arcuri
![]() ![]() ![]() |
arcuri
ghitza |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
ronny |
![]()
Post
#512
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
QUOTE(cossu_bossu @ 11 Aug 2010, 11:19) pe spate merge dar pe fata nu imi imaginez ca o sa fie prea usor desfaci bara torsiune sau bieletele apoi pui 2-3 grasi pe botul masinii si desfaci puiulita de la amortisor , dar .... tre sa pui ceva ca arcu ala se extinde la greu ... nu-mi dau seama ce ar inlocuii presa acolo .... sarma si fierul mort iese din calcul pe spate : foarte simplu pe roti masina bagata in viteza si cu ceva piedici la roti apoi slabesti piulitele de 17 parca erau intai de sus apoi de jos , apoi pui pe unu' sa stea in sau pe portbagaj sa se lase cu greutatea lui si le desfaci fara rusine , intai dai jos puiulita de jos si apoi se ridica amicu si le dai joj si pe cele de sus si scoti amortizoarele cu totul , apoi bagi chituci cric suspenzi spatele , pui bine ce pui acolo sa nu te dea la stiri la 5 si cu ceva ranga sau teava faci un pic de parghie (eu am pus piciorul ) sa lasi puntea din bucsi cat sa iasa lejer arcul ptr montaj repeti operatia in ordine inversa dar te-ar ajuta daca ai comprima arcu o idee cat merge la mana cu o sarma ceva de genul .... foarte mare grija pe fata e cu totul alta poveste .... au sarit multe arcuri cu prese de fata .... sau mai dat si la stiri , acolo mai bine du-te la un servis sau un expert in operatie si cred ca mai ai nevoie si de vreo 2l de apa de baut pe caldurile astea si bafta la schimb !!! ![]() This post has been edited by ronny: 11 Aug 2010, 15:09 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
ms pe spate stiu k e usor am schimbat p spate fara presa dar ma gandeam k merge si p fata dar mai bine o las asa k oricum dak o la mai jos ating cu ea ms oricum
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
ronny |
![]()
Post
#514
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
am renunat si eu sa o las mai jos , ptr factorul caroseria ne jerpelita pe jos tine mai mult , chiar daca leagana poti sa pui bara torsiune de papuc , si bielete ranforsate
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
ms pentru raspuns apropo chiar se simpte ceva cu bara de torsiune de papuc?
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
Siconi |
![]()
Post
#516
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Da se simte.
Iar la capitolul demontat arcuri pe fata nu are rost sa mai intrebati de metode "speciale". Fara presa NU AI CUM sa le dai jos in siguranta. Mai faceau unii cu sarma de 5 sau de 6, dar eu nu recomand asa ceva nimanui, nici macar sa incerce. E cel mai periculos lucru pe care l-ati putea face vreodata in viata voastra si poate ca apoi nu veti mai avea sansa de a mai lucra (dupa acccidentare, mananci cu paiul sau mai stiu eu ce, Doamne-fereste!). Deci, presa e cel mai sfant dispozitiv pentru operatia supusa discutiei noastre. Nu cred ca vei gasi de cumparat in magazine, cel putin nu la alea de piese romanesti, dar se poate construi una, insa dupa principiile enuntate de mine undeva mai in urma. Va doresc spor la treaba. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
ms pentru sfaturi ma gandeam k iese la fel de usor ca pe spate tocmai daia am intrebat. La bara de torsiune papuc raman aceleasi bucsi sau trebuiesc tot de papuc?
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
ronny |
![]()
Post
#518
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
nici eu nu am incercat ca am una frantuzeasca la fel de tare sau chiar mai tare si bucsile se potrivesc .....
dar la papuc este vizibil mai gorasa si cred ca si buscile sunt mai altfel eu am scos ceva de pe sub capota si la 150 sau mai mult cu ce era stock nu prea mai puteam sa tin o banda nici pe autostrada dar acu dupa schimbare se simte nu gluma |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#519
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
arcurile pe fata le scoti simplu daca ai presa,daca nu nu are rost sa te apuci .
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Siconi |
![]()
Post
#520
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Exact asta spuneam si eu. Mersi de solidaritate.
![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ronny |
![]()
Post
#521
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
de tentativa de catapultare n-am auzit pana acum .... cel putin nu cu arcu de fata de dacie
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Siconi |
![]()
Post
#522
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Asta nu inseamna ca nu au fost cazuri; un amic de-al meu era sa ramana fara mana (fractura dubla de antebrat) si apoi a renuntat la "a se mai juca" si si-a facut rost de o presa.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
kog |
![]()
Post
#523
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
era s-o pățesc și eu cu arcurile de fata la o rabla. Am vrut sa o dezmembram și sa recuperam fără presa amortizoarele si am tăiat din oala, și am tăiat... Nu a sărit pana nu am băgat un levier sa ridicam de oala moment în care mi-a trecut pe lângă nas, deși legasem spirele înainte cu o banda textila foarte rezistenta
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
SiloS |
![]()
Post
#524
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Tineri si nelinistiti...
