DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcuri

Andreea_SGM
post 9 Jun 2006, 05:50
Post #151


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 June 06
From: in dreapta la SGM




Efectiv nu este loc sa dai alte gauri in bascula superioara. T de amortizor mai scurt decat cel de berlina nu exista, si nici nu se poate confectiona. Ar insemna sa nu mai ai unde sa infiletezi amortizorul.

Solutia este amortizot cu taler reglabil. Nu e greu de facut. In 10 minute ridici sau cobori masina cat vrei.


--------------------
Dacia 1310 1991 - B-34-SGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 9 Jun 2006, 11:55
Post #152


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




da dar sti cat costa un amortizor cu taler reglabil???

da se poate face nu are nimica dar nu cred ca tu in 10 min lasi masina in jos.....,si din reglajul talerului cu cat ai putea sa cobori garda la sol???? ca este si acolo niste chestii...


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 9 Jun 2006, 14:33
Post #153


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




1. Se taie talerul pe strung.
2. Se da filet pe 1 pe corpul amortizorului.
3. Se confectioneaza o piulita pe diametrul la amortizor, de asemenea cu pas de 1.

Se foloseste vechiul taler, care va si ridicat sau coborat din piulita de pe amortizor.

Mod de utilizare :
Se preseaza arcul cu presa clasica.
Se infileteaza piulita la cota dorita
Se depreseaza arcul.
Garda la sol in cazul meu o pot cobora pana cand ajunge sa se prijine oala pe tamponul de la amortizor.

Nu cred ca dureaza mai mult de 10 minute / roata.

Cost de realizare in functie de strungar (2-3 sute de mii pe bucata)

O sa imi fac eu asa ceva. Daca nu ma supara nimeni pana atunci, o sa pun si poze smile.gif Deja am spus prea multe




--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 9 Jun 2006, 15:16
Post #154


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




SGM , amortizorul are o zona de lucru optima ?

Si inca ceva ... se poate scurta amortizorul ? Intelegi ce vreau sa zic : talerul amortizorului va ramane la locul lui , dar amortizorul va fi scurtat in partea de sus . intreb si eu , ca nu am vazut niciodata un amortizor desfacut rolleyes.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 9 Jun 2006, 15:26
Post #155


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ale mele sunt scurtate.

La faza cu talerul mai trebuie facuta o smecherie, a ramane corpul prea subtire in urma filetarii. wink.gif

This post has been edited by B-34-SGM: 9 Jun 2006, 15:27


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 9 Jun 2006, 15:33
Post #156


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Si acum fiecare sa se descurce dupa cum il duce mintea tongue.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 10 Jun 2006, 01:33
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Imi place ca in acest topic avem deja doua reprezentante ale sexului Frumos!Asa este Andreea_SGM nu ai unde sa le dai.Bine ai venit in clubul nostru!Se pare ca ai petrecut destule ore in garaj alaturi de ocupantul locului din stanga ta. smile.gif


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreea_SGM
post 10 Jun 2006, 02:00
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 June 06
From: in dreapta la SGM




Robert lucreaza la niste amortizoare reglabile,cum aveau batranii care alergau pe coasta,da nu va spun mai multe va fac doar curiosi,asta e doar secretul dintre pilot si copilot

This post has been edited by Andreea_SGM: 10 Jun 2006, 02:10


--------------------
Dacia 1310 1991 - B-34-SGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 10 Jun 2006, 10:00
Post #159


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Andreea_SGM @ 9 Jun 2006, 16:00)
Robert lucreaza la niste amortizoare reglabile,cum aveau batranii care alergau pe coasta,da nu va spun mai multe va fac doar curiosi,asta e doar secretul dintre pilot si copilot
*


INCREDIBILLLL tongue.gif
andreea dar cu spatele ce o sa faca pilotul tau ???
sa zicem ca fata a rezolvat-o o ridica si o lasa...dar spatele... unsure.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Jun 2006, 10:27
Post #160


