosani.
Vederea la altitudine maxima e superba. Din pacate aparatul nu surprinde un unghi atat de mare ca ochii ca sa pui o panorama frumoasa ![]() P1120684.JPG ( Size: 2.88mb ) Number of downloads: 343 P1120682.JPG ( Size: 2.97mb ) Number of downloads: 358 Daca ti-e frica sa turezi motorul "ca se strica" cum am mai auzit, iar nu ai ce cauta. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
DMP |
![]()
Post
#402
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Spre Petrosani drumul e dezastruos de prost, ingust in multe locuri si, prin urmare, foarte periculos noaptea.
Nu cred sa se fi rezolvat ceva fata de anul trecut. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#403
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Nu te contrazic, dar pentru tiruri supraincarcate cred ca oricare ruta e mai buna. Cand inceput urcarea, in prima curba ac de par am dat de un camion care transporta lemne si era supraincarcat. Urca cu 1km/h(nu exagerez). A facut curba(deci era in stanga mea deja) si i-a explodat un cauciuc chiar langa mine. Am tras o sperietura si tot drumul am mers asa cu un mic tremur in picior
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
magelan_explorer |
![]() ![]()
Post
#404
|
![]() membru intamplator ! Group: Members Posts: 546 Joined: 25 November 07 From: bucuresti ![]() |
care mergi sambata pe transalpina via novaci-obarsia-sebes(sau sibiu) ?
eventual din bucuresti... |
--------------------
solenza
scala 2003 / logan dci 2007
ex:supernova.dacia 95.dacia 87
|
|
radian |
![]()
Post
#405
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Pentru amatorii de detalii picante, legate de Transalpina. Se zice ca ar fi fost construit de legiunile romane si apoi modernizat de nemti in al doilea razboi mondial. O fi sau nu asa, nu stiu, nu bag mana in foc, in schimb o "taiere de panglica" a avut loc in 1935. Citez mai jos din cartea recent aparuta "Pribegii turistice in Valea Jiului" de Marian Boboc (cu acordul autorului care imi este un bun amic):
"Sub titlul de rubrică Turismul în Ardeal, la 19 septembrie 1937, Avântul (19 septembrie 1937) publică Munți care n-au fost cunoscuți/ Frumuseți cari trebuesc valorificate, un articol-reportaj, important pentru poziționarea în epocă a istoricului Drumului Regelui și din care aflăm și despre activitatea societății de turism Munții noștri. În toamna anului 1935, în prezența M.S. Regelui Carol II, în fruntașa comună Poiana-Sibiului s-a inaugurat deschiderea șoselei alpine Poiana-Novaci, Drumul Regelui. Această șosea, pe lângă faptul că servește interesele economice ale celor două regiuni, este o șosea turistică. Drumul Regelui leagă Ardealul cu Oltenia trecând prin cele mai frumoase văi - valea Frumoasei și Lotrului - și peste cei mai frumoși munți ai țării, ajungând la altitudinea de 2.200 m, peste pasul Urda, sub vârful Mândra. Înainte de deschiderea acestei șosele, Carpații dintre Olt și Jiu erau aproape necunoscuți de români. Activitatea societății de turism Munții noștri Cu 4-5 ani în urmă în Poiana Sibiului s-a înființat o societate de turism. Scopul societății este de a face cunoscuți Carpații dintre Olt și Jiu, înlesnind turiștilor drumeția prin marcaj de poteci și drumuri și punând la dispoziția lor case de adăpost. Cu puteri proprii, societatea a organizat până acum trei centre: Obârșia-Lotrului, Piatra-Alba și stațiunea Bitra-Păltinei. Cu mașina pe Drumul Regelui Se merge de la Sibiu, Săliște, Poiana-Sibiului, Jina, apoi se coboară pe niște serpentine de toată frumusețea pe coasta Dobrii, în com. Sugag, de aici se urmează cursul drumului Sebeș. La distanță de 25 km, este stațiunea climaterică Bistra-Păltinei, unde excursioniștii găsesc tot confortul, asociația având 30 camere. Mai departe se întâlnește Oașia, unde iar se poate poposi, fiind aici mai multe case ale C.A.P.S.-ului. De aici valea începe a se deschide oferind priveliști unice. Ajungând la Tărtărău, șoseaua părăsește însă cursul apei. Drumul duce la Piatra-Albă, unde societatea a amenajat o cabană, având însă intenția să mai construiască, punând Baze unicei stațiuni climaterice la alt. 1800 m în vale, împrejurimile fiind de peste 2.200 m, Cindrelul 2.252 m. După cum am spus, de la Tărtău, unde sunt câteva case, șoseaua părăsește râul Sebeș, trecând peste vârful Tărtărău, pentru ca apoi să coboare în valea Lotrului, unde este cabana de la Obârșie, admirabil amenajată. La 40 km, trecând peste pasul Urda, este com. Novaci. Cu piciorul - peste vârfuri - nici o cabană nu este mai departe ca 4-7 ore de mers, distanță ce se poate face într-o zi, fără sforțare. Având locuri de popasuri, credem că doritorii de liniște și frumos nu or ocoli de aici înainte munții noștri care oferă priveliști unice. Dăm lămuririle de mai sus, deoarece la munte toamna este cel mai frumos anotimp, fiind lipsit de ploi”. L.E. O fi fost ala drum modern, dar nu dupa standardele de azi... ![]() This post has been edited by radian: 12 Aug 2011, 11:47 Attached thumbnail(s) poza_1.JPG ( Size: 253.43k ) Number of downloads: 417 poza_2.JPG ( Size: 226.97k ) Number of downloads: 405 poza_3.JPG ( Size: 132.67k ) Number of downloads: 363 poza_4.JPG ( Size: 146.38k ) Number of downloads: 254 poza_5.JPG ( Size: 276.44k ) Number of downloads: 286 poza_6.JPG ( Size: 346.39k ) Number of downloads: 304 poza_7.JPG ( Size: 274.54k ) Number of downloads: 294 |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
