DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Amortizoare noi

tuneam
post 4 Apr 2004, 10:53
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Salut. Am cu masina (DNS) cam 30000 Km si cam de pe la 22000 amortizorul stanga fata sa imuiat f mult. Acum 2 sapt a inceput sa scartie de te dadea afara din cabina. M-am gandut sa-l schimb. M-am dus la un mag auto si am cumparat un amortizor romanesc de NOVA (ceva facut poe la Sibiu pe care daca-l montezi la un service autorizat ai garantie 2 ani si vreo 40000 KM). L-am schimbat (eu acasa - am renuntat la garantie) si totul pare ok. Amortizorul vechi era Moroe - am fost f dezamagit de el. Intrebarea mea: chiar daca amortizorul de pe partea dreapta "mai merge (tot Monroe e)", credeti ca ar trebui schimbat si el cu unul nou (facut de aia de la SIbiu)? in spiritul ca e bine sa ai amortizoare cam la fel pe fata (sau pe spate) de "tari". credeti ca am facut bine ca nu l-am montat sa service? Am facut un calc: 900000 amortizor + 400000 montat. Daca s-ar strica in garantie ar face inca 400000 montat din nou deci 1700000, iar 2 noi ar face 1800000 ... eu nu cred ca merita efortul sa ma duc pana la service si sa-mi faca te miri ce ciocanarii aia.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 4 Apr 2004, 11:24
Post #2


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Categoric amortizoarele de pe o punte trebuie schimbate amandoua in acelasi timp si trebuie sa fie acelasi model !!!


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 4 Apr 2004, 22:19
Post #3


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Stie cineva ce amortizoare se pun acum pe Solenza? Dar pe varianta diesel?


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Apr 2004, 07:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




1. Din cate stiam eu amortizoarele se schimba pereche.
2. Scartaitul nu trebuie neaparat sa fie un scartait al amortizorului. Mie mi - a scartit de la 700 km (cifra e corecta). Nu scartzaia el ci prostia de inel de cauciuc care acopera rulmentul. L - au uns si nu a mai avut nici pe dracu.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 5 Apr 2004, 08:35
Post #5


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




dute si mai cumpara unu' si schimbal si pe celalalt


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 5 Apr 2004, 09:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Eu am circulat pe berlina cu amortizoare de Sibiu 80kkm, am vandut masina si poate mai merge si acum cu ele fara probleme.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 5 Apr 2004, 11:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Multumesc de sfaturi. O sa ma duc astazi sa mai iau unu. Oricum masina tot scartie (mai putin e adevarat - am uns si schimbat inelul de cauciuc(care de fapt e un rulment)). Am fost plecat in weekend-ul asta pana la ploiesti (m-a luat un radar sad.gif ) si parca ma simteam ca in barca peste 110 si parca tragea un pic dreapta (unde e amortizorul original). Credeti ca e de la faptul ca amortizoarele nu sunt "egale"?
Amortizorul nou e un pic cam "zgomotos", se poate unge comva? Am vazut ca are un fel de cleme sus unde intra imbusul (care e de 7 sad.gif ) care cred eu ca tin o supapa. Poate daca se baga ulei cu presiune acolo no sa mai fie "zgomotos".???


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova
post 6 Apr 2004, 10:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 6 February 04
From: CT




Eu am Clima din ian 2001-dintre primele loturi cu amortizoare pe gaz....am fost multumit de ele inafara orasului la viteza, dar in oras unde drumurile sunt pline de gropi NU prea. A fost Ok cu ele in primele 3000-4000Km ... dupa
Acum ce amortizoare se mai monteaza, sau care sunt mai bune?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 8 Apr 2004, 07:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




QUOTE

Acum 2 sapt a inceput sa scartie de te dadea afara din cabina.

QUOTE

Oricum masina tot scartie (mai putin e adevarat - am uns si schimbat inelul de cauciuc

QUOTE

Amortizorul nou e un pic cam \"zgomotos\", se poate unge comva?


ai luat in considerare faptul ca nu amortizorul este "responsabil" de scartait ?? :?:
eu cand am avut problema asta "vinovat" a fost pivotul :!:
incearca si tu si schimba-ti pivotul... vei avea mai multa liniste :idea:


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 8 Apr 2004, 11:08
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




OK. nu amortizorul e de vina. (Oricum alea vechi erau super busite - nu mai lucrau aproape de loc).
Cred ca e de la bucsele de la bascula. Daca la ud (spal) cu apa (asa mi-a zis un mecanic) nu mai face cateva zile. Orcum cred ca trebuie schimbate, dar e f mult de munca si ia timp. Poate ar fi o solutie sa le ung cu ceva, dar nu stiu cum sa fac asta fara se le dau jos. A mai facut cineva asta? Daca da sa-mi spuna si mie cum.
Mentionez ca scartia si directia cand luam volan, am crezut initial ca e ceva pe la caseta, dar dupa ce am udat bucsele nu a mai scartiit nici directia.
Multumesc


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buc2i
post 14 Apr 2004, 18:49
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




Cum se schimba amortizoarele pe fata?Trebuie vreo presa speciala?Nu se potriveste cea de la Berlina?Nu se potrivesc arcurile si amortizoarele de la Solenza Diesel(pe fata) la Nova?Din cauza motorului diesel mai greu ma gandeam ca si arcurile trebuie sa fie mai tari si amortizoarele mai rigide?


--------------------
Dacia 1310 1995 L - AG 02 KLH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 14 Apr 2004, 19:28
Post #12


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




schimba-le pe amandoua cu unele monroe . eu am patit la fel pe spate mai intai cu unul si la vreo 3 luni cu al doilea . deci era mai bine sa le schimb pe amandoua.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 16:13
Forum Renault