DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 16 17 18 19 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcuri

ghitza
post 11 Aug 2010, 12:20
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nici cum ,si nu incerca cu improvizatii gen legat cu sarma ca te vedem la 5 la PRO TV(doamne fereste) fara presa nu te apuca


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 11 Aug 2010, 15:01
Post #512


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




QUOTE(cossu_bossu @ 11 Aug 2010, 11:19)
salutare cum scot si eu arcurile fata fara presa ca pe spate stiu ca merg scoase
*


pe spate merge dar pe fata nu imi imaginez ca o sa fie prea usor
desfaci bara torsiune
sau bieletele apoi pui 2-3 grasi pe botul masinii si desfaci puiulita de la amortisor , dar .... tre sa pui ceva ca arcu ala se extinde la greu ...
nu-mi dau seama ce ar inlocuii presa acolo .... sarma si fierul mort iese din calcul

pe spate :

foarte simplu pe roti masina bagata in viteza si cu ceva piedici la roti
apoi slabesti piulitele de 17 parca erau intai de sus apoi de jos ,
apoi pui pe unu' sa stea in sau pe portbagaj sa se lase cu greutatea lui si le desfaci fara rusine , intai dai jos puiulita de jos si apoi se ridica amicu si le dai joj si pe cele de sus si scoti amortizoarele cu totul , apoi bagi chituci cric suspenzi spatele , pui bine ce pui acolo sa nu te dea la stiri la 5
si cu ceva ranga sau teava faci un pic de parghie (eu am pus piciorul ) sa lasi puntea din bucsi cat sa iasa lejer arcul
ptr montaj repeti operatia in ordine inversa dar te-ar ajuta daca ai comprima arcu o idee cat merge la mana cu o sarma ceva de genul ....
foarte mare grija pe fata e cu totul alta poveste ....
au sarit multe arcuri cu prese de fata .... sau mai dat si la stiri ,
acolo mai bine du-te la un servis sau un expert in operatie
si cred ca mai ai nevoie si de vreo 2l de apa de baut pe caldurile astea si bafta la schimb !!! ph34r.gif

This post has been edited by ronny: 11 Aug 2010, 15:09


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 12 Aug 2010, 12:21
Post #513


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




ms pe spate stiu k e usor am schimbat p spate fara presa dar ma gandeam k merge si p fata dar mai bine o las asa k oricum dak o la mai jos ating cu ea ms oricum


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 12 Aug 2010, 14:41
Post #514


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




am renunat si eu sa o las mai jos , ptr factorul caroseria ne jerpelita pe jos tine mai mult , chiar daca leagana poti sa pui bara torsiune de papuc , si bielete ranforsate tongue.gif bafta


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 12 Aug 2010, 15:44
Post #515


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




ms pentru raspuns apropo chiar se simpte ceva cu bara de torsiune de papuc?


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Aug 2010, 08:00
Post #516


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Da se simte.
Iar la capitolul demontat arcuri pe fata nu are rost sa mai intrebati de metode "speciale". Fara presa NU AI CUM sa le dai jos in siguranta.
Mai faceau unii cu sarma de 5 sau de 6, dar eu nu recomand asa ceva nimanui, nici macar sa incerce. E cel mai periculos lucru pe care l-ati putea face vreodata in viata voastra si poate ca apoi nu veti mai avea sansa de a mai lucra (dupa acccidentare, mananci cu paiul sau mai stiu eu ce, Doamne-fereste!).
Deci, presa e cel mai sfant dispozitiv pentru operatia supusa discutiei noastre. Nu cred ca vei gasi de cumparat in magazine, cel putin nu la alea de piese romanesti, dar se poate construi una, insa dupa principiile enuntate de mine undeva mai in urma.
Va doresc spor la treaba.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 13 Aug 2010, 16:13
Post #517


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




ms pentru sfaturi ma gandeam k iese la fel de usor ca pe spate tocmai daia am intrebat. La bara de torsiune papuc raman aceleasi bucsi sau trebuiesc tot de papuc?


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 13 Aug 2010, 16:31
Post #518


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




nici eu nu am incercat ca am una frantuzeasca la fel de tare sau chiar mai tare si bucsile se potrivesc .....
dar la papuc este vizibil mai gorasa si cred ca si buscile sunt mai altfel
eu am scos ceva de pe sub capota si la 150 sau mai mult cu ce era stock nu prea mai puteam sa tin o banda nici pe autostrada dar acu dupa schimbare se simte nu gluma


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 13 Aug 2010, 19:03
Post #519


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




arcurile pe fata le scoti simplu daca ai presa,daca nu nu are rost sa te apuci .


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Aug 2010, 14:23
Post #520


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exact asta spuneam si eu. Mersi de solidaritate. wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 16 Aug 2010, 10:16
Post #521


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




de tentativa de catapultare n-am auzit pana acum .... cel putin nu cu arcu de fata de dacie biggrin.gif =))


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Aug 2010, 11:16
Post #522


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Asta nu inseamna ca nu au fost cazuri; un amic de-al meu era sa ramana fara mana (fractura dubla de antebrat) si apoi a renuntat la "a se mai juca" si si-a facut rost de o presa.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 16 Aug 2010, 11:36
Post #523


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




era s-o pățesc și eu cu arcurile de fata la o rabla. Am vrut sa o dezmembram și sa recuperam fără presa amortizoarele si am tăiat din oala, și am tăiat... Nu a sărit pana nu am băgat un levier sa ridicam de oala moment în care mi-a trecut pe lângă nas, deși legasem spirele înainte cu o banda textila foarte rezistenta


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Aug 2010, 20:49
Post #524


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Tineri si nelinistiti...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 16 Aug 2010, 22:20
Post #525


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




nu ne potolim niciodata biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 17 Aug 2010, 10:18
Post #526


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




ba da cel putin la arcurile de fata .... ca mai avem noi alte metode de rupere de oase nu pot nega (ce sa fac daca stau la 300 de m de un circuit de cross )

This post has been edited by ronny: 17 Aug 2010, 10:19


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 20 Aug 2010, 11:13
Post #527


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




care ati incercat sa mai comprimati arcurile cu un fel de presa adica sa ramana permanent aculo stie careva daca bate la gropi?


