DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la trece in vit 3 pe timp rece

sorinotto
post 31 Mar 2004, 12:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 March 04
From: Tg Mures




Salut fratilor !
Nu stiu ce dracu are pe timp rece si f rece ( Dacia 1310 din 88 ) : porneste la prima cheie, trebuie sa tin la 2000 rot/min vreo 2 min ca daca nu se opreste, bag vit. 1 ridic incet ambreiajul si se opreste . Dupe ce reusesc sa plec de pe loc trec la vit 2 apoi vine baiu : cind trec la vit 3 accelerez degeaba motorul parca isi pierde puterea, incetineste, smuceste de parca mi-ar da unu suturi in fund, trebuie sa dau iar vit 2 . La trecere de la vit 3 la 4 la fel, calc acceleratia pina la fund si nimic .
Treaba asta se repeta pina parcurg vreo 3 km dupa care intra totul in normal .
CE SA FIE ???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 31 Mar 2004, 12:34
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




e motorul rece si nu dezvolta un cuplu suficient pentru a putea folosi treapta a 3-a la turatii mici....daca ai schimba din a 2-a in a 3-a pe la 4000rot/min, n-ai mai avea probleme, in schimb ar fi foarte nasol pentru motor....la fel si pt a 1-a, tureaz-o putin mai mult si nu se va mai opri, sau mai asteapta putin sa se incalzeasca motorul. alta varianta ar fi sa tii socul tras mai mult timp, inclusiv la plecarea de pe loc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 31 Mar 2004, 15:53
Post #3


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Sustin ce zice calinp, si mai adaug (din experienta proprie) sa incerci sa-ti faci si reglaj al aprinderii cum trebuie. Curatat carburator, platina, bujii, avans, aer.. poate schimba mult mersul in bine al motorului aceasta chestie.


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 1 Apr 2004, 07:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




Eu iarna fac in felul urmator: pornesc motorul, imping socul astfel incit sa mai ramina tras cit sa stea singur motorul pe relanti, stau 1/2-1 min sa se incalzeasca oleaca si go!. Cu socul tras.Dar atentie: socul este tras doar partial clapeta nu obtureaza total admisia in carburator.Dupa max 3 min de mers asa imping socul la loc de tot si imi vad de treaba in continuare.
Ideea este sa nu uiti de soc ca altfel de nashpa.


--------------------
0745535292
0722256825
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 1 Apr 2004, 07:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




e clar ca (incerci sa) mergi cu amestec prea sarac; mai "lucreaza" din soc (asta daca aprinderea si carburatorul lucreaza bine).


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinotto
post 1 Apr 2004, 08:10
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 March 04
From: Tg Mures




mersi mult fratilor !
mie mi-era frica sa nu fie ceva la ambreiaj...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 01:37
Forum Renault