frane slabe la 2 zile dupa reparatii
![]() ![]() ![]() |
frane slabe la 2 zile dupa reparatii
george_d |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1210
|
|||
paulp |
![]()
Post
#32
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Eu am un singur comentariu de facut. NU VA JUCATI CU FRINELE.
Dupa ce simbata era sa iau un dobitoc in bot pentru simplu fapt ca se uita dupa masa cind trece strada si mi-a sarit in fata de dupa un maxi-taxi (mai erau 30 m pina la trecerea de pietoni, pentru cei din Iasi, coborirea de pe podul Nicolina pe linga bazar), am inteles inca o data ce important e sa ai frine si cauciucuri beton (bine sint importante si reflexele, dar oricum dupa faza asta am mai mers 50 m si m-am dat jos din masina sa-mi revin, ca abia acolo am realizat ce era sa se intimple ![]() Daca nu aveam frinele tapene, dadeam azi cu subsemnatu' pe la politie ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
silviumc |
![]()
Post
#33
|
![]() Members Group: Members Posts: 317 Joined: 17 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE O sa vezi in timp.. si mie mi-a luat timp si ceva bani pana am vazut ca treaba facuta la om acasa in atelier, cu rampa si scule ca lumea, e mult mai bine facuta decat la service. Nu neg ca or mai fi service-uri bune, dar eu m-am ars, si zic ceea ce am invatat din asta! Eu sunt de acord, si de aia incerc sa caut mecanici de astia. Insa nu am gasit pana acum unul care sa se ocupe de toata masina, si nici nu cred ca e nevoie, ma descurc cu mai multi, fiecare sa stie ceva bine. Deci m-as duce la asta pe care-l stii tu, cu franele, daca vrei sa-mi zici si mie cum dau de el. Eventual pe Mesaj Privat. Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane 3 hatchback
2011 Sporty Dynamique TCe 130
|
|
tyka |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
verifica sa nu ai ovala pompa de frana in interior.sigur asta e.
![]() |
-------------------- |
|
Slider |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Viulian eu am o rapandula de dacie din '85 si nici eu nu prea trec prin service. Da' atunci am facut itp-ul si am fost obligat sa fac frinele acolo....
De chestia cu standul ce sa zic....crezi ca incercatul - faza cu urmele pe asfalt - dupa ce iti repari frinele ii mai sigur? Eu am fost multumit ca am putut vedea dupa reparatie in service ca am frinele bune. Daca se urca unu' din mecanici in masina si o frina prin curte era mai bine??? Nu cred! Iar de pus frina la 100 la ora pe autostrada....he,he ....la cum merg eu 85-90....in fine eu de atunci nu am mai avut probleme cu frinele. |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
viulian |
![]()
Post
#36
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Misto man,
Parerea mea e ca franele ti-au mers brici de atunci incoace pentru ca au lucrat mecanici priceputi si ai pus piese bune pe masina si NU din cauza ca ti-au facut teste pe banc in loc de in curte sau din cauza ca ai reparat in service. Vad ca mie imi tine super si azi la cateva zile dupa ce am schimbat pompa - deci piesa buna, mecanic bun, e OK. Eu sunt multumit.. Iti recomand franele tot la ei sa le faci, adica daca dai de mecanic bun, e bine sa tii de el.. dar punctul meu de vedere e ca accentul pica pe mecanic si nu pe service. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Andy |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 04 From: Bucuresti ![]() |
schimba garniturile de la cilindrii de frana si eventual de la pompa de frana, si ai foarte mare grija la tipul de lichid pe care il folosesti evita alea facute de SRL-uri,cauta de tip N si foloseste lichid facut de aceeasi firma.pe urma ai grija cu aerisirea, depinde acum si ce tip de pompa de frana ai,alea simple originale sunt cele mai "tapene".........
|
-------------------- mecanic amator
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#38
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Deci lichid nu pierde (sau ce sa zic, nivelul LF din bidonash scade cu vreo 5mm la 2 luni - e mult ?) Cum nu pierde lichid daca scade??? :shock: Nu ar trebui sa piarda DELOC! |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#39
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Incearca asa.. iesi pe autostrada putin (eu trec prin Fetesti cand merg acasa, sunt din Mangalia de fel) si calc-o peste 100.. Pune frana atunci. Vezi daca fuge de cenzurat sau se roteste cu tine. Iti zic ca oricat ai testa pe banc (aia nu accelereaza decat pana la 50Km/h cand pun frane pe banc, poate nici atat, sa nu sara masina de pe rulourile alea - si ce-ti arata? Ca te poti opri cand mergi in oras regulamentar) tot nu o sa stea masina dreapta.. Si daca vrei mai mult.. nimeni din service n-o sa mearga cu tine pe sosea sa vada exact ce are masina ca sa se prinda mai bine ceea ce are de reparat la ea.. decat daca faci super interventii si te milogesti. Pune-ti ABS si masina se va comporta la frinare la peste 100km/h asa cum se comporta si la 50km/h ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
viulian |
![]()
Post
#40
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cum nu pierde lichid daca scade??? Nu ar trebui sa piarda DELOC! Ai dreptate.. Mie de vreo 2 ani tot scapa cate putin lichid si credeam ca asa e normal :oops: Rationalizam asta zicandu-mi ca la dacie oricum se pierde cate putin pe ici pe colo, ca nimic nu e ermetic cum trebuie. Ma inselam intradevar (dupa cum zici si tu). La frane e _musai_ sa fie ermetic, atlfel.. tin din ce in ce mai slab (si e FOARTE sesizabil). Problema s-a rezolvat acum - am pus pompa noua de frana si am in sfarsit frane tzapene. De la pompa era totul (nu de la servo). Cheers |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
tyka |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
daca pui frana cu dacia la 100km/h ambulanta nu ye ia deacolo decat cu sacul.nu face ex asta.
