DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 15 16 17 18 19 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcuri

kog
post 30 Aug 2009, 20:02
Post #481


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pai cam asa sta si a mea pe spate. Problema e ca sta carna ca sunt uzate rau arcurile. Daca tai din spire si scot oalele de caucioc o sa fie perfect


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Aug 2009, 18:14
Post #482


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




RFG, ce arcuri ai pe spate? Dar pe fata?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 31 Aug 2009, 19:48
Post #483


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




QUOTE(Siconi @ 31 Aug 2009, 18:14)
RFG, ce arcuri ai pe spate? Dar pe fata?
*


Pe spate am arcuri de break spate taiat 2 spire parca si pe fata arcuri normale de dacie+amortizoare intarite de mine+plus taiat nu mai stiu cat din filetul ala care intra in T-ul amortizor....urmeaza sa intaresc si amortizoarele pe spate,defapt de vreo 2 luni tot urmeaza dar lenea si timpul nu mi-au permis blush.gif biggrin.gif


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 24 Feb 2010, 12:49
Post #484


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




ba fix asa se face se schimba uleiul cu altu mai gros .... problema e ca amortizorul respectiv nu mai duce mult .... cel putin asa am vazut eu si am mai zis ca am exp in piese auto , o smecherie este sa adaptezi un alt amortizor pentru o sarcina mai mare , nu e bine nici prea tari baba se flexeaza apoi din oale si lonjeroane ... si o sa distrugi sasiul(autoportat biggrin.gif ) in maxim 2 ani .... si ceva basi in portbagaju babiii asa fac in timp ....... tre sa stii ce vrei de la baba ta .... biggrin.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Feb 2010, 14:39
Post #485


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Baba o fi a ta. A mea e chiar in floarea varstei la cei 35 de ani wink.gif.
Ideea e ca vreau sa obtin un look mai bun, o stabilitate mai buna si sa nu renunt definitiv la confort, adica sa nu fie in ultimul hal de tari suspensiile. O vreau mai coborata decat e acuma (are linia initiala de R12, cu botul mai sus pentru racirea mai buna a baii de ulei), iar spatele si el la nivel si sa nu se lase decat foarte putin cand mai am 3 pasageri in spate. Cu muzica e o alta poveste...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 24 Feb 2010, 15:15
Post #486


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




sleep.gif asta e tare rau .... uite eu pe sor am avut arcuri de r12 break si asa a mers masina vreo 10 ani cand am facut pe taxiu pentru vreo 12 prieteni grasi .... si apoi am mers cu arcu rupt pe spate vreo 2 zile , apoi am pus arcuri de fata cu 1,5 spire taiate .... apoi am mai mers pana cam acu 2 ani in vara cand amortizoarele boger de 33 ani si-au dat ultima cursa .... ca s-au blocat .....mi-a rupt rinichii pana la service ......si n-au fost mai mult de 2 km.... acum am arcuri de break si amortizoare bilstein facute la sibiu bestiale nu sunt asta e clar ca se cam lasa cu 3 persoane dar nu mai mult de 10 cm .... oricum e destul .. ca imi place sa am baloane pe spate si alea de 205 nu merg decat cu arcuri de fata ... oricum arcurile si amortizoarele tari tre sa fie pe fata , daca vrei sa faci o smecherie , eu am facut diverse combinatii pana cand am reusit ...cred eu ... ideea e ca paralelogramul poate prelua mai multe tesiuni si socuri adica suspensia fata poti sa o intaresti total adica si torsiunea , iar spatele fiind usor in 80% sau mau mult din timpul de rulare e bine sa aiba suspensii cat mai moi sa preia si sa degaje cat mai lejer , ca asta e dacioara cam topaie de spate.... poti sa dai tu ce oi da in ea , bare de torsiune tari pe spate , dar arcuri medii sau originale si amortizoare moi sau normale eu in plus ti-am zis ca merg mai balonat asa cam la 205/13 biggrin.gif . si daca virez brusc total la 50 km la ora nu mai scartzaie decat fata biggrin.gif .....

acu nush ce sa zic poate e marfa si sa mergi lowride da la ce drumuri avem .... lowride = noride ca iei o gropitza de iti smulge juma de masina si te mai arunca si sub vreun tir doamne fereste post-336-1110552483.gif


This post has been edited by ronny: 24 Feb 2010, 17:12


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vily
post 26 Feb 2010, 17:27
Post #487


