arcuri
![]() ![]() ![]() |
arcuri
kog |
![]()
Post
#481
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
Siconi |
![]()
Post
#482
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
RFG, ce arcuri ai pe spate? Dar pe fata?
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
br17rfg |
![]()
Post
#483
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 31 Aug 2009, 18:14) Pe spate am arcuri de break spate taiat 2 spire parca si pe fata arcuri normale de dacie+amortizoare intarite de mine+plus taiat nu mai stiu cat din filetul ala care intra in T-ul amortizor....urmeaza sa intaresc si amortizoarele pe spate,defapt de vreo 2 luni tot urmeaza dar lenea si timpul nu mi-au permis ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
ronny |
![]()
Post
#484
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
ba fix asa se face se schimba uleiul cu altu mai gros .... problema e ca amortizorul respectiv nu mai duce mult .... cel putin asa am vazut eu si am mai zis ca am exp in piese auto , o smecherie este sa adaptezi un alt amortizor pentru o sarcina mai mare , nu e bine nici prea tari baba se flexeaza apoi din oale si lonjeroane ... si o sa distrugi sasiul(autoportat
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Siconi |
![]()
Post
#485
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Baba o fi a ta. A mea e chiar in floarea varstei la cei 35 de ani
![]() Ideea e ca vreau sa obtin un look mai bun, o stabilitate mai buna si sa nu renunt definitiv la confort, adica sa nu fie in ultimul hal de tari suspensiile. O vreau mai coborata decat e acuma (are linia initiala de R12, cu botul mai sus pentru racirea mai buna a baii de ulei), iar spatele si el la nivel si sa nu se lase decat foarte putin cand mai am 3 pasageri in spate. Cu muzica e o alta poveste... |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ronny |
![]()
Post
#486
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
![]() ![]() ![]() acu nush ce sa zic poate e marfa si sa mergi lowride da la ce drumuri avem .... lowride = noride ca iei o gropitza de iti smulge juma de masina si te mai arunca si sub vreun tir doamne fereste ![]() This post has been edited by ronny: 24 Feb 2010, 17:12 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
florin_vily |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 9 May 09 From: Avram Iancu, jud. Bihor ![]() |
si a mea e prea sus de fata, dar a trebuit sa fac cv cu spatele care era prea moale
am pus pe spate arcuri de fata taiate 1,5 spire+ inaltatoare pt telescop acu arata asa poza asta e mai relevanta This post has been edited by florin_vily: 26 Feb 2010, 17:34 Attached thumbnail(s) DSCN0019.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 779 DSCN0071.JPG ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 812 |
--------------------
Dacia
CL
1997
- BH 03 WAP o dacia cl ;)
|
|
mad toz |
![]()
Post
#488
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
scoate inaltatoarele de la amortizoare.
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Siconi |
![]()
Post
#489
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Florin, e prea cocosata de spate. Ar trebui s-o lasi mai jos un pic. Daca mai adaugi ceva inaltatoare si pe fata si pe spate, o faci de teren.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
the fast and furious |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
E de testat si fara inaltatoarele de amortizor, dar exista riscul sa stea amortizorul de pe spate intins la maxim . Eu am arcuri de break noi de 1 an si inaltatoarele de amortizor. Le-am dat jos odata si amortizoru ( Bilstein stock ) nu mai avea cursa deloc in sus. Acum vreau sa mai iau din ele ( din inaltatoare ) . Postasem o schema de modificare pe un topic dar nu il mai gasesc. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Siconi |
![]()
Post
#491
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai daca mai ai schema, pune-o inca o data, dar aici.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
florin_vily |
![]()
Post
#492
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 9 May 09 From: Avram Iancu, jud. Bihor ![]() |
eu as vrea sa o aduc la inaltimea normala
ea statea sus de bot inainte de inaltatoarele spate acu sta prea sus de spate cred k fata trebuia lasata dar nu am idee cum se face pt a nu deranja siguranta astept pareri... ![]() |
--------------------
Dacia
CL
1997
- BH 03 WAP o dacia cl ;)
|
|
Velo |
![]() ![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 December 08 ![]() |
Arcuri 1.9d
Amortizoare Attached thumbnail(s) 25022010_003_.jpg ( Size: 315.47k ) Number of downloads: 733 25022010_001_.jpg ( Size: 159.67k ) Number of downloads: 697 |
--------------------
Dacia
1310
1984
- ag_xx_vlo
|
|
florin_vily |
![]() ![]()
Post
#494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 9 May 09 From: Avram Iancu, jud. Bihor ![]() |
sunt mai scurte astea?