![]() ![]() |
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#42
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cum a spus viulian ca nu sunt frane perfecte la Dacie, si eu cum m-am saturat sa bag bani in pompe noi, manopere si tampenii, m-am gandit sa fac o mutare buna, dat fiind ca masina mea suge aer, desi lichid nu pierde....nu mai am frane. So, m-am dus la un magazin ca lumea (Unix pentru clujeni) si am intrebat de o pompa simplu circuit Renault 12. Am avut placuta surpriza sa constat ca nu e foarte scumpa. Doar 1.4 mil. Un jeg romanesc este 400-500k lei care dupa 3 luni (asta daca o lungesti, ca repede nu mai ai frane bune) trebuie schimbate garnituri & shits.
Voi ce ziceti? Mai ales cei care isi iubesc berlinutzele si vor totodata si siguranta? Ati da 1.4 mil pe pompa si/sau alte piese importante din sistemul de franare? Eu zic ca cilindri romanesti din fata sunt OK. Nu prea am auzit plangeri. Se mai blocheaza unele, dar nu ele sunt de obicei vinovate pentru frane 0 dintr-o data. Problemele cele mai mari sunt la cilindri spate, repartitor si pompa. Ati baga bani in ceva de calitate? Multumesc anticipat. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#43
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ahh, am uitat sa spun ca jegul de pompa cumparat in septembrie a murit in decembrie, schimbat garnituri, dar mecanicul a constatat ca e cam ovala.... :roll: :roll: :roll: :roll: 3 LUNI
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AC |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
La masina mea, din '88 pana in '90 au fost schimbate 2 pompe dublu circuit dupa care am pus simplu circuit si asa asa a ramas pana in ziua de azi. Merge perfect, nu am schimbat nici o garnitura la ea
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
driverx |
![]()
Post
#45
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mah, nu stiu ce sa zic. E adevarat ca am folosit ceva lichid de Oradea, ma gandesc ca ala imi mananca gunoaiele astea de garnituri, ca repede sa innegrit lichidul in rezervoras.
Cert e ca m-am saturat sa am doar 2 sapt max frana perfecta.... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
viulian |
![]()
Post
#46
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cert e ca m-am saturat sa am doar 2 sapt max frana perfecta.... Da .. si eu la fel.. m-am saturat sa mi se slabeasca frana asa.. in timp.. implacabil. Acum ce sa zic, de vreo doua saptamani merge OK de cand schimbai pompa.. dar stau cu frica-n san ca poate ma trezesc intr-o zi si iar tine taman la fund pedala ![]() Chiar, la renault exista de vanzare si pompe dublu circuit gen ICP ? |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Andy |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 March 04 From: Bucuresti ![]() |
depinde de norocul pe care il ai. sa stii ca si astea straine pot sa-ti faca fig (mai rar dar sa poate). io iti urez multa bafta cu masina ta si un paste fericit tie si tuturor salut
|
-------------------- mecanic amator
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#48
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Readuc la viata acest topik, ca sa nu deschid altul. Am cautat pe forum si asta e singurul care este un pic mai apropiat de problema mea.
Treaba e in felul urmator. Nu am frane de nici o culoare, nu scapa lichid pe nicaieri, Garniturile de la pompa de frana le-am schimbat de 2 ori. Aerisirea este facuta corect, dar fara nici un rezultat. Martorul de pe bord este aprins tot timpul dar se stinge pt 1 sec in momentul in care apas frana, dar se aprinde iar cand ajung cu frana in podea. Sonda este buna .... pt ca am schimbat-o de 3 ori ![]() Ceva sugestii ? pls ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Cristy |
![]()
Post
#49
|
![]() Ghinion Group: Members Posts: 110 Joined: 31 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am facut franele pe fata si pe spate(schimbat garnituri,aerisit,schimbat placute si ferodouri) iar pedala s-a inmuiat intr-o saptamana
lichidul nu a scazut in vad.de la ce poate fi? Are si simptomele descrise la inceput...cand pun frana nu prea merge bine motorul(are legatura?). Multumesc |
--------------------
Dacia 1310 /
Opel Astra GTC ||
- B-08-LWJ / B-YY-XXX
2000 / 2005 Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#50
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Am schimbat pompa de frana si tot nu ii dau de cap, maine dimineata o iau de la capat, am un eritrier care are reductie, am sa-l schimb, poate o sa vad ceva rezultate.
Frane este moale, se duce pana la fund, dar in momentul cand atinge fundul se blocheaza rotile. Poate mai are aer .... sincer nu stiu unde ... ultima aerisire s-a facut in service, la reprezentanta Dacia. |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 16:43 |