DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frane slabe la 2 zile dupa reparatii

george_d
post 25 Mar 2004, 12:52
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Eu n-am calcat prin service decat atunci cand am reglat ungiul de directie. Franele mi le fac mereu singur si la revizie (toamna trecuta) rezultatele au fost mult mai bune decat minumul admis. In ceea ce priveste fugitu de cenzurat, chiar daca iti tine egal stanga-dreapta mai depine si de sosea. Daca pe o parte e mai prafuita sau e alt asfalt e clar ca nu ai aceeasi aderenta.


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 25 Mar 2004, 13:10
Post #32


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu am un singur comentariu de facut. NU VA JUCATI CU FRINELE.
Dupa ce simbata era sa iau un dobitoc in bot pentru simplu fapt ca se uita dupa masa cind trece strada si mi-a sarit in fata de dupa un maxi-taxi (mai erau 30 m pina la trecerea de pietoni, pentru cei din Iasi, coborirea de pe podul Nicolina pe linga bazar), am inteles inca o data ce important e sa ai frine si cauciucuri beton (bine sint importante si reflexele, dar oricum dupa faza asta am mai mers 50 m si m-am dat jos din masina sa-mi revin, ca abia acolo am realizat ce era sa se intimple 022.gif ).
Daca nu aveam frinele tapene, dadeam azi cu subsemnatu' pe la politie 017.gif ca oricit ai fi de nevinovat, cind esti sofer ai muuult mai multe responsabilitati.


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviumc
post 25 Mar 2004, 13:15
Post #33


Members


Group: Members
Posts: 317
Joined: 17 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
O sa vezi in timp.. si mie mi-a luat timp si ceva bani pana am vazut ca treaba facuta la om acasa in atelier, cu rampa si scule ca lumea, e mult mai bine facuta decat la service. Nu neg ca or mai fi service-uri bune, dar eu m-am ars, si zic ceea ce am invatat din asta!

Eu sunt de acord, si de aia incerc sa caut mecanici de astia. Insa nu am gasit pana acum unul care sa se ocupe de toata masina, si nici nu cred ca e nevoie, ma descurc cu mai multi, fiecare sa stie ceva bine. Deci m-as duce la asta pe care-l stii tu, cu franele, daca vrei sa-mi zici si mie cum dau de el. Eventual pe Mesaj Privat. Multumesc.


--------------------
Renault Megane 3 hatchback 2011 Sporty Dynamique TCe 130
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 25 Mar 2004, 20:59
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




verifica sa nu ai ovala pompa de frana in interior.sigur asta e. icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 26 Mar 2004, 15:27
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Viulian eu am o rapandula de dacie din '85 si nici eu nu prea trec prin service. Da' atunci am facut itp-ul si am fost obligat sa fac frinele acolo....
De chestia cu standul ce sa zic....crezi ca incercatul - faza cu urmele pe asfalt - dupa ce iti repari frinele ii mai sigur? Eu am fost multumit ca am putut vedea dupa reparatie in service ca am frinele bune. Daca se urca unu' din mecanici in masina si o frina prin curte era mai bine??? Nu cred!
Iar de pus frina la 100 la ora pe autostrada....he,he ....la cum merg eu 85-90....in fine eu de atunci nu am mai avut probleme cu frinele.


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 26 Mar 2004, 15:56
Post #36


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Misto man,
Parerea mea e ca franele ti-au mers brici de atunci incoace pentru ca au lucrat mecanici priceputi si ai pus piese bune pe masina si NU din cauza ca ti-au facut teste pe banc in loc de in curte sau din cauza ca ai reparat in service.

Vad ca mie imi tine super si azi la cateva zile dupa ce am schimbat pompa - deci piesa buna, mecanic bun, e OK. Eu sunt multumit..
Iti recomand franele tot la ei sa le faci, adica daca dai de mecanic bun, e bine sa tii de el.. dar punctul meu de vedere e ca accentul pica pe mecanic si nu pe service.