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




la fel

biggrin.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 11 Jun 2006, 20:34
Post #161


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




amortizorele fata se pot face reglabile dar nu cu filetul direct pe corpul amortizorului. Trebuie facuta o bucsa de diametrul amortizorului , sudata , si apoi facut filet pe ea. Piulita pe care se aseaza talerul trebuie conceputa in asa fel incat talerul sa se centreze cat mai bine. Mai e problema tijei amortizorului, aceasta poate ajunge la cap de cursa in momentul unui soc puternic deteriorand grav amortizorul. Pentru spate la dacie nu se poate regla inaltimea suspensiei decat prin inlocuirea arcurilor (avand grija la cursa amortizorului) sau prin crearea unui nou sistem de suspensie care sa permita montarea arcului pe taler axial cu amortizorul (similar fata) biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 11 Jun 2006, 20:37
Post #162


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




da si am uitat pe fata trebuie modificat si diametrul interior al talerelor pt a se adapta diametrului marit al amortizoruli+piulita (cam greu de modificat talerul)
Il cunosc si eu pe mitica amortizor si e meserias f bun


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 Jun 2006, 20:40
Post #163


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




As avea o obiectie la ideea realizarii de amortizoare cu pozitia talerului reglabila...
Daca nu va iese cum trebuie si crapa filetul ala cand va e lumea mai draga... sa zicem la peste 100 km/h?!? Masina cade pe-o parte si lumea papa coliva...
In opinia mea o astfel de modificare se califica simplu drept inconstienta! dry.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Jun 2006, 21:01
Post #164


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Si masinile de raliuri nu au la fel , muttley ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 11 Jun 2006, 21:07
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




QUOTE(Muttley @ 11 Jun 2006, 21:40)
As avea o obiectie la ideea realizarii de amortizoare cu pozitia talerului reglabila...
Daca nu va iese cum trebuie si crapa filetul ala cand va e lumea mai draga... sa zicem la peste 100 km/h?!? Masina cade pe-o parte si lumea papa coliva...
In opinia mea o astfel de modificare se califica simplu drept inconstienta!  dry.gif
*


Muttley,cele doua piulite de fixare a talerului sunt asigurate de alte doua contrapiulite.Si pasul filetului este de 1 sau 1.5.Destul de marunt pentru diametrul amortizorului.Si asa ceva folosesc constructorii celebrii d motociclete si baietii de la raliuri si batranii nostrii celebri ce alergau la coasta si la circuit si sincer sa-ti spun nu am auzit sa crape filetul la vreunul cum zici tu?

This post has been edited by ROBY 06-TFA: 11 Jun 2006, 21:08


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jun 2006, 21:08
Post #166


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mi se pare mie sau masinile de raliu au piese omologate si testate? Ceea ce incercam noi sa injghebam e cam riscant. Se poate sa nu se intample nimic, dar se pot produce si catastrofe.
Sunt de acord ca se poate face suspensie reglabila, dat fiind faptul ca altii o au deja montata de multi ani. Conteaza executia.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 Jun 2006, 21:11
Post #167


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




La raliuri exista regulamente bine gandite si puse la punct, modificarile "artizanale" sunt convins ca se fac in baza unor instructiuni stricte, indelung studiate si f bine documentate, in conditii de prelucrare exemplare si cu controale severe. Asta daca te referi la raliurile mai de "amatori" sa zicem.
Ca la celelalte, chiar si pt multe masini de strada am vazut, exista astfel de amortizoare de cumparat, elemente aftermarket de tip "tuning".

