BATAIE LA MOTOR
![]() ![]() ![]() |
BATAIE LA MOTOR
daniM |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
|
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
mike1410 |
![]()
Post
#32
|
![]() membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei ![]() |
Pompa de ulei,cred ca ar trebui schimbata.............
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#33
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sigur nu ai joc mare la culbutori?
la 80-90 gr celsius la relanti cat ai presiunea? in sarcina la 3000rpm cat e presiunea? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
daniM |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
Pai mi-au reglat culbutorii,cica...Presiunea la relanti e la prima linie alba dupa cea rosie de jos,iar la 3000 rpm imi urca pana aproape de ultima linie...
|
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
baranga |
![]()
Post
#35
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(daniM @ 4 May 2009, 18:50) Mai,totusi presiunea la ulei imi scade...se aprind becurile la apa si ulei.Ce banuiti ca e?(in special Baranga) vezi sa nu fie cumva vreun cuzinet(cuzinuetul cand se uzeaza incepe si bate motorul si iti scade presiunea la ulei).du-te macar la un mecanic sa vada cu ochii lui,ca asa de la tastatura e foarte greu sa iti dai seama ce bataie e ;zic asta pentru ca poate fi si o bataie de bolt,iar presiunea de la uilei scazuta sa aibe alta cauza(pompa de ulei uzata sau infundata,pinion delco uzat)..etc |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
Prietene ascuta ce iti zic eu aici.....de curnad am schimbat si eu motorul, am aceeasi problema cu sunetul la pornire. Totul se datoreaza filtului de ulei care este foarte prost.
inaite sa dau motorul jos sa il schim....am pus cuzineti noi, pompa de ulei nou, am schimbat pinionul la delcou si filtru de ulei....Pornea foarte bine....tragea binisor...nu consuma ulei si nu scotea fum pe tobe numai ca se aprindeau becurile la ulei ![]() asa am hotart sa il schimb. dupa ce am montat pe masina motorul cel nou, am pornit ( nu am completat nici macar ulei, filtru) am mers cateva zile cu el asa, pompa de ulei ramnea amorsata. Intro zi am vazut eu filtru de ulei ca este murdar si am hotart sa il schimb stiid ca pe motrul dat jos am filtru nou. am schimbat si de atunci se aude o batai pana se amorseaza pompa si arunca ulei in rampa..... 10 May 2009, 23:38: Prima interventie a mea este ptru MARIUS GABRIEL.... Acuma vreau sa ii fac oremarca lui '' daniM '' am vazut filmu postat de tine aici .....din filmare ca fulia nu se invarte bine adik ramne in urma .....am vazut ca atunci cand mergi cu ea nu se mai aude poate ca este slabita cureaua de transmise e posibil sa fie din cauza asta ....verifica ! This post has been edited by varu_vyyp: 10 May 2009, 23:38 |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
panter1 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
mie m-i se pare ca e zgomot de supapa, deoarece este rar(deci la una dintre ele) daca era mai dese bataile atunci da.. era bolt. La tine clampane o supapa cand revine,deci revine violent pe scaunele,si mai precis evacuarea de la pistonul 4, se cunoaste si in filmulet cand apropii de elice se aude mai tare in partea stanga bataia
![]() ![]() ![]() Si sa se mai verifice rampa, se trage de ea sau de prezoane sa vezi daca are joc, am intalnit cazuri la o masina ii juca rampa si reglam pe compresie0.20 iar pe revenire avea joc 0.50 (deci practic trancanea cam ca la tine) masina aia a fost vazuta de mecanici si au zis ca e biela ![]() This post has been edited by panter1: 11 May 2009, 00:15 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
eu cred ca se aude prea tare ....nu ajunge ulei in rampa ...
cel mai bn e sa vad mai intaii daca ajunge uleiul pnan sus.....scoate capacul pe unde completezi ulei si vezi daca stopeste inaite de a demonta.... |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
panter1 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
daca nu ajunge ulei in rampa sunetul va fi mai subtire, se aude cum bate tija in surubul culbutorului sau tachetul dar mai ales culbutorul cum bate in coada supapei(bataie de fregvente inalte nu asa medii spre joase cum e la tine) si ar fi alt sunet si continu la toate nu asa de rar si "gros", deci cred ca tot o supapa pe revenire face galagie, si cand a pus telefonul pe stanga se auzea mai tare apoi in dreapta capacului se auzea mai incet.
