se "obisnuieste" cu viteza
![]() ![]() ![]() |
se "obisnuieste" cu viteza
Uncle-Sam |
![]()
Post
#1
|
||
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|||
fal_nessus |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 July 05 ![]() |
poate sunt "rateuri"de la motor in sensul ca ai ceva la o supapa sau de l a o bujie care nu da scanteie iar la vit maimare [tur.mai mare] devin prea
rapide ca satzi dai seama!asa am si eu si nu i dau de capat cu bujii noi,etc |
--------------------
dacia
1310 l
- sv 04 vtc
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pai depinde cum e motorul cand iesi din Bucuresti..cald sau rece..daca e cald atunci e Placebo..daca e rece e normal
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
adica? pai da-ti seama ca e indeajuns sa plec de la victoriei ca sa se incalzeasca
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asta nu am mai auzit pana acuma.poate te obinsuiesti tu cu ea!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
roberth |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
hmmm, eu unul am patit asa ceva cu fosta Dacie, in drum spre mare, dar am presupus atunci ca a fost de la aditivul pentru benzina pe care il foloseam pentru prima data . cred ca este posibil, probabil pentru ca motorul ajunge la un regim termic ideal, priza de aer este mai buna, si poate si ceva cu avansul vacumatic... nu shtiu, zic si io'. Eu unul sunt patit, mergea rotund, torcea, si nu am reusit sa o conving sa treaca sub 100 decat cand i-am aratat frana !
![]() This post has been edited by roberth: 3 Aug 2005, 10:22 |
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ “Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens) |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
probabil ca se "dezmorteste"
![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Uncle, circuli mult in regim de oras si rar in afara? Ca daca da, stii tu, alternarea regimurilor motorului duce la curatarea calaminei. Cind iesi in afara ai motorul calaminat, deci mai greu performant; in timp se curata, etc.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
sa stii ca da! am observat ca la cateva zile dupa ce am facut un drum in afara, masina fuge ceva mai bine
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
ches |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 27 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, are mare dreptate diaconuliviu.
Exact ca tine am patit si eu Uncle-Sam. Cand ies afara din oras si o calc, la inceput se opune putin, nu merge asa rotund. Dupa ce merg cu 100 cateva min si ajung intr-o localitate si merg incet, apoi la iesire o calc, nu mai sunt trepidatiile obisnuite ![]() |
--------------------
Chevrolet
Epica
2.0D/2006
- B xxx LMT
|
|
trotil_trist |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 October 05 From: Braila ![]() |
In afara de faptul ca se curata calamina, mai e si treaba cu densitatea uleiului la diferite temperaturi. Cu cat creste temperatura, uleiul devine mai putin vascos, si de aici o ungere mai buna si in plus de asta o rezistenta mai mica la miscarea de "du-te - vino" a pistoanelor.
|
--------------------
Dacia
1300
- BR-07-JUN Give a jackass an education and you get a smartass
|
|
cipanu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 June 04 From: suceava ![]() |
QUOTE(trotil_trist @ 3 Nov 2005, 06:03) In afara de faptul ca se curata calamina, mai e si treaba cu densitatea uleiului la diferite temperaturi. Cu cat creste temperatura, uleiul devine mai putin vascos, si de aici o ungere mai buna si in plus de asta o rezistenta mai mica la miscarea de "du-te - vino" a pistoanelor. cine ti-a spus tie povestea asta .....Dorele? |
-------------------- cool soooooc
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
da....si la mine face la fel....
de exemplu daca nu ies din oras mai multa vreme si cand ies si ii dau 100 merge cam greu(zgaltieli...nu trage) dar dupa un timp isi da drumu si merge perfect la 100km/h. daca ii maresc viteza...la 120 la fel face la inceput dupa care isi da drumu... eu zic ca se mai dezmorteste...se mai duce calamina...ceva de genu... oricum...faza cu subtiatu uleiului nu cred ca e explicatia....deoarece uleiul se subtiaza mai tare la mersul prin oras, pentru ca motorul se incalzeste mai tare in oras. in afara motoru se raceste mai bine, si drept urmare si uleiu va fi mai rece si mai vascos... ceva de genu,sper ca am fost inteles. |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 09:00 |