corbex |
![]()
Post
#406
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Misto! Taranii aia i-o fi avut in masina, ca masura de prevedere? Asa ceva poti pati azi in vaile sudice ale Fagarasului, dupa cite o ploaie zdravana.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(DMP @ 11 Aug 2011, 12:16) Spre Petrosani drumul e dezastruos de prost, ingust in multe locuri si, prin urmare, foarte periculos noaptea. Nu cred sa se fi rezolvat ceva fata de anul trecut. Am fost azi pe el...mai un pic si e impracticabil..mai ales in Hunedoara...pacat de peisaj. QUOTE(magelan_explorer @ 11 Aug 2011, 23:56) Nu cred ca ai dus lipsa de companie ![]() ![]() De la Obarsia Lotrului spre Sugag se lucreaza pe unele portiuni. Au asfaltat dar au spart din nou, in stilul nostru romanesc, sa faca podetele ![]() This post has been edited by Dan73: 15 Aug 2011, 23:28 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#408
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Dan73 @ 16 Aug 2011, 00:25) Multi parcau in nesimtire pe margine incurcand circulatia, altii incurcau si ei pentru ca in mod clar habar nu aveau sa mearga pe un drum greu de munte in serpentine....belea mare. Am impresia ca o sa fie o problema cu pietrele...cu alea care cad Pietrele sunt bune, poate ii mai rareste pe nesimtiti. Intodeauna astfel de drumuri nu se parcurg in weekend sau in zilele libere.![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.265 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
O portiune mai naspa de Transalpina.
Attached thumbnail(s) DSC07155.JPG ( Size: 2.58mb ) Number of downloads: 309 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
- B 82 KVA Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#410
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Naspa sunt bucatile cu noroi, daca mai sunt :| anul trecut m-au speriat putin
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Dan73 |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 16 Aug 2011, 10:30) Pietrele sunt bune, poate ii mai rareste pe nesimtiti. Intodeauna astfel de drumuri nu se parcurg in weekend sau in zilele libere. Asa e, insa nu am rezistat tentatiei. Eram la niste prieteni in zona Horezu si am zis sa-l vad. Pe de alta parte nu poti sa vezi in concediu cat ai vrea ...mai profiti si de zile libere. Problema mare nu era numarul mare de turisti ci ceea ce faceau ei. Daca opresc doi-trei intr-un loc se creeaza efectul de turma si opresc multi in acelasi loc. De ex. cei mai multi erau opriti la Urdele desi, erau si alte locuri, chiar mai frumoase...dupa gustul meu. Daca unul lasa masina pe asfalt imediat se gasesc multi altii care parcheaza in fata si spatele lui gandind "daca ala a facut-o, de ce sa nu o fac si eu?" Eu inteleg ca e firesc sa opresti si sa iei o gura de aer, sa faci o poza, dar repet...erau suficiente locuri in care se putea face asta fara sa impiedici pe nimeni...asta implica insa sa-ti misti fundul cateva sute de metri pe jos pana in locul de facut poze ![]() @R19...singurele neasfaltate au ramas o bucata cam de 1 km chiar langa Obarsia Lotrului dar e pe teren plat si inca una de vreo 200 m, sus, dupa Urdele, la prima coborare. E o casacada mica acolo, banuiesc ca izvorul Latoritei de Jos. Dar nici aia nu pune probleme pt ca panta nu e mare nici acolo. Sunt betonate in buna masura si santurile de scurgere dar mai au ceva de lucru la ele...Si ar mai avea sa faca parapeti, sa puna semne de circulatie, marcaje si poate sa faca parcari ![]() Am vazut ca Ranca s-a extins foarte mult si e in santier in mare parte. Pietrele si pamantul excavat pt fundatii a fost aruncat pe langa drum...la vale. Arata cam urat...poate in timp gramezile alea de material o sa fie acoperite de iarba.... Astept cu interes vilele si restaurantele in mot de munte ![]() This post has been edited by Dan73: 16 Aug 2011, 19:14 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
BZN |
![]()
Post
#412
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Zilele trecute am fost si eu p-acolo, nu sunt foarte incantat de ce am vazut si nu cred ca am sa ma intorc prea curand. Transfagarasanul e mult peste, acolo revin intotdeauna cu placere.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.265 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca si localitate Ranca este naspa, mai ales ca este un continuu santier, iar constructiile sunt facute dupa bunul plac al fiecaruia.