Daca vrei sa vezi daca unge pornesti motorul il tii 1 minut apoi opresti, dai jos capacul de la culbutori si ar trebui sa se cunoasca cum sunt improscati cu ulei, asta ca sa te convingi ca nu e de la lipsa uleiului, e prea tare bataia... daca pornesti cu capacul dat jos o sa iti improste tot motorul si ai ce sterge dupa aia This post has been edited by panter1: 11 May 2009, 00:26 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
'' panter1 '' am deschis un nou topic legat de rampa de ulei
poti sa imi dai si mie mai multe detalii acolo ???pls |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Piulitza90 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 June 09 ![]() |
Salutare tuturor, am si eu o dacia 1300 din '79 dar de curand a inceput sa se auda o bataie la motor identivca cu cea a lui "daniM"...azi m-am uitat la tacheti dar par sa fie in regula nu am vazut nimic suspect pe acolo, bataie se aude in partea opusa busonului destinat completarii uleiului de motor. Ce poate fi...un prieten mi-a spus ca sar putea sa fie cuzinetii, oare sa fie adevarat?
![]() Am uitat sa specific ca atunci cand motorul este rece se aude foarte incet iar dupa ce se incalzeste se aude la fel de tare ca bataie din motorul lui "daniM". 29 Jun 2009, 18:57: Azi am fost cu Dacia la un mecanic si a ascultat motorul...bataile se auzeau puternic, a tinut ambalat motorul timp de 15 -20 secunde dupa care nu s-a mai auzit nimic...el a spus ca a fost infundata pompa de ulei...dar cum el a turat-o de i-a zburat tachetii sa desfundat...sper sa nu se mai auda bataia aia. Deocamdata masina merge bine fara nici un zgomot strain. ![]() This post has been edited by Piulitza90: 29 Jun 2009, 18:57 |
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
cezar_23@ |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 17 May 08 ![]() |
dar cand o turezi mai tare tacane ca si eu am avut aceasi problema si am remediato a fost pompa deulei nu baga ulei suficient in rampa de de aia tacane
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacie 1410
berlina
1995
- TR-04-EDF
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Are 40.000km si e pe carburatie . Cand m-am dus sa pornesc masina surpriza mare , motorul face un zgomot .......bate ceva acolo si trepideaza rau de tot de zici ca se dezmembreaza masina . Am lasat-o pornita la relantiu , m-am uitat asa pe la motor insa nu ma pricep mai deloc . Am inceput sa umblu la acele surubele - 2 la numar care maresc - scad turatia la masina . Celalalt este pentru amestecul benzina aer ? ceva de genul asta insa fara rezultat . Chestia e ca am mers cu ea inainte si nu facea asa . Cand am dat sa plec cu ea peste 3 zile .... na ca nu mai plec
![]() |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#44
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
pai in niciun caz nu cred ca-ti bate motorul.........da un search pe forum despre RELANTIU.....aici e problema , nu-ti tine relantiul ....bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai se aude si o busitura rapida la motor .
|
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#46
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
iti dai seama ca nu ne vom putea da seama daca bate decat daca il auzim .......bataia la motor mai mult suna a "clantaneala"..........in cazul tau poate sa bata tachetii
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Verifica bujiile poate nu mai sta bine pe filet vre-una, se clatica delcoul ?
Probabil sa fie si de la culbutori, cine stie, cum suna bataia, creste odata cu accelerarea, descrie ceva mai mult ? Apropo: semnatura ta ... tu o sa fi mesterul ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
gingasu |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 August 09 ![]() |
Parerea mea este urmatoarea : Eu cred ca motorul bate atunci cand i se da prima cheie din cauza vibrochenului care prinde uzura datorita numeroaselor porniri .Atunci cand motorul este oprit , uleiul se scurge in baie ; atunci cand dai la automat acesta este pus in miscare de catre pompa de ulei din motor.. pana se invarte de cateva ori motorul ca sa ia vibrochenu ulei .... pana uleiu urca in rampa ... dureaza 3-4 secunde ...N-ati observat ca daca mergeti cu masina .... si opriti motorul ... il lasati sa spunem 1 ora .... , ati vazut ca daca-l porniti nu mai bate? . Aceasta e prerea mea ... Vibrochenu merge folosit de 3 ori ...1. Cota nominala luat de la magazin ... 2. Reparatia (I) <rectificat> 3. Reparatia (a-II-a) <rectificat> , asa cum se rectifica si chiuloasa , ghidurile ei, etc .
