DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> solutie pt orice prbl la dacie:

teodor
post 5 Apr 2004, 11:38
Post #31


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




Da dar dc. nu am lera si nici subler?Cum fac, cel putin ..........alta idee va rog. 017.gif


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel 2006 - BZ-xx-www
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Apr 2004, 11:40
Post #32


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca nu ai, iti cumperi. E 70.000 o lera, nu cred ca e o avere :roll:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 5 Apr 2004, 11:44
Post #33


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




sau ochiometric (de doua ori tabla masinii)
dar tot mai bine (mai sigur) e cu lera.

PS la aprinderea mea cica e mai bine 0,9 tu de ce stii de 1 mm


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor
post 5 Apr 2004, 11:57
Post #34


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




Asa zice in foicica(manual de instalare) aprinderii.Iar in manualul tehnic al daciei cica intre 1mm si 1,1mm.


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel 2006 - BZ-xx-www
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 5 Apr 2004, 12:03
Post #35


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




eu am pus la 0.9, dar parca a cam pierdut din dinamicitate. porneste mai bine, nu mai da-n nas cand motorul este rece dar parca nu se mai infige ca-nainte.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hwr
post 12 Apr 2004, 09:41
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 April 04




Eu am ramas in intersectie cand venea coloana guvernamentala si politia eliberase tot drumul...si na venit unu sa puna mana si am impins-o singur. Asta e norocu ca se misca usor de pe loc fata de alte masini.

Alta treaba buna a fost cand mi-a iesit ceva prin blocul motor smile.gif) nu stiu sigur ce parca biela, ca la astea nu ma pricep, avea asa o bataie, mergea doar in 3 pistoane si pana la urma a trecut prin bloc.

sa nu mai zic de cand iam sudat rezervorul (de fapt la inceput imi plouase in portbagaj si intrase apa pe la plutitor de nici nu mai mirosea benzina, dupa care am gasit si o gaura in el) :roll: de lam facut rotund (bum) si a trebuit sa il schimb :roll: btw bagasem o galeata de apa in el

Cutia de viteze mergea doar cu dublu ambreiaj acu cativa ani, iar maneta avea niste trasee pe care doar din experienta puteai sa le nimeresti, cand am lasat-o la service au trebuit sa o impinga inauntru/afara ca nu nimereau vitezele.


Acum mai nou cam pocneste ceva cand trec din treapta superioara in inferioara, sa fie ceva tampoane de schimbat ? Si cloncane planetarele dar doar cand merg cu spatele mai repede.

Alta distractie era cand imi sareau stergatoarele si trebuia sa le culeg de pe drum, acum e distractie atunci nu prea era, sa alerg pe ploaie 50m dus intors.

sa va mai spun....?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 17 Apr 2004, 02:14
Post #37


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




M'a amuzat extrem ultimul post. Desigur daca eram la volan prin preajma shi vedeam figura cred ca trageam pe dreapta puneam avariile shi radeam pana cadeam pe jos.
Cum ca sa zboare stergatoarele, la ce exista patente shi clesti?!
Faza cu biela e grava intradevar. Am mai auzit de o faza cu iesit amortizorul prin capota motorului.
Da faza cu stergatoru e super. Misto era sa cada pe parbrizul altuia... sa alergi shi dupa ala pt stergator.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 17 Apr 2004, 09:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Faza cu stergatoarele e deja clasica pt daciile vechi. la alea nu se prindeau cu piulita si dupa o vreme se toceau si incepeu sa zboare. am un prieten care legase stergatoarele de grila din fata parbrizului ca se plictisise sa le culeaga din drum.


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 17 Apr 2004, 10:46
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




si mie mi s-a intamplat chestia asta ff ffffff des,dar acu m-am invatat,invelesc chestia aia pe care vine fixata stergatoarea pun nitica carpa si sa vezi ce tineca abia o mai dai jos daca e carpa mai groasA


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KpK1
post 17 Apr 2004, 16:15
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 April 03
From: Galati




Duceti-va masinile la doctor(cei cu probleme),trebuie sa aiba alergie daca resping stergatoarele.Din pacate n-a facut Dacia masina a caror stergatoare sa stea lipite cat de cat bine pe parbriz,dar asta cu aruncatu stergatoarelor a fost cea mai tare.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
powerx
post 17 Apr 2004, 19:18
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 2 March 04
From: Iasi sau Vaslui




pentru sustinerea stergatoarelor, solutia cea mai buna...o gaura orizontala prin chestia aia de care se prind+un surub subtire cu piulita, si nu mai zboara in veci...si nici nu pot fi furate;)


--------------------
Logan Ambition Verde cameleon 2005 - VS-23-XYZ
Mic si rau, mai mult mic decat rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel75
post 17 Apr 2004, 20:29
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 17 June 02
From: VASLUI




POWERX ti-ai montat turometrul electronic?merge??


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2006 - VS-58-KNX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 20 Apr 2004, 05:08
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




QUOTE

Acum mai nou cam pocneste ceva cand trec din treapta superioara in inferioara, sa fie ceva tampoane de schimbat ?  


Probabil e tamponul ala cu suruburi in ambele parti. Am patit-o si eu cu ala si facea de parca s-ar rupe cutia daca "incercam" o frana de motor, ca ajunsese sa-mi fie si mila de ea si rusine de toti care se uitau la rabla ce zgomote facea.


Apropo de faze cu elicea: eu aveam vara trecuta una cu un palet rupt, cu care mersesem cam un an, ca prima pe care am avut-o a dat ortul popii intr-un demaraj mai in forta. Vreau sa spun ca a tinut elicea asta mai bine decat precedenta, desi evident era dezechilibrata. Am gasit solutie si ptr. asta: 6000 rpm. De fapt am depasit putin 6000, cand am auzit niste zgomote infernale iesind de sub capota. M-am uitat in spate si am vazut ceva zburand(in oglinda de fapt, ptr. ca am simtit ca am calcat si cu roata).
Sentimentul este destul de misto sa opresti motorul imediat, sa deschizi capota, sa vezi ca nimic nu pare stricat si sa-i dai la cheie. Chiar nu am observat lipsa elicei si am plecat pe jos spre unde o pierdusem(pe undeva pe calea giulesti, in apropiere de pod). Printre masinile care treceau am descoperit o pala... care m-a linistit... aflasem ce s-a intamplat.
Am plecat spre casa cu ochii si mai bine lipiti de indicatorul de temperatura a motorului si nu a crescut decat putin aceasta. Dupa o eveluare acasa am descoperit si furtunelul de la vasul de expansiune taiat.

Morala: cascati bine ochii daca auziti zgomote suspecte si nu plecati de pe loc decat daca va asigurati ca nu exista si alte pagube.

Morala2: in dacie poti trai sentimente extraordinare, cand auzii pocnituri, bubuituri si alte alea si afli ca e din ciclulu"asa face ele", ca toate piesele sunt facute "pe vapor", inclusiv uzina.

Morala3: sentimentul pe care il ai atunci cand auzi bubuituri in compartimentul motor la 6000rpm nici nu se apropie de cel mai frumos dupa parerea mea: ramanerea fara frane in trafic, cand pedala ta care cu 50m te-a tinut la o frana bunicica, acum iti curata podul pedalier de rugina. E super-misto sentimentul si celei de-a doua incercari in urma careia ai aceleasi rezultate...bine ca exista frana de mana... pacat ca daciile nu sunt echipate decat ptr. putin timp cu asa ceva, probabil pana le vand, ptr. ca apoi cedeaza usooor...usoor.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 06:07
Forum Renault