ms de raspuns Velo ms si tie Siconi, mai astept pareri de la voi |
--------------------
Dacia
CL
1997
- BH 03 WAP o dacia cl ;)
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta ar fi varianta de modificare a inaltatorului la care m-am gandit. Din inaltatorul care are aproximativ 10 cm ( fara partea de filet ) m-am gandit sa tai si sa ramana doar partea superioara care va inconjura partea nefiletata a tijei inferioare a amortizorului. Dupa cum va spuneam cand le-am dat jos si am lasat amortizorul nou stock + arcuri stock de break noi , amortizorul era maxim intins si nu mai lucra in sus. Practic amortizorul se va infileta in punte utilizand tot filetul amortizorului, numai ca nu va mai mai ramane prea mult filet ramas liber dupa strangerea piulitei. Consider ca 5 cm cursa in sus sunt suficienti pt amortizor sa lucreze ( nu sar pe macadam cu ea , si in plus ar mai scadea garda la sol putin si ar fi mai tare un pic suspensia. De asemenea am vazut ca piulita folosita pt strangerea filetului are protectie la desfacere din material plastic deci nu cred ca o sa cada de acolo . Astept pareri, Attached thumbnail(s) stabilitate_2.JPG ( Size: 65.38k ) Number of downloads: 633 |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Siconi |
![]()
Post
#496
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ce faci tu in acest desen este, practic, un distantier ca nu infiletezi asa mult din filetul amortizorului si sa ai si strangere buna. Cam asa vad eu treaba.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Gaba |
![]()
Post
#497
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Crede-ma ca poti sa pierzi piulita cu tot plasticul ei
![]() |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
Siconi |
![]()
Post
#498
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca e cu auto-strangere si e NOUA, ar trebui sa reziste la locul ei; daca e REFOLOSITA/RECICLATA, da, ai toate sansele sa scapi de ea cand nu te astepti.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
the fast and furious |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Cand o sa am timp o sa bag mana pe acolo sa vad cat de mult spatiu a ramas sub piulita dupa strangere. Ultima data am strans pana a scapat cheia cu prelungitor.
Eu zic ca daca raman 2-3 filete dupa strangere e suficient cat sa nu cada. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Siconi |
![]()
Post
#500
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
![]() Poti sa ai filetul si la limita inaltimii piulitei; daca e asigurata cum trebuie, nu mai cade in veci fara voia ta. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
maoR11 |
![]()
Post
#501
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
salutare, azi am realizat o presa pentru arcuri,defapt este jumatate de presa
am facut numai carligele dar nustiu din ce sa fac o flansa care sa vina sub arc ceva de genu:flansa_arc.JPG ( Size: 48.37k ) Number of downloads: 210 ce zice'ti ar iesi ceva bun , sau e riscant ce am facut eu? This post has been edited by maoR11: 6 Mar 2010, 14:32 Attached thumbnail(s) IMG0262B.jpg ( Size: 132.09k ) Number of downloads: 169 IMG0263A.jpg ( Size: 124.94k ) Number of downloads: 189 IMG0264A.jpg ( Size: 200.15k ) Number of downloads: 182 IMG0265A.jpg ( Size: 142.64k ) Number of downloads: 247 |
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
E cam moale filetu la fiurile alea, nu cred ca poti sa il presezi prea tare, eu as fi incercat dintr-un "fi" cu pas fin
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#503
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
am incercat acuma seara cu o flansa dintr'o tabla de 3mm , am tras cam 5 cm si sa indoit tabla
cat despre "fi"'u ala sau cum i zici abia lam taiat cu flexu |
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#504
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu mai bine iti dau eu o presa?
Imi dai pe ea cat am dat si eu pe ea si aia e. Scapi de toata bataia de cap. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
maoR11 |
![]()
Post
#505
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
deocamdata n'am bani de dat pa prese
|
--------------------
Reno' 11
Diesel
1984 hatchback 5 usi
- numar de buzau [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
dani_severin |
![]()
Post
#506
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 20 March 09 ![]() |
si cam ce pret ceri pe presa.m-ar interesa pe mine
|
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|
Siconi |
![]()
Post
#507
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ce te chinui acolo sa faci e fix ce ingroapa matu'!
1. Prezoanele alea filetate sunt slabe pentru a se opune fortei arcului (flexul tau cred ca avea un disc de pe piata de la rusi, slab calitativ sau nu sti tu sa tai cu un flex). Am folosit mult timp astfel de prezoane, le stiu calitatea. 2. flansa aia ce se monteaza sub arc (de fapt se monteaza intre primele 2 spire ale arcului) se confectioneaza dintr-o tabla de cel putin 10mm grosime, sau de 5mm si i se face o intaritura pe margine, copiind conturul arcului (creste rezistenta astfel). Daca nu respecti putin normele de siguranta (NTSM) o sa te vedem la stirile de la ora 5 la prtv cu falca zburata. Mare grija. In lipsa unor scule adecvate (cumparate sau fabricate in atelerul personal), pe langa faptul ca te vei chinui cat nu face toata treaba, s-ar putea sa te accidentezi serios. Lasa gluma si fa o presa ca lumea, daca nu ai "bani de dat pa prese" de calitate. Succes! This post has been edited by Siconi: 8 Mar 2010, 09:25 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SiloS |
![]()
Post
#508
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE si cam ce pret ceri pe presa Nu o dau decat cuiva care sa fie din Buzau. Nu ma complic sa trimit prin fan curier, presa nu ma incurca cu nimic prin garaj si tocmai de aceea nu exista un interes real pentru a o vinde. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Dacia Motorsport |
![]()
Post
#509
|
![]() Partidul Roman De Motorsport Group: Members Posts: 24 Joined: 26 January 10 From: Bucuresti ![]() |
si ce bani vrei pe presa aia?
|
--------------------
Dacia raliu
1.4 Alpine&Dellorto45
1996
- ACR
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
salutare cum scot si eu arcurile fata fara presa ca pe spate stiu ca merg scoase
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 10:43 |