9 Oct 2009, 15:28: Ceea ce am descris eu , este una din bataile specifice ale motorului la pornire , sunt si alte batai : bolturi pistoane ... culbutori ... This post has been edited by gingasu: 9 Oct 2009, 15:28 |
--------------------
Dacia
1310
1984 cu motor de 1300
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am bagat si filmuletul [ momentan mecanicul nu reuseste sa ajunga la mine ] insa acum se pare ca nu prea se mai aude bataia despre care vorbeam ....pare mai mult dereglata .
|
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(gingasu @ 9 Oct 2009, 15:25) Parerea mea este urmatoarea : Eu cred ca motorul bate atunci cand i se da prima cheie din cauza vibrochenului care prinde uzura datorita numeroaselor porniri .Atunci cand motorul este oprit , uleiul se scurge in baie ; atunci cand dai la automat acesta este pus in miscare de catre pompa de ulei din motor.. pana se invarte de cateva ori motorul ca sa ia vibrochenu ulei .... pana uleiu urca in rampa ... dureaza 3-4 secunde ...N-ati observat ca daca mergeti cu masina .... si opriti motorul ... il lasati sa spunem 1 ora .... , ati vazut ca daca-l porniti nu mai bate? . Aceasta e prerea mea ... Vibrochenu merge folosit de 3 ori ...1. Cota nominala luat de la magazin ... 2. Reparatia (I) <rectificat> 3. Reparatia (a-II-a) <rectificat> , asa cum se rectifica si chiuloasa , ghidurile ei, etc . <span class='edit'>9 Oct 2009, 15:28:</span> Ceea ce am descris eu , este una din bataile specifice ale motorului la pornire , sunt si alte batai : bolturi pistoane ... culbutori ... Eu stiu ca arborele se "barboteaza" in ulei. Deci chiar de la prima invartire are ungere. Ceea ce bate e linia. Si atunci nu mai ai presiune la ulei. Motorul tau merge foarte hazardat. Si cred ca trebuie facut reglaj din carb, sau curatat. Incearca metoda neortodoxa cu podul palmei pus pe admisie cand accelerezi, dar sa nu ti se opreasca motorul. Dc atunci merge mai bine, dai jos carburatorul si il cureti ca la carte. This post has been edited by bogdyMND: 10 Oct 2009, 17:45 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Mda una peste alta mecanicul nu mai vine , cred ca e bolnav
![]() ![]() |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#52
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
curata carburatorul ,regleaza platina si avansul si regleaza relantiul din carburator......asta nu e motor care sa bata ci doar tremura din cauza ca nu e reglat cum trebuie ......
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Inteleg ca trebuie facute toate astea insa chiar nu ma pricep . Cand ajung eu acasa nu mai este lumina , doar sambata duminica sa incerc sa fac ceva .
|
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am fost sa pornesc masina si nu mai vrea . Se aude un zgomot [ poc ] si nimic . Dupa cunostintele mele de junior ori a murit bateria ori ceva de la electromotor . Si sunt atins si putin de tot pe aripa de alta masina [ a ramas vopseaua acolo ] care o fi venit in vizita pe la cineva . Se strica saraca dacie numai stand pe loc pe vremea asta
![]() |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
Minel |
![]()
Post
#55
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(daniM @ 1 May 2009, 14:07) Am o bataie la motor destul de nasoala;am scos pe rand fisele de la bujii,si tot se aude;uleiul e nou,Mobil 1,iar masina mananca jar,ulei nu dispare;totul e normal in afara de bataia aia.am filmat cu telefonul,sa vad daca ataseaza 3g,daca nu,convertesc,ca sa auziti si voi ,sa va dati cu parerea Din pacate , aceiasi problema si sunet IDENTIC o am si eu .....motor nou , 60 km rulati si pe masura ce se incalzeste se aude exact ca si la daniM .... Precizez ca : - arborele este in cote , 2 sutimi sub cota ST , de pe R11 -axa cu came , care a fost pe masina , masurata este okey -distributia toata R11 -tachetii ,tijele impingatoare si tampa de culbutori sunt fratuzesti si in cote -setul motor ( camasi in cote ST , honuite , pistoane echilibrate la 0 toate , in cote ) de pe un R11 .... -cuzinetii ST