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 9 May 09
From: Avram Iancu, jud. Bihor




si a mea e prea sus de fata, dar a trebuit sa fac cv cu spatele care era prea moale
am pus pe spate arcuri de fata taiate 1,5 spire+ inaltatoare pt telescop
acu arata asa
poza asta e mai relevanta

This post has been edited by florin_vily: 26 Feb 2010, 17:34

Attached thumbnail(s)
DSCN0019.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 779
DSCN0071.JPG ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 812


--------------------
Dacia CL 1997 - BH 03 WAP
o dacia cl ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 26 Feb 2010, 17:41
Post #488


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




scoate inaltatoarele de la amortizoare.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Feb 2010, 23:53
Post #489


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Florin, e prea cocosata de spate. Ar trebui s-o lasi mai jos un pic. Daca mai adaugi ceva inaltatoare si pe fata si pe spate, o faci de teren.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 28 Feb 2010, 00:46
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





E de testat si fara inaltatoarele de amortizor, dar exista riscul sa stea amortizorul de pe spate intins la maxim .
Eu am arcuri de break noi de 1 an si inaltatoarele de amortizor. Le-am dat jos odata si amortizoru ( Bilstein stock ) nu mai avea cursa deloc in sus. Acum vreau sa mai iau din ele ( din inaltatoare ) . Postasem o schema de modificare pe un topic dar nu il mai gasesc.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Feb 2010, 08:31
Post #491


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai daca mai ai schema, pune-o inca o data, dar aici.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vily
post 28 Feb 2010, 19:13
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 9 May 09
From: Avram Iancu, jud. Bihor




eu as vrea sa o aduc la inaltimea normala
ea statea sus de bot inainte de inaltatoarele spate
acu sta prea sus de spate
cred k fata trebuia lasata
dar nu am idee cum se face pt a nu deranja siguranta
astept pareri... intrebare.gif


--------------------
Dacia CL 1997 - BH 03 WAP
o dacia cl ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Velo
post 28 Feb 2010, 22:31
Post #493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 December 08




Arcuri 1.9d
Amortizoare

Attached thumbnail(s)
25022010_003_.jpg ( Size: 315.47k ) Number of downloads: 733
25022010_001_.jpg ( Size: 159.67k ) Number of downloads: 697


--------------------
Dacia 1310 1984 - ag_xx_vlo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_vily
post 2 Mar 2010, 14:17
Post #494


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 9 May 09
From: Avram Iancu, jud. Bihor




sunt mai scurte astea?
ms de raspuns Velo
ms si tie Siconi, mai astept pareri de la voi


--------------------
Dacia CL 1997 - BH 03 WAP
o dacia cl ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 2 Mar 2010, 23:41
Post #495


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Asta ar fi varianta de modificare a inaltatorului la care m-am gandit.
Din inaltatorul care are aproximativ 10 cm ( fara partea de filet ) m-am gandit sa tai si sa ramana doar partea superioara care va inconjura partea nefiletata a tijei inferioare a amortizorului. Dupa cum va spuneam cand le-am dat jos si am lasat amortizorul nou stock + arcuri stock de break noi , amortizorul era maxim intins si nu mai lucra in sus.
Practic amortizorul se va infileta in punte utilizand tot filetul amortizorului, numai ca nu va mai mai ramane prea mult filet ramas liber dupa strangerea piulitei.
Consider ca 5 cm cursa in sus sunt suficienti pt amortizor sa lucreze ( nu sar pe macadam cu ea , si in plus ar mai scadea garda la sol putin si ar fi mai tare un pic suspensia. De asemenea am vazut ca piulita folosita pt strangerea filetului are protectie la desfacere din material plastic deci nu cred ca o sa cada de acolo .
Astept pareri,

Attached thumbnail(s)
stabilitate_2.JPG ( Size: 65.38k ) Number of downloads: 633


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 3 Mar 2010, 08:48
Post #496


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ce faci tu in acest desen este, practic, un distantier ca nu infiletezi asa mult din filetul amortizorului si sa ai si strangere buna. Cam asa vad eu treaba.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 3 Mar 2010, 11:34
Post #497


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Crede-ma ca poti sa pierzi piulita cu tot plasticul ei smile.gif eu am patit-o.