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy
post 1 Apr 2004, 19:14
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 March 04
From: Bucuresti




schimba garniturile de la cilindrii de frana si eventual de la pompa de frana, si ai foarte mare grija la tipul de lichid pe care il folosesti evita alea facute de SRL-uri,cauta de tip N si foloseste lichid facut de aceeasi firma.pe urma ai grija cu aerisirea, depinde acum si ce tip de pompa de frana ai,alea simple originale sunt cele mai "tapene".........


--------------------
mecanic amator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 2 Apr 2004, 00:22
Post #38


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

Deci lichid nu pierde (sau ce sa zic, nivelul LF din bidonash scade cu vreo 5mm la 2 luni - e mult ?)


Cum nu pierde lichid daca scade??? :shock: Nu ar trebui sa piarda DELOC!


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 2 Apr 2004, 00:38
Post #39


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

Incearca asa.. iesi pe autostrada putin (eu trec prin Fetesti cand merg acasa, sunt din Mangalia de fel) si calc-o peste 100.. Pune frana atunci. Vezi daca fuge de cenzurat sau se roteste cu tine. Iti zic ca oricat ai testa pe banc (aia nu accelereaza decat pana la 50Km/h cand pun frane pe banc, poate nici atat, sa nu sara masina de pe rulourile alea - si ce-ti arata? Ca te poti opri cand mergi in oras regulamentar) tot nu o sa stea masina dreapta.. Si daca vrei mai mult.. nimeni din service n-o sa mearga cu tine pe sosea sa vada exact ce are masina ca sa se prinda mai bine ceea ce are de reparat la ea.. decat daca faci super interventii si te milogesti.


Pune-ti ABS si masina se va comporta la frinare la peste 100km/h asa cum se comporta si la 50km/h icon_twisted.gif Atita timp cit NU ai ABS, masina la frinare se va comporta asa cum descrii. Se va abate de la traiectorie cu atit mai mult cu cit viteza e mai mare. Deci frinarea e OK.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 2 Apr 2004, 01:01
Post #40


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




QUOTE

Cum nu pierde lichid daca scade???  Nu ar trebui sa piarda DELOC!


Ai dreptate.. Mie de vreo 2 ani tot scapa cate putin lichid si credeam ca asa e normal :oops: Rationalizam asta zicandu-mi ca la dacie oricum se pierde cate putin pe ici pe colo, ca nimic nu e ermetic cum trebuie. Ma inselam intradevar (dupa cum zici si tu). La frane e _musai_ sa fie ermetic, atlfel.. tin din ce in ce mai slab (si e FOARTE sesizabil).

Problema s-a rezolvat acum - am pus pompa noua de frana si am in sfarsit frane tzapene.
De la pompa era totul (nu de la servo).

Cheers


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 2 Apr 2004, 21:05
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




daca pui frana cu dacia la 100km/h ambulanta nu ye ia deacolo decat cu sacul.nu face ex asta. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Apr 2004, 08:04
Post #42


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Cum a spus viulian ca nu sunt frane perfecte la Dacie, si eu cum m-am saturat sa bag bani in pompe noi, manopere si tampenii, m-am gandit sa fac o mutare buna, dat fiind ca masina mea suge aer, desi lichid nu pierde....nu mai am frane. So, m-am dus la un magazin ca lumea (Unix pentru clujeni) si am intrebat de o pompa simplu circuit Renault 12. Am avut placuta surpriza sa constat ca nu e foarte scumpa. Doar 1.4 mil. Un jeg romanesc este 400-500k lei care dupa 3 luni (asta daca o lungesti, ca repede nu mai ai frane bune) trebuie schimbate garnituri & shits.

Voi ce ziceti? Mai ales cei care isi iubesc berlinutzele si vor totodata si siguranta? Ati da 1.4 mil pe pompa si/sau alte piese importante din sistemul de franare?

Eu zic ca cilindri romanesti din fata sunt OK. Nu prea am auzit plangeri. Se mai blocheaza unele, dar nu ele sunt de obicei vinovate pentru frane 0 dintr-o data. Problemele cele mai mari sunt la cilindri spate, repartitor si pompa. Ati baga bani in ceva de calitate?

