DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ventilatorul nu porneste

Maskatu
post 1 Jul 2010, 20:41
Post #121


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Am reusit. Am tras 2 fire. Unul la releul pentru treapta mare, si unul la releul pentru treapta mica. Cablurile le-am legat la un mic buton cu 2 trepte, astfel incat sa pot porni ce treapta doresc...

Am observat ca daca las butonul comutat pe una din trepte, si opresc motorul, gmv-ul continua sa functioneze... probabil ca se inchide dupa x perioada de timp (max 10 minute).

Mai am sa incadrez butonul undeva prin bord, sa vad unde...

PS. multumesc sergiu pentru sfaturi. Intr-adevar este mult mai comod si rentabil decat sa fi montat un gmv suplimentar, care sincer sa fiu, nici nu prea aveai unde sa il montezi. Am mers cativa km cu masina de proba pe treapta 1 si acul de la temperatura nu a trecut de jumatate, adica ~50-60 de grade. Ramane sa testez gmv-ul pornit din timp pe caldura, sa vad cum se comporta.

Dupa calculele mele nu ar trebui sa ajunga la punctul de pornire automat, adica ~100-105 grade. Cu treapta 1 pornita, ar trebui sa se mentina pe la un maxim de 80-90 de grade. Poate mai mult daca mergi prin oras multi km... ramane de vazut.

Urmeaza imagini socante!!! ph34r.gif


Attached thumbnail(s)
01072010.jpg ( Size: 336.93k ) Number of downloads: 2166
01072010_001_.jpg ( Size: 379.19k ) Number of downloads: 2406


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 1 Jul 2010, 20:57
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




5-6 minute merge gmv dupa ce opresti motorul

1 Jul 2010, 20:57:
cu placere masky

This post has been edited by SERGIULICA04FUX: 1 Jul 2010, 20:57


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Jul 2010, 20:59
Post #123


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Stiu foarte bine cat functioneaza gmv-ul, in conditia in care a plecat singur. Ma intrebam daca se aplica acelasi principiu cand lasi butonul montat ulterior, adica butonul pe care l-am montat noi pentru a porni gmv-ul cand vrem. Dar din cate inteleg, pacalesti calculatorul de injectie, astfel incat il opreste tot dupa cateva minute, chiar daca nu calculatorul este cel care l-a comandat sa porneasca, ci butonul montat ulterior...


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 1 Jul 2010, 21:07
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




functioneaza exact ca si impulsul de la calc de inj


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Jul 2010, 21:13
Post #125


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Just as i suspected... ph34r.gif


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupy009
post 1 Jul 2010, 21:16
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 2 February 10
From: Bucuresti




Maskatule-povesteste si mie de la inceput unde ai legat si ce ai legat te rog.
Deci ai luat butonul ala cu doua trepte asa si dupaia ai legat la relee pe borna 85?
Nam inteles mai nimic!
Pai si restul de fire?minus plus ce mai are?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 1 Jul 2010, 21:30
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




numai minus ai de laegat de la pinul 85 al releului, si un minus de pe caroserie, astea le bagi intr-un buton cu 1 sau 2 poziti


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 2 Jul 2010, 08:52
Post #128


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@lupy:
Pai spre diferenta de colegul sergiu, eu am legat ambele trepte... el a legat doar "treapta mare".

Am tras fir la pinul 85 al releului galben, adica cel care comanda treapta mare, si alt fir tot la pinul 85 al releului negru de langa el de sus (cum se vede in poza), care comanda treapta mica. Am tras firele cu ajutorul antenei de la radio, prin gaura de la peretele antifoc, pe unde trece manunchiul acela gros de fire.

Am mai legat in interior, alt cablu la surubul care prinde masca de sub bord, ma refer la surubul de langa clenciul pentru deschis capota, asta pentru a avea masa permanenta. Am legat cele trei fire la comutatorul cu 3 pozitii... adica nul, treapta 1 si treapta 2. Treapta 2 dupa cum stiti este destul de zgomotoasa si solicita mult alternatorul... dupa cum ati observat, noaptea cand pleaca si aveti pornite farurile, se vede cum scade un pic din intensitate, apoi revine la "normal".

Asadar voi comuta doar treapta 1, si voi merge asa cu masina, dupa cum am spus si sus, temperatura sigur va creste mult mai greu fata de cum crestea inainte in traficul aglomerat.

