posibil bataie avans?, va rog un sfat
![]() ![]() ![]() |
posibil bataie avans?, va rog un sfat
adrianadrian |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Tiriit ca ge greieras in urcare = "bataie de avans".
Ori avansul initial e mare si se suprapune peste centrifugal si vacuumatic, ori unul din cele doua e dereglat. Incepe cu a regla avansul initial. Daca nu se rezolva..da o cautare, s-a explicat. Ideal ar fi stroboscop cu posibilitate de decalare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da' de unde esti? N-ai auzit de gazolina? Asta e in PECO. Benzina fara plumb (nu mai exista etilare cu PB de vreo cativa ani), asta e, daca n-ar pune MTBE, ar fi gazolina curata. Si daca pecoiul e de prin zone petroliere, ai toate sansele sa gasesti asta.
Daca ai umblat din greseala (si nu te bagi de obicei, la reglaje), ai dat avansul prea mare. Daca nu, e posibil sa fi sarit din arcurile de la centrifugele de la delcou, si avansul se mareste mult la turatie mica. Daca bate la plecare de pe loc, e prea slab din cama danturata de la vacuum. Porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca si, roteste de delcou putin stanga , putin dreapta, si te opresti unde e turatia cea mai mare. Ar mai trebui redus putin, rotind in sens orar, 2-3mm. Dai semn pe delcou si pe bloc. Blochezi acceleratia la 3000 de ture si cauti aceeasi turatie maxima, ea trebuind sa coiencida la semn, cu cea de relanti.Daca nu e, va trebui sa intinzi sau sa slabesti din arcurile de la centrifuge, pana ce obti cele doua turatii de maxim, la semnul dat. Daca turata va trebui sa reduci (sa iei din avans), arcurile sunt slabe, sau vacuumul prea slab in arc. Ori presezi arcul la vacuum, si nu va mai bate la plecare, ori intinzi pe cele de la centrifuge si nu va mai bate in sarcina la turatie mare. Daca e invers, citesti textul invers. Nu, faci operatia inversa. Nu va faceti cruce, nu va ajuta aici.Stiu ca multora va place sa ramaneti in epoca anilor '60, ca asa e la carte. In zona mea s-a mers zeci de ani numai cu gazolina, si masinile aveau aceeasi viata. Asa ca stiu ce spun |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
multumesc pentru sfaturi...problema e rezolvata...era din avans...oricum cam de 1 an nu mai umblasem sa ii mai fac reglaje,cat de cat ma pricep dar clantaneala aia nu stiam de unde vine,se mai auziea ea asa dar numai clantanea dar acum era prea de tot peste aceasta clantaneala ,peste punctul maxim imi incepea sa tremure masina....delcoul era mult spre partea dreapta cum te uiti la el...inversul acelor de ceas...am pus bujii noi,am curatat carburatorul,am pus platina noua....acum merge bine,cum trebuie...si nu se mai aude deloc clantaneala la deal,ca la deal se auzea :>
Multumesc pentru sfaturi |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Controleaza-l mai des, ca pintenul platinei, daca merge pe cama poroasa de rugina (nu pe varfuri, ca acolo n-are cum sa rugineasca), se scurteaza repede si-i creste avansul. Cu putin, dar e.
La pornire, n-ai simtit cai da "in cap", ca tinde sa se opuna, sau chiar s-o ia invers? Ma indoiesc ca n-a facut nazuri, mai ales la rece, de-ai fi crezut ca bateria e slaba. 2 Apr 2011, 14:23: Ii creste? Invers , scade, pentru ca va deschide platina din ce in ce mai tarziu. Foamea sau caldura, ori grija femeii, mai tampeste omul. This post has been edited by PH-06-BOA: 2 Apr 2011, 14:23 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
deci nu a facut nici o figura nimic...toata iarna a pornit la prima/a doua cheie...statea beton la relanti,nu dadea in nas...de Craciun/Revelion am facut si drumuri lungi,ex:Iasi-Botosani si retur...Iasi-Bacau si retur...a mers ff f bine 120-130km/h...nici un fel de problema...se mai auzea asa un clantanit da f f f usor nu am dat importanta...dar acum a fost urat de tot...important este ca acum merge nu se aude chiar deloc
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Cine stie, bataia in mers a motorului, o bataie de fier solid asemanatoare cu bataia de la pornire, poate fi de la bolt?
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
deci am explicat clar...se auzea doar la deal si acum problema s-a remediat...nu se mai aude chiar deloc...nu bate nici un bolt...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Nuuu, nu am zis ca la tine la masina, intrebam, ca la mine asa se aude.
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:44 |