Bloc Motor
![]() ![]() ![]() |
Bloc Motor
adyta |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 December 03 From: buzau ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Nasol daca-i asa. Sau nu ?
Baga si tu amanunte sa ne lamurim (unde, cit, curge, etc) |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
paulp |
![]()
Post
#3
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE mai pot merge cu ea asa ? Da, pina la mecanic, cel mai bine tractat ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Slider |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Exact! sau daca nu tractat, impins!
Adyta de ce spui cred? de unde pleaca banuiala ta ca ar fi blocul crapat? Da ceva amanunte... |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Nu neaparat...
depinde unde e fisura si cat de mare e... Mie dupa ce mi+a fisurat un prost de mecanic blocul,mi+a bagat apa in ulei de abia dupa vreo 400 de km. Adytza depinde unde e fisura.La mine din pacate a fost chiar deasupra axului cu came prin interior. In 50% din cazuri merge lipit. Sper sa nu patesti ca mine si poate chiar sa nu fie blocul fisurat.Incearca sa schimbi garnitura de chiulasa. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut un bloc motor (1400) fisurat in zona peretelui dintre culbutori (CORECTIE 14 dec: peretele dintre TACHETI) si cilindri. L-am sudat la un nene (sudura cu fonta pe partea dinspre cilindri si cu alama pe partea dinspre tacheti) si a mers apoi inca vreo 100.000 Km fara probleme. Si inca mai merge.
Faza trista este ca a trebuit sa desfac practic complet motorul. Pe de alta parte, e o ocazie excelenta pentru o revizie generala. Dar, verifica. Nu trage concluzia ca e blocul fisurat fara sa fii 100% convins de asta. In cazul meu, am dat jos baia de ulei, am urcat masina pe rampa si am privit in sus, cu o lanterna, cum trece apa prin peretele fisurat din bloc... |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010
|
|
gmatei |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu l-am avut spart delungul cilindrilor in exterior pe partea cu carburatorul si in consecinta imi curgea lichidul de racire din motor. Puteam mere cu pt ca daca blocul motorul se incalzea se dilata si spartura se inchidea. Deci am putu sa ma fatai 2-3 zile prin oras cu ea in cautare de alt bloc si etc....
Ai grija |
-------------------- Sunt constient ca sunt inconstient.
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Daca e fisurat se poate lipi de catre un meseriash care a mai facut asta.Am facut asta la fosta mea dacie si m-a tinut fara probleme inca vreo 30k km pana am vandut-o si nici acum actualul proprietar nu are probleme cu asta. |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
depinde unde e fisura
nu intotdeauna se poate lipi depinde si de meserias...dar in principiu depinde unde e fisura |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
neostar |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 03 From: cluj- napoca ![]() |
Salut!
Tocmai am fost ieri la un magazin de piese auto si am vazut pe raft de vanzare un fel de chit, marca 2+2, bazat pe ceva rasini epoxy (???), care zicea pe eticheta ca poate lipi orice: rezervoare, bloc motor, baie de ulei, etc. dupa lipire in 20 de minute se usca si apoi poate fi slefuit, gaurit, etc. Scrie ca rezista pana la 600 gradeC. Intrigat am intrebat de vanzator si el zicea ca este f. bun - ca a avut cativa clienti f. multumiti.... A testat cineva asa ceva? Ce parere aveti? :!: |
-------------------- Succes is my only motherfucking option.
|
|
paulp |
![]()
Post
#11
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Neo, eu cu solutiile minune m-am cam lamurit de cind cu Poxipol, care zice ca face si drege si e o TEAPA.
Am vazut si eu solutii dintr-astea dar chiar n-am vazut inghesuidu-se mecanicii sa le cumpere ca sa nu mai schimbe blocuri motor ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#12
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Mai pai poxipolul lipeste cazmale shi lemne
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
costi |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
"lipirea" de care vorbiti este de fapt o "cusatura" la rece. Exista o tehnologie pt asa ceva care consta in darea de gauri de-al lungul fisurii, intr-o anumita formatie, in care se introduc niste suruburi din aliaj special si in final sint "stemuite". Toata jmecheria consta in materialul suruburilor.