Nu stiu, nu vreau sa-mi urc pe nimeni in cap, exista modificari si modificari, doar ca asta nu-mi inspira incredere... Asta e parerea mea. sleep.gif

Edit: ROBY, daca talerul se fixeaza-n 2 piulite asigurate de alte 2 contrapiulite, la asta adaugandu-se necesitatea comprimarii arcului cu presa (pe care eu cand am facut-o m-am plictisit de moarte si mi-a amortit mana), ridicarea masinii pe cric, demontarea rotii, etc... Taaare as vrea sa stiu, cam cu ce ocazie, sau de cate ori in viata ori din ce motiv te-ai apuca sa ajustezi garda la sol a masinii?!? Tare cred ca dupa primul reglaj acolo moare... happy.gif

This post has been edited by Muttley: 11 Jun 2006, 21:22


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jun 2006, 21:35
Post #168


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca ai de facut atatea manevre ca sa faci un reglaj, sigur o lasi asa, "la punctul mort", ca daca la fiecare tip de competitie sau cursa de ocazie schimbi garda si apoi, cand pleci pe sosea revii la cea initiala, in momentul in care ai atatea de montat-demontat si presat si depresat.......... vorba lui Muttley, incepi sa te cam plictisesti de la o vreme sau poate chiar de la prima utilizare.
Cu toate astea, ma incanta gandul unei suspensii reglabile. Tare mult mi-au placut Citroen-urile alea mai vechi cu suspensii hidraulice. Masina se lasa la pamant cand era oprita si cand pornea motorul posesorul ei se ridica in 10 sec. Mai exista suplimentar, dar nu la toate modelele, optiunea sa ajustezi garda la sol, sa ridici sau sa cobori masina. Singura mare problema era ca respectivele telescoape aveau in interior o "bula" de gaz, plina cu azot si cand se spargea bula aia, nu prea mai aveai ce-i face. Ramaneai fara telescoape si te scutura masina de numa' numa'. (Stiu asta din experienta unui amic care si-a adus din Austria vreo 3 masini la fel, numai ca sa aibe piese de schimb).
Poate ca un astfel de sistem hidraulic ar fi mai benefic, dar gandit ca sa eliminam problema bulei de azot.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 11 Jun 2006, 21:40
Post #169


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




"Taaare as vrea sa stiu, cam cu ce ocazie, sau de cate ori in viata ori din ce motiv te-ai apuca sa ajustezi garda la sol a masinii?!? Tare cred ca dupa primul reglaj acolo moare..."



cand te duci la peste muttley 053.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jun 2006, 21:44
Post #170


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




smile.gif) hahahahahaha. Asta e buna. sau cand mergi la arat, mai ales daca ai si carlig de remorcare....
Pe bune, chestia aia cu telelscoape hidraulice mi se pare mult mai viabila.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 11 Jun 2006, 21:51
Post #171


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




mah chestia cu reglarea amortizoarelor pe fata sa zicem ca se face dar pe spate??? ce se poate face???
ps:eu am carlig biggrin.gif cu toate ca nu-l folosesc,pana acum trebuia sa am varza frumusetea de bara cromata s-au infpit 2 berbeci in mine(relativ usor)dar daca nu era carligul....nu vreau sa ma gandesc unsure.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 Jun 2006, 22:01
Post #172


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(cristigeo69 @ 11 Jun 2006, 22:40)
cand te duci la peste muttley 053.gif
*


Pana la magazin e drum asfaltat tongue.gif

Apoi... O suspensie coborata e consecinta unei masini cu tenta sport. Dupa mine, asta implica obligatoriu anvelope cu talie joasa. In cazuri extreme, poti f bine sa montezi "rotile de iarna" care-s mai mari in diametru. Pt cine ar fi tentat sa spuna ca nu toata lumea are asa ceva, eu consider ca sunt imperios necesare daca ai modificari si vrei sa circuli tot anul.

In al doilea rand, odata ce faci modificarile astea te lecuiesti de mers la iarba verde cu masina prin balarii, de carat soacra cu toate orataniile din curte in masina samd. Chiar azi am vazut o poza cu o Dacie care mai avea inauntru un singur scaun! Al soferului si atat. Si-s sigur ca masina aia nu se plimba prea des pe teren accidentat, ca de incarcatura nici nu poate fi vorba.