Multumesc anticipat.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Apr 2004, 08:07
Post #43


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ahh, am uitat sa spun ca jegul de pompa cumparat in septembrie a murit in decembrie, schimbat garnituri, dar mecanicul a constatat ca e cam ovala.... :roll: :roll: :roll: :roll: 3 LUNI

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 6 Apr 2004, 08:31
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




La masina mea, din '88 pana in '90 au fost schimbate 2 pompe dublu circuit dupa care am pus simplu circuit si asa asa a ramas pana in ziua de azi. Merge perfect, nu am schimbat nici o garnitura la ea icon_evil.gif Paradoxul este ca de atunci am foarte mari probleme cu revizia tehnica :wink: Oare astia care produc pompele astea (inclusiv UAP) nu au reusit sa se sesizeze in mai bine de un deceniu si jumatate ca sa le scoata din fabricatie?? Cu ce sunt oamenii vinovati sa traga atatea la revizie pentru incompetenta lor? icon_evil.gif icon_evil.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Apr 2004, 08:37
Post #45


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mah, nu stiu ce sa zic. E adevarat ca am folosit ceva lichid de Oradea, ma gandesc ca ala imi mananca gunoaiele astea de garnituri, ca repede sa innegrit lichidul in rezervoras.

Cert e ca m-am saturat sa am doar 2 sapt max frana perfecta....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 6 Apr 2004, 10:48
Post #46


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




QUOTE

Cert e ca m-am saturat sa am doar 2 sapt max frana perfecta....  


Da .. si eu la fel.. m-am saturat sa mi se slabeasca frana asa.. in timp.. implacabil.
Acum ce sa zic, de vreo doua saptamani merge OK de cand schimbai pompa.. dar stau cu frica-n san ca poate ma trezesc intr-o zi si iar tine taman la fund pedala sad.gif

Chiar, la renault exista de vanzare si pompe dublu circuit gen ICP ?


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy
post 7 Apr 2004, 08:05
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 March 04
From: Bucuresti




depinde de norocul pe care il ai. sa stii ca si astea straine pot sa-ti faca fig (mai rar dar sa poate). io iti urez multa bafta cu masina ta si un paste fericit tie si tuturor salut


--------------------
mecanic amator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 26 Oct 2005, 19:05
Post #48


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Readuc la viata acest topik, ca sa nu deschid altul. Am cautat pe forum si asta e singurul care este un pic mai apropiat de problema mea.
Treaba e in felul urmator. Nu am frane de nici o culoare, nu scapa lichid pe nicaieri, Garniturile de la pompa de frana le-am schimbat de 2 ori. Aerisirea este facuta corect, dar fara nici un rezultat.
Martorul de pe bord este aprins tot timpul dar se stinge pt 1 sec in momentul in care apas frana, dar se aprinde iar cand ajung cu frana in podea. Sonda este buna .... pt ca am schimbat-o de 3 ori smile.gif
Ceva sugestii ? pls smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 27 Oct 2005, 23:26
Post #49


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Si eu am facut franele pe fata si pe spate(schimbat garnituri,aerisit,schimbat placute si ferodouri) iar pedala s-a inmuiat intr-o saptamana
lichidul nu a scazut in vad.de la ce poate fi? Are si simptomele descrise la inceput...cand pun frana nu prea merge bine motorul(are legatura?). Multumesc


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 4 Nov 2005, 23:45
Post #50


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Am schimbat pompa de frana si tot nu ii dau de cap, maine dimineata o iau de la capat, am un eritrier care are reductie, am sa-l schimb, poate o sa vad ceva rezultate.
Frane este moale, se duce pana la fund, dar in momentul cand atinge fundul se blocheaza rotile. Poate mai are aer .... sincer nu stiu unde ... ultima aerisire s-a facut in service, la reprezentanta Dacia.


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 16:43
Forum Renault