Tunning privind ... insonorizarea masinii !
![]() ![]() ![]() |
Tunning privind ... insonorizarea masinii !
bogdan3l |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|||
bogdan3l |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Tire diameter (in.): 22
RPM: 3000 /3800 1st Gear Ratio: 3.81 2nd Gear Ratio: 2.23 3rd Gear Ratio: 1.7 4th Gear Ratio: 0.97 Final Drive Ratio: 4.125 1st Gear (kmh): 20/25 2nd Gear (kmh): 34/43 3rd Gear (kmh): 52/66 4th Gear (kmh): 79/99 asta in cazul meu actual sad.gif . la 80 motoru nu prea se aude (dar bneinteles ca cu cat creste viteza cu atat creste si zgomotul provocat de alte surse decat motorul) de aceea vreau sa aduc motorul la 100km/h si turatie de 3000 rpm. oricum daca nu pot sa fac modificarea asta probabil voi schimba toata cutia.....da asta pe la anu' |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
calin.c |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
cel mai bun lucru si nu iti mai bati capul smile.gif
|
-------------------- |
|
bogdan3l |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pai cam asa e ...da pierzi din demarajul mai bun dat de cutia de viteze in 4 ( de fapt de cuplul conic 8x33 ). daca as fi putut schimba numai pinionul de la a IV-a pastram si demarajul mai bun pana la viteza a 4-a si turatia mai scazuta la viteza mai mare .....ca oricum mai mult de 140 km/h nu poti sa ii dai nici cu o cutie in 5 ( parerea mea )
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
:mrgreen: 170 intr-a patra si 185 in a 5a :mrgreen:
|
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Bytzu, si ce modificari ai tu la masina :?:
teoretic din 54 de cai nu ajungi nici la 160 ( poate decat daca e montat pe vre-o bicicleta biggrin.gif ) |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
BasIc |
![]()
Post
#37
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
probabil daca aveai loc(drum) puteai ajunge la 200-210km/h laugh.gif dar mai incerci tu... |
||
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#38
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Daca ai fi putut schimba numa' pinionu' ala, ai fi modificat radical etajarea III-IV(prea lunga) si ar fi trebuit s-o turezi de dreq s-o ia intr-a 3-a de fiecare data cand ai fi vrut sa-i dai a 4-a, ca altfel... iti dai seama si singur. Concluzie: ori schimbi cutia, ori schimbi grupu de 8x33 cu 9x34. |
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
bogdan3l |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Muttley_BTL, ai dreptate ...am calculat si artrebui sa jung pe la 4500 rpm intr-a 3-a. s-a intamplat in depasiri sa ajunga si la 80 da in mers normal nu cred ca ar fi tocmai " sanatos". apropo ce ziceai se grup? se poate schimba mai usor? ca sincer nu prea stiu.
da pana la urma ma las pagubas :cry: sau ma duc si cumpar 4 kile de antifor super scump , 20 mp de folie d'aia de parchet si daca mi se pune pata intr-o zi ma duc si cumpar material dala care se pune in boxe ( pacat ce e gros si scump - da poate merge - cine inicerca si apoi sa imi zica si mie? :mrgreen: ) si poate rezolv asa problema. :evil: |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Muttley |
![]()
Post
#40
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Uai, tu esti culmea, uai! Mai lasa solutiile astea paguboase si lipsite de efect. Ai s-ajungi (in situatia in care-ti reuseste insonorizarea) sa mergi constant cu 100kmh multumit ca nu s-aude nica 8) in timp ce motorul se va invarti in agonie cu 3800 ture :injuratura: si te va tine o viatza in felul asta :popa: . Tu de ce te agati cu disperare de cutia asta de-acu', ca ai demaraje rapide? Mai da-le dreq! Motorul conteaza! De grup nu stiu ce sa spun, nu-s mecanic :oops: Cel mai cinstit schimbi CV si ai si grup 9x34 si demultiplicare suplimentara (tr 5). Da' faci ce vrei...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Ker0seN |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 April 04 From: Resita ![]() |
Am si eu o intrebare, de ce la 100 la ora dintra 4a de la ~2600-2800 de ture, cand schimb a cincea, sesizez o mica diferenta de ture, de maxim 200 de ture, dar are sprint mai puternic?, pot sa merg cu a 5a la 60 la ora cu ~ 1700-1800 de ture, dar cere a 4a, in care are 1900-2000 ture
![]() |
--------------------
Opel
Astra
- CS04VJS Imi doresc ce-mi doresti tu mie, dar sa ti se intample tie.