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
nu ne potolim niciodata
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
ronny |
![]()
Post
#526
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
ba da cel putin la arcurile de fata .... ca mai avem noi alte metode de rupere de oase nu pot nega (ce sa fac daca stau la 300 de m de un circuit de cross )
This post has been edited by ronny: 17 Aug 2010, 10:19 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
care ati incercat sa mai comprimati arcurile cu un fel de presa adica sa ramana permanent aculo stie careva daca bate la gropi?
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
SiloS |
![]()
Post
#528
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.293 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Scurteaza tija de la amortizor!
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#529
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu recomand,va lucra prea sus cursa la amortizor si se va strica
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ronny |
![]()
Post
#530
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
amortizoare si arcuri sport .. cam greu dar gasesti
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
besche |
![]()
Post
#531
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Spunea cineva de la ACR intr-un interviu,acum cativa ani,ca recomanda arcuri de fata de Lada ,pentru puntea spate de Dacia,pentru ca cele de Lada sunt mai rigide. Daca vreti stabilitate mai mare in curbe,se poate taia o jumatate de spira de la arcurile fata. Garda la sol va scade iar suspensia se va intari,deci per ansamblu se modifica in bine stabilitatea masinii. Parerea mea e ca trebuie echilibru intre puntea fata si cea spate,referitor la garda la sol. Nu poti merge cu masina lasata de bot si ridicata de spate,arata urat
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
dar nici saltata de bot si lasata d spate k eu am pus arcuri d break pe spate si cu prelungitor in telescoape apropo pe fata poate sta mai ridicata dak am bascula de papuc?
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
besche |
![]()
Post
#533
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Inaltimea nu o modifica bascula. Bascula poate modifica unghiul de cadere al rotii. De aceea ,atunci cand cumperi o bascula noua,trebuie sa vezi ce e poansonat pe ea,sa fie ca cea veche,pentru ca si ele sunt de diferite lungimi
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
pai oricum imi sta roata inclinata adica e vizibil si imi pare si mai lunga bascula nu e cumparata noua mi-a scmbat-o unu k p[ a mea o indoisem
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
besche |
![]()
Post
#535
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Daca sta inclinata spre inauntru,iti trebuie o bascula mai scurta
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
Siconi |
![]()
Post
#536
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Depinde care bascula a schimbat-o: inferioara sau superioara?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
08_skk |
![]()
Post
#537
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
salut!! stie cineva daca pot sa pun la berlina arcurile de pe spate pe fata??
![]() o sa fie prea joasa dupa aia???? |
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
De mers merge, dar garda e problema
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
08_skk |
![]()
Post
#539
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 25 February 11 ![]() |
te referi la faptul ca o sa fie prea coborata pe fata fata de spate??
|
--------------------
dacia
1300>>1310
1980(7)??? pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama....
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Fii atent, nu am incercat, dar iti spun ca am citit din carti si am studiat destul de mult forumul asta, eu am 16 ani, dar stau pe langa tata care e mecanic de pe la 10 ani, si de vreo 2 ani m-am implicat mai serios in treaba asta, adica stiu ceva. Ideea este ca arcurile de spate sunt gandite sa suporte(atunci cand nu e in sarcina masina) mai putina greutate decat cele de fata, fiindca dacia are raportul de greutate dintre punti undeva la 55-60% fata. Le poti monta pe cele de spate fiindca nu este vorba de prea multa greutate, in fond cand pui ceva pe masina pui pe spate, dar pentru a avea o garda normala adica egala, ori le tai pe cele sin spate si vezi cum vine, ori le pui pe cele fata pe spate, o sa fie umpic mai joasa der pana nu incerci nu stii exact pentru ca mai este in joc si uzura bicsilor si a tuturor celorlalte consumabile. Merita incercat pentru ca niste arcuri nu sunt foarte scumpe si s-asa daca incerci asta poate daca nu iti iese din prima, iei alte doua arcuri, care nu sunt foarte scumpe. Acum depinde, tu vrei stabilitate sau doar garda mai mica? Astept raspuns pentru ca ma intereseaza problema. Spor la treaba!!!
![]() 25 Feb 2011, 21:41: Evident faci aceste modificari numai dupa ce le-ai pus pe cele din spate pe fata This post has been edited by aditza579: 25 Feb 2011, 21:41 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 12:00 |