PS. daca vi la intrunire iti arat LIVE cum am facut.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Acristi
post 4 Jul 2010, 16:33
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 11 April 10
From: mizil/prahova




nu mai functioneaza prima treapta la ventilator, ce sa fac . releul e bun , functioneaza a doua treapta. cand imi mergea si prima treapta daca scoteam mufa de la sonda de temperatura pornea ventilatorul acum nu huh.gif siguranta e buna, ce sa fie?


--------------------
dacia supernova clima 2002 - PH 12 KBT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 4 Jul 2010, 22:06
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




schimba rezistenta aia de pe gmv


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Acristi
post 5 Jul 2010, 11:36
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 11 April 10
From: mizil/prahova




aia unde e arcul acela? se gaseste?


--------------------
dacia supernova clima 2002 - PH 12 KBT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jul 2010, 17:05
Post #132


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai vezi acel arc poate nu-ti face contact daca arcul e taiat adica rezistenta o poti lega cu sira cealalta impreunindu-le ca sa faca contact. Asa pe drumul mare nu cred ca gasesti doar sa iei nichelina si sa o faci la fel ca cea originala . Iei diametru la arcul ala diametru la sarma si numeri cate spire are si asa o construiesti . Sau in cel mai bun caz de la dezmembrari altfel 150 de lei te costa tot ventilatorul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Acristi
post 5 Jul 2010, 17:17
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 11 April 10
From: mizil/prahova




si daca nu reusesc sa o fac are ceva daca las sa mearga decat pe treapta a doua ( decat ca am vazut ca pleaca mai tarziu un pic )


--------------------
dacia supernova clima 2002 - PH 12 KBT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jul 2010, 17:21
Post #134


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




riscul tau acuma tongue.gif daca stai la stopuri recomandat e daca nu ai momentan sa iei rezistenta faci ce a facut maskatu alimentezi ventilatorul din buton si il decuplezi cand te deplasezi.
Normal era daca ati fi facut rost de un contact si pus langa parghia care comanda acceleratia , in relanti butonul era activa si cupla releul gmv in acceleratie se decupla butonul evident releul si gmv-ul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 5 Jul 2010, 17:51
Post #135


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Zilele astea am pornit mereu gmv-ul pe treapta 1 cand am vazut ca acul de la temperatura trece de un sfert, si acul nu a trecut de mai mult de jumatate... la un drum am uitat sa il pornesc si evident a ajuns rapid sus la zona hasurata, moment in care a plecat automat gmv-ul.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Acristi
post 5 Jul 2010, 21:46
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 11 April 10
From: mizil/prahova




l-am facut sa porneasca pe treapta 1. arcul era bun , de la rezistenta era buba dar dupa ce am dupa ce i-am bagat putin fludor intr-un capat a mers


--------------------
dacia supernova clima 2002 - PH 12 KBT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jul 2010, 10:14
Post #137


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Foarte bine si era si mai bine sa fi pus putin cupru dezidolat iar dupa aceea turnai fludor si strangeai cu patentul... curentul care il trage gmv prin rezistenta e foarte mare de aceea mai pica din fludor .
Au gandit astia prost rezistentele astea din nichelina ... trebuia totul eletronic asa cum e la astea straine de ex la mine la opel , gmv are control eletronic al turatiei la fel si cel de la aeroterma.
Rezistenta era bine daca era prinsa mecanic se dadea cate o gaura printrun surub de 4mm se introducea capul de la rezistenta si se presa cu o saiba si piulita iar de lipit se lipea mult mai usor cu cositor cupru de fier.
Acuma nu cred ca va arde de facut modificari si la astea .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 6 Jul 2010, 10:15
Post #138


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Trimite un mail la vocea clientului, si explica-le problema. biggrin.gif


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jul 2010, 10:27
Post #139


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




hai ca ai fost tare biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Acristi
post 6 Jul 2010, 14:42
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 11 April 10
From: mizil/prahova




hahahaha


--------------------
dacia supernova clima 2002 - PH 12 KBT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad_sunete
post 13 Jul 2010, 13:15
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 631
Joined: 20 November 07
From: bucuresti




gata am pus si eu butonul. am tras fir la intrerupator, altul la un surub de pe langa cutia cu sigurante de la motor, am izolat cu izolier termodeformabil et voila. la bord l-am pus in locul butonului de forma de langa cel cu stopul de ceata. maskatule mersi mult pt lamuriri. cheers


--------------------
dacia supernova 2001
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Jul 2010, 13:21
Post #142


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Eu am renuntat la buton. Nu mai vreau fire, nu mai vreau improvizatii. Singurele fire ce le mai am trase prin masina sunt cele pentru luminile din interior , si cele pentru actuatorul de la hayon la care nu am cum sa renunt.

