DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> vine caldura!!!

dantes
post 31 Mar 2004, 08:24
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Eu unu am gasit pe langa pta. matache pe o staduta, la un mag. mic, ca in rest nu prea am gasit la firme "mari"...in rest nushtiu...oricum, inca nu l-am montat, desi pe termostatu' meu scrie 89.....Chiar si asa, vara trecuta nu am avut nici o pb. sa urce mai sus apa..nici macar nu a atins vreodata liniutza de sus, si mentionez ca am paleti de plastic, si radiator mic....si vorba aia, in trafic in buc......iar in afara localitatii, oricum mai mult de 100 nu-i dau ca nu vreau si merge brici....


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 31 Mar 2004, 09:37
Post #62


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
Declar pe propria raspundere ca topicul nu mai e de actualitate  :vmad:  
Azi dimineata mi-am reluat indeletnicirea de a razui gheata de pe geamuri  :twisted:  
La draq cu incalzirea globala sau efectul de sera sau mai-stiu-eu-ce...


Asta voiam sa zic si eu icon_mrgreen.gif

Unde vedeti voi caldura, ca aici e... zapada :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoian
post 31 Mar 2004, 10:45
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 March 04




Daca dupa 10 15 min la relantiu apa nu se incalzeste,nu ai treaba cu chiloasa .Daca este in mers atunci ai probleme cu circulatia apei ,nu conteaza daca ai radiator nou (sunt facute la norma de cacaoo)asa ca faceti bine si verificatile .Mai este posibil ca la pompa de apa sa fie dus axul si elicea care face circulatia apei nu merge normal.


--------------------
ryp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 31 Mar 2004, 12:52
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




MoneyTalks, nu stiu cum e la tine,dar de exemplu azi in calarasi e foarte cald..E de tricou..smile.gif


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoian
post 2 Apr 2004, 10:16
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 March 04




Si aici in BT este foarte cald


--------------------
ryp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 2 Apr 2004, 20:56
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




fratilor asta vara pe autostrada dela cernavoda am mers cu dacia mea pe caldurile alea toata autostrada cu pedala la podea[145km/h] avand cutie 4 trepte si apa a stat constant la 80 crade celsius.numi venea sa cred.stiu ca unele dacii cand bagii talpa an ea o ia razna apaa.crede ca avati probleme.normal nu trebuie sa faca asa ceva.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 25 Apr 2004, 06:18
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




nu stiu ce e precolarea
Dar la masina lu bunicamiu (dacie din 81) vara areprobleme mai ales cand stau pe la multe stopuri prin bucuresti. la un moment dat ii scade turatia si merge in rate. daca persist sa mai merg cu ea atunci se mai si opreste. solutia de moment a fost sa ii umblu pe la carburator si sa fie un pic mai turata. (practic am adus-o la turatia normala) temperatura nu stiu cam care este ca n-are indicator (cu ceasuri rotunde si separate), dar e destu de incinsa dupa cum simt yo. ma gandeam ca un radiator mai mare ar fi solutia ideala.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 25 Apr 2004, 06:21
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




yo am o cli si nu am probleme cu ea. abia ca vara in aglomeratie abia ajunge acul pe linia din mijlocul indicatorului si daca persist poate cu greu sa traca un pic.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 25 Apr 2004, 11:38
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




la astea noi nu e problema cu racirea
oricum motorul e mai mare si face fatza mai usor


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 25 Apr 2004, 21:52
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




nu dimensiunea motorului e problema ci dimensiunea radiatorului si fluxul de apa care trece prin el. poate s-a depus piatra pe peretii radiatorului si schimbul de caldura e mai mic, sau poate deloc ca nu mai trece apa pe acolo. din cate stiu exista tot felu de solutii ( ca substanta sau ca posibilitati) cu care sa remediezi partial problema.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Apr 2004, 00:57
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




la motor de 1400 cu radiator vechi se incingea de 10 ori mai putzin ca unul de 1300 cu radiator nou noutz, aerisita, spalata, instalatzia aranjata , etc...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad_vulpe
post 28 Apr 2004, 15:49
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




as vrea sa ma lamureasca si pe mine ce este PRECOLAREA, ca au mai intrebat si inaitea mea cativa soferi si nimeni nu a raspuns


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 28 Apr 2004, 16:14
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




s-a mai explicat la alte topicuri..baga search


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 28 Apr 2004, 16:18
Post #74


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Eu am mers vara trecuta prin B. fara termonstat si n-am avut nici o problema.
De ce nu e indicat sa circuli fara el, vara ?