Cat priveste drumul pe munte, faptul ca nu are inca santuri si parapeti iti da posibilitatea de opriri fara a stanjeni traficul, spre deosebire de Transfagarasan, unde se fac ambuteiaje in care stai peste o ora. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
- B 82 KVA Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
E adevarat dar are si santul rostul lui...daca apa curge pe drum il strica mai repede. In plus, nu apare peste tot...
Constructiile alea nu stiu cu ce au legatura dar numai cu arhitectura veche a zonei nu au. Bat unii campii ca o sa atragem turisti cu traditiile si cu specificul...O mare prostie...aproape toate constructiile destinate turismului din tara asta sunt dupa o arhitectura care nu are nici o legatura cu nimic. Macar daca aveau un stil macar relativ asemanator pe zone...nimic ..fiecare cum l-a taiat capul. Oligofreni si aia care au construit si aia care au aprobat proiectele. In 2 Mai doar vreo doua case noi au piatra in ziduri si la gard...in rest fiecare tembel a cautat sa iasa in evidenta fata de vecini trantind o harabaie mai de prost-gust. Chestiile astea, haosul si prostul gust, au devenit specific national. Au in zona asta din Oltenia culele si casa lui IG Duca, au muzeu al satului la Bujoreni. Pai cine sa impuna niste proiecte inspirate din astea cand primari si presedinti de consilii sunt ai mai prosti dintre cocalari? In Italia primaria iti da ghidul dupa care sa construiesti si pe care trebuie sa il respecti pana si la modul de constructie al treptelor si balustradelor din interior, nu mai zic de materialele folosite la exterior. Nu respecti, nu construiesti. Asa atragi turisti civilizati si cu bani...nu cu tampenii ca alea cu excursiile tematice la zidul unde a fost ciuruit Ceasca. In sfarsit, raul e facut deja, nu se mai poate repara mare lucru. Cum dracu' bulgarii aia or fi stiut sa faca lucrurile cum trebuie si pe ai nostri nu i-a dus capul? This post has been edited by Dan73: 17 Aug 2011, 11:56 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
kokaina |
![]()
Post
#415
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 April 06 ![]() |
|
--------------------
Renaut
Megane
2007, Manager, 1.5 dCI, 85 CP
- CJ
|
|
andurs |
![]()
Post
#416
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
Pai nu prea ai variante, din Sebes mergi direct spre Sugag si apoi mai departe pe Transalpina pana in Novaci.
|
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
hellcat |
![]()
Post
#417
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Mi s-a parut interesanta comparatia
...septembrie anul trecut vs. august anul curent [attachmentid=1627745185] [attachmentid=1627745186] (prima poza e luata de pe pagina anterioara, fiind postata de un coleg forumist) |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#418
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
se lucreaza la santurile de pe marginea soselei...cred ca in vara viitoare o sa fie deschisa oficial!
cam asa arata ieri pe la pranz soseaua... This post has been edited by andreiutzu: 29 Aug 2011, 18:45 Attached thumbnail(s) DSCF0163.JPG ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 202 DSCF0168.JPG ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 137 DSCF0196.JPG ( Size: 1.54mb ) Number of downloads: 161 DSCF0213.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 163 DSCF0216.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 126 DSCF0238.JPG ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 123 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
andurs |
![]()
Post
#419
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
Doamne cate masini!!!
Cand am fost eu in 2008 daca trecea o masina la o jumatate de ora. N-aveam nicio problema sa opresc in mijlocul drumului sa fac poze. |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#420
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In 2008 nu era asfalt.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:18 |