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Aug 2010, 17:36
Post #528


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Scurteaza tija de la amortizor!


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 21 Aug 2010, 20:03
Post #529


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




nu recomand,va lucra prea sus cursa la amortizor si se va strica


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 21 Aug 2010, 23:15
Post #530


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




amortizoare si arcuri sport .. cam greu dar gasesti


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 22 Aug 2010, 08:55
Post #531


Besche


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Spunea cineva de la ACR intr-un interviu,acum cativa ani,ca recomanda arcuri de fata de Lada ,pentru puntea spate de Dacia,pentru ca cele de Lada sunt mai rigide. Daca vreti stabilitate mai mare in curbe,se poate taia o jumatate de spira de la arcurile fata. Garda la sol va scade iar suspensia se va intari,deci per ansamblu se modifica in bine stabilitatea masinii. Parerea mea e ca trebuie echilibru intre puntea fata si cea spate,referitor la garda la sol. Nu poti merge cu masina lasata de bot si ridicata de spate,arata urat


--------------------
Renault Clio 2005 Authentique - CT - 31-AIS
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 22 Aug 2010, 12:39
Post #532


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




dar nici saltata de bot si lasata d spate k eu am pus arcuri d break pe spate si cu prelungitor in telescoape apropo pe fata poate sta mai ridicata dak am bascula de papuc?


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 22 Aug 2010, 13:41
Post #533


Besche


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Inaltimea nu o modifica bascula. Bascula poate modifica unghiul de cadere al rotii. De aceea ,atunci cand cumperi o bascula noua,trebuie sa vezi ce e poansonat pe ea,sa fie ca cea veche,pentru ca si ele sunt de diferite lungimi


--------------------
Renault Clio 2005 Authentique - CT - 31-AIS
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cossu_bossu
post 23 Aug 2010, 13:21
Post #534


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 24 June 10
From: Targoviste




pai oricum imi sta roata inclinata adica e vizibil si imi pare si mai lunga bascula nu e cumparata noua mi-a scmbat-o unu k p[ a mea o indoisem


--------------------
dacia 1310 1995 - DB03RYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 24 Aug 2010, 07:33
Post #535


Besche


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Daca sta inclinata spre inauntru,iti trebuie o bascula mai scurta


--------------------
Renault Clio 2005 Authentique - CT - 31-AIS
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Aug 2010, 07:54
Post #536


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Depinde care bascula a schimbat-o: inferioara sau superioara?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
08_skk
post 25 Feb 2011, 19:51
Post #537


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 25 February 11




salut!! stie cineva daca pot sa pun la berlina arcurile de pe spate pe fata?? blush.gif
o sa fie prea joasa dupa aia????


--------------------
dacia 1300>>1310 1980(7)???
pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 25 Feb 2011, 20:18
Post #538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




De mers merge, dar garda e problema


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
08_skk
post 25 Feb 2011, 21:26
Post #539


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 25 February 11




te referi la faptul ca o sa fie prea coborata pe fata fata de spate??


--------------------
dacia 1300>>1310 1980(7)???
pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 25 Feb 2011, 21:39
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Fii atent, nu am incercat, dar iti spun ca am citit din carti si am studiat destul de mult forumul asta, eu am 16 ani, dar stau pe langa tata care e mecanic de pe la 10 ani, si de vreo 2 ani m-am implicat mai serios in treaba asta, adica stiu ceva. Ideea este ca arcurile de spate sunt gandite sa suporte(atunci cand nu e in sarcina masina) mai putina greutate decat cele de fata, fiindca dacia are raportul de greutate dintre punti undeva la 55-60% fata. Le poti monta pe cele de spate fiindca nu este vorba de prea multa greutate, in fond cand pui ceva pe masina pui pe spate, dar pentru a avea o garda normala adica egala, ori le tai pe cele sin spate si vezi cum vine, ori le pui pe cele fata pe spate, o sa fie umpic mai joasa der pana nu incerci nu stii exact pentru ca mai este in joc si uzura bicsilor si a tuturor celorlalte consumabile. Merita incercat pentru ca niste arcuri nu sunt foarte scumpe si s-asa daca incerci asta poate daca nu iti iese din prima, iei alte doua arcuri, care nu sunt foarte scumpe. Acum depinde, tu vrei stabilitate sau doar garda mai mica? Astept raspuns pentru ca ma intereseaza problema. Spor la treaba!!! biggrin.gif

25 Feb 2011, 21:41:
Evident faci aceste modificari numai dupa ce le-ai pus pe cele din spate pe fata

This post has been edited by aditza579: 25 Feb 2011, 21:41


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 16 17 18 19 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 12:00
Forum Renault