solutie pt orice prbl la dacie:
![]() ![]() ![]() |
solutie pt orice prbl la dacie:
teodor |
![]()
Post
#31
|
||
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www
|
|||
Ov |
![]()
Post
#32
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca nu ai, iti cumperi. E 70.000 o lera, nu cred ca e o avere :roll:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tarzy |
![]()
Post
#33
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
sau ochiometric (de doua ori tabla masinii)
dar tot mai bine (mai sigur) e cu lera. PS la aprinderea mea cica e mai bine 0,9 tu de ce stii de 1 mm |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
teodor |
![]()
Post
#34
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa zice in foicica(manual de instalare) aprinderii.Iar in manualul tehnic al daciei cica intre 1mm si 1,1mm.
|
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www
|
|
tarzy |
![]()
Post
#35
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am pus la 0.9, dar parca a cam pierdut din dinamicitate. porneste mai bine, nu mai da-n nas cand motorul este rece dar parca nu se mai infige ca-nainte.
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
hwr |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 April 04 ![]() |
Eu am ramas in intersectie cand venea coloana guvernamentala si politia eliberase tot drumul...si na venit unu sa puna mana si am impins-o singur. Asta e norocu ca se misca usor de pe loc fata de alte masini.
Alta treaba buna a fost cand mi-a iesit ceva prin blocul motor ![]() sa nu mai zic de cand iam sudat rezervorul (de fapt la inceput imi plouase in portbagaj si intrase apa pe la plutitor de nici nu mai mirosea benzina, dupa care am gasit si o gaura in el) :roll: de lam facut rotund (bum) si a trebuit sa il schimb :roll: btw bagasem o galeata de apa in el Cutia de viteze mergea doar cu dublu ambreiaj acu cativa ani, iar maneta avea niste trasee pe care doar din experienta puteai sa le nimeresti, cand am lasat-o la service au trebuit sa o impinga inauntru/afara ca nu nimereau vitezele. Acum mai nou cam pocneste ceva cand trec din treapta superioara in inferioara, sa fie ceva tampoane de schimbat ? Si cloncane planetarele dar doar cand merg cu spatele mai repede. Alta distractie era cand imi sareau stergatoarele si trebuia sa le culeg de pe drum, acum e distractie atunci nu prea era, sa alerg pe ploaie 50m dus intors. sa va mai spun....? |
-------------------- |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#37
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
M'a amuzat extrem ultimul post. Desigur daca eram la volan prin preajma shi vedeam figura cred ca trageam pe dreapta puneam avariile shi radeam pana cadeam pe jos.
Cum ca sa zboare stergatoarele, la ce exista patente shi clesti?! Faza cu biela e grava intradevar. Am mai auzit de o faza cu iesit amortizorul prin capota motorului. Da faza cu stergatoru e super. Misto era sa cada pe parbrizul altuia... sa alergi shi dupa ala pt stergator. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
george_d |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Faza cu stergatoarele e deja clasica pt daciile vechi. la alea nu se prindeau cu piulita si dupa o vreme se toceau si incepeu sa zboare. am un prieten care legase stergatoarele de grila din fata parbrizului ca se plictisise sa le culeaga din drum.
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
si mie mi s-a intamplat chestia asta ff ffffff des,dar acu m-am invatat,invelesc chestia aia pe care vine fixata stergatoarea pun nitica carpa si sa vezi ce tineca abia o mai dai jos daca e carpa mai groasA
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
KpK1 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
Duceti-va masinile la doctor(cei cu probleme),trebuie sa aiba alergie daca resping stergatoarele.Din pacate n-a facut Dacia masina a caror stergatoare sa stea lipite cat de cat bine pe parbriz,dar asta cu aruncatu stergatoarelor a fost cea mai tare.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|
powerx |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 2 March 04 From: Iasi sau Vaslui ![]() |
pentru sustinerea stergatoarelor, solutia cea mai buna...o gaura orizontala prin chestia aia de care se prind+un surub subtire cu piulita, si nu mai zboara in veci...si nici nu pot fi furate;)
|
--------------------
Logan Ambition
Verde cameleon
2005
- VS-23-XYZ Mic si rau, mai mult mic decat rau.
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
POWERX ti-ai montat turometrul electronic?merge??
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
GabiS |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 February 04 From: Ploiesti/Bucuresti ![]() |
QUOTE Acum mai nou cam pocneste ceva cand trec din treapta superioara in inferioara, sa fie ceva tampoane de schimbat ? Probabil e tamponul ala cu suruburi in ambele parti. Am patit-o si eu cu ala si facea de parca s-ar rupe cutia daca "incercam" o frana de motor, ca ajunsese sa-mi fie si mila de ea si rusine de toti care se uitau la rabla ce zgomote facea. Apropo de faze cu elicea: eu aveam vara trecuta una cu un palet rupt, cu care mersesem cam un an, ca prima pe care am avut-o a dat ortul popii intr-un demaraj mai in forta. Vreau sa spun ca a tinut elicea asta mai bine decat precedenta, desi evident era dezechilibrata. Am gasit solutie si ptr. asta: 6000 rpm. De fapt am depasit putin 6000, cand am auzit niste zgomote infernale iesind de sub capota. M-am uitat in spate si am vazut ceva zburand(in oglinda de fapt, ptr. ca am simtit ca am calcat si cu roata). Sentimentul este destul de misto sa opresti motorul imediat, sa deschizi capota, sa vezi ca nimic nu pare stricat si sa-i dai la cheie. Chiar nu am observat lipsa elicei si am plecat pe jos spre unde o pierdusem(pe undeva pe calea giulesti, in apropiere de pod). Printre masinile care treceau am descoperit o pala... care m-a linistit... aflasem ce s-a intamplat. Am plecat spre casa cu ochii si mai bine lipiti de indicatorul de temperatura a motorului si nu a crescut decat putin aceasta. Dupa o eveluare acasa am descoperit si furtunelul de la vasul de expansiune taiat. Morala: cascati bine ochii daca auziti zgomote suspecte si nu plecati de pe loc decat daca va asigurati ca nu exista si alte pagube. Morala2: in dacie poti trai sentimente extraordinare, cand auzii pocnituri, bubuituri si alte alea si afli ca e din ciclulu"asa face ele", ca toate piesele sunt facute "pe vapor", inclusiv uzina. Morala3: sentimentul pe care il ai atunci cand auzi bubuituri in compartimentul motor la 6000rpm nici nu se apropie de cel mai frumos dupa parerea mea: ramanerea fara frane in trafic, cand pedala ta care cu 50m te-a tinut la o frana bunicica, acum iti curata podul pedalier de rugina. E super-misto sentimentul si celei de-a doua incercari in urma careia ai aceleasi rezultate...bine ca exista frana de mana... pacat ca daciile nu sunt echipate decat ptr. putin timp cu asa ceva, probabil pana le vand, ptr. ca apoi cedeaza usooor...usoor. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 06:07 |