|
|
BasIc |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
diferenta de raport la tine dintr a 4 si a 5 este mica...de aici si caderea f mica de turatie 200 de ture
sprintul pe care il simti probabil este pt ca turatia prin schimbare in tr a 5 tajunge la o valoare unde cuplul este mai mare.....teoretic ar fi pe la 3500.... |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
e,hai sa va zic si voua...masina aia era SGM-ul si asta pe vremea cand avea un amarat de carb progresiv
asa ca mai bine ganditiva inainte sa faceti misto...poate se poate |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
si vrei sa zici ca avea 54/62 cai?din cate stiu eu sgm se apropie de 100 cp. eu credeam ca zici de masina ta ....ca de sgm toata lumea stie ce poate si ce modificari are
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
gamela |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 August 04 ![]() |
@Bogdan3l
poate ca ai cauciucuri mai mici decit cele standard si din cauza asta ajungi la 3800 rpm la 100km/h |
-------------------- |
|
bogdan3l |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
nu sunt mai mici ..si chiar daca erau chilometrajul nu stia asta
![]() eu nu am turometru . am calculat si am pus cuplu conic 8x33 , atat stiam ca este ...dar nu e atat . cu 9x34 sunt vro 3400 rpm. |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
milu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
Ce va mai chinuiti atat, in carte tehnica la Dacia 1300 cu 4 trepte pinion 31 invarte 32 si grup conic 9/34 turatia in treapta a patra la 100km/h este.........3766 rot/min. (26,55 km/h la 1000rot/min)
Si nu are rost sa va luati dupa ceasuri ca nu arata nicicare bine, kilometrajul arata in plus iar turometrul in minus asa ca apar erori foarte mari. Pe incercate kilometrajele au eroare de 5 pana la 10% In Timisoara era un panou care iti arata viteza si am trecut cu mai multe masini si am observat eroarea si mi-au confirmat si alti colegi si prieteni ca vitezometrul de pe masina arata mai mult. Am mai avut si experienta cu GPS si cu cvat creste viteza eroarea creste deasemenea. Asa ca sunt basme chestiile cum ca la 120 intr-a cincea ai 3000 de ture cu Dacia, asa ceva se intampla doar la Diesel-uri. Si sa nu ziceti ca va aburesc uite cateva imagini: rapoarte_cutie_1300.JPG ( Size: 48.79k ) Number of downloads: 797 viteze_la_1000_rot.JPG ( Size: 43.71k ) Number of downloads: 789 This post has been edited by milu: 22 Dec 2004, 16:47 |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
milu aste's pentru 1300.