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 28 Apr 2004, 16:32
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




pt ca intai se incalzeste mai greu motorul si poate chiar deloc, daca faci drumuri lungi seara pe racoare cred ca nu trece apa de 55 de grade..si asta nu e un regim nici macar pe aproape de optim:))


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 28 Apr 2004, 16:46
Post #76


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Ok, merci smile.gif era simplu dar nu ma gandisem. Eu circulam ziua si temperatura era OK, chiar daca seara pe 'racoare' abia se incalzea motoru. Era suspect, dar n-am observat comportari anormale si nu mi-am pus problema.

Apropos de caldura de vara..
Oare daca invelesc bordul in ceva alb, sa zicem, se mai incinge in halu ala in masina daca stai in soare cu ea ? A incercat cineva ? Ma gandeam sa-mi pun si huse albe, dar deja o sa semene a salvare masinutza biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 01:19
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




oricum se incinge, poate mai putin..baga parasolar, sa nu ia bordu tot soarele!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 29 Apr 2004, 07:31
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




parasolaru face minuni . daca mai ai si niste tampenii d`alea negre de se prind cu ventuze pe geamul din spate apai e racoare in masina cand te sui oricat de cald e afara smile.gif


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 10:14
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




exagerezi, maestre :oops: :oops: :oops:
daca e cald 40 grade si e incinsa k lumea toata tabla, poti sa ai tu mama alora negre cu ventuze...eu am 2 randuri pe spate..asa ca vb din experientza icon_mrgreen.gif


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 29 Apr 2004, 10:24
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




pai eu am luat-o in feb masina smile.gif) ai pana acum la caldurile care au fost la mine a fost eficient ! au fost ce e drept numa 26grade dar am putut face comparatia de pe o zi pe alta. o sa vad cum e si la 40 (la soare) si atunci o sa mai dau de veste icon_mrgreen.gif


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 11:21
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




da!atunci icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 29 Apr 2004, 14:55
Post #82


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Da, parasolaru degeaba. Am avut toata vara trecuta.. singuru avantaj ca nu frigea volanu, dar in rest ma rumeneam in suc propriu cand ma suiam in masina.....


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 29 Apr 2004, 18:04
Post #83


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




viulian,

Acum doi ani nu aveam nimic pus pe masina. Anul trecut am pus unul dinala negru pe spate. Prea putin sa simtit prezenta lui, am mai pus laterale pe spate. Am mai luat parasolar de parbriz cu staniol (nu porcarii dinalea de carton). Las un geam sau doua foarte putin intredeschis. Pot spune ca la 40 grade cand intru in masina aerul este cat de cat respirabil, pot tine mana pe volan. Inainte sa fac "tuningul" asta, simteam efectiv ca imi dau sufletul in masina.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 18:33
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




dar daca soarele bate dintr-o parte, si tabla se incinge k lumea, nu cred eu ca mai e respirabil!
e adev ca am parasolar de carton, dar azi cand m-am urcat in masina era aerul ca la o fabrica de otel


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 30 Apr 2004, 08:49
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




si la mine ieri am zis ca mor .. si eu care imi facusem sperante cu parasolarul meu .. de carton sad.gif(. Sa fi fost ca am pus parasolarul cu fata spre interior ?? laugh.gif


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 30 Apr 2004, 10:22
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Niste folii pe toate geamurile, parasolar la parbriz si asta e.. 017.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 30 Apr 2004, 19:09
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




ce folii?fratzilor, luati un copac cu voi, cand parcati il plantati sa tina umbra!
aia e solutia!!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 30 Apr 2004, 23:31
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




motorul e calculat cu sa functioneze normal la o temperatura impusa de fabricant pentru ca la temperatura aceea sunt calculate toate dilatarile componentelor, consumul,circulatia uleiului prin motor (uleiul cu cat e mai cald cu atat e mai putin vascos)


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 30 Apr 2004, 23:35
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




cu icingerea bordului de la soare singura solutie e un prasolar care doar fereste bordul e soare puternic dar nu il poti proteza de caldura de afara decat daca ai a.c., iar la dacie acest lucru este rar. si daca e sa vorbim de a.c. e un topic despre asta


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 May 2004, 08:32
Post #90


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




whitesorcerer12,

Lasa si geamul intre deschis, si astfel aerul incins va deveni mult mult mai usor fata de cel de la podea, unde poate sa fie chiar racoare, si astfel permiti o circulare continua a aerului. Astfel toata masina va avea o temperatura cu cateva grade mai mica. Nimic spectaculos, dar cel putin pentru mine face diferenta intre asfixiere si limita suportabilitatii.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:20
Forum Renault