Romlag -segmentii Kolbenschmidt -pompa de ulei de pe R11 cu sorb de dacie ( fara jocuri , fara nimic ) -chiulasa de 1,3 reconditionata cu piese de R11 ( supape, talere , conuri , sigurante , arcuri ) Toate piesele inainte de montaj au fost verficate si masurate iar montajul propriu-zis a fost facut cu un deosebit simt de raspundere .... ![]() Presiunea la ulei 3-4 bari cu apa la 85 grade, un pic o accelerez si sare la 6 ..... dar sunetul acela persista necontenit ,tacanitul acela ... ![]() Culbutorii i-am reglat 0,15 A si 0,20 E un pic mai stransi , verificat daca vine ulei in rampa si vine de numa ...... numai stiu ce sa mai verific .... nu as vrea sa dau jos motorul proaspat facut ... Motorul la pornire s-a comportat perfect iar pe masura ce se incalzea , undeva la vreo 30 minute ( prima pornire ) a inceput sa se auda ..... ![]() P.S. Asa se prezinta bujiile dupa vreo 60 km prin oras .......( maxim 2500 ture i-am dat )Imag016.jpg ( Size: 159.64k ) Number of downloads: 274 This post has been edited by Minel: 13 Jun 2010, 15:23 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#56
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
acu trebuie recunoscuta ce fel de bataie e....
poate fi si bataia de la tacheti, si de la culbutori.... daca arborele si cuzinetii sunt in cote sa zicem ca eliminam cauzele alea calca ambreiajul totusi. se mai aude? mai exista bataie de bolt la piston...si alea apar cam des... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
M.C. |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Poate veni si de la tachetii impingatori,daca nu au mai fost pusi in acelasi loc,la montare.
Vorbesc de cilindrii aia de otel in care intra tijele impingatoare ale culbutorilor. This post has been edited by M.C.: 13 Jun 2010, 18:18 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#58
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
minel bolturile aveau joc in pistoane- sau bilelele in bolturi? daca cloncanea ansamblu cand le apropiai departai
This post has been edited by ct-03-tvy: 13 Jun 2010, 18:34 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Minel |
![]()
Post
#59
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ansamblu biela-piston-bolt a fost verificat de un mester de vreo 30 ani vechime , ( am incredere oarba in el , este si membru si coleg de forum cu noi ) ca atare fiti sigur ca stie ce face ....tot el a si masurat, cantarit ,echilibrat pistoanele si le-a facut pe toate la zero ....
Tachetii impingatori sunt de Renault R11 (verficati ,masurati ) , ca atare nu sunt cei ai motorului , Am re-reglat culbutorii azi , mai stransi un pic .. sa intre lera mai greu ,0,15 A si 0,2 E .... Cu motorul cald , am scos fiecare fisa in parte in speranta ca voi gasi ceva ( bataie de bolt, piston din cate stiu eu dispare cand se scoate fisa de la pistonul respectiv ) nimic la fel face ..... ca atare setul iese din discutie .. - arborele , cuzinetii cat si axa cu came daca ar bate ar pierde automat si presiune, iar eu am aproape 3-4 bari in 1200 ture cu motor la 85 grade ..... This post has been edited by Minel: 13 Jun 2010, 21:57 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Floryn_Cis |
![]()
Post
#60
|
![]() Daciar Razboinic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 June 08 From: cisnadie ![]() |
QUOTE(Dacia-Berlina1997 @ 20 Oct 2009, 18:04) Am fost sa pornesc masina si nu mai vrea . Se aude un zgomot [ poc ] si nimic . Dupa cunostintele mele de junior ori a murit bateria ori ceva de la electromotor . Si sunt atins si putin de tot pe aripa de alta masina [ a ramas vopseaua acolo ] care o fi venit in vizita pe la cineva . Se strica saraca dacie numai stand pe loc pe vremea asta ![]() iti bat tachetii de numa si nu ai aprinderea bine pusa la punct si carburatoru infundat ....in rest totul ok |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300 Berlina
1972 berlina
- Sb03cjs Dacia 1300 1,4L 5 trepte , 1972
Ford Escort Ghia 1,6 16v C.L.X. combi, 1999 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:45 |