la 1310 au schimbat un picut rapoartele , adica le-au lungit pentru ca au marit puterea motorului ( de aici vine si treapta a V a .....oricum 3000 rpm la 120km/h....hm....nu cred...mai ales ca motorul de 1.4 are cuplul maxim la 3500 rpm ...adica ar trebui sa accelereze cel mai bine pe la 130 in treapta a V a ) cuplul conic conteaza mult .....trebuie sa sti sigur de care ai ca sa poti calcula ( vezi http://davewin.com/tech/gear_ratios.shtml asta sigur nu te minte ) ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
milu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
@bogdan3l
Ai dreptate, cu site-ul si eu am un program in Java Script mai fainut la care ii introduci direct dimensiunea rotii (155, 13, 70) si stie sa calculeze diametrul, dar din pacate e pe un CD acasa iar eu sunt la servici, ca ti-l trimiteam si tie. La cutiile cu 5 trepte pentru daciile mai noi penultimul model (nu cel cu zambetul lui Iliescu, ci un pic mai vechi care s-au produs pana in 98) uite rapoartele: rapoarte_cutie_1310.JPG ( Size: 120.86k ) Number of downloads: 769 |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
milu te rog zi-mi macar cum se numeste programul acela ....poate il gasesc
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#51
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu iti recomand sa pui sub mocheta limuzinei tale niste pasla groasa cam de cat vrei tu si in spre compartimentul motorsa pui mai groasa!incerca!am multi prieteni la care sub 3000 rot/min nici nu se aude motorasul!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bogdan3l |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
astazi am venit de la un drum mai lung si am observat ca la 70 zgomotul este putin sesizabil ..asa ca la masinile mai noi , la de la 80...90 se aude bine ...totusi nu e foarte deranjant ....la 110 chiar imi place cum se aude
![]() astept sa vina primavara , dau jos folia de parchet si pun pasla ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
bodixxl511 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia ![]() |
pe mine nu m`ar deranja zgomotu ` oricum...mai bine iti bagi niste boxe si dai muzica mai tare
![]() |
-------------------- |
|
gattoman |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Si pana la urma crezi ca daca scazi numarul de turatii al motorului scade si numarul de decibeli din masina???Nu prea cred.Incearca sa antifonezi masina cum trebe.Adica scoate bordu si dai cu antifon de sub parbriz pana la luneta in spate si apoi pune folie pentru parchet.Apoi insonorizeaza capota si pune ceva intre habitaclu si spatiu pentru motor.Apoi verifica sistemu lde evacuare, sa nu ai vreo toba sparta.Daca faci astea ai sa vezi ce liniste va fi in masina.La dacii multa galagie intra pe la portiere care nu sunt etanse pe cheder(ca parca asa ii spune).Apoi gandestete la aerodinamica de caramida a daciei.
This post has been edited by gattoman: 10 Mar 2005, 14:21 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
gamela |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 August 04 ![]() |
Bogdan ti-ai pus pisla ? Daca da spune-mi si mie de unde ti-ai luat si cit costa. Thx
|
-------------------- |
|
gattoman |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Sal.De ce nu incercati cu antifon din ala la 300.000 litru.Eu am asa ceva pe masina din fabrica si se observa diferenta fata de alte masini.E data toata cu antifon din ala, peste tot, nu a scapat nimica, chiar si in interior la portiere e data cu asa ceva.Am mai intervenit eu cu niste folie PEE pe capota si la interior si mai urmeaza sa pun intre motor si habitaclu.Pana acuma sunt multumit de nivelul de zgomot din masina.Daca vrei calitate trebe sa dai un ban in plus.Antifonul ala la 100k 3kg nu stiu la ce e bun, doar la protectie anticoroziva ca antifonic nu e sigur.Stie cineva din ce e facut??
![]() ![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
andu911 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(bogdan3l @ 6 Sep 2004, 13:03) pai cam asa e ...da pierzi din demarajul mai bun dat de cutia de viteze in 4 ( de fapt de cuplul conic 8x33 ). daca as fi putut schimba numai pinionul de la a IV-a pastram si demarajul mai bun pana la viteza a 4-a si turatia mai scazuta la viteza mai mare .....ca oricum mai mult de 140 km/h nu poti sa ii dai nici cu o cutie in 5 ( parerea mea ) dacie 90, 5 trepte, 1400 cmc, segmentare recenta...155 km/h testat de mine, in spate mercedes nou (aceeasi viteza) Uitasem sa precizez...4500 rpm This post has been edited by andu911: 18 Apr 2005, 23:54 |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
hai sa fim concreti, am antifonat masina int+ext, doar podeaua...galagie este...cred ca astea mai vechi au ceva lipsuri...nu stiu ce...o sursa mare de galagie am obs ca sunt usile
|
--------------------
-
-
-
|
|
gamela |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 August 04 ![]() |
Bogdan ti-ai pus pisla ? E vreo schimbare ? Thx
|
-------------------- |
|
bogdan3l |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
nu am pus ca nu am avut timp pana acum
![]() poate incearca cineva inainte si ne spune si noua ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th July 2025 - 15:58 |