Am zis ca daca a mers atata timp fara probleme, si totul a fost calculat din fabrica, nu mai are rost sa pornesc ventilatorul cand vreau eu, il las pe "el" sa decida singur. biggrin.gif

bafta


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Jul 2010, 14:28
Post #143


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai vezi ai ajuns la concluzia mea tongue.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Jul 2010, 14:30
Post #144


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Care din ele? ph34r.gif


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kio
post 11 Aug 2010, 22:19
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 2 May 04
From: Bucuresti




Salut,

Am o problema cu GMV-ul: vinerea trecuta, dupa 3 ore de mers prin Bucuresti la pranz cu Supernova Confort (din anul de gratie 2002), mi-a fiert apa din motor. Verdictul a fost ca a sucombat GMV-ul si nu a mai pornit.

Am completat cu apa si l-am luat la puricat, la vreo 2 zile dupa incident. Am scos ventilatorul si l-am pus pe baterie - a pornit instant. Am mai frecat pe acolo (i-am dat si vreo doua ciocane in cap ventilatorului), am scos mufa si am miscat-o in toate pozitiile. Intr-un final, a pornit in timp ce miscam mufa, iar acum sta intr-o pozitie modificata si vad ca porneste si singur imediat cum trece acul de prima liniuta.

Intrebarea mea este ce pot sa ii fac mufei, care pare a fi problema? La magazinul de piese Dacia de pe Mihai Bravu mi-au zis ca stiu despre ce piesa este vorba si ca ar trebui sa ma duc la service Dacia sa imi dea codul produsului ca ei sa mi-l vanda (recunosc ca pe asta n-am mai auzit-o). Am mai intrbat pe la vreo doua magazine, dar nici unul nu o aveau, desi au zis ca stiu despre ce e vorba. Pot sa curat mufa cu un spray pentru contacte electrice?

Si inca o intrebare. Desi e posibil sa ma insel, nu mi s-a aprins pe bord martorul care sa imi spuna ca o sa-mi fiarba apa, desi acul era peste zona hasurata. Zic ca e posibil sa ma insel pentru ca am in permanenta martorul de la frana de mana aprins si s-ar putea sa ma fi obisnuit cu o luminita rosie acolo.

Thanks


--------------------
Dacia Supernova 2002 - B 29 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 15 Aug 2010, 19:39
Post #146


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ai putea curata mufele cu wd 40 sau spray de contacte, plus de asta sa verifici clipsurile. Martorul temperatura apa se aprinde cand temperatura este mai mare de 105 grade celsius.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzone
post 19 Sep 2010, 14:47
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 24 May 06
From: Bucuresti




Salut. Tocmai ce am observat ca mi s-a topit mufa de la rezistenta gmv. (bineinteles ca nu mai functioneaza nici trepta I ...@!#$!~#@$). Am dat jos rezistenta, am curatat pe acolo..am continuitate peste tot. Puteti sa-mi spuneti ce valoare are rezistenta aia? Si ...se gaseste pe undeva o mufa din aia ca sa recuplez? Sau macar niste idei de cum sa procedez ar fi foarte binevenite. Mersi.


--------------------
Renault Laguna III GT 4Control 2009 - -- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 19 Sep 2010, 14:59
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




si mie mi s-a topit mufa, si am refacut cablajul deorece la mine s-au unit firele intre ele. acum ma duc sa masor rezistenta sati spun ce valoare are. si iti spun cum sa procedezi pentru refacerea contactelor fara costuri majore


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzone
post 19 Sep 2010, 15:38
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 24 May 06
From: Bucuresti




mersi de raspuns. la mine nu s-au unit. doar s-a topit unul din papuci. s-a si rupt cand am scos mufa. ma intereseaza sa inlocuiesc mufa aia pentru impermeabilitate. Care ar fi cauza din care se topesc firele?


--------------------
Renault Laguna III GT 4Control 2009 - -- -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 19 Sep 2010, 16:04
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




am masurat-o are 0.24 ohm, am masurat 2 bucati si amndoua arata aceeasi valoare. ti-am pus niste poze cu mufele, eu am pus papuci electrici de aia lati care se folosesc pt faruri am luat 2 bucati si am taiat mufa si asa e de vreo 3 ani si nu are nicio problema. am pus poze si cu ''cobaii'' astea is cele 2 de care vorbeam si mai una pe masina. am strans mai multe de orice eventualitate tongue.gif

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 74.07k ) Number of downloads: 1887
2.JPG ( Size: 76.36k ) Number of downloads: 1626
HPIM1036.JPG ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 1690


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 02:44
Forum Renault