DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SCHIMBATOR viteze dacia1300

alec$
post 21 Jul 2009, 01:08
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 20 July 09




seara buna .....am si eu o prb cu dacie 1310 din 93 de vreo luna imi tremura ...da nu mereu .....cand calc aceleratia .....iam schimbat bujiile ,delcou cu totu ,pompa benzina ,carburator....nu sunt noi sunt de la remat ....dar tot degeaba .....cate o data isi revine si nu mai tremura da pt putin timp (o zi doua)si dupaia incepe imi face masaj......imi puteti da un sfat care are cunostinte in mecanica sau ati patit asa...a si am uitat sa spun ....si uneori cand nu mai tremura imi da in nas ....de parca as ramane fara benzina ....


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Proton01
post 21 Jul 2009, 10:42
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 June 09




Incearca sa dai avansul putin mai mare si vezi daca lucreaza avansul vacumatic. Uita-te la platina sa nu fie impuscata.


--------------------
dacia 1300 1980 - DJ 82 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuser
post 31 May 2010, 19:59
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 11 October 09
From: Bucuresti




Am taiat vechea nuca ,am pus-o pe aceasta iar imitatia de piele peste vechiul cauciuc dry.gif Imag039.jpg ( Size: 229.43k ) Number of downloads: 491


--------------------
dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alecsutz03
post 31 May 2010, 20:44
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 2 March 09
From: BRASOV




QUOTE(ment @ 21 Jul 2009, 01:47)
Nu, de ce ai face asta biggrin.gif.. "Batranii" nu aveau sincronizatoare din alte motive. Ce zice  tm8bnz e sa faci dubla ambreiere cand vrei sa bagi a I-a din mers (si in mod normal nu ar merge smile.gif), daca e nevoie.

Stiu ca s-a mai vorbit pe forum despre asta, dar nu stiu daca pe un topic dedicat, cauta si vezi. Daca nu, vezi pe google double clutching / dubla ambreiere.

La mine s-a dus de tot si sincro-ul de la a 2-a, si m-am obisnuit asa si la masina noua, de ma intreaba pasagerii intotdeuna ce-i cu acceleratia aia scurta (throttle blip) dintre ambreieri radmasa.gif..
*


cu toate ca acest post este cam vechi dar as dori niste detalii...ce trebuie facut ca sa intre a I-a in mers....eu la masina mea trebuie sa opesc de aproape de tot sa pot baga a I-a....multumesc
ps...precizez ca am facut cum a scris sgm mai sus....am taiat teava de sub bila si ap prelugit-o cu 2cm...si am lasat si patina mai in jos...

This post has been edited by alecsutz03: 31 May 2010, 20:45


--------------------
Seat Toledo mk1 1993 - bc98yry
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 1 Jun 2010, 08:36
Post #35


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




batranii nu aveau sincroane din alte motive- ce aveau ei pe masina era ceea ce se numeste dog engagement gearbox .

Ideea e ca fara sincroane poti schimba vitezele fara ambreiaj daca egalizezi turatiile cu treapta urmatoare si daca tragi/impingi energic.
Pe drum insa se conduce cu dubla ambreiere.



--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 07:06
Forum Renault