Referitor la amortizoarele pneumatice, pe una din bicicletele mele am o furca telescopica cu amortizoare pe ulei si aer. In partea de sus a fiecarui amortizor exista o valva identica cu cea de la pneuri. In plus, fiecare amortizor are un reglaj in trepte pentru diametrul sectiunii de trecere a uleiului din telescop. Reglajele le fac in functie de teren: off road si road. icon_mrgreen.gif Oare exista asa ceva si pentru masini? Evident, iese din discutie adaptarea unor asemenea amortizoare pe Dacie din cauza pretului, da' asa, ca idee...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 11 Jun 2006, 22:12
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Muttley,depinde ce presa ai folosit de te-ai plictisit asa tare!Si daca investesti bani pentru a monta amortizoare reglabile,investesti si pentru confectionarea unei chei speciale.Si ca sa va fac curiosi,se poate monta suspensie reglabila si pe spate!As putea spune ca este mai usor decat pe fata!Cel putin in cazul DACIA.Si cineva pe aici a zis bine:atentie la cursa minima a amortizorului.Voi reveni cu amanunte.

This post has been edited by ROBY 06-TFA: 11 Jun 2006, 22:15


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 12 Jun 2006, 12:35
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




nu numa SGM le are in lucru ci si altii!!! cool.gif ,

nu are rost sa imi bat gura ca oricum 99% din care citesc nu fac nimik concret....

au mai calculat si altii inainte sa puna astfel de amortizoare pe masina ,...

pe spate merg facute mai usor exact cum a zis 06 tfa.....

This post has been edited by ``GTI``: 12 Jun 2006, 19:27


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jun 2006, 16:52
Post #175


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Roby, daca nu dai detalii dupa ce verifici "schema" esti egoist.
@GTI: intr-adevar, multi nu ar pune mana pe o surubelnita nici sa-i pici cu ceara; pentru ei sa traiasca 'nea Gigi de la service. Dar restul, pardon ceilalti, 1%, sunt interesati sa faca ceva util, cat mai ieftin posibil, dar macar sa fie facut de ei... garantia lucrarii e sa-ti faci tu cu mana ta.
Insa cand nu ai cunostintele necesare, apelezi la amici. Personal sunt interesat sa vad cam ce sistem se va adopta pe spate, ca pe fata am si alte idei, in genere asemanatoare.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 12 Jun 2006, 20:17
Post #176


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




SGM, parca spuneai ca ,cu amortizoare reglabile ti-ai ingreuna prea mult masina nu?, sau ti-ai schimbat parerea???

problema cu talerul este ca trebuie facut altul...la amortizoarele de dacie,

oricum eu daca (doar daca) mi-as face (si nu imi voi face niciodata smile.gif ) amortizoare sport reglabile nu le-as modifica pe cele de dacie ci de alta masina
nea Dumitru stieeeeeeeeee.....smile.gif cool.gif

aaaaa si inca ceva degeaba ai amortizoare supersport, daca nu ai bara antirluiu mai groasa, dar aceasta discutie se poarta in alt topic...: bara antiruliu.....


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 Jun 2006, 20:23
Post #177


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




parca are una de 26


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jun 2006, 20:25
Post #178


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




nu era de 22?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 Jun 2006, 20:26
Post #179


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




de raliuri . de pe vremea lu chiosca .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 12 Jun 2006, 20:32
Post #180


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




eu mi-am facut bara antiruliu fata la cineva(nu dau nume) care e cum aveau batranii, inca ceva nu conteaza diametrul exagerat de mult ,conteaza de elasticitatea materialului si de ce tratamente i-se aplica, urmeaza cea pe spate tot mai ``buna`` de 2? diam , procedeu ce l-a adoptat si ROBY 06 tfa , abia asteptam sa fie gata lucrarea...

in legatura cu bratele superioare se pot face altele cu alte gauri mai spre exterior pentru a da alta inclinatie amortizorului dar acelea chiar trebuie serios calculate....


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 07:17
Forum Renault