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 3 Mar 2010, 22:20
Post #498


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca e cu auto-strangere si e NOUA, ar trebui sa reziste la locul ei; daca e REFOLOSITA/RECICLATA, da, ai toate sansele sa scapi de ea cand nu te astepti.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 3 Mar 2010, 22:54
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




Cand o sa am timp o sa bag mana pe acolo sa vad cat de mult spatiu a ramas sub piulita dupa strangere. Ultima data am strans pana a scapat cheia cu prelungitor.
Eu zic ca daca raman 2-3 filete dupa strangere e suficient cat sa nu cada.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Mar 2010, 10:50
Post #500


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




radmasa.gif Ideea e ca si daca ai 5cm de filet liber si nu e stransa cum trebuie piulita (eventual pusa si o saiba grover sub ea), tot se desface si cade de la vibratii si socuri.
Poti sa ai filetul si la limita inaltimii piulitei; daca e asigurata cum trebuie, nu mai cade in veci fara voia ta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 6 Mar 2010, 14:22
Post #501


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




salutare, azi am realizat o presa pentru arcuri,defapt este jumatate de presa
am facut numai carligele dar nustiu din ce sa fac o flansa care sa vina sub arc
ceva de genu:flansa_arc.JPG ( Size: 48.37k ) Number of downloads: 210


ce zice'ti ar iesi ceva bun , sau e riscant ce am facut eu?

This post has been edited by maoR11: 6 Mar 2010, 14:32

Attached thumbnail(s)
IMG0262B.jpg ( Size: 132.09k ) Number of downloads: 169
IMG0263A.jpg ( Size: 124.94k ) Number of downloads: 189
IMG0264A.jpg ( Size: 200.15k ) Number of downloads: 182
IMG0265A.jpg ( Size: 142.64k ) Number of downloads: 247


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 6 Mar 2010, 17:38
Post #502


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




E cam moale filetu la fiurile alea, nu cred ca poti sa il presezi prea tare, eu as fi incercat dintr-un "fi" cu pas fin


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 6 Mar 2010, 19:24
Post #503


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




am incercat acuma seara cu o flansa dintr'o tabla de 3mm , am tras cam 5 cm si sa indoit tabla

cat despre "fi"'u ala sau cum i zici abia lam taiat cu flexu


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 7 Mar 2010, 16:11
Post #504


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu mai bine iti dau eu o presa?
Imi dai pe ea cat am dat si eu pe ea si aia e.
Scapi de toata bataia de cap.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 7 Mar 2010, 18:28
Post #505


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




deocamdata n'am bani de dat pa prese


--------------------
Reno' 11 Diesel 1984 hatchback 5 usi - numar de buzau
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani_severin
post 8 Mar 2010, 01:50
Post #506


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 20 March 09




si cam ce pret ceri pe presa.m-ar interesa pe mine


--------------------
Dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Mar 2010, 09:24
Post #507


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ce te chinui acolo sa faci e fix ce ingroapa matu'!
1. Prezoanele alea filetate sunt slabe pentru a se opune fortei arcului (flexul tau cred ca avea un disc de pe piata de la rusi, slab calitativ sau nu sti tu sa tai cu un flex). Am folosit mult timp astfel de prezoane, le stiu calitatea.
2. flansa aia ce se monteaza sub arc (de fapt se monteaza intre primele 2 spire ale arcului) se confectioneaza dintr-o tabla de cel putin 10mm grosime, sau de 5mm si i se face o intaritura pe margine, copiind conturul arcului (creste rezistenta astfel).
Daca nu respecti putin normele de siguranta (NTSM) o sa te vedem la stirile de la ora 5 la prtv cu falca zburata. Mare grija. In lipsa unor scule adecvate (cumparate sau fabricate in atelerul personal), pe langa faptul ca te vei chinui cat nu face toata treaba, s-ar putea sa te accidentezi serios.
Lasa gluma si fa o presa ca lumea, daca nu ai "bani de dat pa prese" de calitate.
Succes!

This post has been edited by Siconi: 8 Mar 2010, 09:25


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Mar 2010, 16:53
Post #508


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
si cam ce pret ceri pe presa

Nu o dau decat cuiva care sa fie din Buzau. Nu ma complic sa trimit prin fan curier, presa nu ma incurca cu nimic prin garaj si tocmai de aceea nu exista un interes real pentru a o vinde.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia Motorsport
post 11 Mar 2010, 21:35
Post #509


Partidul Roman De Motorsport


Group: Members
Posts: 24
Joined: 26 January 10
From: Bucuresti




si ce bani vrei pe presa aia?


--------------------
Dacia raliu 1.4 Alpine&Dellorto45 1996 - ACR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 11 Aug 2010, 10:19
Post #510


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




salutare cum scot si eu arcurile fata fara presa ca pe spate stiu ca merg scoase


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 15 16 17 18 19 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 10:43
Forum Renault