Procedeul se aplica in general la motoare mari care nu lucreaza in variatii mari de sarcina. La motoare auto cred ca mai bine merge sudura. Eu zic sa nu va bazati pe solutii de lipit, decit poate pina la service. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Se insaileaza cumva spartura....E ca o cusatura
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
adyta |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 December 03 From: buzau ![]() |
of ,of ,of .Am verificat blocul shi ... am puso .Chiiar e spart ,am lipit cu poxipol , shi sa vad care e reactia acestui produs asa zis " minunat " Spuneti-mi shi mie cum se numeste adezivul ala de lipit . Sper sa tina macar ..... sa o pot vinde...
|
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#16
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
dupa cum vezi declaratia ta ca vrei sa-l lipesti ca sa vinzi masina nu ti-a adus raspunsuri la problema :wink:
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
neostar |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 03 From: cluj- napoca ![]() |
Moshule foloseste chitul ala 2+2 de care ti-am pomenit mai sus ca poxipolul cred ca suge in situatia asta critca a ta. Asta de la magazin o zis ca virgula chitul asta chiar functioneaza.... costa cam 180.000lei
|
-------------------- Succes is my only motherfucking option.
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
adyta unde e spart?
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
adyta |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 12 December 03 From: buzau ![]() |
ok. mercic pentru sfat . Omule chiar trebuie sa o vand ,nu o mai pot tine asa . Bine inteles numai dupa ce o fac . Si la cat mecanica stiu eu .... E spart pe parte adreapta dar nu stiu exact cum sa iti explic. :cry:
|
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Adyta poate il faci.
Cred ca acum vreo 2 sapt l-am inlocuit si eu. ![]() Eu am avut norocul ca m-am dus peste mecanicul care doar ce-mi facuse motorul si mi-a dat altul,dar chiar si-asa..... Problema naspa daca il schimbi sunt seriile.Ca trebuie sa le pui tot pe-alea vechi. Incearca sa te duci la un mecanic mai istet si poate ti-l lipeste. Sper sa reusesti s-o vinzi! |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
fradu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 04 ![]() |
Salutare!! Fratilor am o intrebare. Eliminand cazul in care datorita faptului ca blocul motor se poate fisura pentru ca nu a scos ala apa din orificii cand a strans chiuloasa, in ce situatii se mai poate fisura blocul motor??
|
-------------------- |
|
Bunicutzu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca Doamne fereste trebuie sa schimbi blocul motor si serii si alte alea, cauta la dezmembrari bloc motor de Renault 12(bun). Asta tine o viata. Daca dai banii, da-i cu folos. Asta in cazul in care vrei sa o mai ti pt tine.
|
-------------------- ...poza reprezinta masina ideala pentru Bucuresti/Romania
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#23
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Un bloc motor renault e mult mai bun, dar ce faci cu omologarea ca la dezmembrari nu-ti da acte de provenienta ca sa modifici seria in talon si te trezesti cu talonu' ridicat.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
SYL |
![]()
Post
#24
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE Un bloc motor renault e mult mai bun, dar ce faci cu omologarea ca la dezmembrari nu-ti da acte de provenienta ca sa modifici seria in talon si te trezesti cu talonu' ridicat Ce serie in talon ??? In talon nu e trecuta seria motorului !! |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
SYL, dar in cartea de identitate?
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
SYL |
![]()
Post
#26
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Da, in CIV apare si seria motorului, dar asta poete sa creeze pb doar cand vinde maisna....
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tyka |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
chitul ala din comert ,e o sudare provizorie.Nu este dilatabil ,deci dupa cateva contractari curge iar.Cel mai sigur sudeazal an argonsau fonta.[electric]
![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
acolo sigur e!!
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
OCEBE |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
din cati stiu eu c-au avut astfel de probleme, dupa ce s-au chinuit cu lipiri, suduri in argon sau suduri fonta (cu tot balamucul de demontare/remontare motor pe care-l presupune astfel de operatie) dupa un timp, toti si-au inlocuit blocul motor.
cat priveate blocul de R12 fara acte, rezolvarea o vad cam asa: - mers la RAR pentru trimitere la Politie la "furturi"; - cu actul de la Politie inapoi la RAR; - poansonarea unui numar (daca cumva nu-la are deja) pe bloc; - mentiune in CIV (tot la RAR); totusi, daca te bate gandul sa-ti inlocuiesti in acest fel blocul, du-te intai la RAR si te intereseaza ca sa fii mai sigur. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 16:23 |